Na de dochter van Steve Harris heeft ook Tony Iommi zo'n lekker ding die een bandje heeft opgericht.

Zo mooi vind ik d'r niet. En die Tom Cruise look-a-like is dan zeker z'n lelijke neefje?Rene schreef:Pffff, oud topic! Maar goed...
Na de dochter van Steve Harris heeft ook Tony Iommi zo'n lekker ding die een bandje heeft opgericht.
Dat is jammer, want het werk van Black Sabbath met Dio is VEEL beter. En alle Sabbath platen heb je voor een paar euro. Dus probeer het eens.Darth Vader schreef:Vind die dochter van Steve Harris toch stukken mooier
Ontopic: Ik ken wel wat nummers van Black Sabbath, maar alleen uit de Ozzy periode. Nummers als Paranoid, Iron Man en War Pigs zijn natuurlijk klassiewkers, maar over het algemeen luister ik liever naar het solo werk van Ozzy Ossbourne, omdat ik het gitaarwerk van Zakk Wylde net iets lekkerder vind klinken.
Heaven and Hell.Harvester Of Sorrow schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd naar de sabbath met Dio, welke zijn dan aan te raden om eens mee te pakken?
ooit
De vocalen van Ozzy zijn naargeestig en hysterisch dat past bij de muziek.Napo schreef:Ozzy vind ik eigenlijk het minpunt van Black Sabbath...
Velen zijn lyrisch over hem, maar waarom kan je in hemelsnaam een zanger goed vinden die niet goed kan zingen (toch vergeleken met anderen die rondlopen)?? Dat is toch essentieel
Absoluut niet vals. Luister eens goed naar het eerste album, en probeer je vooral goed de concentreren op de sfeer die wordt neergezet. En stel je dan eens voor dat Dio of Gillan of Martin de vocalen voor zijn rekening had genomen. De hele sfeer zou weg zijn, omdat een zanger zoals Ozzy, die technisch misschien niet zo goed is als menig anders zanger, op dat gebied toch absoluut niet onderdoet voor zijn collega's.Napo schreef:[..]
Naargeestige en hysterische vocalen... of valse???
Je kunt het je misschien niet voorstellen maar toch waren een aantal nummers op Never Say Die bijvoorbeeld voor Dave Walker bedoelt, Seventh star voor Jeff Fenholt, Eternal Idol voor Ray Gillen, en Dehumanizer voor Tony Martin.Damien, son of Lucifer schreef:[..]
Absoluut niet vals. Luister eens goed naar het eerste album, en probeer je vooral goed de concentreren op de sfeer die wordt neergezet. En stel je dan eens voor dat Dio of Gillan of Martin de vocalen voor zijn rekening had genomen. De hele sfeer zou weg zijn, omdat een zanger zoals Ozzy, die technisch misschien niet zo goed is als menig anders zanger, op dat gebied toch absoluut niet onderdoet voor zijn collega's.
Wat ik hiermee wil zeggen; ik vind eigenlijk dat bijna elk album de perfecte zanger heeft. Ik kan me op Black Sabbath t/m Never Say Die geen betere zanger voorstellen dat Ozzy, op Mob Rules, Heaven & Hell en Dehumanizer geen betere dan RJ, op Seventh Star geen betere dan Glenn Hughes, etcetera.
Dio kloon? Kom op zeg!LadyEvil schreef:Mijn mening over Sabbath:
zoals Headless Cross (met Dio-kloon Tony Martin)
Het is toch een clown? Ik heb de indruk dat als ik als hem live bezig zie, bij The Osbournes, en op zijn promo shots dat het de bedoeling is om hem heel erg grappig te vinden.Meneer Tijmen schreef:Kwijlende Clown!
![]()
Clowns horen ook vrolijk rond te springen en allerlei rare stunts te doen, en bewegen is niet iets waar Ozzy nu zo goed in is.Djaser schreef:[..]
Het is toch een clown? Ik heb de indruk dat als ik als hem live bezig zie, bij The Osbournes, en op zijn promo shots dat het de bedoeling is om hem heel erg grappig te vinden.
En kwijlen deed hij bij The Osbournes.
Sell-outs, en dat EProduced by Sharon Osbourne zorgt er voor dat het al helemaal op de brandstapel thuis hoort.Rene schreef:Geweldig nieuws, want er komt toch een nieuwe Sabbath-plaat!
Rhino has set a March 14 release date for a new collection from BLACK SABBATH, entitled "Greatest Hits 1970–1978". Executive produced by Sharon Osbourne, the CD contains 16 monster hits from the original BLACK SABBATH, with over 80 minutes of remastered musical mayhem.
"Greatest Hits 1970–1978" track listing:
01. Black Sabbath
02. N.I.B.
03. The Wizard
04. War Pigs
05. Paranoid
06. Iron Man
07. Sweet Leaf
08. Children Of The Grave
09. Changes
10. Snowblind
11. Supernaut
12. Sabbath Bloody Sabbath
13. Hole In The Sky
14. Rock 'N' Roll Doctor
15. Never Say Die
16. Dirty Women
Rene schreef:Geweldig nieuws, want er komt toch een nieuwe Sabbath-plaat!
Rhino has set a March 14 release date for a new collection from BLACK SABBATH, entitled "Greatest Hits 1970–1978". Executive produced by Sharon Osbourne, the CD contains 16 monster hits from the original BLACK SABBATH, with over 80 minutes of remastered musical mayhem.
"Greatest Hits 1970–1978" track listing:
01. Black Sabbath
02. N.I.B.
03. The Wizard
04. War Pigs
05. Paranoid
06. Iron Man
07. Sweet Leaf
08. Children Of The Grave
09. Changes
10. Snowblind
11. Supernaut
12. Sabbath Bloody Sabbath
13. Hole In The Sky
14. Rock 'N' Roll Doctor
15. Never Say Die
16. Dirty Women
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Om maar over 'A National Acrobat' te zwijgen....LadyEvil schreef:Symptom Of The Universe staat er niet eens op.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Dat heb ik juist met de opener Turn Up The Night, heerlijk uptempo en die geweldige zware riffs van Iommi.Lennert from hell schreef:Zo, vrijdag voor slechts 5 euro The mob rules op de kop getikt, ik ben op het moment weer in een Black Sabbath/Dio bui: wat is Falling of the Edge of the World toch een meesterlijk nummer!
Daar zeg je me wat, inderdaad geweldig.Lennert from hell schreef: wat is Falling of the Edge of the World toch een meesterlijk nummer!
Het hele concert is te verkrijgen op DVDZagato schreef:Wat ik nu weer tegen kom??? Heaven and Hell uit 1992 met op zang............Rob Halford???? Hoe krijg je het verzonnen? Ian Gillan was al niet best maar deze combi:
http://www.youtube.com/watch?v=co8rSN4M ... %20sabbath
Het is in ieder geval de eerste keer dat ik ervan hoor....