Rammstein
Er zijn inderdaad veel mensen die het minder vinden worden maar in snap het niet helemaal.
Reise Reise heeft een aantal matige nummers als Amerika en Ohne Dich, maar aan de andere kant gaat een nummer als Reise Reise zelf verder waar ze met Mutter gebleven zijn.
Toch klinkt Reise Reise over het algemeen een stuk minder bombastisch als Mutter, wat dat betreft is het album juist veel directer.
Rosenrot ga ik niet verdedigen, daar vind ik ook weinig aan.
Reise Reise heeft een aantal matige nummers als Amerika en Ohne Dich, maar aan de andere kant gaat een nummer als Reise Reise zelf verder waar ze met Mutter gebleven zijn.
Toch klinkt Reise Reise over het algemeen een stuk minder bombastisch als Mutter, wat dat betreft is het album juist veel directer.
Rosenrot ga ik niet verdedigen, daar vind ik ook weinig aan.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- cataclysm child
- Terrorizer
- fetuskiller
- Contacteer:
-
Owk rossenrot is echt het dieptepunt van rammstein
Je kan echt merken dat het rest nummers zijn van de vorige albums.
Ik vind Mutter en Reise Reise persoonlijk de beste albums.
Rammstein is in mijn ogen 1 van de beste bands.
Simpel dat wel, maar klinkt gewoon heerlijk.
Ik heb ze 2 keer live gezien en was echt onder de indruk.
1 keer in de ahoy, en 1 keer op fields of rock.
Op fields of rock vielen ze trouwens tegen vond ik, het abrubte einde sloeg nergens op.
Ahoy was veel beter maar komt denk omdat je daar voor echt naar rammstein gaat, op festival kom je ook voor andere bands.
(alt+p)
maar heb mooie foto gemaakt op fields of rock
Nou jaa vind ik dan persoonlijk
Je kan echt merken dat het rest nummers zijn van de vorige albums.
Ik vind Mutter en Reise Reise persoonlijk de beste albums.
Rammstein is in mijn ogen 1 van de beste bands.
Simpel dat wel, maar klinkt gewoon heerlijk.
Ik heb ze 2 keer live gezien en was echt onder de indruk.
1 keer in de ahoy, en 1 keer op fields of rock.
Op fields of rock vielen ze trouwens tegen vond ik, het abrubte einde sloeg nergens op.
Ahoy was veel beter maar komt denk omdat je daar voor echt naar rammstein gaat, op festival kom je ook voor andere bands.
(alt+p)
maar heb mooie foto gemaakt op fields of rock
Nou jaa vind ik dan persoonlijk
This is FAR BEYOND METAL
- SonOfTheDamned
- KrimpenDrummer
- Contacteer:
- Stevevaifan
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Nope! De beste Rammstein plaat is gewoon Herzeleid. Het was de eerste die ik van ze hoorde en sindsdien ben ik (nog steeds) weg van die plaat. Ik vind zo'n beetje alles na sehnsucht minder.kimmey schreef:Sommige nummers hadden ze beter weg kunnen laten van Reise, Reise zoals Moskau maar Mutter blijf het best album.
- Kaleidoscope
- Contacteer:
Idem, het oudere beukt enorm hard, die beats zijn helaas in het nieuwe werk weggelaten, zeer jammer.fetuskiller schreef:[..]
Nope! De beste Rammstein plaat is gewoon Herzeleid. Het was de eerste die ik van ze hoorde en sindsdien ben ik (nog steeds) weg van die plaat. Ik vind zo'n beetje alles na sehnsucht minder.
Rosenrot heb ik een paar keer gehoord en ik vond het weinig aan.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/cooma/front1hn2.jpg[/img]
Herzeleid, dat was een gaaf album. Du riechst so gut! En niet te vergeten Wollt ihr das bett in flammen sehen. Sehnsucht ging ook nog wel, maar daarna was 't alleen nog maar een goedverkopende formule. Helaas. Alhoewel het nr Sonne wel zn charme had.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
- Contacteer:
- KoenM
- Contacteer:
Ik vind Sehnsucht nog steeds het gaafst. De vuile sfeer komt daar het best tot z'n recht. Dat typische Duitse ranzige, ik kan het niet echt goed uitleggen.
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- cataclysm child
-
- Contacteer:
Ben ik helemaal met je eens. Er stonden op reise, reise maar 3 nummers waarvan ik zoiets had van ja gaaf. Als is rosenrot wat ingetogener vind ik het een prima schijf. En daarbij in gedachten houdend dat dit een schijf is met b nummers. Wel moet je hierbij bedenken dat ze het misschien bewust een b schijf hebben genoemd. Dat als de cd was tegen gevallen ze zich altijd kunnen beroepen op het feit dat het meer een zoethoudertje is.Sebas schreef:Eigenlijk vind ik Rosenrot een stuk beter dan Reise Reise, maar dat ben ik dan weer.
not all those who wander are lost!
- Dennisrammstein
- Contacteer:
M'n vriendin is er gek van.
Ik vind al die platen wel te pruimen, al zitten er af en toe nummers tussen die ik echt vreselijk vind.
Ik vind al die platen wel te pruimen, al zitten er af en toe nummers tussen die ik echt vreselijk vind.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
Raggen? Daar vind ik Rammstein nou geen band voor.
Met raggen denk ik aan up-tempo beukende trommelvliezen.
Met raggen denk ik aan up-tempo beukende trommelvliezen.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- Contacteer:
Live Aus Berlin is echt een fantastische DVD! Supershow en geweldige muziek Rammstein is sowieso een ontzettend strakke band, die briljant in elkaar zit. Echt geweldige nummers zijn de meeste hits van Mutter maar ook Morgenstern en Dalai Lama, van het album Reise Reise. Geweldig!
* Been there, done that *
- Dennisrammstein
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb 'Volkerball' ook alweer een paar weken in huis, en ik moet zeggen dat ze toch weer een erg lekker dvd in elkaar gezet hebben. Enig minpuntje vind ik dat ze bij die Nimes show de geweldige lichtshow niet goed in beeld hebben kunnen brengen. Op Fields Of Rock twee jaar terug was ik meer onder de indruk van de lichtshow dan van het vuurwerk namelijk. Daarnaast had het camerawerk soweiso wel iets beter gekund, vind ik. 'Live Aus Berlin' overtreffen ze nooit meer omdat de recentere albums mij stukken minder bevallen dan de eerste twee, maar desondanks is de nieuwe dvd de € 27,- zeker waard.
Ik ben ook van mening dat het, vanwege het licht, geen wijze keuze was om een openluchtlocatie te kiezen.
De show is wel leuk, maar ik erger me nog altijd ontzettend aan het feit dat er vrijwel geen contact met het publiek is. Het oogt ontzettend arrogant.
De show is wel leuk, maar ik erger me nog altijd ontzettend aan het feit dat er vrijwel geen contact met het publiek is. Het oogt ontzettend arrogant.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Herzeleid vind ik geniaal, Sehnsucht is voor de helft nog echt boeiend (maar dan vooral het briljante Buck Dich) en daarna wordt het allemaal een ontzettend langweilig trucje, op Sonne na, dat nr. is na ontzettend veel airplay nog steeds erg goed.
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
hoort denk ik bij hun show of uitstraling ofzo dat ze geen contact met het publiek maken, ik vind het ook altijd een beetje opmerkelijk maarja boeie...Elessar schreef:Ik ben ook van mening dat het, vanwege het licht, geen wijze keuze was om een openluchtlocatie te kiezen.
ik vind rammstein vooral leuke muziek voor af en toe een nummertje en het is leuk dat het in cafetjes soms ook gewoon wordt gedraaid tussen andere popmuziek
Thrash till Death
- KoenM
- Contacteer:
Dat is net de kracht van de performance van Rammstein. Dat statige, perverse en arrogante.Elessar schreef:Het oogt ontzettend arrogant.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
-
Ik vind het kut.KoenM schreef:[..]
Dat is net de kracht van de performance van Rammstein. Dat statige, perverse en arrogante.
Maar ach, het is niet anders.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
vreemd,dat geen interactie bij een black-metal band beschouwd word als true ende kVlt,terwijl het bij andere groepen als arrogant en kut wordt bestempeld...
Ik persoonlijk heb een concert ticket betaald voor de muziek en voor de show en wil geen half uur verliezen,door te luisteren naar oeverloos gezwets over hoe corrupt de politici zijn,daarvoor kijk ik wel naar het nieuws
Trouwens:zijn er veel groepen die 6 albums uitbrengen en op alle albums eenzelfde hoogtes halen??Denk het niet...
Ik persoonlijk heb een concert ticket betaald voor de muziek en voor de show en wil geen half uur verliezen,door te luisteren naar oeverloos gezwets over hoe corrupt de politici zijn,daarvoor kijk ik wel naar het nieuws
Trouwens:zijn er veel groepen die 6 albums uitbrengen en op alle albums eenzelfde hoogtes halen??Denk het niet...
rock'till you drop