Sun O))), Earth
Sun O))), Earth
Vrijdag 3 maart 2006 in Paradiso
Sun O)))
Earth
Espers
Wooden Wand and the Vanishing Voice
www.paradiso.nl
Sun O)))
Earth
Espers
Wooden Wand and the Vanishing Voice
www.paradiso.nl
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
http://www.4ad.be/nl/4adframe.htmiscariah schreef:Diksmuide, België.
Op 9 februari.
-
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- thomaster87
- Contacteer:
-
- thomaster87
- Contacteer:
-
- thomaster87
- Contacteer:
Earth was een mooie opener, veel melodie lijnen (ja, jawel) en deed me af en toe denken aan hele trage jazz
Sunno))), all hail the masters!
Al enorm veelbelovend zag het podium eruit, schakelaartjes gingen om in een grote rokerige zooi. Tsja na een lang intro begon het BRRRRRRRRRRRRRROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! Mijn bril broemde me zowat van de neus af, dit was de betere drone. Erg indrukwekkend vond ik het moment dat de "zang/gemurmel" begon, ijs en ijskoud fantastisch! Deze band had heel veel aandacht voor details, door het dikke rookgordijn viel er weinig te zien maar deze band zorgde ervoor dat er alsnog te zien was wat men deed. Puur door gebruik te maken van lichtinval (voor zoverre die er was) en lichaamshoudingen (vormen). Ook de lichtshow was heel sterk, vooral als het hele podium knalrood leek.. Men sleepte je mee in hun muziek en de muzikanten zelf leken er ook totaal in op te gaan, prima sfeer! Ook leuk trouwens dat er mee getoetert werd door (ik dacht) de toetermeneer van Earth hihi.
Al met al een ontzettende heerschende show
Sunno))), all hail the masters!
Al enorm veelbelovend zag het podium eruit, schakelaartjes gingen om in een grote rokerige zooi. Tsja na een lang intro begon het BRRRRRRRRRRRRRROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! Mijn bril broemde me zowat van de neus af, dit was de betere drone. Erg indrukwekkend vond ik het moment dat de "zang/gemurmel" begon, ijs en ijskoud fantastisch! Deze band had heel veel aandacht voor details, door het dikke rookgordijn viel er weinig te zien maar deze band zorgde ervoor dat er alsnog te zien was wat men deed. Puur door gebruik te maken van lichtinval (voor zoverre die er was) en lichaamshoudingen (vormen). Ook de lichtshow was heel sterk, vooral als het hele podium knalrood leek.. Men sleepte je mee in hun muziek en de muzikanten zelf leken er ook totaal in op te gaan, prima sfeer! Ook leuk trouwens dat er mee getoetert werd door (ik dacht) de toetermeneer van Earth hihi.
Al met al een ontzettende heerschende show
- BlizzardBeast
Ik heb gvd sunn o))) niet kunnen zien door die klote ns! Ik wierp om 5 over 11 nog ff snel in blik naar binnen om nog een glimp op te vangen van ze maar het podium stond vol rook en de lichten waren uit.
Earth was iig erg goed. De nummers die ze van de Hex cd speelden waren geweldig!
Ik heb ook nog de tour split lp weten te scoren!
Earth was iig erg goed. De nummers die ze van de Hex cd speelden waren geweldig!
Ik heb ook nog de tour split lp weten te scoren!
[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast
- Blood&Ashes
Jezus, wat was Sunn O))) gaaf zeg! Dat had ik dus echt niet verwacht. Ik werd me daar even zeer aangenaam verrast. Goede sfeer wisten ze te creëren. Qua sfeer vond ik ze enkele gelijkenissen vertonen met Darkspace. Sunn O))) was, op hun eigen manier, bijna net zo indrukwekkend. Bijna...
En Earth was ook wel geinig.
En Earth was ook wel geinig.
Laatst gewijzigd door Blood&Ashes op ma mar 13, 2006 1:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blood&Ashes
Inderdaad..Blood&Ashes schreef:[..]
Ze speelden iets van 100 minuten geloof ik. Zonder onderbrekingen.
Geen idee wat ze speelden, daarvoor ken ik de nummers niet goed genoeg.
Het was dan ook gewoon een muur van geluid, waarin de overgangen van nummers moeilijk te herkennen waren. Ik ken de nummers namelijk ook niet allemaal.
-
-
Earth was aangenaam.. goede sfeer, je pakt hun concept er zo uit als je het niet al kende van het albumhoesje, maar toch miste ik net dat beetje spanning wat het interessanter had kunnen maken.
Sunn O))) was te gek, totdat de zang inkwam. een uur lang ''ARG! Dark night!'' roggelen zonder ook maar iets van variatie te tonen vond ik echt een afknapper. Goedkoop evil proberen te zijn. Toch was het gitaarwerk hier en daar dermate vet (White2-achtig) dat het het geheel wel compenseerde. Leuk, maar kon beter.
Sunn O))) was te gek, totdat de zang inkwam. een uur lang ''ARG! Dark night!'' roggelen zonder ook maar iets van variatie te tonen vond ik echt een afknapper. Goedkoop evil proberen te zijn. Toch was het gitaarwerk hier en daar dermate vet (White2-achtig) dat het het geheel wel compenseerde. Leuk, maar kon beter.