vrijdag 3 maart 2006 Dark Funeral, Naglfar, Amoral Deventer
vrijdag 3 maart 2006 Dark Funeral, Naglfar, Amoral Deventer
Burgerweeshuis
Deventer
vrijdag 3 maart 2006
Dark Funeral (Swe) + Naglfar (Swe)+ Endstille (GE) + Amoral (FIN)
metal
open: 19:30 uur
aanvang: 20:00 uur
toegang: € 15,00
hbo/cjp/ckv: € 14,00
beetje laat maar beter laat dan nooit
Deventer
vrijdag 3 maart 2006
Dark Funeral (Swe) + Naglfar (Swe)+ Endstille (GE) + Amoral (FIN)
metal
open: 19:30 uur
aanvang: 20:00 uur
toegang: € 15,00
hbo/cjp/ckv: € 14,00
beetje laat maar beter laat dan nooit
www.thehighlander.nl
[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]
- Bestial Lust
- Contacteer:
-
Had al verhaaltje op zm gepost:
Propain, leuk je weer eens te zien! Dat was echt lang geleden alweer.Op 4 maart 2006 14:06 schreef MMayo het volgende:
Gemakkelijk die toko gevonden, bedankt soepkoeltoer. :T
Amoral vond ik erg meevallen, leuke opener. Endstill was ook goed te doen maar het bier smaakte beter, jammer van de halve band met corpsepaint.. doe dan iedereen of gewoon niet. Naglfar had ik weinig verwachtingen van, tijdens Kings of Metal vielen ze me heeeel erg tegen en op X-mass ben ik maar niet gaan kijken. Het viel gelukkig heel erg mee, stonden vooraan en meneer had zijn leren pakje thuis gelaten (op de jas na). Wel jammer van sommige fans die het bijvoorbeeld nodig vonden stoer naast de pit te gaan pitten, in mijn rug. Hij kon het niet zo waarderen dat ik hem richting de pit gooide, ik dacht dat hij de weg kwijt was :rolleyes:. Sorry als het een zm-er was, wilde je niet op je bek laten lanceren (btw leuke make-up had je op). De meid die erbij hoorde kon er ook wat van, die greep vanaf de zijkant pittende mannen bij het haar om er een flinke pluk uit te trekken (het zinnetje doe eens normaal begreep ze niet). Anyway, Naglfar was gaaf maar geen idee welke nummers ze speelden (herken er toch niks van hehe). Dark Funeral had leuke pakjes aan, mooie details ook. Speelden iig een aantal nummers van de laatste cd, die ik dan wel kon herkennen. Heb niet alles meegekregen, ben gaan dwalen door de zaal en kwam terecht bij wat Muurders en oude bekenden, uiteraard ook gezellig. Al met een al een leuke avond gehad :T
Ik Kwam halverwege Endstille binnen, erg jammer, want had ze graag helemaal willen zien.
Nagflar kon me wederom weer niet boeien.
Dark Funeral heeft me aangenaam verrast. Lang gespeeld (75 minuten), en ook veel oud werk, ik heb me wel vermaakt.
Nagflar kon me wederom weer niet boeien.
Dark Funeral heeft me aangenaam verrast. Lang gespeeld (75 minuten), en ook veel oud werk, ik heb me wel vermaakt.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh
Hey,
Ik heb zojuist wat foto's op mijn site geplaatst die mijn vriendin gemaakt heeft van het optreden in de 013.
De rest is te vinden op mijn website
http://www.metal-experience.com
Naglfar

Dark Funeral

Ik heb zojuist wat foto's op mijn site geplaatst die mijn vriendin gemaakt heeft van het optreden in de 013.
De rest is te vinden op mijn website
http://www.metal-experience.com
Naglfar

Dark Funeral

-
- Contacteer:
hahah idd was weer ff geleden jaMMayo schreef:Had al verhaaltje op zm gepost:
Op 4 maart 2006 14:06 schreef MMayo het volgende:
Gemakkelijk die toko gevonden, bedankt soepkoeltoer. :T
Propain, leuk je weer eens te zien! Dat was echt lang geleden alweer.
was een top avondje
www.thehighlander.nl
Gisteren in de Biebob:
Amoral: Niet echt veel aandacht aan besteed, maar was wat ik van mee kreeg toch een leuke opener.
Endstille: een van de bands waar ik voor gekomen was. Erg goeie live band. Lekkere afwisselingen tussen mid-tempo en snelle black. Het enige minpuntje van ik de "zuchtende/hijgende" manier van aankondigen van de zanger. Prima optreden.
Naglfar: Vond ik veel beter dan op het X-mass metalfest. Goed geluid, goed spel. Alleen iets minder arogantie zou die band toch niet misstaan. maar desalniettemin een goed optreden
Dark Funeral: Ondanks dat vele deze band niet echt kunnen waarderen heb ik nog steeds de mening dat Dark Funeral ROST!!!, dus ook gisteren avond weer.
al met al een prima avondje uit.
Amoral: Niet echt veel aandacht aan besteed, maar was wat ik van mee kreeg toch een leuke opener.
Endstille: een van de bands waar ik voor gekomen was. Erg goeie live band. Lekkere afwisselingen tussen mid-tempo en snelle black. Het enige minpuntje van ik de "zuchtende/hijgende" manier van aankondigen van de zanger. Prima optreden.
Naglfar: Vond ik veel beter dan op het X-mass metalfest. Goed geluid, goed spel. Alleen iets minder arogantie zou die band toch niet misstaan. maar desalniettemin een goed optreden
Dark Funeral: Ondanks dat vele deze band niet echt kunnen waarderen heb ik nog steeds de mening dat Dark Funeral ROST!!!, dus ook gisteren avond weer.
hahaha ja idd, had jij trouwens een bril op? want ik dacht je te herkennen maar ik was niet zeker.graveworm schreef:Ik moet me bij sanguis aansluiten,enkel Amoral vond ik best wel klinken.
(heb slechts 2 nummers gezien,misschien daarom?)
Bij Endstille was het best grappig toen er een kerel Navigator brulde en die zanger had zoiets van "HUH?! NAVIGATOR"
-
- Contacteer:
Gatver idd, blijkbaar ben ik toch niet een van de enige die werkelijk kotst van dat schijnheilige leren jassen met matching handschoenenen en tshirt outfitje van meneer. En dat irritante gebarentaaltje van hem, werkelijk alles wat hij zingt moet hij uitbeelden. Wat ergerde ik me daar aan zeg.sanguis schreef:Gisteren in de Biebob:
En al die 16jarige klojo's maar slaan op elkaar en neervallen.
Nee, dan was Endstille toch heel wat beter. Op cd kan ik er niet erg lang naar luisteren, (met Dominanz in het bijzonder) omdat het na een tijdje zoveel op elkaar gaat lijken. Maar wat spelen ze live super strak zeg.
Jammer dat Dark Funeral niet de echte klassiekers heeft gespeeld, maar goed, ging ook iets voor de helft van dit optreden weg, dus misschien heb ik het gewoon gemist.
welke klassiekers had je dan willen horen. Ik vond het toch een vrij goeie set die ze speelde.banisher schreef:[..]
Gatver idd, blijkbaar ben ik toch niet een van de enige die werkelijk kotst van dat schijnheilige leren jassen met matching handschoenenen en tshirt outfitje van meneer. En dat irritante gebarentaaltje van hem, werkelijk alles wat hij zingt moet hij uitbeelden. Wat ergerde ik me daar aan zeg.
En al die 16jarige klojo's maar slaan op elkaar en neervallen.
Nee, dan was Endstille toch heel wat beter. Op cd kan ik er niet erg lang naar luisteren, (met Dominanz in het bijzonder) omdat het na een tijdje zoveel op elkaar gaat lijken. Maar wat spelen ze live super strak zeg.
Jammer dat Dark Funeral niet de echte klassiekers heeft gespeeld, maar goed, ging ook iets voor de helft van dit optreden weg, dus misschien heb ik het gewoon gemist.