31-3: Tribute Night met The Unforgiven en Somewhere on Stage

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Stefanie
Contacteer:

31-3: Tribute Night met The Unforgiven en Somewhere on Stage

Bericht door Stefanie » vr mar 24, 2006 12:58 pm

vrijdag 31 maart 2006 | van 20u tot 23:30u | grote zaal | 8 euro, vvk 8 euro | Het Kasteel, Alphen aan den Rijn

De onvervalste metal liefhebber komt deze avond ruimschoots aan zijn trekken met een tribute aan twee legendarische bands: Metallica en Iron Maiden. Deze iconen van de metal hebben als inspiratiebron voor talloze bands van latere generaties gefungeerd en nu is de kans om die oer-metalsfeer zelf eens op te snuiven en je haren flink te laten wapperen.

The Unforgiven neemt je met hun show mee in de 26-jarige geschiedenis van Metallica. Oude klassiekers als Blackened, Damage inc. en natuurlijk The Unforgiven worden afgewisseld met het nieuwere werk van de latere albums. Ook hun eigen medley passeert de revue. De band, bestaande uit een hechte vriendengroep, oogst al jaren lof in binnen- en buitenland met hun strakke spel en energieke liveshow.

Somewhere On Stage werd in 2002 opgericht door leden van heavy metal band Ballox, op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ze noemen zichzelf een Iron Maiden flashback band, omdat ze zich voornamelijk op het oudere werk van Iron Maiden richten. De band streeft een perfecte imitatie van Iron Maiden na, zonder daarbij concessies te doen aan de live presentatie. Ook in het buitenland en op diverse festivals is deze flashback band daarom een graag geziene gast.

In het café zal vanaf 22:00 oude metal gedraaid worden, van Led Zeppelin tot Rammstein, DJ TM draait het allemaal.

Meer informatie: www.hetkasteel.nl
Laatst gewijzigd door Stefanie op vr mar 24, 2006 1:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Alexus

Bericht door Alexus » vr mar 24, 2006 1:05 pm

Ik hou het in mijn achterhoofd maar Alphen is maar kut te bereiken vind ik.
en 8euro voor covers...
nja ik zie wel

dako

Bericht door dako » vr mar 24, 2006 1:07 pm

Alphen ligt inderdaad in the middele of nowhere.

We zien wel, inderdaad.

Als het voor de laatste trein richting bewoonde wereld is afgelopen, is dat een dik pluspunt.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Miss G. Fish

Bericht door Miss G. Fish » vr mar 24, 2006 6:13 pm

Bij welk boekingsbureau zitten die 2 bands?
"Doe zelf eens normaal man!"

Stefanie
Contacteer:

Bericht door Stefanie » vr mar 24, 2006 9:13 pm

dako schreef:Alphen ligt inderdaad in the middele of nowhere.

We zien wel, inderdaad.

Als het voor de laatste trein richting bewoonde wereld is afgelopen, is dat een dik pluspunt.
De laatste trein richting Leiden gaat om 0:39. De laatste trein naar Utrecht gaat om 0:53. Maar om half 12 is het wel afgelopen. Daarna gaat de avond wel verder als dansfeest, maar de bands zijn als het goed is om half 12 afgelopen.

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » za mar 25, 2006 12:40 am

Beide bands al eens gezien, en zeer aan te raden voor een avondje gezelligheid!

Ben misshcien wel aanwezig, ligt er nog een beetje aan.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Plaats reactie