Ik hoop Rotterdam, Knop. Want dan kenne we ruile.nightwing schreef:ik ga even vervoer proberen te ronselen na Rotterdam of Eindhoven. Denk dat het Eindhoven word. (lees...hoop!)
Monstrosity, Deeds of Flesh, Vile, Impaled tour 2006
- fetuskiller
- Contacteer:
Misschien aanwezig.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- XnegativeX
- Contacteer:
je zorgt maar mooi dat je die auto regelt jabloeding schreef:hopen dat ik een auto kan regelen.
dan zeker wel aanwezig.

Maar oke om ontopic te blijven, ik heb er schik van! Impaled! Dus hopen dat we die auto te pakken kunnen krijgen.
www.last.fm/user/robenroll
Zo, net terug uit de Baroeg!
Impaled: Klonk wel gaaf. Band deed me denken aan Carcass en Exhumed. De gitarist spuwde nog een keer vuur, wat wel gaaf was. Prima band.
Vile: Verdomme, wat heerste dat. Kippenvel op m'n armen zegt al genoeg. Heersband!
Deeds of Flesh: Klonk opzich ook wel bruut. Speelde een lekkere setlist, nisschien ietwat te kort.
Monstrosity: In het begin kon ik er weinig mee, later ging het wel.
Al met al lekker middagje metal!!! Voor de thuisblijvers: Jullie hebben wat gemist!
Impaled: Klonk wel gaaf. Band deed me denken aan Carcass en Exhumed. De gitarist spuwde nog een keer vuur, wat wel gaaf was. Prima band.
Vile: Verdomme, wat heerste dat. Kippenvel op m'n armen zegt al genoeg. Heersband!
Deeds of Flesh: Klonk opzich ook wel bruut. Speelde een lekkere setlist, nisschien ietwat te kort.
Al met al lekker middagje metal!!! Voor de thuisblijvers: Jullie hebben wat gemist!
Ik ben het volledig met je eens. Vile heerschte alles omver!!!MetalJan schreef:Zo, net terug uit de Baroeg!
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal
http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal
Avant-garde Death/Doom Metal
http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal
De vier bands waren vooraf zeer veelbelovend, maar ik heb me uiteindelijk gedurende het hele gebeuren behoorlijk staan vervelen. Bovendien voelde ik me niet helemaal lekker, dus echt veel lol beleefde ik sowieso niet aan de bands.
Ik was behoorlijk benieuwd naar Impaled, maar die band was een grote teleurstelling. De muziek zelf kon me maar matig boeien; ik miste flink wat structuur in de nummers, wat vooral veroorzaakt werd door rommelig spel. Met name het drumwerk stoorde me op zo'n manier dat er voor mij weinig te genieten viel.
Vile was de band van de middag/avond. Dat zat 'm vooral in de enthousiaste houding op het podium, maar ook op muzikaal gebied lag dit het meest in mijn straatje. Vile brengt toch net dat tikkie extra vernuft, waardoor de nummers stuk voor stuk goed aan te horen zijn. Maar om nou te zeggen 'tering, wat heerste dat', nou nee. "Alleraardigst" is meer gepast.
Na wat nummer Deeds Of Flesh live, weet ik het zeker: dit soort death is niks voor mij. Saai. Kraak noch smaak. Nummers zonder hoogtepunten. Oppervlakkig.
En dan is het aan de laatste band om je met de rug tegen de muur te zetten, maar dat lukte Monstrosity niet, jammer genoeg. Wat ik van ze in huis heb rost als een op hol geslagen kudde buffels, maar gisteravond ontbrak het simpelweg aan sfeer. Monstrosity had niet dat vuur waar je een zaal mee in de as legt. De boel kwam wat plichtmatig op mij over.
Het is niet zo dat men slecht speelde, maar er is meer nodig dan alleen strak raggen.
Een veelbelovende package die nogal teleurstellend uitpakte, dus.
(Wanneer worden getriggerde drums nou eens verboden, of gaan ze eens wat minder irritant klinken?)
Ik was behoorlijk benieuwd naar Impaled, maar die band was een grote teleurstelling. De muziek zelf kon me maar matig boeien; ik miste flink wat structuur in de nummers, wat vooral veroorzaakt werd door rommelig spel. Met name het drumwerk stoorde me op zo'n manier dat er voor mij weinig te genieten viel.
Vile was de band van de middag/avond. Dat zat 'm vooral in de enthousiaste houding op het podium, maar ook op muzikaal gebied lag dit het meest in mijn straatje. Vile brengt toch net dat tikkie extra vernuft, waardoor de nummers stuk voor stuk goed aan te horen zijn. Maar om nou te zeggen 'tering, wat heerste dat', nou nee. "Alleraardigst" is meer gepast.
Na wat nummer Deeds Of Flesh live, weet ik het zeker: dit soort death is niks voor mij. Saai. Kraak noch smaak. Nummers zonder hoogtepunten. Oppervlakkig.
En dan is het aan de laatste band om je met de rug tegen de muur te zetten, maar dat lukte Monstrosity niet, jammer genoeg. Wat ik van ze in huis heb rost als een op hol geslagen kudde buffels, maar gisteravond ontbrak het simpelweg aan sfeer. Monstrosity had niet dat vuur waar je een zaal mee in de as legt. De boel kwam wat plichtmatig op mij over.
Het is niet zo dat men slecht speelde, maar er is meer nodig dan alleen strak raggen.
Een veelbelovende package die nogal teleurstellend uitpakte, dus.
(Wanneer worden getriggerde drums nou eens verboden, of gaan ze eens wat minder irritant klinken?)
Kop dicht, Thorko
- Soulcollector
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Mwoa... dat valt nou ook weer mee.Soulcollector schreef:Ik wou ze gaan zien in de Effenaar, maar dit klinkt erg teleurstellend allemaal.
Ik ben het met Plaag eens, de optredens mochten wel meer spatten en spetteren, maar het was allesbehalve slecht. Ik heb mij uitermate vermaakt, met alle bands eigenlijk wel.
Vile was wel het hoogtepunt.
Verslag volgt spoedig op de frontpage.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Geheim_502
- DaZiddeGij
ik vond daarintegen deeds wel erg cool samen met Vile de hoogtepunten van die dag voor mij
scheelt erg veel misschien dat ik deeds erg vaak draai en zowat alle nummers uit mn hoofd ken.
Alleen die knakkers bewegen niet zo ernstig veel nee dat niet.
monstosity kon me niet zo ernstig boeien eigenlijk, ik ben zelfs halverwege de set naar huis gegaan... maar dat kwam meer door de erg volle agenda die ik mezelf gegeven had voor deze maandag
binnenkort maar eens overdoen in de effenaar deze dag !
scheelt erg veel misschien dat ik deeds erg vaak draai en zowat alle nummers uit mn hoofd ken.
Alleen die knakkers bewegen niet zo ernstig veel nee dat niet.
monstosity kon me niet zo ernstig boeien eigenlijk, ik ben zelfs halverwege de set naar huis gegaan... maar dat kwam meer door de erg volle agenda die ik mezelf gegeven had voor deze maandag
binnenkort maar eens overdoen in de effenaar deze dag !
- fetuskiller
- Contacteer:
En dan kraak je mijn reviews af graaf?Tokus schreef:een review van ons Zuidhollandse duo:
http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=253
Dit lijkt nergens op, ik ben beter van je gewend...
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Dan dacht ik dat er graag stond.. ipv graaf.. pfff moet je maar niet Tokus quoten hoor.fetuskiller schreef:[..]
Nee, nee! niks edithoer, ik heb niks gedaan! haha

Met een F
Laatst gewijzigd door MMayo op za apr 01, 2006 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- fetuskiller
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Taaltechnisch is de review in orde, daar kun jij nog wel wat puntjes aan zuigen. Verder interesseert het mij geen reet wat jij er van vindt. Ik heb niet altijd zin om een pagina tekst per band neer te pennen.fetuskiller schreef:[..]
En dan kraak je mijn reviews af graaf?
Dit lijkt nergens op, ik ben beter van je gewend...
Perhaps you should try the morgue
Beetje laat door drukte, maar ik wou toch zeggen dat het een goeie dag geweest is in Baroeg.
Impaled klonk meer dan behoorlijk, Vile heeft me compleet omver geblazen, megavet geluid. Deeds Of Flesh grotendeels gemist door vreetpauze en Monstrosity was goed, maar toch ergens een aderlating door het optreden wat Vile eerder die dag weggaf.
Impaled klonk meer dan behoorlijk, Vile heeft me compleet omver geblazen, megavet geluid. Deeds Of Flesh grotendeels gemist door vreetpauze en Monstrosity was goed, maar toch ergens een aderlating door het optreden wat Vile eerder die dag weggaf.