Wacken Open Air 2006
- Bestial Lust
- Contacteer:
- Bestial Lust
- Contacteer:
- Hieronimus
Satyricon komt, wat betreft de organisatie van Wacken, nooit meer. Iets met de egocentrische houding van Satyr.fuelforhatred schreef:ik hoop op satyricon...
Vreid is wel tof.

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Ik noem het eerder rotzooi dan Metalcore...Tis niet eens meer metalcore meer, meer thrash eigenlijk. Maar het maakt het er niet beter op.nightwing schreef:Vreid is Black
Caliban is kut, ook wel Metalcore genoemd tegenwoordig.
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Ik ben al een poosje van plan erheen te gaan, maar hoe moet ik er FA FACK SAKE! heen.. geen idee wat de prijzen zijn.. wat ik het best kan doen. Heb het al een paar keer opgezocht maar ben er nog steeds niet uit, en het ziet er ook naar uit dat ik alleen moet. Anyhow, ik kijk nog wel een paar keer wat ik het best kan doen en wat het goedkoopst is.. het is niet makkelijk voor iemand die lang werkloos is!
Het scheelt dat ik er nog heel lang over na kan denken en kan kijken of ik het überhaupt (heerlijk alvast die Duitse woordjes, voor de stemming) wel kan betalen, aangezien de kaartjes niet zomaar weg zijn, right? (als je ze op de ochtend zelf nog kunt kopen...)
Tijd om nog werk te krijgen, en tijd om kennisen met auto's te vinden die wél heengaan.
Het zou zo mooi zijn...
(I don't think that anyone cares.. maar ik kom voornamelijk dan voor Amon Amarth, Children of Bodom, Finntroll, Opeth, Orphaned Land, en andere geinige dingetjes als Soilwork, Lake of Tears- als ze de juiste liedjes spelen-, en de andere bands (met aantal uitzonderingen, waaronder Ektomorf -bah) zijn ook wel lachen, of worden vast in ieder geval live goed/ leuk om te zien. Ik hoop wel dat er nog een aantal van m'n favoriete bands toegevoegd worden.. altijd beter natuurlijk).
Ik vind de 3-daagsticket een goede aanbieding, zelfs voor mij nog betaalbaar. Het is inclusief handige dingen.. so..
OK na al die crap uitkramen nu maar even food in m'n keel rossen..
Het scheelt dat ik er nog heel lang over na kan denken en kan kijken of ik het überhaupt (heerlijk alvast die Duitse woordjes, voor de stemming) wel kan betalen, aangezien de kaartjes niet zomaar weg zijn, right? (als je ze op de ochtend zelf nog kunt kopen...)
Tijd om nog werk te krijgen, en tijd om kennisen met auto's te vinden die wél heengaan.
Het zou zo mooi zijn...
(I don't think that anyone cares.. maar ik kom voornamelijk dan voor Amon Amarth, Children of Bodom, Finntroll, Opeth, Orphaned Land, en andere geinige dingetjes als Soilwork, Lake of Tears- als ze de juiste liedjes spelen-, en de andere bands (met aantal uitzonderingen, waaronder Ektomorf -bah) zijn ook wel lachen, of worden vast in ieder geval live goed/ leuk om te zien. Ik hoop wel dat er nog een aantal van m'n favoriete bands toegevoegd worden.. altijd beter natuurlijk).
Ik vind de 3-daagsticket een goede aanbieding, zelfs voor mij nog betaalbaar. Het is inclusief handige dingen.. so..
OK na al die crap uitkramen nu maar even food in m'n keel rossen..
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
- Hieronimus
Op het Wacken-forum is er al tig keer gevraagd of ze dit jaar ook weer komen en de organisatie postte dat ze niét zouden komen.Kristof schreef:hoe weet jij dat satyricon niet meer van organisatie in de toekomst zal mogen komen?
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Tuska
- Contacteer:
Ja, ik weet ook nog wel héél wat dat toegevoegd zou mogen worden...
maar hè..
De line-up van nu is al genoeg om heen te gaan, en er kan alleen maar meer bijkomen.
Vind wel dat de Wackensite-onderhouders een beetje traag zijn dan, het is allang ergens bekend en dan duurt het nog een poosje voor het daadwerkelijk op de site staat. Ach!
Ik wou dat ik ook een groep had.. (dramatisch).

De line-up van nu is al genoeg om heen te gaan, en er kan alleen maar meer bijkomen.
Vind wel dat de Wackensite-onderhouders een beetje traag zijn dan, het is allang ergens bekend en dan duurt het nog een poosje voor het daadwerkelijk op de site staat. Ach!
- Sargatanas
Een groep had? Mensen om mee te reizen en om daar lekker met z'n allen staan? Nou zo erg is het ook weer niet om alleen te gaan, doe ik ook wel vaak en je leert daar vaak genoeg mensen kennen.TUSKA schreef:Ja, ik weet ook nog wel héél wat dat toegevoegd zou mogen worden...maar hè..
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- Tuska
- Contacteer:
Vind ik ook niet - daarom zou ik als echt niemand mee gaan alsnog wel in m'n eentje gaan. Ik ben iemand die veel plezier in z'n eentje kan hebben, haha.
Maar toch, om mee te reizen etc.. misschien wel leuk als er iemand meeging.
-
- Contacteer:
Deed ik toen ik een jaar of 17 was ook constant. Vrienden gingen alleen naar Pinkpop en dan ging ik zelf met de trein of hoogstens een georganiseerde bus allemaal festivals af (geloof dat ik naar 15/20 festivals ofzo alleen ben geweest). 't is altijd prettig als je wat mensen kent natuurlijk, maar op een gaaf festival kun je je eigenlijk altijd wel 'in je eentje' ammuseren, zeker als er constant wel een gave band staat te spelen.
-
- Contacteer:
Mevrouw hoe-kan-ik-zoveel-mogelijk-aandacht-op-mezelf-vestigen.TUSKA schreef:Vind ik ook niet - daarom zou ik als echt niemand mee gaan alsnog wel in m'n eentje gaan. Ik ben iemand die veel plezier in z'n eentje kan hebben, haha.
Nu heb je je alleen al op deze pagina 3 keer tegen gesproken.
Je weet niet hoe duur het is (terwijl je het al een paar keer hebt uitgezocht), je hebt niemand om mee te gaan, je hebt geen groep, maar je vermaakt je prima in je eentje.
Nu heb ik een aantal hints:
maak vrienden, ga uit, ontmoet mensen.
Kijk eens rond in kroegen, misschien gaat er vanuit jouw stad/provincie whatever wel een georganiseerde busreis.
En zoek een baan of stop met mekkeren over te weinig geld hebben.
Verder vind ik het uitermate gaaf dat Vreid komt (nieuwe cd is Gaaf, nieuwe video ook erg WW2 verantwoord).
- Tuska
- Contacteer:
Hmm.. weird dat je daar zonodig (op zo'n manier) op in moet gaan. Maar wanneer het uitleg nodig heeft:
Ik heb het inderdaad opgezocht, maar overal wordt weer iets anders gezegd, en sommige dingen leken ook niet te kloppen (ik had bv. iets bij NS ingevoerd, en daarna nog een keer maar dan met korting, en toen was het dus duurder).. en de site van de Deutsche Bahn zegt ook weer net iets anders.. en inderdaad zijn er ook nog bussen die vanuit Nederland vertrekken, etc.. Ik moet eerst gewoon de makkelijkste (goedkoopste) en duidelijkste manier vinden, maar ik heb er nog geen tijd voor genomen het echt uit te zoeken.
Dat wat ik zeg van dat er een kans is dat ik in m'n eentje moet - en ik dat niet erg vind, maar het toch wel handig kan zijn wanneer er iemand mee gaat is toch niet zo bizar? Lijkt mij vrij logisch. Wanneer niemand mee gaat ga ik alleen. Ook goed.
Er zijn al even een paar sollicitatiebrieven in behandeling. (Plus een zomerbaantje zit er sowieso wel in, maar ik maakte me eerst druk of ik het geld ver van tevoren moest hebben i.v.m. het bestellen van zaken - waarvan nu blijkt dat dat niet per se hoeft).
En over mijn stad - not many people interested in Wacken. Laat staan een speciale bus. (Vanuit de provincie moet ik nog bekijken).
Ik ga redelijk vaak uit. De mensen zijn hier op zo'n manier, dat ik de meeste niet eens wil kennen. Mijn meest naaste mensen die gaan niet naar Wacken. Plus mensen zijn niet zomaar je vrienden.
Aight?
Ik heb het inderdaad opgezocht, maar overal wordt weer iets anders gezegd, en sommige dingen leken ook niet te kloppen (ik had bv. iets bij NS ingevoerd, en daarna nog een keer maar dan met korting, en toen was het dus duurder).. en de site van de Deutsche Bahn zegt ook weer net iets anders.. en inderdaad zijn er ook nog bussen die vanuit Nederland vertrekken, etc.. Ik moet eerst gewoon de makkelijkste (goedkoopste) en duidelijkste manier vinden, maar ik heb er nog geen tijd voor genomen het echt uit te zoeken.
Dat wat ik zeg van dat er een kans is dat ik in m'n eentje moet - en ik dat niet erg vind, maar het toch wel handig kan zijn wanneer er iemand mee gaat is toch niet zo bizar? Lijkt mij vrij logisch. Wanneer niemand mee gaat ga ik alleen. Ook goed.
Er zijn al even een paar sollicitatiebrieven in behandeling. (Plus een zomerbaantje zit er sowieso wel in, maar ik maakte me eerst druk of ik het geld ver van tevoren moest hebben i.v.m. het bestellen van zaken - waarvan nu blijkt dat dat niet per se hoeft).
En over mijn stad - not many people interested in Wacken. Laat staan een speciale bus. (Vanuit de provincie moet ik nog bekijken).
Ik ga redelijk vaak uit. De mensen zijn hier op zo'n manier, dat ik de meeste niet eens wil kennen. Mijn meest naaste mensen die gaan niet naar Wacken. Plus mensen zijn niet zomaar je vrienden.
Aight?
- EmptySkies
- Contacteer:
- Tony Montana
Die vent van Rose Tatoo is toch net dood?
http://www.rosetattoo.com.au/
http://www.rosetattoo.com.au/
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]
- EmptySkies
- Contacteer:
- Dulce_licores
Vrienden kun je ook buiten je eigen stad maken. Máken hè, want ze zijn het inderdaad niet zomaar.TUSKA schreef: En over mijn stad - not many people interested in Wacken. Laat staan een speciale bus. (Vanuit de provincie moet ik nog bekijken).
Aight?
Of je vraagt direct of er nog meer mensen zijn die naar Wacken willen maar liever niet alleen gaan. Misschien krijg je zo ook wel een groepje bij elkaar. Zou ik wel even msnen (o.i.d.) vantevoren, het is wel fijn om een béétje te weten met wie je gaat optrekken.
En ik gok zo dat als je alleen gaat, je ook wel je contacten opdoet bij zo´n festival. Er zijn er vast wel meer die alleen gaan.
En reizen is inderdaad goedkoper als je met meerdere met de auto gaat, maar ja....

[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]
Koffie? Klik hier.[/url]
- EmptySkies
- Contacteer:
-
- EmptySkies
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- KoenM
- Contacteer:
Bedankt voor deze info, Kristof. Mijn wereld ziet er nu een stuk beter uit.Kristof schreef:de organisatie van wacken organiseerde ook de tour van dakno jones in duitsland vorig jaar, maakten ze toen ook al reclame op wackensite, dus zo verrassend is het niet
en danko jones maakt eigenlijk ook gewoon jaren 70 hardrock
Ik zeg toch niet dat het verrassend is. Enkel dat het grappig is.
- EmptySkies
- Contacteer: