haha, dat hebben alle mannen toch, en een piemel. Die dingen schijnen alleen niet zo goed samen te gaan.SatanicA schreef:Jammer voor die vrijgezelle dames dan.
Paul heeft een vriendin..
hupsa:

het zal je vriendin maar zijn
Nee, vorig jaar speelde Cliteater niet, en dat was mij eerst keer OVS...Rascul schreef:Ik moest zelf spelen in Enschede, anders was ik wel gekomen. Fetuskiller, je zwamt, je hebt op de vorige OVS (of eentje daarvoor) Cliteater gezien. Dat weet ik omdat ik er toen ook was...
Volgende keer beter dan maar.
je kunt nooit teveel geld uitgeven aan metal cd'sdeliverance schreef:was zeker een erg leuke dag... niet heel erg veel echt boeiende bands, maar cliteater is altijd leuk en heb het ook erg leuk gehad bij pigsty... alleen weer veel te veel geld uitgegeven bij de metalmarkt
Het verbaasde zelfs mij hoeveel doom er tussen stond! Niet zozeer veel traditionele doom, maar wel behoorlijk wat sludge/stoom/stoner etc.fetuskiller schreef:Op een grind festival?
Ze begint overgens een steeds betere smaak te krijgen
En 'wij' hadden nog wel zulke goedkope CD's liggen.deliverance schreef:Er was idd een ruime keuze aan doom te vinden daar.. Toch heb ik alleen maar grind zooi gekocht, omdat ik daar nog het meest van zoek, overigens alleen vinyl, cd's kunnen me de laatste tijd niet meer boeien
Ja ja...dat staat natuurlijk lekker interessant als er visite komt. Al die platen aan de muurdeliverance schreef:Er was idd een ruime keuze aan doom te vinden daar.. Toch heb ik alleen maar grind zooi gekocht, omdat ik daar nog het meest van zoek, overigens alleen vinyl, cd's kunnen me de laatste tijd niet meer boeien