Neurotic Deathfest 2006, Dynamo Eindhoven.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Sargatanas
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
kleine tien minuten tevoet, of vijf als je doorstaptMetalJan schreef:Vette line-up. Ben er toch wel bij, zou gek zijn om dit te laten schieten.
Is Dynamo eigenlijk een beetje goed bereikbaar vanaf het station? Want op de site kan ik daar niks over vinden.
en je passeert langs een ierse pub waar ze lekker kilkenny bier schenken
dynamo ligt gewoon in centrum, makkelijk te vinden
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Soulcollector
- Contacteer:
Als jij langs een ierse pub komt, dan loop je om.MetalJan schreef:Vette line-up. Ben er toch wel bij, zou gek zijn om dit te laten schieten.
Is Dynamo eigenlijk een beetje goed bereikbaar vanaf het station? Want op de site kan ik daar niks over vinden.
Het is gewoon naar de taxikant van het station en naar links de weg volgen. Dan zie je het al staan als je voorbij de pinautomaten van het KPN gebouw bent.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Running order is:
MAIN STAGE:
23:00 - 24:00 Gorerotted (UK)
21:50 - 22:30 Psycroptic (AUS)
20:40 - 21:20 Disavowed (NL)
19:30 - 20:10 Prostitute Disfigurement (NL)
18:30 - 19:00 Hate (PL)
17:30 - 18:00 Arsebreed (NL)
16:30 - 17:00 Vomit The soul (IT)
15:30 - 16:00 Emeth (BE)
BASEMENT STAGE:
22:30 - 23:00 Avulsed (ES)
21:20 - 21:50 Insidious Decrepancy (US)
20:10 - 20:40 Infected Malignity (JP)
19:00 - 19:30 Sanatorium (SK)
18:00 - 18:30 Godless Truth (CZ)
17:00 - 17:30 Mental Horror (BR)
16:00 - 16:30 Sarpanitum (UK)
MAIN STAGE:
23:00 - 24:00 Gorerotted (UK)
21:50 - 22:30 Psycroptic (AUS)
20:40 - 21:20 Disavowed (NL)
19:30 - 20:10 Prostitute Disfigurement (NL)
18:30 - 19:00 Hate (PL)
17:30 - 18:00 Arsebreed (NL)
16:30 - 17:00 Vomit The soul (IT)
15:30 - 16:00 Emeth (BE)
BASEMENT STAGE:
22:30 - 23:00 Avulsed (ES)
21:20 - 21:50 Insidious Decrepancy (US)
20:10 - 20:40 Infected Malignity (JP)
19:00 - 19:30 Sanatorium (SK)
18:00 - 18:30 Godless Truth (CZ)
17:00 - 17:30 Mental Horror (BR)
16:00 - 16:30 Sarpanitum (UK)
Heus.
- fetuskiller
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Een HALF fucking uur voor Avulsed?
Schoften. Echt. De "headliner" speelt even lang als de opener op die stage.
Nu, als dit al zo uitgebreid moest worden naar een groter zaal met meer podia dan vind ik dan men op z`n minst meer speeltijd had moeten krijgen. In Baroeg was het met 1 podium nog tot daar aan toe geweest maart dit vind ik ontzettend jammer.
Ik zal wel de enige zijn maar ik vind die 15 bands op deze manier echt nergens voor nodig. Al die aansluitingen, geren van band naar band. Dit is kwantiteit boven kwaliteit, bovendien kan niet elke band in een half uur haar ei kwijt.
Nee, geen goede zaak dit.
Maargoed, je kan niet iedereen tevreden stellen.
Schoften. Echt. De "headliner" speelt even lang als de opener op die stage.
Nu, als dit al zo uitgebreid moest worden naar een groter zaal met meer podia dan vind ik dan men op z`n minst meer speeltijd had moeten krijgen. In Baroeg was het met 1 podium nog tot daar aan toe geweest maart dit vind ik ontzettend jammer.
Ik zal wel de enige zijn maar ik vind die 15 bands op deze manier echt nergens voor nodig. Al die aansluitingen, geren van band naar band. Dit is kwantiteit boven kwaliteit, bovendien kan niet elke band in een half uur haar ei kwijt.
Nee, geen goede zaak dit.
Maargoed, je kan niet iedereen tevreden stellen.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
Wat! Een half uurtje Avulsed?! Zijn ze daar helemaal van de pot gerukt? Geen verstand van goede muziek of zo?
Die band hoort niet eens op een b-podium.
Met zo'n repertoire, zo'n staat van dienst.. Avulsed verdient beter.
Volgend jaar maar weer Baroeg, op een en hetzelfde podium? Lijkt me een prima idee, in plaats van deze idioterie.
Stel gekken.
Volgend jaar maar weer Baroeg, op een en hetzelfde podium? Lijkt me een prima idee, in plaats van deze idioterie.
Stel gekken.
Kop dicht, Thorko
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Mja, hoewel ik een half uur voor Avulsed echt niet vind kunnen gaat het mij globaal genomen niet eens alleen daar om. Want zo kan natuurlijk iedereen van zijn favoriete band gaan klagen dat ze te kort spelen.
Wat in mijn ogen erger is, is dat het doel van zo`n deathfest op deze manier totaal voorbijgestreefd wordt. Of ik denk te idealistisch.
De voorgaande jaren was het deathfest een kleinschalige, gemoedelijke, gezellige en ontspannen happening met een flinke handvol prima bands, soms bekende, soms onbekende. Alles ging gepaard met opperste relaxtheid, tussen de bands door was er altijd een kwartiertje tot 25 min tijd voor een biertje, een hapje, een gezellig praatje, een duik tussen de cd`s, etc.
Nu vind ik het een 1 of andere omhoog geschoten deathmetalmarathon waar ik ( weliswaar als groot DM-liefhebber) totaal niet op zit te wachten. De tijd wordt letterlijk volgepropt met bands waardoor bepaalde (de meeste) bands maar vrij kort spelen en zodra de ene band klaar is kun je gaan rennen naar de volgende, tenminste, als je die wilt zien. Geen tijd voor ontspannen een biertje en een nabespreking van het zojuist geziene optreden. Het is rennen, haasten, hup, van de ene band naar de andere, of je moet geforceerd tijd vrijmaken, ondertussen balend dat je een band moet missen. Tja, natuurlijk is er altijd wel een band die je minder graag wilt zien dus is de ramp niet altijd groot, maar toch vind ik dit een te gespannen gang van zaken.
En nee, trek geen vergelijkingen met bv X-mass en No Mercy, want daar komen verschillende genres waar je altijd wel iets van wilt missen.
Alles moet tegenwoordig groot, meer, sneller. Ook in DM-land. Dat vind ik klote, zeker omdat het de voorgaande jaren zo gaaf was.
ZO, ik heb mijn gal weer gespuwd. Einde gezeik.
Wat in mijn ogen erger is, is dat het doel van zo`n deathfest op deze manier totaal voorbijgestreefd wordt. Of ik denk te idealistisch.
De voorgaande jaren was het deathfest een kleinschalige, gemoedelijke, gezellige en ontspannen happening met een flinke handvol prima bands, soms bekende, soms onbekende. Alles ging gepaard met opperste relaxtheid, tussen de bands door was er altijd een kwartiertje tot 25 min tijd voor een biertje, een hapje, een gezellig praatje, een duik tussen de cd`s, etc.
Nu vind ik het een 1 of andere omhoog geschoten deathmetalmarathon waar ik ( weliswaar als groot DM-liefhebber) totaal niet op zit te wachten. De tijd wordt letterlijk volgepropt met bands waardoor bepaalde (de meeste) bands maar vrij kort spelen en zodra de ene band klaar is kun je gaan rennen naar de volgende, tenminste, als je die wilt zien. Geen tijd voor ontspannen een biertje en een nabespreking van het zojuist geziene optreden. Het is rennen, haasten, hup, van de ene band naar de andere, of je moet geforceerd tijd vrijmaken, ondertussen balend dat je een band moet missen. Tja, natuurlijk is er altijd wel een band die je minder graag wilt zien dus is de ramp niet altijd groot, maar toch vind ik dit een te gespannen gang van zaken.
En nee, trek geen vergelijkingen met bv X-mass en No Mercy, want daar komen verschillende genres waar je altijd wel iets van wilt missen.
Alles moet tegenwoordig groot, meer, sneller. Ook in DM-land. Dat vind ik klote, zeker omdat het de voorgaande jaren zo gaaf was.
ZO, ik heb mijn gal weer gespuwd. Einde gezeik.
- grafdelver
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik vraag me af waarom het niet gewoon om 2 uur kan beginnen ipv half 4... Dan gaat het me al niet eens om de speelduur van bepaalde bands, maar gewoon om het feit dat je niet fatsoenlijk de tijd hebt om te gaan eten of te drinken en bij te lullen met verschillende mensen. Het idee van een metalmarket vind ik ook goed, dan moet er alleen wel tijd zijn om daar op je gemakje rond te snuffelen. Ik als death metal fanaat vind zo'n beetje elke band op de bill, op Gorerotted (te vaak gezien) en Sarpanitum (ken ik niet) na, de moeite waard. Het ellendige is dat ik nu alleen dat ik tussen 13 geweldige bands moet kiezen welke ik minder graag wil zien, terwijl ze allemaal hun charme hebben, dat vind ik erg jammer. Ik vind het een goede zaak dat het in Dynamo gehouden wordt omdat ik simpel weg niet zo van Baroeg hou, maar als dat gepaard moet gaan met verschillende bands missen, dan ga ik persoonlijk toch voor Baroeg.
Jammer.
Jammer.
Ja, maar we zijn apen die niet in staat zijn tot beschaving op verbaal gebied.grafdelver schreef:Dit soort kritiek had ook anders verwoord kunnen worden, in plaats van met termen als 'schoften' en 'ze zijn van de pot gerukt'.
Desondanks zie ik er wel wat goede punten tussen staan, dus misschien gaan we er wat mee doen.
Kop dicht, Thorko
- fetuskiller
- Contacteer:
Zo, ik ben een weekendje weg en de pleuris breekt hier los zie ik alweer. Wat betreft de kritiek, zoals Grafdelver al aangeeft, ter kennisgeving aangenomen, en wellicht doen we er iets mee. Wellicht ook niet.
Kritiek is verder prima, maar hoe botter die verwoord wordt, des te weiniger voelen wij ons geroepen om hier iets mee te doen natuurlijk. Als je tussen elke band 10 minuten zou willen doen, en je ook nog om uiterlijk 24:00 klaar zou willen zijn, en je zou wat meer bands 40 minuten willen laten spelen dan zou je dus zo'n 3 uur eerder moeten beginnen. Dat zou betekenen: Openen om 12:00 uur. En ja, wat denk je dat er dan gebeurt? Dan komen er net zoveel mensen, met net zoveel kritiek over het feit dat het "te vroeg begint". Ergo, het is nooit helemaal goed voor iedereen.
Kritiek is verder prima, maar hoe botter die verwoord wordt, des te weiniger voelen wij ons geroepen om hier iets mee te doen natuurlijk. Als je tussen elke band 10 minuten zou willen doen, en je ook nog om uiterlijk 24:00 klaar zou willen zijn, en je zou wat meer bands 40 minuten willen laten spelen dan zou je dus zo'n 3 uur eerder moeten beginnen. Dat zou betekenen: Openen om 12:00 uur. En ja, wat denk je dat er dan gebeurt? Dan komen er net zoveel mensen, met net zoveel kritiek over het feit dat het "te vroeg begint". Ergo, het is nooit helemaal goed voor iedereen.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
- fetuskiller
- Contacteer:
Wij vinden Avulsed zelf te gek. Dat is de hele reden waarom ze op NDF staan. Als we puur zouden afgaan op het feit wat ze bijv. op het laatste concert in Baroeg deden (rond de 15 a 20 betalende bezoekers als ik me niet vergis) dan hadden ze er niet eens gestaan natuurlijk.Plaag schreef:Wat! Een half uurtje Avulsed?! Zijn ze daar helemaal van de pot gerukt? Geen verstand van goede muziek of zo?
Stel gekken.
Maar zoals in andere posts al vermeld: Je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Verder nogmaals: Iedereen mag zoveel kritiek hebben als ze willen, geen enkel probleem, bedenk echter wel dat wij met 2 man erg veel geld investeren (en ook aardig wat risico nemen hiermee) om dit feestje op te zetten en tot een goed einde te brengen. Het is dan inderdaad jammer om voor "Schoften" e.d. uitgemaakt te worden.
Neurotic Records Forum:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Zo is dat. Je kan nooit iedereen tevreden stellen. Sterker nog, dat hoef je ook niet. Mij ook niet. Maar ik zal mijn genoegen/ongenoegen altijd uiten. Op de manier waarop het mij zint. Wat je er verder mee doet zal mij aan mijn reet roesten.ruud schreef:Ergo, het is nooit helemaal goed voor iedereen.
Maar om op je band/speeltijd/begintijd-kwestie nog even in te gaan: je zou (vind IK) minder bands moeten neerzetten.
Daar heb je nu natuurlijk niks meer aan, maar dat is eigenlijk de enige oplossing.
Gewoon, zoals vroeger. Een 10-tal bands in een leuk klein zaaltje met 1 podium en tussen elke band wat ruimte voor een nabeschouwing en een consumptie. Terug met de ralxte sfeer in plaats van geforceerd gehaast.
Maargoed, ook dan zul je wel weer kritiek krijgen van de mensen die de huidige aanpak wel oke vinden.
Maar daar moet je maar tegen kunnen.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Jullie krijgen meer goede kritiek dan slechte.ruud schreef:[..]
Maar zoals in andere posts al vermeld: Je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Verder nogmaals: Iedereen mag zoveel kritiek hebben als ze willen, geen enkel probleem, bedenk echter wel dat wij met 2 man erg veel geld investeren (en ook aardig wat risico nemen hiermee) om dit feestje op te zetten en tot een goed einde te brengen. Het is dan inderdaad jammer om voor "Schoften" e.d. uitgemaakt te worden.
Veelal is men (waaonder ik) laaiend enthousiast over de concerten die jullie op touw zetten, zijn de zaken prima geregeld en struikelen de lovende woorden over elkaar.
Bedank je daar wel eens voor? Nee he?
Hoeft natuurlijk ook niet, maar nu men ontevreden is moet de bewoording wel ter sprake komen.
Na beide jaren is er o.a. een bedank bericht op de Rotterdam Deathfest website gekomen gericht aan alle bezoekers, bands, etc., die het komende jaar weer mede mogelijk gemaakt hebben. Als er vorig jaar, of het jaar ervoor niemand op was komen dagen dan bestond dit feestje uberhaupt niet meer natuurlijk. Helaas is het niet mogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken, al is dit in veel gevallen zeker wel gebeurd.
Zoals gezegd: Negatief gerichte kritiek is ook welkom, als het maar ergens in de vertste verte wat opbouwend is. Ik heb een vrij dikke huid, dus ik kan er echt wel tegen, daar ligt het niet aan. Echter, mocht je je ongenoegen op een andere manier willen uiten: Be my guest. Zoals vermeld: als de manier waarop deze geuit wordt mij of mijn compaan in deze minder aanstaat door meer grof taalgebruik jegens ons, al dan niet persoonlijk op te vatten, is het minder waarschijnlijk dat we iets doen met deze kritiek natuurlijk, ook dat lijkt me wel begrijpelijk.
Om nog inhoudelijk op twee punten in te gaan:
- Minder bands:
Is in de toekomst een mogelijkheid, al denk ik persoonlijk dat het geen stap vooruit is om van 15 bands naar 10 bands terug te gaan. Zoals je zegt, ook dan zijn er mensen ontevreden over. Over een eventuele snack break, of wat dan ook denken we nog even na: Het feit dat mensen alle 15 bands willen zien verbaast me enigsinds, hetzij op een positieve manier. Dat betekent dat de line-up beter wordt ontvangen nog dan we hadden gedacht. Wij hebben aanvankelijk aangenomen dat er voor ieder wat wils staat en dat iedereen een X aantal bands wil zien, en daarbuiten dus nog tijd genoeg heeft om wat CD's te shoppen, wat te keuvelen door het gebouw heen, en nog een frikandel naar binnen te vouwen.
- Terug naar Baroeg:
Wij hebben dit met erg veel plezier in Baroeg georganiseerd de afgelopen 2 jaar. Echter, wel is het zo dat we de afgelopen 2 jaar van erg veel mensen te horen gekregen dat ze niet kwamen omdat het in Baroeg was (deze mensen hadden geen zin in een overvolle Baroeg), en we hebben ook te horen gekregen van mensen die er wel waren dat ze liever niet in Baroeg kwamen om diezelfde reden. Verder was het vorig jaar mooi weer en zijn er voor Baroeg veel inkomsten misgelopen, dit omdat mensen de halve dag buiten stonden en tegenover bij de friettent blikken bier gingen halen.
Zoals gezegd: Negatief gerichte kritiek is ook welkom, als het maar ergens in de vertste verte wat opbouwend is. Ik heb een vrij dikke huid, dus ik kan er echt wel tegen, daar ligt het niet aan. Echter, mocht je je ongenoegen op een andere manier willen uiten: Be my guest. Zoals vermeld: als de manier waarop deze geuit wordt mij of mijn compaan in deze minder aanstaat door meer grof taalgebruik jegens ons, al dan niet persoonlijk op te vatten, is het minder waarschijnlijk dat we iets doen met deze kritiek natuurlijk, ook dat lijkt me wel begrijpelijk.
Om nog inhoudelijk op twee punten in te gaan:
- Minder bands:
Is in de toekomst een mogelijkheid, al denk ik persoonlijk dat het geen stap vooruit is om van 15 bands naar 10 bands terug te gaan. Zoals je zegt, ook dan zijn er mensen ontevreden over. Over een eventuele snack break, of wat dan ook denken we nog even na: Het feit dat mensen alle 15 bands willen zien verbaast me enigsinds, hetzij op een positieve manier. Dat betekent dat de line-up beter wordt ontvangen nog dan we hadden gedacht. Wij hebben aanvankelijk aangenomen dat er voor ieder wat wils staat en dat iedereen een X aantal bands wil zien, en daarbuiten dus nog tijd genoeg heeft om wat CD's te shoppen, wat te keuvelen door het gebouw heen, en nog een frikandel naar binnen te vouwen.
- Terug naar Baroeg:
Wij hebben dit met erg veel plezier in Baroeg georganiseerd de afgelopen 2 jaar. Echter, wel is het zo dat we de afgelopen 2 jaar van erg veel mensen te horen gekregen dat ze niet kwamen omdat het in Baroeg was (deze mensen hadden geen zin in een overvolle Baroeg), en we hebben ook te horen gekregen van mensen die er wel waren dat ze liever niet in Baroeg kwamen om diezelfde reden. Verder was het vorig jaar mooi weer en zijn er voor Baroeg veel inkomsten misgelopen, dit omdat mensen de halve dag buiten stonden en tegenover bij de friettent blikken bier gingen halen.
Neurotic Records Forum:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
ruud schreef:*verhaal*.
Om voor mijzelf te spreken: ik uitte mijn kritiek niet in de hoop dat er wat mee gedaan zou worden maar puur om mijn zegje te doen en ja, dat gebeurt niet altijd even tactisch. Ook thuis niet, als ik `s ochtends half slapend nog uit de plee kom en met een blote voet in kattenkots stap. Maar dat terzijde. Het feit dat jij/jullie op z`n minst bereid zijn kritiek te incasseren en zich er eventueel over te buigen vind ik een zeer positief gegeven.
Wat de lokatie betreft snap ik het punt wel, hoewel ik het erg betreur. Ik ben we vaker in een vol Baroeg geweest en weet ook hoe het er dan is. Wel ben ik 1 van de weinigen die daar geen last van heeft verder. Per slot van rekening is het in geen enkele volle zaal echt comfortabel en/of lekker koel. Mensen klagen overal, dat zit nou eenmaal in ons aard ( ook in dat van mij, uiteraard).
Baroeg ligt voor mijn gevoel echter wel iets centraler dan Eindhoven en vanaf Rotterdam Centraal ( en een taxi naar R`dam Centraal is ook wel tegen een redelijk bedrag te regelen) gaan er meer treinen richting verschillende steden dan vanaf Eindhoven, geloof ik. Wellicht had dit gegeven wel de doorslag kunnen geven om bij Baroeg te blijven.
Dat Baroeg het financieel niet trekt ( omdat men bv bier aan de overkant haalt) acht ik heel goed mogelijk. Ik heb geen kijk in dit soort zaken.
Inzake de bands, ja IK zou het persoonlijk totaal niet erg vinden om minder bands op zo`n dag te zien. Zoals ik al zei: liever kwaliteit boven kwantiteit. Dus minder bands waarvan de meeste liever iets langer dan een half uur spelen, 1 podium zodat je niet heen en weer hoeft te banjeren en tussen elke band een beetje tijd. Kijk, een festival als X-mass of No Mercy kan 2 podia beter hebben omdat er zowel black als death als bla staat. Weinig mensen zullen voor alle bands warmlopen dus trekt een ieder een eigen plan. Op een deathfest komen bijna uitsluitend deathliefhebbers af die in veel meer bands interesse tonen dan dat ze op een ander fest zouden doen. Dus wellicht is het een optie om op zo`n "themafest" de bezoekers de ruimte te geven om zoveel mogelijk te kunnen zien, onder enigzins prettige omstandigheden (dus pauze tussen de bands door).
Ik zou het dus totaal geen gezichtsverlies vinden voor de organisatie als er een bandsvermindering optreedt. Mensen die daarover gaan zeiken hebben geen oprecht hart voor de muziek maar azen slechts naar stoere verhalen over hoeveel en wat voor bands ze wel niet hebben gezien. Vind ik. Maargoed, wie ben ik.
Ik persoonlijk ben altijd heel tevreden over het deathfest in Baroeg geweest. Vorig jaar een pre-party. Ook erg leuk. Dit jaar niet, nouja, ook goed, de line-up is leuk zat. Te vol vond ik het overigens ook nooit, het was erg goed gevuld maar voor mijn gevoel was het laatst bij Bolt Thrower stukken voller. Bij het deathfest heb ik mij altijd prima kunnen manouvreren, zowel voor- als achteraan.
Nouja, succes met de handel verder. En bedankt voor Avulsed.
Laatst gewijzigd door Gr. Dracula op ma feb 13, 2006 2:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij hebben ons ook erg vermaakt in Baroeg de afgelopen twee jaar, en we zijn ze ook erg dankbaar dat ons feestje, met grote hulp van hun kant, mogelijk werd gemaakt. Echter, wij willen gewoon wat verder, en we zijn er van overtuigd dat we hiermee bij Dynamo aan het juiste adres zijn op dit moment. Dat het bij Bolt Thrower een stuk voller leek is inderdaad zo, dit omdat er op het deathfest gedurende de dag/avond altijd wel zo'n 50 tot 80 mensen buiten rondzwerven. Met de overstap naar Dynamo kunnen we wat meer mensen kwijt, en aangezien mensen gedurende de dag een beetje in het Atrium (Foyer), zaal beneden of zaal begane grond, of waar dan ook, kunnen hangen denk ik dat het met de spreiding van de mensen ook wel goed zit dit jaar.
We trekken op het deathfest jaarlijks een hoop mensen van binnen en buitenland, de harde-kern onder de death metal liefhebbers uit geheel Europa zullen we het maar noemen. Zo komen vorig jaar bezoekers uit o.a. Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Engeland, Ierland, Zwitserland, Duitsland, Zweden, Polen, Finland en Italie naar ons feesje toe, iets wat we erg tof vinden natuurlijk. We zijn er van overtuigd dat dit ook dit jaar weer het geval is. Ruimte voor verbetering is er altijd, en dat is maar goed ook, als er niks meer te verbeteren viel dan was de lol er ook snel af natuurlijk.
We trekken op het deathfest jaarlijks een hoop mensen van binnen en buitenland, de harde-kern onder de death metal liefhebbers uit geheel Europa zullen we het maar noemen. Zo komen vorig jaar bezoekers uit o.a. Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Engeland, Ierland, Zwitserland, Duitsland, Zweden, Polen, Finland en Italie naar ons feesje toe, iets wat we erg tof vinden natuurlijk. We zijn er van overtuigd dat dit ook dit jaar weer het geval is. Ruimte voor verbetering is er altijd, en dat is maar goed ook, als er niks meer te verbeteren viel dan was de lol er ook snel af natuurlijk.
Neurotic Records Forum:
Doe mij maar drie, vier bandjes op een avond, in plaats van dit soort volgepropt gedoe. Je weet waar je aan toe bent, je hoeft geen vervelende keuzes te maken. Inderdaad: niet iedereen kan even tevreden zijn, des te beter is een kleinschaliger gebeuren, wat mij betreft. Tijdens welk het zeer triest is te constateren dat er maar zo'n 25 man op een band als Avulsed afkomt.
Ik hoop dat ze in Eindhoven de absolute band van de dag blijken te zijn en dat de oren van de mensen die een band als Avulsed klein houden, door niet te komen opdagen als ze optreden, eens bevrijd zullen worden van de Gorerottedstront.
Ik hoop dat ze in Eindhoven de absolute band van de dag blijken te zijn en dat de oren van de mensen die een band als Avulsed klein houden, door niet te komen opdagen als ze optreden, eens bevrijd zullen worden van de Gorerottedstront.
Kop dicht, Thorko
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik ben iemand die op een festival zoveel mogelijk bands wil zien, zo ben ik en daar betaal ik dan ook voor. Op de editie van het deathfest hebben jullie het wel voor elkaar gekregen om in ieder geval 13 bands neet te zetten die ik erg graag wil zien. En vooral band waar bij ik nog nooit de kans kreeg ze te zien. Zo behoren Sanatorium, Hate, Avulsed, Insidious Decrepancy, Emeth, Infected Malignity en Mental Horror toch zeker tot mijn favorieten van de laatste tijd! Ik voorzie echter problemen bij het tijdenschema, dat maak je bij een festival als No Mercy ook vaak zat mee, dat een band op het b-podium net klaar is, terwijl je er geen erg in hebt dat het 10 min in uitgelopen, en je favoriete band op het hoofdpodium dus al 10 min bezig is. dan sta ik toch wel even te balen als een stekker, ja. Verder begrijp ik uiteraard dat je niet aan alle kritiek iets kan doen, deed je dat wel, dan blijf je eeuwig bezig met bepaalde zaken. Ik snap ook goed dat met een minuut of 10 tussen elke band, het wel een erg lange dag wordt. zoals ik al zei in mijn vorige post, lijkt het mij echter wél een goed idee om serieus na te denken over een eventuele 'Snackbreak'. Daarmee voorkom je ook deels dat het publiek bier bij een snackbar gaat nuttigen, en tevens dat een band als Godless Truth om 6 uur (Etenstijd) voor een half lege/volle zaal staat te spelen. verschillende voordelen dus, dunkt mij.ruud schreef: - Minder bands:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Defleshed by flieS
Toch bagger dat het niet in baroeg is.. ten eerste omdat ik en nog een zwik mensen niet helemaal naar de Dynamo gaan hiervoor, maar dat is meer ons probleem natuurlijk
het ergste vind ik nog dat de Baroeg nu echt officieel dood lijkt te zijn, grind over rdam is ook alweer gecancelled.. eigenlijk..al het leuke word of is gecanceled.
Het enige leuke vooruitzich is Impaled, en ik hou mn hart vast of dat ook daadwerkelijk nog door gaat.
Alle vette bands spelen ver bij rotterdam uit de buurt, en die bands die Nighttown aanbied vind ik zelf dan weer totaal niet boeiend om heen te gaan.. Eerst de blokhut.. nu de baroeg.. t is echt over hiero
het ergste vind ik nog dat de Baroeg nu echt officieel dood lijkt te zijn, grind over rdam is ook alweer gecancelled.. eigenlijk..al het leuke word of is gecanceled.
Het enige leuke vooruitzich is Impaled, en ik hou mn hart vast of dat ook daadwerkelijk nog door gaat.
Alle vette bands spelen ver bij rotterdam uit de buurt, en die bands die Nighttown aanbied vind ik zelf dan weer totaal niet boeiend om heen te gaan.. Eerst de blokhut.. nu de baroeg.. t is echt over hiero
G.O.R.E.
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
- grafdelver
Je bezorgdheid is op zich begrijpelijk, maar niet terecht.
Wij als organisatie van het deathfest vroegen op een gegeven moment duidelijkheid van Baroeg of het in mei allemaal wel door kon gaan. Helaas kon men ons dat toen niet geven, waarna we op zoek zijn gegaan naar andere zalen. Een week later werd de toekomst van Baroeg ineens wel zeker, in 2006 draait de tent ieder geval gewoon door. Voor het deathfest was dat te laat, want we hadden inmiddels al een overeenkomst met Dynamo.
Wat Baroeg betreft, de programmering begint weer op gang te komen. Door de onzekerheid over de toekomst is er een tijdje weinig meer geboekt, maar sinds een maandje wordt er weer druk geboekt!
Wij als organisatie van het deathfest vroegen op een gegeven moment duidelijkheid van Baroeg of het in mei allemaal wel door kon gaan. Helaas kon men ons dat toen niet geven, waarna we op zoek zijn gegaan naar andere zalen. Een week later werd de toekomst van Baroeg ineens wel zeker, in 2006 draait de tent ieder geval gewoon door. Voor het deathfest was dat te laat, want we hadden inmiddels al een overeenkomst met Dynamo.
Wat Baroeg betreft, de programmering begint weer op gang te komen. Door de onzekerheid over de toekomst is er een tijdje weinig meer geboekt, maar sinds een maandje wordt er weer druk geboekt!
- Defleshed by flieS
Leon, ik hoop ten zeerste dat je gelijk hebt, ik ga er maar vanuit!grafdelver schreef:Je bezorgdheid is op zich begrijpelijk, maar niet terecht.
Boek Vomit Remnants nog een keertje

G.O.R.E.
- grafdelver
- fetuskiller
- Contacteer:
De voorverkoop begint later deze week via Ticketservice. Kaarten zijn dus verkrijgbaar op alle ticketservice voorverkoop punten (150 grotere postkantoren, alle GWK's, etc.) en in Dynamo zelf.
HATE heeft helaas moeten cancelen, deze zijn nu vervangen door ANATA uit Zweden.
HATE heeft helaas moeten cancelen, deze zijn nu vervangen door ANATA uit Zweden.
Neurotic Records Forum:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- fetuskiller
- Contacteer:
- Dark Angel