Thrash / Speed metal VI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mar 17, 2006 2:47 pm

Ik vind het SACRED REICH debuut een van ed gaafste platen ever!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » vr mar 17, 2006 2:52 pm

Those who oppose will meat DEATH!

Nogmaals bedankt Ernst ;)
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » vr mar 17, 2006 2:52 pm

enforcer schreef:[..]



DEATHROW is ook een Duitse band ja....ook zo'n voorbeeld van een gave Duitse band, PROTECTOR is ook fucking goed zeker voor de liefhebbers van bijvoorbeeld DARK ANGEL en MORBID SAINT check "a shedding of skin" maar eens!
Rot dat hun albums zo lastig te vinden zijn! Maar je omschrijving maakt me erg nieuwsgierig. Heb dat album ooit wel eens een week of wat op MP3 gehad, binnenkort maar eens proberen aan te schaffen dan.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » vr mar 17, 2006 2:53 pm

Cathalised schreef:Those who oppose will meat DEATH!

Nogmaals bedankt Ernst ;)
Geen punt Greg! Die plaat is wel een must-have voor iedere thrash fan denk ik....

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » vr mar 17, 2006 3:41 pm

Iedereen praat wel over Bay Area maar ik vind dat New Yorks aandeel met o.a. Overkill, Nuclear Assault en Anthrax ook niet vergeten mogen worden.

Als je je puur op Bay Area richt dan vind ik toch wel dat je wat mist.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mar 17, 2006 4:27 pm

ja natuurlijk zowiezo, godver hoeveel thrashers zijn er uberhaupt in NL, het lijkt soms wel of ze allemaal op dit forum zitten.....

als je je dan nog meer gaat beperken wordt het wel een hele individuele business. Natuurlijk is NY thrash ook gaaf, Braziliaanse thrash is ook gaaf....alle thrash is gaaf!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » vr mar 17, 2006 5:23 pm

Dat was de discussie ook niet
Het ging er meer om dat waar je meer van houd, Duitse of Bay Area Thrash.
Niks mis mee omdan je voorkeur te geven.
Maar natuurlijk, er is zoveel meer, ik blijf bijv. Stone(Finland) geweldig vinden.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mar 17, 2006 5:25 pm

Tja die discussie is al zovaak gevoerd....vind het altijd jammer als het op een welles nietus spelletje neerkomt. Focus me liever op positieve dingen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » vr mar 17, 2006 5:27 pm

Vind het wel meevallen met het "dat is veel beter als dat" geneuzel.
Om het even op een andere boeg te gooien.
Had gisteren weer Spreading The Disease van Anthrax opstaan.
Wat blijft dat toch een fijne plaat, ik krijg daar de lentekriebels van.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mar 17, 2006 5:33 pm

Dat is zeker een hele gave plaat, smamen met "among the living" totale classics!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » vr mar 17, 2006 5:42 pm

Ik vind naast de bekende klassiekers State of Euphoria eigenlijk ook een erg goeie plaat - het is misschien een iets minder toegankelijk album maar daarom niet minder goed...
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mar 17, 2006 5:43 pm

Ik vind adt het minste Belladonna era album, maar zeker niet slecht. Ik mag "persistence of time" altijd heel graag horen, vind ik een waanzinnig album.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » vr mar 17, 2006 7:30 pm

Ik vind de nummers van de Anthrax dvd, daarop vetter klinken als op de originele cd's. Ik zet die dvd ook wel vaker op dan dat ik Anthrax cd's draai.

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » za mar 18, 2006 2:54 pm

Laatst op aanraden van iemand hier een paar pagina's terug Artillery - By Inheritance beluisterd, en godverdomme, wat is dat een gave plaat! Erg catchy riffs, de vocals zijn erg hoog, maar imo zeker niet storend, en voor de rest zijn het gewoon bijna allemaal asskickende nummers. Nu nog die platen daarvoor checken.
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » za mar 18, 2006 3:48 pm

Mensen ga de nieuwe Sepultura beluisteren! Vooral het nummer "Convicted In Life".

Gebruikersavatar
crusaderewout
Berichten: 283
Lid geworden op: do okt 27, 2005 8:12 pm
Locatie: Beveren (België)

Bericht door crusaderewout » za mar 18, 2006 3:49 pm

Ok, ik ga em even opsnorren.
Godver, power and pain van whiplash is gaaf.
Summon the dead.........., Baphomets call..........., Blood on my hands........, "Let Me Out Of Here"

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za mar 18, 2006 3:51 pm

Ik vind de nieuwe Sepultura echt bagger, en daarnaast heeft het geen reet meer met thrash te maken. Met die idiote bosneger drumpartijen, echt een superslap album. En die zanger bakt er ook niks van.

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » za mar 18, 2006 3:53 pm

Destructor schreef:Ik vind de nieuwe Sepultura echt bagger, en daarnaast heeft het geen reet meer met thrash te maken. Met die idiote bosneger drumpartijen, echt een superslap album. En die zanger bakt er ook niks van.
Geen ene reet met thrash te maken? Haal die bosnegers maar eens uit je oren.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » za mar 18, 2006 3:55 pm

crusaderewout schreef:Ok, ik ga em even opsnorren.
Godver, power and pain van whiplash is gaaf.
Inderdaad. Ik heb gisteren Ticket to Mayhem op Lp binnen gekregen. Super gaaf gewoon.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22286
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za mar 18, 2006 4:16 pm

Destructor schreef:Ik vind de nieuwe Sepultura echt bagger, en daarnaast heeft het geen reet meer met thrash te maken. Met die idiote bosneger drumpartijen, echt een superslap album. En die zanger bakt er ook niks van.
Dus is het slecht?

Hey man, probeer dit eens: misschien kun je muziek gaaf vinden zonder eerst te kijken of het wel 100% thrash is.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
crusaderewout
Berichten: 283
Lid geworden op: do okt 27, 2005 8:12 pm
Locatie: Beveren (België)

Bericht door crusaderewout » za mar 18, 2006 4:23 pm

Ik begin net aan Dante XXI van sepultura. In het openingsnummer (Dark Wood Of Error) hoor ik het geluid van de oude Sepultura in terug. Goed dus.
Summon the dead.........., Baphomets call..........., Blood on my hands........, "Let Me Out Of Here"

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za mar 18, 2006 4:29 pm

KoenM schreef:[..]


Dus is het slecht?

Hey man, probeer dit eens: misschien kun je muziek gaaf vinden zonder eerst te kijken of het wel 100% thrash is.
Wat jammer nou voor jou dat ik mij niet alleen beperk tot thrash metal, je moet niet te snel conclusies trekken.
Ik heb het hele album gehoord en het is gewoon bagger en in mijn vorige post zei ik er gewoon bij dat het niks met thrash meer te maken heeft (is daar wat mis mee?, we zitten hier toevallig wel in het thrash/speed metal topic). En ja het is inderdaad een slecht album.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za mar 18, 2006 4:32 pm

WhiplashWimpie schreef:[..]

Inderdaad. Ik heb gisteren Ticket to Mayhem op Lp binnen gekregen. Super gaaf gewoon.
zeker ik heb Ticket to Mahem en Power en Pain op Lp :D . gelukkig is het geluid op de LP versie niet zo slecht als op de cd uitgave van Displeased.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » za mar 18, 2006 4:59 pm

Destructor schreef:[..]
zeker ik heb Ticket to Mahem en Power en Pain op Lp :D . gelukkig is het geluid op de LP versie niet zo slecht als op de cd uitgave van Displeased.
Power and pain ook :shock:
IK kan geen lp's afspelen, dus ik moet het voorlopig met de displeased versie doen. Maar toch mooi om an de muur te hangen.

Gebruikersavatar
crusaderewout
Berichten: 283
Lid geworden op: do okt 27, 2005 8:12 pm
Locatie: Beveren (België)

Bericht door crusaderewout » za mar 18, 2006 5:01 pm

Dat probleem heb ik ook, ik heb net een lp gekocht, maar een platen speler heb ik nog niet :roll:
Summon the dead.........., Baphomets call..........., Blood on my hands........, "Let Me Out Of Here"

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » za mar 18, 2006 5:32 pm

WhiplashWimpie schreef:[..]

Power and pain ook :shock:
IK kan geen lp's afspelen, dus ik moet het voorlopig met de displeased versie doen. Maar toch mooi om an de muur te hangen.
Power and pain heb ik wellicht nog wel te ruil, op vinyl. Draai hem maandag nog wel even en dan PM ik je er nog wel over, mocht je dat willen.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » za mar 18, 2006 5:39 pm

Rattlehead schreef:[..]


Power and pain heb ik wellicht nog wel te ruil, op vinyl. Draai hem maandag nog wel even en dan PM ik je er nog wel over, mocht je dat willen.
Oke, gaaf.

Gebruikersavatar
Marcus
Berichten: 456
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:18 pm

Bericht door Marcus » za mar 18, 2006 6:36 pm

Voor de echte thrasher heb ik nog te koop de volgende cd's allen zgan mint conditie:

Dekapitator (AUS) - We Will Destroy
Abominator (AUS) - Damnation's Prophecy
Gospel of the Horns (AUS) - Eve of the Conqueror

5 pleuro per stuk

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » za mar 18, 2006 8:23 pm

The Horseman schreef:Vind het wel meevallen met het "dat is veel beter als dat" geneuzel.
Om het even op een andere boeg te gooien.
Had gisteren weer Spreading The Disease van Anthrax opstaan.
Wat blijft dat toch een fijne plaat, ik krijg daar de lentekriebels van.
hehe idd, blijft volgens mij een van de weinige "feel-good-thrash-albums" die er bestaan. Zelfs Tankard klinkt meestal nog duisterder dan Anthrax destijds....en dit is natuurlijk niet negatief!
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » za mar 18, 2006 9:52 pm

AltarOfSacrifice schreef:Laatst op aanraden van iemand hier een paar pagina's terug Artillery - By Inheritance beluisterd, en godverdomme, wat is dat een gave plaat! Erg catchy riffs, de vocals zijn erg hoog, maar imo zeker niet storend, en voor de rest zijn het gewoon bijna allemaal asskickende nummers. Nu nog die platen daarvoor checken.
Ik heb op de computer drie albums van Artillery staan, ik vind het echt een hele gave band. Helaas nog niks origineels van kunnen vinden op Displeased na. De zang is soms misschien wat over de top maar dat vind ik juist wel leuk. Geeft toch weer wat unieks aan de muziek. En natuurlijke de catchy riffs. Luister op het moment veel naar het nummer In The Trash van het album Terror Squad.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 19, 2006 12:06 pm

Hier is het hele Sofia concert van 2004 van SODOM te downloaden (video):

http://www.mininova.org/tor/252062


Zeer goeie kwaliteit, proffessioneel meegetaped voor de Bulgaarse TV, backstage features etc. complete concert, geluid is erg goed maar wel soundboard dus het wisselt nogal van het ene of het andere moment.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » zo mar 19, 2006 12:26 pm

*downloading :) Thnx.
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo mar 19, 2006 3:13 pm

WARGASM: DVD Update - Mar. 18, 2006

Boston's thrash pioneers WARGASM recorded their special reunion show on Sept. 18, 2004 at the Middle East Club in Cambridge, MA for an upcoming DVD, tentatively due later in the year. The DVD is set to include the entire reunion show, along with a documentary about the band, complete with vintage live footage and other candid footage of the band. Then, of course, there will be the "extras".

Commented guitarist Rich Spillberg in a Feb. 28, 2006 update: "Things are going well here, and the progress of the DVD, although slow, is moving right along. We have the entire reunion concert done, and the documentary is almost halfway through. Man, video work is a lot more time consuming than doing records (which I'm used to). I ain't complaining, though, because honestly, I love doing movies now.

"My wife and I are putting together a non-profit organization called Africa Reads (www.africareads.com), and we have put together a few short films for that as well.

Spillberg also added, "I'm about to go into the studio (in March) to produce the new STEEL ASSASSIN album. They reformed and have written an album that takes off from right where their best tunes left off. They were a major inspiration to us, in seeing that you can really get out there and rip it up, ala PRIEST, MAIDEN, and the SCORPS... It's going to kick ass, no doubt!"

WARGASM split up in 1995 after issuing their third full-length album, "Suicide Notes", through the Transmission label.




Van Blabbermouth af! GOed nieuws.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo mar 19, 2006 3:15 pm

Jullie Thrashers moeten het Griekse Steamroller eens checken. Supergave Speed Metal, snel, hard. Erg tof. Ik heb ze afgelopen vrijdag live gezien en ik was onder de indruk. Vooral de nieuwe zanger is een geweldig figuur, met zn spandex, pony en andere jaren 80 atributen. Hoe de cd is weet ik niet, die is ook met een andere zangert, geloof ik. Live is het in ieder geval geweldig.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo mar 19, 2006 3:15 pm

En dit is helemaal leuk!

GAMMACIDE Complete Six Songs For Possible New CD - Mar. 18, 2006

Guitarist Rick Perry of the reunited Texas thrashers GAMMACIDE has issued the following update on the band's current activities:

"Many of you have asked if there are going to be any more GAMMACIDE shows. The answer is yes, we are planning to do a Texas tour this summer including one show in the Dallas/Ft. Worth metroplex. We also plan on hitting Austin or San Antonio, Houston, and possibly Oklahoma City. These shows will mark the return of founding member Jamey Milford on drums, the original Texas double-bass god of thunder.

"We are still in the process of auditioning bass players, since Brian Pho has moved to Los Angeles. Anyone interested please contact us through MySpace. If you are in a band, that's okay, we will work around your schedule.

"The current issue of Metal Maniacs (on newstands now, with SEPULTURA on the cover) has a great review of our Dallas gig with RIGOR MORTIS.

"Our CD reissue of 'Victims of Science' continues to make waves. It is now being distributed in the United States by Century Media Records, Evil Legend Records, and The End Records. In Europe we are now being distributed by Hellion Records. And Marquee Records in South America is about to release 'Victims of Science' in a special edition with additonal vintage photos and artwork. Shirts and CDs are also available online at www.gammacide.com. We are also busy writing material for a possible NEW GAMMACIDE CD. Six songs are finished already, and we've got more in the pipeline everyday. Old-school metal fans will be happy to learn that these new tracks are 100% pure GAMMA-style thrash metal."

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » zo mar 19, 2006 4:29 pm

RIGOR MORTIS on tour?!? :D Hoopt op een euro-tourtje.....
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » zo mar 19, 2006 5:10 pm

Rattlehead schreef:WARGASM: DVD Update - Mar. 18, 2006

Boston's thrash pioneers WARGASM recorded their special reunion show on Sept. 18, 2004 at the Middle East Club in Cambridge, MA for an upcoming DVD, tentatively due later in the year. The DVD is set to include the entire reunion show, along with a documentary about the band, complete with vintage live footage and other candid footage of the band. Then, of course, there will be the "extras".

Commented guitarist Rich Spillberg in a Feb. 28, 2006 update: "Things are going well here, and the progress of the DVD, although slow, is moving right along. We have the entire reunion concert done, and the documentary is almost halfway through. Man, video work is a lot more time consuming than doing records (which I'm used to). I ain't complaining, though, because honestly, I love doing movies now.

"My wife and I are putting together a non-profit organization called Africa Reads (www.africareads.com), and we have put together a few short films for that as well.

Spillberg also added, "I'm about to go into the studio (in March) to produce the new STEEL ASSASSIN album. They reformed and have written an album that takes off from right where their best tunes left off. They were a major inspiration to us, in seeing that you can really get out there and rip it up, ala PRIEST, MAIDEN, and the SCORPS... It's going to kick ass, no doubt!"

WARGASM split up in 1995 after issuing their third full-length album, "Suicide Notes", through the Transmission label.




Van Blabbermouth af! GOed nieuws.
dit is echt zeer goed niewes, Wargasm is een van mijn favoriete thrash bands!

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » zo mar 19, 2006 5:15 pm

Lone Starr schreef:RIGOR MORTIS on tour?!? :D Hoopt op een euro-tourtje.....
:shock: Same here, zou verdomd gaaf zijn.
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo mar 19, 2006 5:52 pm

AltarOfSacrifice schreef:
Lone Starr schreef:RIGOR MORTIS on tour?!? :D Hoopt op een euro-tourtje.....
:shock: Same here, zou verdomd gaaf zijn.
En ook lekker goedkoop :P

Trouwens, als Wargasm met een DVD komt mogen ze ook wel even hun albums rereleaen.
It's the end of time

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » zo mar 19, 2006 5:57 pm

enforcer schreef:Hier is het hele Sofia concert van 2004 van SODOM te downloaden (video):

http://www.mininova.org/tor/252062


Zeer goeie kwaliteit, proffessioneel meegetaped voor de Bulgaarse TV, backstage features etc. complete concert, geluid is erg goed maar wel soundboard dus het wisselt nogal van het ene of het andere moment.
"bp express shop, alcohol is sold out by Sodom" :lol:
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo mar 19, 2006 5:59 pm

Dragonforce schreef:Trouwens, als Wargasm met een DVD komt mogen ze ook wel even hun albums rereleaen.
Volledig mee eens. Desalniettemin vind ik het wel ernstig gaaf dat ze met een DVD op de proppen komen - zo te zien lijkt het een beetje eenzelfde principe als de 'Alive 2' DVD van de 'Thrax na te streven, en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mar 20, 2006 7:12 am

Die WARGASN wordt een low budget DVD alleen voor de fans, verwacht geen grote productie en een release via een label. Ik ben echter een groot fan dus ik kijk er erg naar uit.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mar 20, 2006 7:13 am

AltarOfSacrifice schreef:[..]


"bp express shop, alcohol is sold out by Sodom" :lol:

LOL ja het is echt een zeer tof videootje! zeer goed geschoten enzo....ik ga hem eerdaags eens op DVD branden denk.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » ma mar 20, 2006 11:16 am

Hellfire's Dominion schreef:[..]


Ik heb op de computer drie albums van Artillery staan, ik vind het echt een hele gave band. Helaas nog niks origineels van kunnen vinden op Displeased na. De zang is soms misschien wat over de top maar dat vind ik juist wel leuk. Geeft toch weer wat unieks aan de muziek. En natuurlijke de catchy riffs. Luister op het moment veel naar het nummer In The Trash van het album Terror Squad.
als je wat orgineel van hun op cd wilt moet je opzoek naar de roadracer uitgavens. de eerste 2 zijn op 1 cds uitgegeven. en er zijn verschillende bootlegs. de eerste 2 zijn appart verschenen op axekiller (bootlegbedrijf??) en er is een nepperd van de 2 op 1 ook zogenaamd van roadracer. die zit er wat goedkoop uit. ik vraag/ zoek meestal naar het stop the madness- anti drugs tekentje. dan zit het wel goed als die er bij op staat. als het om roadrunner/racer uitgaven gaat tenminste
www.myspace.com/suddenthrash

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » ma mar 20, 2006 11:21 am

defenderofsteel schreef:[..]


als je wat orgineel van hun op cd wilt moet je opzoek naar de roadracer uitgavens. de eerste 2 zijn op 1 cds uitgegeven. en er zijn verschillende bootlegs. de eerste 2 zijn appart verschenen op axekiller (bootlegbedrijf??) en er is een nepperd van de 2 op 1 ook zogenaamd van roadracer. die zit er wat goedkoop uit. ik vraag/ zoek meestal naar het stop the madness- anti drugs tekentje. dan zit het wel goed als die er bij op staat. als het om roadrunner/racer uitgaven gaat tenminste
Ok, bedankt maar denk niet dat ik ze ooit ga vinden, ben niet zon e-baywarrior en bij platenzaken hebben ze m ook nergens.
Wel op Displeased deze gevonden:
Artillery Fear of tomorrow CD OP VOORRAAD 15.90
Artillery Terror squad [tijdelijk niet op voorraad] CD 15.90
Artillery Terror squad + Fear of tomorrow [tijdelijk niet op voorraad] CD 13.90

Dus die op voorraad maar eens bestellen denk ik, al vind ik dat niet de beste cd.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » ma mar 20, 2006 11:56 am

heb je ook groot gelijk in. denk niet dat het qua geluid echt zou verschillen. ken ook niet veel bootlegs die echt slecht klinken. anders moet je beurzen tijdens festivallen eens checken daar heb je meer kans dan bij platenzaken. en bij dollhouse etc vind je deze platen niet.

het blijft in iedergeval een mooie hobby

misschien wel leuk ook van die bootlegs op te noemen en misschien dat andere aan kunnen vullen. ik vind zulke dingen altijd wel interesant.

de bekenste hier gok ik:

de toxik bootlegs. de bootlegs hebben een soort picture-cds met de hoes erop gedrukt. beweren van roadrunner te zijn. verder niets mis qua geluid en ziet er verder netjes uit. de orginele world circus is uitgebracht op roadrunner think this op roadracer. beide hebben een zwart witte achterkant.

de realm bootleg is ook een ding appart. het orgineel heeft 12 nummers de bootleg 11. de bootleg schijnt zelfs een domme maar toch grappige fout te bevatten. op de cd staat roadrunner en op de cd roadracer of juist andersom. orgineel is uitgebracht op roadrunner

dan heb je nog alle laaz rockit cds vanaf know your enemy. allemaal heruitgebracht op old metal records. nog leuke bootlegs ook extra nummers. opgeleukt cdtje verder schijnt het een goed geluid te hebben.

viking do or die bootleg is ook gelijk de enige cd die er is van deze plaat. orgineel is alleen op lp uitgebracht en er is later een bootleg van gemaakt. bootleg met waarde dus.

dan heb ik zelf nog jag panzer - ample detruction op no poser records. kan haast niet anders dan dat het een bootleg is. wel een die de moeite waard is aangezien de tyrant EP erbij opstaat. die is volgens mij niet op cd verder uitgebracht.

dan nog angel dust - into the dark passage. verschil schijnt amper te zien te zijn aangezien de bootlegs er het zelfde uitzien. je zou het aan kleurverschil kunnen zien. zou je dus wel het orgineel ernaast moeten hebben om het verschol te zien.

op meer kan ik er even zo 1 2 3 niet opkomen. ik hoop op wat aanvullingen weet ik weer waar ik op moet letten.
Laatst gewijzigd door defenderofsteel op ma mar 20, 2006 11:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
www.myspace.com/suddenthrash

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » ma mar 20, 2006 11:59 am

defenderofsteel schreef:heb je ook groot gelijk in. denk niet dat het qua geluid echt zou verschillen. ken ook niet veel bootlegs die echt slecht klinken.

misschien wel leuk ook van die bootlegs op te noemen en misschien dat andere aan kunnen vullen. ik vind zulke dingen altijd wel interesant.

de bekenste hier gok ik:

de toxik bootlegs. de bootlegs hebben een soort picture-cds met de hoes erop gedrukt. beweren van roadrunner te zijn. verder niets mis qua geluid en ziet er verder netjes uit. de orginele world circus is uitgebracht op roadrunner think this op roadracer. beide hebben een zwart witte achterkant.

de realm bootleg is ook een ding appart. het orgineel heeft 12 nummers de bootleg 11. de bootleg schijnt zelfs een domme maar toch grappige fout te bevatten. op de cd staat roadrunner en op de cd roadracer of juist andersom. orgineel is uitgebracht op roadrunner

dan heb je nog alle laaz rockit cds vanaf know your enemy. allemaal heruitgebracht op old metal records. nog leuke bootlegs ook extra nummers. opgeleukt cdtje verder schijnt het een goed geluid te hebben.

viking do or die bootleg is ook gelijk de enige cd die er is van deze plaat. orgineel is alleen op lp uitgebracht en er is later een bootleg van gemaakt. bootleg met waarde dus.

dan heb ik zelf nog jag panzer - ample detruction op no poser records. kan haast niet anders dan dat het een bootleg is. wel een die de moeite waard is aangezien de tyrant EP erbij opstaat. die is volgens mij niet op cd verder uitgebracht.

dan nog angel dust - into the dark passage. verschil schijnt amper te zien te zijn aangezien de bootlegs er het zelfde uitzien. je zou het aan kleurverschil kunnen zien. zou je dus wel het orgineel ernaast moeten hebben om het verschol te zien.

op meer kan ik er even zo 1 2 3 niet opkomen. ik hoop op wat aanvullingen weet ik weer waar ik op moet letten.
Waaraan herken je een bootleg dan, den kniet dat bij alle bootlegs van die domme drukfoutjes staan.

Maar die van Displeased zijn dus bootlegs?

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » ma mar 20, 2006 12:04 pm

denk dat het de axekiller uitgaven zijn. die op voorraad is tenminste. ik ben altijd van mening geweest dat dit een bootleg bedrijf is/was.

of displeased heeft het zelf opnieuw uitgebracht onder displeased records.
maar mocht het de axekiller zijn dan is er niets mis mee en kun je het gewoon aanschaffen. het is ook maar de waarde die je er aan hecht. mocht displeased het zelf hebben uitgebracht dan kan het hoesje - de cd opdruk etc er nog welleens wat goedkoop uitzien. is wel zo bij mijn whiplash power and pain/ticket to mayhem 2 op 1 van hun.
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » ma mar 20, 2006 12:08 pm

een bootleg is soms niet echt te herkennen. maar je kunt het vaak zien aan de kwaliteit van een print op een hoesje. of een cd waar naast bandnaam en titel van cd geen verdere info op verstrekt staat. dit zijn gewoon slechte. maar er zijn er ook een aantal waar moeite voor gedaan is en ook de moeite waard zijn. bijvoorbeeld die toxiks of die van laaz rockit.
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » ma mar 20, 2006 12:08 pm

Misschien zijn ze al genoemd maar dit is ook een gave band. Zij spelen gave old school Thrash.

www.nuclearwarfare.de
FACTA NON VERBA

Gesloten