Thrash / Speed metal VI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » za mar 25, 2006 3:09 pm

Is die live-cd Live on Location een beetje goed van ze ? zag m hier in de 2ehandszaak liggen maar je kan daar niet luisteren
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 9:11 am

LOL die heb ik uitgerekend niet, maar bij een maat vamme klonk ie prima, er zijn overigens twee versies van, vraag me niet waarom.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mar 26, 2006 9:40 am

Oblivion schreef:Is die live-cd Live on Location een beetje goed van ze ? zag m hier in de 2ehandszaak liggen maar je kan daar niet luisteren
als het goedkoop is, moet je die oude thrashcd's gewoon allemaal kopen, als ie dan toch wat tegenvalt, staat hij wel mooi in je collectie
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 4:18 pm

Godver!!! ik liep al manaden te balen. We haddenz o'n mooie dolby surround set gekocht, niet zo'n goedkope maar echt een mooie van KENWOOD met alles erop en eraan, losse componenten best duur. Maar goed daar zit zo'n DVD speler bij waar je dan je CD's op moet draaien. Ik ergerde me al erg lang aan de responstijd van dat ding, ik was gewend aan de instant response van mijn oude CD speler. Zo'n DVD speler duurt het een eeuwigheid voordat het de lade open is en de speler de CD gelezen heeft, vreselijk!

Nou ja, ik heb mijn ouwe set boven staan, ook mooi spul losse compenten etc. maar ja oud en nog simpel stereo, maar kon me niet aan de indruk ontrrekken dat ie beter konk dan die vette set beneden, ondansk peperdure speakers etc. Eigenlijk besloten om een losse CD speler bij mijn set beneden te kopen, maar wat bleek het is verrot moeilijk om nog aan een losse CD speler te komen, je kan alleen maar DVD spelers kopen, en die verkopers maar brullen wat een onzin het is om een losse CD speler te kopen.....

Maar goed bij de Media Markt hadden ze welgeteld nog 3 CD spelers, wel high end spul maar ja ik wilde er toch een hebben, dus een Marantz gekocht, beetje onzeker over de aankoop maar ja toch maar egdaan. Thuis aangesloten, en ik kan iedereen uit de droom helpen, JA het klinkt VEEL beter als over die DVD speler, en hij reageert precies zoals ik wil.

LOL beetje off topic ik weet het maar ik ben blij eindelijk de knoop doorgehakt te hebben en DVD spelers zuigen voor muziek! En ja misschien ben ikw el heel ouderwets HAHAHA!

AltarOfSacrifice
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » zo mar 26, 2006 4:27 pm

Hehe, je hebt wel gelijk. M'n ouders hebben ook een hele nieuwe set aangeschaft, en ik erger me ook altijd kapot aan het feit dat 't zo lang duurt voordat je gewoon op play kan drukken. Vaak zitten er ook helemaal geen fatsoenlijke functies zoals bijv. Program op.
Vigilance is, the order of the day.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 4:37 pm

Precies, buitengewoon ergerlijk!

WhiplashWimpie

Bericht door WhiplashWimpie » zo mar 26, 2006 4:39 pm

Hier is het precies hetzelfde. Ik boven dan een goedkope dvd speler. dat ding reageert meteen. In tegenstelling tot die surround set beneden.

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » zo mar 26, 2006 4:50 pm

Haha, ik heb de oude Akai set van mn ouders overgenomen ook nog prima spul.
Klink zelfs nog beter dan die surround set beneden, alleen is mijn cd-speler dus langzaam dood aan het gaan en ik ben bang dat ik straks ook met zo'n dvd spelert zit opgezadeld. :(
"Maya subjects you..."

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 4:58 pm

ER zijn nog CD spelers te krijgen, maar ze worden steeds zeldzamer. Ze hadden bij de Media Markt nog 1 "normale" SONY CD speler voor € 119, heb alleen persoonlijk geen goeie ervaringen met SONY.

Anders ga je gelijk naar Harman Kardon, Marantz, Onkyo ofzo....

Destructor

Bericht door Destructor » zo mar 26, 2006 4:59 pm

Hm ik ken dat probleem, ik heb thuis ook zo'n DVD/CD speler staan en het laden van een cd'tje duurt echt veel te lang, minimaal 20/30 sekonden. PS Goede aankoop Hans, Marantz hebben goede midprice cd spelers, ik heb er zelf ook een.

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » zo mar 26, 2006 5:02 pm

enforcer schreef:ER zijn nog CD spelers te krijgen, maar ze worden steeds zeldzamer. Ze hadden bij de Media Markt nog 1 "normale" SONY CD speler voor € 119, heb alleen persoonlijk geen goeie ervaringen met SONY.

Anders ga je gelijk naar Harman Kardon, Marantz, Onkyo ofzo....
Ja er zijn er altijd nog wel wat te krijgen in speciaal zaakjes enzo, daar betaal je alleen vaak woekerprijzen voor verstofte meuk.
Rechtstreeks van Marantz kan inderdaad natuurlijk wel, zal ik onthouden. :)
"Maya subjects you..."

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 5:02 pm

LOL ik ben verbaasd over de bijval die ik krijg! blijkbaar ben ik niet de enige die zich blauw ergert aan dit "moderne" probleem!

Cheers

PS, de Marantz bevalt heel goed, geluid is veel transparanter en dynamischer vooral in het laag en hoog.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mar 26, 2006 5:19 pm

kenwood? koop ik nooit meer

twee keer kenwood gekocht en na drie jaar ging telkens de laser kapot, ik gebruik mijn cd-speler ook heel veel, maar toch

nu heb ik vier jaar geleden sony gekocht, en dat ding doorstaat elke storm en thrash heeft nog nooit zo goed geklonken in huize Kristof

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 5:24 pm

Hmm...ik heb die ervaring juist met SONY, KENWOOD staat m.i. echt wat hoger aangeschreven. Maar het beste blijft mijn ouwe PHILIPS 900 series CD speler, dat zijn de beste hi-fi componenten die in de "betaalbare" sector gemaakt zijn al verkochten ze destijds juist niet omdat ze te duur waren maar da's een ander verhaal.

Maar goed daar ging het me niet om, het gaat em om die belachelijke all in one DVD spelers van tegenwoordig die iedereen door de strot geduwd worden!

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 5:29 pm

LOL wat zien die gasten van RIGOR MORTIS er tegenwoordig uit zeg!

http://www.youtube.com/watch?v=CgbfsDSR ... sh%20metal

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » zo mar 26, 2006 5:30 pm

enforcer schreef:Hmm...ik heb die ervaring juist met SONY, KENWOOD staat m.i. echt wat hoger aangeschreven. Maar het beste blijft mijn ouwe PHILIPS 900 series CD speler, dat zijn de beste hi-fi componenten die in de "betaalbare" sector gemaakt zijn al verkochten ze destijds juist niet omdat ze te duur waren maar da's een ander verhaal.

Maar goed daar ging het me niet om, het gaat em om die belachelijke all in one DVD spelers van tegenwoordig die iedereen door de strot geduwd worden!
Ik snap wat je bedoeld ja! Gelukkig is mijn vader zo'n geluidsmaniak die elke dag voor de deur van de Bose dealer staat te kwijlen. Het spul dat hij koopt is gelukkig wel goed. Ik zelf volsta met een of andere installatie uit eind jaren 80, werken als een bus die dingen. Binnekort sluit ik wel mijn dvd speler aan, want het gebrek aan een afstandbediening hinderd mij enorm als ik nummers aan het na spelen ben.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mar 26, 2006 5:38 pm

enforcer schreef:Hmm...ik heb die ervaring juist met SONY, KENWOOD staat m.i. echt wat hoger aangeschreven. Maar het beste blijft mijn ouwe PHILIPS 900 series CD speler, dat zijn de beste hi-fi componenten die in de "betaalbare" sector gemaakt zijn al verkochten ze destijds juist niet omdat ze te duur waren maar da's een ander verhaal.

all in one dvd spelers zijn ook waardeloos, en surround systemen zijn ook allemaal voor nergens

met twee boxen klinkt ook alles goed

zal mijn geld nooit hangen aan zo'n snufjes, zie nut er niet van in

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » zo mar 26, 2006 5:39 pm

Ik let helemaal niet op cd- en dvdspelers. We hebben een heel goeie cd speler en een goedkope dvdspeler, gewoon aangesloten op de tv. Daar draai ik dus bij voorbaat al geen cd's op, omdat onze tv geen stereo geluid heeft.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 5:47 pm

Kristof schreef:[..]

all in one dvd spelers zijn ook waardeloos, en surround systemen zijn ook allemaal voor nergens

met twee boxen klinkt ook alles goed

zal mijn geld nooit hangen aan zo'n snufjes, zie nut er niet van in

Dolby systemen zijn supergaaf voor Films maar voor muziek kun je beter gewoon ouderwets stereo hebben dat klinkt zoals het bedoeld is hard en direct!

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mar 26, 2006 5:55 pm

ja, voor films en computerspelletjes kan dobly surround zeer gaaf zijn

voor muziek hoef ik dat niet

on topic: thrash is best een leul metalgenre ;)

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 5:59 pm

ik zei net dat die gasten van RIGOR MORTIS er wel heel erg verlept uitzien, die bassist hefet nog bij GWAR gespeeld, goh had nooit verwacht dat ze achter die pakken en make up zulke ouwe koppen zouden hebben, het viel me wel op dat Sylvestra Hymen eind jaren negentig behoorlijk uit begon te zakken...

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo mar 26, 2006 9:49 pm

Over de dvd/cd en cd spelers. Ik zelf heb een Philips cd speler. Helaas moet dat ding soms opwarmen? In het begin hapert hij dus veel, maar later heb ik daar helemaal geen last van. Ik heb hem gekocht in een 2e hands winkel, omdat me vorige overleden was. Koste me maar 20 euro.

Maar ik zat er zelf aan te denken om een DVD te kopen en dan ook voor cd's, maar zoals ik het hier lees is dat dus niet zo een beste zet.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » zo mar 26, 2006 9:53 pm

Ik heb een dure sony staan, maar bij elke cd, ook de gloednieuwe vers uit de verpakking, stoppen met spelen na 5 a 6 nummers. De cd kan ook niet langer dan 30 seconden op pauze staan, dan doet 'tie opeens als of de cd er niet in zit. De rest van de stereo set doet het goed dus vind ik het zonde om weg doen, want hij koste 800 euro destijds.
Heerlijk Helder Taalloeder

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 26, 2006 10:17 pm

Misschien alleen een nieuwe CD speler kopen, er zit vast nog wel een aux aansluiting op je versterker.

Karlijn

Bericht door Karlijn » ma mar 27, 2006 9:15 am

Ik heb mijn dvd speler aangesloten op mijn stereotoren, werkt perfect, heb een goed geluid.

Over thrash gesproken (want daar is dit topic over) Heb vrijdag Fear of tomorrow van Artillery mogen ontvangen. Het geluid is niet al te best maar dat had ik al een beetje verwacht, blijft een oude thrashplaat.. Maar verder een erg gave cd met over de top zang en met veel verschillende riffs te horen.

Nog een vraag, ik wil graag meer cd's van Artillery maar niet via ebay ofzo. Weet iemand nog mailorders waar andere cd's te vinden zijn dan Disorder?

Thijs
Contacteer:

Bericht door Thijs » ma mar 27, 2006 9:49 am

Hellfire's Dominion schreef:Ik heb mijn dvd speler aangesloten op mijn stereotoren, werkt perfect, heb een goed geluid.

Over thrash gesproken (want daar is dit topic over) Heb vrijdag Fear of tomorrow van Artillery mogen ontvangen. Het geluid is niet al te best maar dat had ik al een beetje verwacht, blijft een oude thrashplaat.. Maar verder een erg gave cd met over de top zang en met veel verschillende riffs te horen.

Nog een vraag, ik wil graag meer cd's van Artillery maar niet via ebay ofzo. Weet iemand nog mailorders waar andere cd's te vinden zijn dan Disorder?
bol.com
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... YHDxeHRV8=

of via vergelijk.nl

http://www.vergelijk.nl/?cat_id=2466&ar ... 0&media=cd
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....

Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » ma mar 27, 2006 10:08 am

Kristof schreef:[..]

als het goedkoop is, moet je die oude thrashcd's gewoon allemaal kopen, als ie dan toch wat tegenvalt, staat hij wel mooi in je collectie
Dat is waar ja, de krent die ik ben, hij lag er voor 2,50 :lol:
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » ma mar 27, 2006 10:16 am

na de naam hier al enkele keren gehoord te hebben, zag ik een cd van flotsam & jetsam liggen "when the storm comes down". Een oudje.... Leuk plaatje, dus maar aangeschaft.
Nu ben ik wel benieuwd hoe ander werk is, in verhouding tot deze. beter, slechter, zelfde niveau?

Mr T.
Contacteer:

Bericht door Mr T. » ma mar 27, 2006 10:31 am

enforcer schreef:[..]
Dolby systemen zijn supergaaf voor Films maar voor muziek kun je beter gewoon ouderwets stereo hebben dat klinkt zoals het bedoeld is hard en direct!
Maar wat toch ook wel gaaf is, is dat ik mijn 5.1 dvd audio disc van Megadeth, peace sells...wel over mijn 5.1 set speel, ik heb alleen wel een surround set van een paar duizend eu staan :wink: en dan klinken alle cd's zelfs goed over mijn dvd speler, maar toegegeven, ik speel cd's vaak ook alleen stereo af, maar ja, met een leuke set kun je dat ook simpel, snel en goed afstellen.
Het enige wat ik nog wel een keer wil is een cd-wisselaar zodat je niet continu cd's hoeft te wisselen.
http://www.myspace.com/thenewdominion
http://www.myspace.com/msc_adams

Karlijn

Bericht door Karlijn » ma mar 27, 2006 10:37 am

Joris schreef:na de naam hier al enkele keren gehoord te hebben, zag ik een cd van flotsam & jetsam liggen "when the storm comes down". Een oudje.... Leuk plaatje, dus maar aangeschaft.
Nu ben ik wel benieuwd hoe ander werk is, in verhouding tot deze. beter, slechter, zelfde niveau?
Heb je meteen een van de slechtste platen van ze te pakken, probeer Doomsday for the Deceiver maar eens, veel gaver!

Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » ma mar 27, 2006 10:40 am

Ik heb No Place for Disgrace en dat is ook echt een aanrader, een klassieker zelfs
"Poep, Zweet en Tranen"

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » ma mar 27, 2006 10:49 am

Hellfire's Dominion schreef:[..]

Heb je meteen een van de slechtste platen van ze te pakken, probeer Doomsday for the Deceiver maar eens, veel gaver!
heb ik weer.... maarja, meer hadden ze er niet van liggen, helaasch. Zal DftD eens gaan zoeken dan.

Karlijn

Bericht door Karlijn » ma mar 27, 2006 10:51 am

Joris schreef:[..]

heb ik weer.... maarja, meer hadden ze er niet van liggen, helaasch. Zal DftD eens gaan zoeken dan.
Volgende keer eerst luisteren in de platenzaak? ;)
En Doomsday for the Deceiver is echt een aanrader!

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » ma mar 27, 2006 10:58 am

natuurlijk heb ik hem geluisterd... even snel. En hij was maar 9 euro. En zo heel slecht was die op het eerste gehoor niet.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mar 27, 2006 11:35 am

When The Storm Comes Down is wel OK, maar niet zo goed als de eerste twee platen.

Narrative

Bericht door Narrative » ma mar 27, 2006 11:39 am

Das degene met Jason Newsted op de bass, toch?

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » ma mar 27, 2006 11:41 am

Ik luister nu de demo "The prophecy" van het zweedse Mortality, een band die helaas nooit uit het demo-tijdperk gekomen is. Dit klinkt namelijk behoorlijk goed :) , beetje Artillery invloeden hier en daar.

Als er interesse is kan ik m wel ergens online gooien.
"Maya subjects you..."

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » ma mar 27, 2006 11:46 am

Oblivion schreef:Ik heb No Place for Disgrace en dat is ook echt een aanrader, een klassieker zelfs
inderdaad, een goeie plaat!

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » ma mar 27, 2006 11:49 am

Narrative schreef:[..]

dacht van wel, bovendien heeft hij grote invloed op de muziek gehad.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » ma mar 27, 2006 11:52 am

enforcer schreef:LOL wat zien die gasten van RIGOR MORTIS er tegenwoordig uit zeg!

http://www.youtube.com/watch?v=CgbfsDSR ... sh%20metal
Dat boeit niet, het klinkt super!!
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mar 27, 2006 12:19 pm

het klinkt wel OK ja...

Karlijn

Bericht door Karlijn » ma mar 27, 2006 12:22 pm

Narrative schreef:[..]

Het is de eerste plaat van flotsam & jetsam en Jason Newsted heeft de band opgericht dus ja.

Karlijn

Bericht door Karlijn » ma mar 27, 2006 12:23 pm

Stillborn schreef:Ik luister nu de demo "The prophecy" van het zweedse Mortality, een band die helaas nooit uit het demo-tijdperk gekomen is. Dit klinkt namelijk behoorlijk goed :) , beetje Artillery invloeden hier en daar.

Als er interesse is kan ik m wel ergens online gooien.
Ik ben benieuwd, Artillery invloeden zijn altijd goed dus gooi maar online als je wilt :)

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » ma mar 27, 2006 12:30 pm

enforcer schreef:Misschien alleen een nieuwe CD speler kopen, er zit vast nog wel een aux aansluiting op je versterker.
Jep, die aansluiting heb ik en dus gebruik ik mijn xbox als cd speler.
Heerlijk Helder Taalloeder

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » ma mar 27, 2006 12:48 pm

Klik!
Oja, mods: er zit geen copyright op oid. haha.
"Maya subjects you..."

Destructor

Bericht door Destructor » ma mar 27, 2006 6:45 pm

Stillborn schreef:Klik!
Oja, mods: er zit geen copyright op oid. haha.
Klinkt lekker, uit welk jaar is het?

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma mar 27, 2006 6:48 pm

Kijk eens naar de bestandsnaam ;)

Ik zit trouwens eens wat nummers van Xentrix te beluisteren, die ik gister van hun site heb geplukt. Godver zeg, dat ik dit nog niet kende. Erg gave band.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » ma mar 27, 2006 6:52 pm

Destructor schreef:[..]

Klinkt lekker, uit welk jaar is het?
hihi
Ik zit trouwens eens wat nummers van Xentrix te beluisteren, die ik gister van hun site heb geplukt. Godver zeg, dat ik dit nog niet kende. Erg gave band.
Xentrix weet bij mij ook wel een sfeertje op te wekken, niet dat ze baanbrekend origineel zijn oid maar toch lekker om naar te luisteren.
"Maya subjects you..."

Destructor

Bericht door Destructor » ma mar 27, 2006 7:12 pm

Cathalised schreef:Kijk eens naar de bestandsnaam ;)

zo....ben ik effe blind :? . Maar Xentrix is zeker tof niet supersnel ook niet super origineel, maar het klinkt gewoon lekker. Ik heb zelf de cd For Whose Advantage, en de single Ghostbusters.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma mar 27, 2006 7:50 pm

de eerste CD van XENTRIX is tof de tweede aardig, maarz o bijzonder is het ook weer niet, die single "ghostbusters" is ook nog wel gaaf. Maar albums als "Kin" en met name "Scourge" vind ik beneden peil.

Gesloten