Queensrÿche - Operation: Mindcrime II
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Op metal-archives krijgt hij een gemiddelde van 82 uit 4 reviews. Iedereen is lyrisch over Dio... ik wil hem hebben iig!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
ik had hem kunnen hebben maar ik wacht weer netjes op het echte schijfje
Sixteen and on the run from home,
Found a job in Times Square working live S&M shows.
Twenty-five bucks a fuck and John's a happy man.
She wipes the filth away and it's back on the streets again.
Queensrÿche - Spreading The Disease
Found a job in Times Square working live S&M shows.
Twenty-five bucks a fuck and John's a happy man.
She wipes the filth away and it's back on the streets again.
Queensrÿche - Spreading The Disease
Ik heb m nu een paar dagen.
Sfeertje is er. Kwaliteit van de nummers is heel wisselend.
Het nummer met Dio vind ik ronduit oninteressant.
Moet het nog even laten groeien, maar het is duidelijk geen evenaring van Mindcrime.
Sfeertje is er. Kwaliteit van de nummers is heel wisselend.
Het nummer met Dio vind ik ronduit oninteressant.
Moet het nog even laten groeien, maar het is duidelijk geen evenaring van Mindcrime.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Contacteer:
Ik kon de verleiding niet weerstaan, maar ik beloof dat als ik 'em goed vind, ik 'em ook netjes zal kopen. Ik was een tijdje ziek/werkeloos, maar ik heb vandaag bericht ontvangen dat ik ben aangenomen door een vijfsterrenhotel, zodat ik weer een goede baan (en een fatsoenlijk inkomen) heb. Dus ik heb nu weer genoeg geld om concertkaartjes en legaal de nieuwste CD's te kopen...Jens schreef:Al verschillende keren te download gezien.
Ik DURF gewoon niet...

vanochtend in de auto gedraaid. Eerste indruk: hij maakt mijn verwachtingen waar.
maar goed, ik had dus al verwacht dat ie zou tegenvallen, en dat doet ie ook. nou ja, valt ie dan nog wel tegen, als je dat al verwacht? Het is in ieder geval geen meesterwerk. Het kan een stuk slechter, want er staan nog wel wat leuke nummers op, maar teveel wat op hun laatste paar albums lijkt.
Het duet met Dio valt tegen, en ook die Pamela-chick die Sister Mary speelt vind ik niet overal even sterk. Leuk dat in de intro van The Hands een stuk melodie van deel 1 terugkomt, en dat het gitaarwerk hier en daar wat klinkt als op deel 1, maar daar blijft het dan wel bij.
Nog wat meer luisteren met de hoop dat het kwartje alsnog gaat vallen, maar ik denk dat deze toch snel gaat plaatsmaken voor een cd van QR van voor 1995.
maar goed, ik had dus al verwacht dat ie zou tegenvallen, en dat doet ie ook. nou ja, valt ie dan nog wel tegen, als je dat al verwacht? Het is in ieder geval geen meesterwerk. Het kan een stuk slechter, want er staan nog wel wat leuke nummers op, maar teveel wat op hun laatste paar albums lijkt.
Het duet met Dio valt tegen, en ook die Pamela-chick die Sister Mary speelt vind ik niet overal even sterk. Leuk dat in de intro van The Hands een stuk melodie van deel 1 terugkomt, en dat het gitaarwerk hier en daar wat klinkt als op deel 1, maar daar blijft het dan wel bij.
Nog wat meer luisteren met de hoop dat het kwartje alsnog gaat vallen, maar ik denk dat deze toch snel gaat plaatsmaken voor een cd van QR van voor 1995.
Ik krijg meer en meer hetzelfde gevoel, het vuur is er niet echt meer bij QR. Slecht is het zeker niet, maar er mist iets.Tokus schreef:vanochtend in de auto gedraaid. Eerste indruk: hij maakt mijn verwachtingen waar.
Ik zet 'The Warning' nog maar eens op!
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
Ik moet toch zeggen, nu ik de plaat veel vaker heb gehoord, dat ik m toch wel gaaf ben gaan vinden.
Het is nog steeds heel anders dan Mindcrime, maar toch zitten er echt wel gave stukken in. Ik heb Queensryche sinds Empire niet meer gevolgd, dus ik kan ook niet zeggen hoe het album het doet tegenover de vorige platen, maar ik moet toch zeggen dat, om met Tokus zn woorden te spreken, het kwartje bij mij wel is gevallen.
Nog steeds geen Mindcrime, maar toch wel gaaf.
Het is nog steeds heel anders dan Mindcrime, maar toch zitten er echt wel gave stukken in. Ik heb Queensryche sinds Empire niet meer gevolgd, dus ik kan ook niet zeggen hoe het album het doet tegenover de vorige platen, maar ik moet toch zeggen dat, om met Tokus zn woorden te spreken, het kwartje bij mij wel is gevallen.
Nog steeds geen Mindcrime, maar toch wel gaaf.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Contacteer:
ik ga de cd eerst zeker tien keer beluisteren, voor ik er iets over zeg
dat het niveau niet haalt van OM 1, ja, dat is nogal logisch, dat is ook onmogelijk
als het album twee keer beter is dan de laatste twee kutplaten, dan ben ik al een tevreden man
dat het niveau niet haalt van OM 1, ja, dat is nogal logisch, dat is ook onmogelijk
als het album twee keer beter is dan de laatste twee kutplaten, dan ben ik al een tevreden man
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
Inmiddels heb ik hem ook al een paar keer mogen beluisteren. Aanvankelijk was ook ik ietwat gereserveerd maar ik moet zeggen dat ik inmiddels wel 'om' ben.
Ondanks dat het inderdaad de impact van Mindcrime 1 niet haalt (kán gewoon ook niet) is het een te gekke plaat geworden die wat mij betreft de oude Mindcrime sfeer wel weer doet laten herleven.
Enige minpuntje is het steeds zwakker wordende stemgeluid van Tate. Het jarenlange kettingroken begint duidelijk zijn tol te eisen. Voor de rest niets dan hulde.
3 april sta ik in ieder geval vooraan.
Ondanks dat het inderdaad de impact van Mindcrime 1 niet haalt (kán gewoon ook niet) is het een te gekke plaat geworden die wat mij betreft de oude Mindcrime sfeer wel weer doet laten herleven.
Enige minpuntje is het steeds zwakker wordende stemgeluid van Tate. Het jarenlange kettingroken begint duidelijk zijn tol te eisen. Voor de rest niets dan hulde.
3 april sta ik in ieder geval vooraan.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Whaha, dat ik hem nu pas zie, geniaal!
Ik raad iedereen overigens aan om eens op http://www.queensryche.com te kijken, vooral de clips van de eerste ep zijn geniaal!
Ik raad iedereen overigens aan om eens op http://www.queensryche.com te kijken, vooral de clips van de eerste ep zijn geniaal!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- crusaderewout
- crusaderewout
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Goed, erg gave video, ik had alleen uit de achterkant geconcludeerd dat het meer een film dan een aaneenschakeling van clips zou zijn, ik verwachtte dus ook een acterende Nicky, Mary en X.valkyrian schreef:he lennert: hoe bevalt die queensryche video?
Maar de beelden maakten veel goed en de muziek blijft natuurlijk geniaal

- crusaderewout
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb Operation mindcrime II ondertussen een keertje of 2 of 3 geluisterd en hij wordt elke keer beter. Tuurlijk, je moet dit album niet gaan bekijken tegen het licht van Operation mindcrime I. Sowieso niet omdat dit album niet dezelfde sentimentele waarde. Maar dat wil niet zeggen dat dit album niet goed is. In tegendeel zelfs!
Hij zit zo goed in elkaar en hij heeft zoveel lagen. Geweldig gewoon.
Het doet me goed dat er eindelijk weer eens een Queensryche cd uit komt waar ik met volle teugen van kan genieten.
Mijn favoriete onderdeel is trouwens nog steeds de fenomenale stem van Geoff Tate!
Hij zit zo goed in elkaar en hij heeft zoveel lagen. Geweldig gewoon.
Het doet me goed dat er eindelijk weer eens een Queensryche cd uit komt waar ik met volle teugen van kan genieten.
Mijn favoriete onderdeel is trouwens nog steeds de fenomenale stem van Geoff Tate!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik heb gelukkig nog niemand echt negatief erover gehoort, alleen dat het minder is dan deel 1 (maar wat verwacht je dan ook)
Ik heb tot nu toe helaas nog steeds niks gehoord, alleen I'm American en dat vind ik een heerlijk zwaar nummer.
Mijn vraag is alleen: doodt Nikki Dr X?
Ik heb tot nu toe helaas nog steeds niks gehoord, alleen I'm American en dat vind ik een heerlijk zwaar nummer.
Mijn vraag is alleen: doodt Nikki Dr X?

Lees je de revies op Metalfan nooit?Lennert from hell schreef:Ik heb gelukkig nog niemand echt negatief erover gehoort, alleen dat het minder is dan deel 1 (maar wat verwacht je dan ook)

I'm American is helaas niet representatief voor het album. Muzikaal is het verder eigenlijk totaal niet als deel 1, met verschil dat er wel weer veel solo's op staan.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dan is er alsnog de middenweg, ik hoor niemand schreeuwen dat het een kutalbum isRene schreef:[..]
De recensie zelf is anders niet echt positief.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik vraag me eigenlijk af wat er gebeurd zou zijn als deel 2 in 1988 uitgekomen zou zijn en deel 1 in 2006. Ik denk dat dan iedereen zou lopen zeiken dat deel 1 echt lang niet zo goed was als deel 2.
Hoe dan ook, hoe vaker ik naar deel 2 luister hoe beter ik het album vind.
Een album dat een grote kans heeft om in mijn jaarlijst voor 2006 te komen.
Hoe dan ook, hoe vaker ik naar deel 2 luister hoe beter ik het album vind.
Een album dat een grote kans heeft om in mijn jaarlijst voor 2006 te komen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik vind het simpel
--> neen, het album is zeker minder als deel 1 qua muziek én teksten (over dat laatste hoor ik niemand zeiken)
-->ja, het is eindelijk weer een geod queesnryche album, en dat is geleden van the promised land
dus: ik ben wel gelukkig en hoop ze weer eens live te zien met hun operation mindcrime tour
--> neen, het album is zeker minder als deel 1 qua muziek én teksten (over dat laatste hoor ik niemand zeiken)
-->ja, het is eindelijk weer een geod queesnryche album, en dat is geleden van the promised land
dus: ik ben wel gelukkig en hoop ze weer eens live te zien met hun operation mindcrime tour
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Heel simpel, omdat ik wil weten of Nikki nog wraak neemt. Ik heb wel wat lyrics op internet gelezen, maar nog nergens een complete verhaallijn gehoort.
En ik ben op het moment een pauper en heb dus geen geld om zomaar even OM 2 te kopen
En ik ben op het moment een pauper en heb dus geen geld om zomaar even OM 2 te kopen

de teksten staan gewoon op www.queensryche.com
en meer verhaal staat er niet in het boekje hoor.
en meer verhaal staat er niet in het boekje hoor.
Ikzelf vind het niet passen om hier in het topic een belangrijke twist in het verhaal te posten. Maar een PM'etje kan geen kwaad natuurlijkLennert from hell schreef:Heel simpel, omdat ik wil weten of Nikki nog wraak neemt. Ik heb wel wat lyrics op internet gelezen, maar nog nergens een complete verhaallijn gehoort.

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- XnegativeX
- Contacteer:
- yesferro
- Contacteer:
Ik kreeg een paar weken terug een copietje van een klant. Deze kalende grijsaard was in de bar aan het vertellen dat hij net een album gekocht had, een die hij nooit verwacht had ooit te zien. O
M II dus... ik vroeg hem hoe het klonk en hij liet me doodleuk weten dat ik er te jong uit zag om ook maar een idee te hebben waar hij het over had :B:lol: Nuja, na wat heen en weer gepraat ging ik terug aan het werk en vergat het hele gedoe. De volgende dag lag er een copie van het album op me te wachten toen ik op het werk aankwam
Het album zelf was een leuke verassing, het klinkt erg modern en Tate doet Bruce blozen !
M II dus... ik vroeg hem hoe het klonk en hij liet me doodleuk weten dat ik er te jong uit zag om ook maar een idee te hebben waar hij het over had :B:lol: Nuja, na wat heen en weer gepraat ging ik terug aan het werk en vergat het hele gedoe. De volgende dag lag er een copie van het album op me te wachten toen ik op het werk aankwam

Het album zelf was een leuke verassing, het klinkt erg modern en Tate doet Bruce blozen !
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion