N.W.O.B.H.M.
Onzin.
Goed, het beukt misschien wat minder dan de rest van hun werk, maar pit heeft het zeker.
Paris By Air is een van de beste ballads ooit, en de rest van de nummers zijn stuk voor stuk vrolijke hardrock/metalnummers, die staan als een huis.
Jammer dat dat album blijkbaar zo onderschat wordt.
Goed, het beukt misschien wat minder dan de rest van hun werk, maar pit heeft het zeker.
Paris By Air is een van de beste ballads ooit, en de rest van de nummers zijn stuk voor stuk vrolijke hardrock/metalnummers, die staan als een huis.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Tides is een gaaf nummer van de plaat, maar de rest kan me niet echt boeien. Opzich een aardige plaat om op te zetten als je ergens druk mee bezig bent, maar het is mij niet interessant genoeg om helemaal te luisteren.dako schreef:Onzin.
Wild Cat heb ik trouwens ook alweer afgezet.
Allemaal even normaal doen tegen djent
Een beetje zoeken op een beetje Metalmarkt moet hem wel opleveren. Ik heb hem ook nog niet, echter.dako schreef:[..]
Waar heb je die vandaan?
Echt, dat ding móet ik op LP hebben. Gaafste album ooit, echt.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
*kick
Nieuws van het Avenger front.
Nieuws van het Avenger front.

Ik vind het artwork best gaaf en ben erg benieuwd naar het album28th February 2006 :: Forthcoming Album Cover REVEALED!!! ::
Here it is the final artwork for our forthcoming album "THE SLAUGHTER NEVER STOPS"
As some of you may know we have been in the studio recording pre-production demos of the new material to see how the new material is panning out. We will be previewing some clips of the new demos here soon.
The artwork was designed and painted by artist Jowita Kaminska under guidance from Gary Young. Jowita has also designed album covers for bands such as Manilla Road, Forsaken and Catch 22 to name just a few.
You can visit her site @ http://www.jowita-kaminska.com/
ALSO our links section is now up and running for you to check out. If anyone would like to exchange links and have a link placed on the site get in touch @ : liamthompson_@hotmail.com or avenger_uk@hotmail.co.uk
More updates very soon, keep checking back at www.avenger-uk.com
-
Tigers of Pang Tang ? Lol , moet ik es de zolder afschuimen. Heb daar nog een elpee van ligge met op de hoes een cobra denk ik. Of was dat Y&t ?
Petomaan schreef : Cycle Sluts From Hell.
Heb ik ooit gezien in't voorprogramma van Motörhead eind de jaren 80 begin 90 in de Vooruit te Gent.
Vijf of zes wijven. Die ene zei dan nog goodevening Amsterdam (denk ik) en ze werdt nog lekker uitgejouwd !!!
Was anders best een lekker optreden temeer omdat Lemmy weer es zijn poten niet kon thuis houden !
Petomaan schreef : Cycle Sluts From Hell.
Heb ik ooit gezien in't voorprogramma van Motörhead eind de jaren 80 begin 90 in de Vooruit te Gent.
Vijf of zes wijven. Die ene zei dan nog goodevening Amsterdam (denk ik) en ze werdt nog lekker uitgejouwd !!!
Was anders best een lekker optreden temeer omdat Lemmy weer es zijn poten niet kon thuis houden !
Iedereen noemt me een varken en toch heb ik geen krulletje in mijn staart.
Is dat niet Omen?Old Motorheadbanger schreef:Tigers of Pang Tang ? Lol , moet ik es de zolder afschuimen. Heb daar nog een elpee van ligge met op de hoes een cobra denk ik. Of was dat Y&t ?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja, de stormrider versie is zeeeeeer vetHellfire's Dominion schreef:Vind vooral het gelijknamige nummer gaaf, eerste keer dat ik dat nummer hoorde was tijdens een optreden van Stormrider als een van de covers. Gelijk thuis het hele album gedownload, erg gaaf!
Nu nog wachten totdat ik een keer tegen het origineel op loop.
angel witch, you' re an angel witch!
free man vind ik trouwens ook een prachtige ballade
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Zeer leuk, stelletje dwazen.
Dit is het beste album ooit gemaakt, niks 'zeer leuk'.
Jammer dat de rest van het ouvre dan weer compleet zaad is.
Ja, die liveplaat van een paar jaar terug is nog wel in orde, maar de rest in de noemer 'aanfluiting' niet eens waard.
Ja, die liveplaat van een paar jaar terug is nog wel in orde, maar de rest in de noemer 'aanfluiting' niet eens waard.
Yep.
Beetje halfslappe thrash van een belabberd niveau.
Ken je het niet? Houden zo, bespaart je weer flink wat telleurstellingen.
Wat je wél moet luisteren, zijn de singles, die ook op de rerelease van het debuutalbum staan. Loser, Flight Nineteen, Hades Paradise, allemaal dikke nwobhm-krakers.
Wat je wél moet luisteren, zijn de singles, die ook op de rerelease van het debuutalbum staan. Loser, Flight Nineteen, Hades Paradise, allemaal dikke nwobhm-krakers.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ken de rest van het materiaal nietdako schreef:Zeer leuk, stelletje dwazen.
op mijn versie van angel witch staat wel nog de LOSER ep, b-kantjes en een nummer van de verzamelreeks metal for muthas
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Dan zullen we dat eens doen.dako schreef:Yep.

Ik heb laatst eens 100% proof opgezet en damn dat is toch ook een partijtje gaaf.
100% Proof is inderdaad leuk ja, niet veel beter dan de middenmoot, maar er is niks mis mee.
Zeker het nummer The Loner is gaaf, Bon Scott Tribute.
Verder vind ik het bij vlagen meer hardrock dan heavy metal.
De EP New Way Of Livin' moet je ook maar 's luisteren (Plek X, je weet), ligt in de lijn van het album, hartstikke leuk.
Zeker het nummer The Loner is gaaf, Bon Scott Tribute.
Verder vind ik het bij vlagen meer hardrock dan heavy metal.
De EP New Way Of Livin' moet je ook maar 's luisteren (Plek X, je weet), ligt in de lijn van het album, hartstikke leuk.
- Dragonforce
Het debuutalbum kan ik al nergens vinden, laat staan de singles.dako schreef:Yep.
Jammer dat de rest zo teleurstellend is, maar scheelt mij weer zoeken.
Ik weet niet of je hem al beluisterd hebt, maar je ken hem aanschaffen. Vrij divers en het klinkt niet allemaal als Silver Bullet (ook niet zo duister), maar wel erg gaaf.Dragonforce schreef:[..]
Ja, erg lekker nummer
Ik ga eens uitkijken naar hun cd.
Vraag:
Heeft er iemand een mp3'tje van Marquis de Sade. Ik ben al een flinke tijd opzoek naar een nummertje van ze, maar er is geen reet van te vinden.
O ja grapjes over billen en nummertjes zijn al gemaakt, dus hou die maar achterwege.
Allemaal even normaal doen tegen djent
Dat nummer van Steve is dan Thunderburst, zeker?
Volgens mij vrijwel rechtstreeks gekopieerd in de opener van Killers, als ik dat goed heb.
Verder vind ik Shock Tactics net wat beter dan Head On. De albums liggen vrijwel in elkaars verlenge, maar op ST staan net wat meer goede nummers.
De stem van Bruce komt op dat album ook veel beter to zijn recht, vind ik.
Volgens mij vrijwel rechtstreeks gekopieerd in de opener van Killers, als ik dat goed heb.
Verder vind ik Shock Tactics net wat beter dan Head On. De albums liggen vrijwel in elkaars verlenge, maar op ST staan net wat meer goede nummers.
Murders in the Rue Morgue zal dat wezen denk ik, nog niet gehoord. Shock Tactics ook niet, de enige die ik tot nu to van ze ben tegengekomen was Survivors, maar die heeft geen Bruce, dus dan heeft het geen voorrang op ander gaaf spul.dako schreef:Dat nummer van Steve is dan Thunderburst, zeker?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
Thunderburst is een copy van The Ides Of March, of andersom want drummer Thunderstick beweert het nummer geschreven te hebben toen hij nog in Maiden zat. Of dat echt waar is weet ik niet want het blijft een apart figuur maar ik vind deze versie van het nummer best gaaf.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Ach ja, die bedoel ik natuurlijk. Ik haal die titels wel eens door elkaar, waarschijnlijk omdat ik dat album nog niet heb.Djaser schreef:Thunderburst is een copy van The Ides Of March, of andersom want drummer Thunderstick beweert het nummer geschreven te hebben toen hij nog in Maiden zat. Of dat echt waar is weet ik niet want het blijft een apart figuur maar ik vind deze versie van het nummer best gaaf.
- Der Schreckliche
- Contacteer:
Ohoh...Survivors heeft wel degelijk Bruce....IROn schreef:[..]
Murders in the Rue Morgue zal dat wezen denk ik, nog niet gehoord. Shock Tactics ook niet, de enige die ik tot nu to van ze ben tegengekomen was Survivors, maar die heeft geen Bruce, dus dan heeft het geen voorrang op ander gaaf spul.

http://www.myspace.com/fireforcemetal
The world is full of kings and queens, who blind your eyes - then steal your dreams...it's heaven and hell!
The world is full of kings and queens, who blind your eyes - then steal your dreams...it's heaven and hell!
Hm? Vreemd, ben ik dan gek? Metal-archives zegt het volgende:
Maar de cover die daar bijstaat is zeker anders als degene die in mijn platenzaak te vinden is, en daar staat echt op dat Paul Samson de vocalen verzorgt. Toch nog eens gaan kijken welke dat nou precies is dan.The cassette version comes with 5 tracks with Bruce singing: It's Not As Easy As It Seems, I Wish I Was The Saddle Of A Schoolgirls Bike, Six Foot Under, Inside Out, Wrong Side Of Time. Remixed by Paul Samson (R.I.P.) 3/21/90. These songs may be on the CD version as well. Bruce didn't sing on the original release, but was credited on the back cover.
http://www.bnrmetal.com/groups/sams.htm
Deze cover dus, even opgesnort. Ook hier wordt Bruce niet genoemd.
Deze cover dus, even opgesnort. Ook hier wordt Bruce niet genoemd.
- Dragonforce
Bruce staat ook op de fotos in het cd-boekje (van de Air Raid Records re-release, dus op bruce z'n labeltje van enkele jaren terug), maar ik kan me ook niet herinneren dat hij op Survivors zingt. Maar goed ik heb die Samson cds al jaren niet gedraaid.IROn schreef:Hm? Vreemd, ben ik dan gek? Metal-archives zegt het volgende:
Maar de cover die daar bijstaat is zeker anders als degene die in mijn platenzaak te vinden is, en daar staat echt op dat Paul Samson de vocalen verzorgt. Toch nog eens gaan kijken welke dat nou precies is dan.The cassette version comes with 5 tracks with Bruce singing: It's Not As Easy As It Seems, I Wish I Was The Saddle Of A Schoolgirls Bike, Six Foot Under, Inside Out, Wrong Side Of Time. Remixed by Paul Samson (R.I.P.) 3/21/90. These songs may be on the CD version as well. Bruce didn't sing on the original release, but was credited on the back cover.
- Der Schreckliche
- Contacteer:
OK, heb wat opzoekingswerk gedaan...inderdaad, Bruce zingt NIET op Survivors...de opnames waren al gedaan toen hij bij de groep kwam maar de hoes was nog niet af en daarom is hij daarop gekomen...my mistake dus... 

http://www.myspace.com/fireforcemetal