Arrow Rock Festival - vr 9 & za 10 juni 2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » za feb 25, 2006 4:32 pm

Ik ga sowieso heen, maar als Pink Floyd serieus komt wordt het echt geweldig.

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Def Leppard

Bericht door LadyEvil » za feb 25, 2006 5:14 pm

Def Leppard speelt op 3 juni op het Gods Of Metal festival in Italië. Hopelijk zijn ze een week later in Nederland. :)

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Bericht door LadyEvil » wo mar 01, 2006 4:04 pm

Laatste nieuws

1-3-2006, ROGER WATERS & GUESTS OP EXTRA FESTIVALDAG ARROW ROCK FESTIVAL
En Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite op vrijdag 9 juni in Lichtenvoorde.

Al weken doen geruchten de ronde en vandaag kunnen we eindelijk bevestigen dat Pink Floyd's mede-oprichter en songschrijver Roger Waters écht naar het Arrow Rock Festival komt. Op zaterdag 10 juni vindt er een extra festivaldag plaats met onder andere een drie uur(!) durende liveshow van Roger Waters. Hij presenteert allereerst de bekendste nummers van Pink Floyd, waarna hij na een korte pauze het gehele album 'The Dark Side of the Moon Live' ten gehore zal brengen. Dit alles met een quadrofonisch geluidssysteem en gigantische videoschermen. De voorverkoop van deze extra festivaldag van het Arrow Rock Festival begint aanstaande zaterdag 4 maart. Ook zijn er vanaf zaterdag 4 maart nieuwe Combitickets en losse campingkaarten te koop.

Naast Roger Waters maken ook andere artiesten acte de présence op de extra festivaldag op zaterdag 10 juni in Lichtenvoorde. We zullen zo snel mogelijk bekend maken welke dat zijn! Op vrijdag 9 juni kan het met de line-up in ieder geval helemaal niet meer stuk. Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite beklimmen dan het podium.

Met de komst van Roger Waters en daarmee de extra festivaldag komt er een vervangend Arrow Rock Combiticket (mét toegang tot de Pré Party op donderdagavond 8 juni; let op: géén toegang tot de camping) en er komen twee tickets bij: de Dagkaart Zaterdag en een losse campingkaart. Mensen die vóór woensdag 1 maart een Dagkaart Vrijdag (toen genaamd Festivalticket) of een Combiticket gekocht hebben, kijken bij Ticket Informatie voor meer informatie over het evt. inwisselen van deze tickets.
Roger Waters drie uur lang! :roll: Ted Nugent! :D Ik ben er bij! Zaterdag koop ik meteen een Arrow Rock Combiticket! :D Wel vreemd dat Molly Hatchet en Queensrÿche nog niet genoemd worden, maar die zullen er (hopelijk) ook wel bij zijn. :twisted:

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » wo mar 01, 2006 4:07 pm

Deep Purple, Status Quo en Uriah Heep stonden er een paar jaar geleden ook. 3 uur spelen op een festival is volgens mij redelijk uniek.

Ik zou die maffe Ted Nugent ook weleens willen zien. Zo vaak speelt ie hier niet.

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Bericht door LadyEvil » wo mar 01, 2006 4:18 pm

Flaw schreef:Deep Purple, Status Quo en Uriah Heep stonden er een paar jaar geleden ook.
Klopt, dat was op de eerste editie van drie jaar geleden. Ik vermoed dat de meeste andere hardrock-dinosauriërs inmiddels uitgestorven zijn, en dat er niet zoveel keus is. Er gaan geruchten dat Wishbone Ash en Thin Lizzy er dit jaar ook weer bij zijn, dan zouden zelfs vijf bands op herhaling gaan. Maakt mij persoonlijk niets uit, want ik heb Arrow drie jaar geleden gemist. En met Whitesnake, Journey en Ted Nugent er bij zou ik zeggen dat Arrow toch ook wel een paar bijzondere namen heeft gehaald die zelden in ons land spelen.
Flaw schreef:Ik zou die maffe Ted Nugent ook weleens willen zien. Zo vaak speelt ie hier niet.
Het schijnt al weer 20 jaar geleden te zijn. Als je hem nu mist, moet je dus weer 20 jaar wachten (wat ook geldt voor Journey).

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo mar 01, 2006 4:21 pm

He bah, Thin Lizzy. Ik wil ze helemaal niet zien, maar als ik dan die melodien hoor, begint het toch wel te kriebelen, bah. Daar baal ik echt van. Ze hadden na de dood van Phil gewoon moeten stopfen, punkt.
Afbeelding
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » wo mar 01, 2006 4:31 pm

het punt is dat je echt keuzes moet maken. je kan niet naar elk festival omdat het ten eerste een berg duiten kost en ten tweede sommige festivals zelf tegelijkertijd plaatsvinden. lijkt me absoluut leuk om naar arrow te gaan, maar denk toch dat andere festivals mijn voorkeur hebben.

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Bericht door LadyEvil » vr mar 03, 2006 12:00 am

Op de site van Def Leppard is vandaag het volgende bericht gepost:
We can confirm that Def Leppard will be playing some European festival shows in June, followed by a North American tour with Journey afterwards. Unfortunately, we are not able to give you a full list of dates yet, as details are still being worked out. The dates below are the only dates that have been officially confirmed so far.

JUN 3 Milan, Italy Gods Of Metal festival show ticket info
JUN 9 Sölvesborg, Sweden Sweden Rock festival show ticket info
JUL 13 Atlanta, GA Chastain Park Amphitheatre w/Journey on sale 03.05, 10AM

Please stay tuned for the announcement of dates in Germany, Switzerland, Holland, England, America.
Dus binnenkort maakt Def Leppard de datum van een optreden in Nederland bekend. Waar o waar zou dat zijn? Vul dus maar met een potloodje in: Leppard speelt n.a.w. op 10 juni op Arrow! :cool:

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » vr mar 03, 2006 12:05 am

Fijn, zo'n dame die je volledig op de hoogte houdt van de waarschijnlijke line-up.

Wat ziet u nog meer in uw glazen bal, LadyEvil?

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Bericht door LadyEvil » vr mar 03, 2006 12:16 am

Daeminion schreef:Fijn, zo'n dame die je volledig op de hoogte houdt van de waarschijnlijke line-up.

Wat ziet u nog meer in uw glazen bal, LadyEvil?
Het is nog een beetje wazig, maar ik meen Queensrÿche, Porcupine Tree, Wishbone Ash en Dio in mijn glazen bol te herkennen. Maar dat had ik U waarschijnlijk al verteld. Echter, ik kom terug op mijn voorspelling dat Asia ook zal komen. Die zijn al weer uit beeld verdwenen, helaas. Maakt niet uit, want het ging toch om de "verkeerde" versie (zonder originele bandleden).

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » vr mar 03, 2006 12:22 am

En Alice Cooper, aangezien die volgens U waarschijnlijk in Belgie zou kunnen staan?

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Bericht door LadyEvil » vr mar 03, 2006 10:46 am

Daeminion schreef:En Alice Cooper, aangezien die volgens U waarschijnlijk in Belgie zou kunnen staan?
't Behoort tot de mogelijkheden, maar Alice Cooper stond twee jaar geleden ook al op Arrow, dus ik betwijfel of de organisatie van het festival hem nu al weer terug wil hebben. En de combinatie van Alice Cooper en Roger Waters op de zaterdag zou ik ook wat vreemd vinden, terwijl de vrijdag al bijna is volgeboekt. Queensrÿche was er twee jaar geleden ook, maar die zullen als prog rock/metal veel beter in de smaak vallen bij de fans van Waters. Maar Alice Cooper mag van mij op elk festival spelen hoor, graag zelfs! Ik reken er zelf echter niet op.

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » vr mar 03, 2006 9:16 pm

weet iemand op welke dag roger waters gaat spelen en hoeveel me dat gaat kosten, ik hoorde via via op zaterdag en 80- euro, maar dat lijkt me zo onwaarschijnlijk :? fucking veel

Gebruikersavatar
Stevevaifan
Berichten: 937
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 11:00 pm
Locatie: Westervoort

Bericht door Stevevaifan » vr mar 03, 2006 9:19 pm

op zaterdag en de schade is 64 euro
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » vr mar 03, 2006 9:21 pm

best veel zeg. prrft, valt me dan wel mee dat me pa de helft betaald,






edit: weet je soms ook wat er nog meer op zaterdag komt?

ik kan namelijk niets vinden op de arrow site

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Bericht door LadyEvil » vr mar 03, 2006 9:42 pm

valkyrian schreef:edit: weet je soms ook wat er nog meer op zaterdag komt?

ik kan namelijk niets vinden op de arrow site
Daar is nog niets officieel over bekend, maar ik had hierboven al wat geruchten genoemd (zoals Queensrÿche, Porcupine Tree en Def Leppard).

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » ma mar 06, 2006 6:58 pm

Def Leppard is zeer welkom
Volgens mij spelen die lui echt zelden in ons landje
Al is het natuurlijk balen dat Steve Clark al 15 jaar dood is maar toch...
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » ma mar 06, 2006 7:11 pm

Porcupine Tree zou ook een aangename verassing zijn.

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » ma mar 06, 2006 7:33 pm

zo heb mijn kaartje voor zaterdag binnen 8)

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » ma mar 06, 2006 8:14 pm

valkyrian schreef:zo heb mijn kaartje voor zaterdag binnen 8)
spelen Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite allemaal op vrijdag en is Roger Waters tot nu toe de enige op zaterdag?

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » ma mar 06, 2006 8:20 pm

ja :P hihi. roger waters heb ik altijd al willen zien. alles dat erbij komt kan alleen maar leuker worden

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » ma mar 06, 2006 8:23 pm

jammer dat het niet allemaal op 1 dag kan. ik vind twee dagen te duur maar wil waters ook weleens zien. misschien dat er nog wat leuke acts bijkomen.

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » do mar 16, 2006 1:47 pm

The Chosen schreef:Porcupine Tree zou ook een aangename verassing zijn.
Ennn op de PT-site staat dat ze er zullen zijn op 10 juni :).
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Die_Eier_Von_Satan
Berichten: 3017
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:26 pm
Locatie: Surhústerfean
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » do mar 16, 2006 1:59 pm

PT ook?

Hmmm, nu word er hier serieus overwogen om heen te gaan.
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » do mar 16, 2006 2:55 pm

Vind je dat zo erg dan :P?

:roll:
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Die_Eier_Von_Satan
Berichten: 3017
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:26 pm
Locatie: Surhústerfean
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » do mar 16, 2006 3:02 pm

Ja man. PT is de CoF van de rock, weet je!
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

Gebruikersavatar
JER00N
Berichten: 318
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 8:23 pm
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door JER00N » do mar 23, 2006 8:21 pm

Even een update :)

- Def Leppard komt ook (ken ik verder niet, weet niet of ik er blij van moet worden) (zie http://www.defleppard.com/tour/index.html)
- Queenrÿche is nog steeds een gerucht...
- Billy Idol :D komt misschien ook 8)

Dit is wel een handige site: http://www.arrowrock.web-log.nl/

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr mar 24, 2006 1:18 am

Billy Idol? Dat zou pas gaaf zijn!

Met Whitesnake en Billy Idol erbij zullen er dit jaar ongetwijfeld veel mooie jongedames in de voorste rijen van het publiek staan. Nou ja, van mijn leeftijd in ieder geval. :D

Als je Def Leppard nog niet kent, dan lag je eind jaren tachtig zeker nog in de luiers. :wink: Dat is zo'n beetje de meest succesvolle hair metal band van de jaren tachtig. Ik vind zelf "Pyromania" de beste CD uit het gehele genre, terwijl "Hysteria" de grootste hits bevat. Met "Animal" en "Love Bites" scoorden ze in Nederland indertijd ook een paar top 40 hitjes. Metal puristen vinden alleen de eerste (NWOBHM) albums van Def Leppard de moeite waard, maar daar zullen ze wel niet veel nummers van spelen. O ja, en ze hebben een een-armige drummer, dat lijkt me ook wel een apart gezicht.

Whitesnake belooft op hun website dat ze voor de Nederlandse fans een surprise zullen meebrengen. Dat wordt dus met zijn allen "Adje, Adje" brullen tijdens "Here I Go Again".

Molly Hatchet heeft het optreden op Arrow overigens weer van hun toerschema verwijderd. Dus die komen misschien toch niet (of wellicht op de donderdag, in het campingprogramma met waarschijnlijk Wishbone Ash?)

Nu nog Queensrÿche, Dio, Alice Cooper, Scorpions, The Who, Robert Plant en Vengeance erbij, en dan is het programma wat mij betreft helemaal af. 8)

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » vr mar 24, 2006 2:42 pm

Met trots kondigen we vandaag 8 nieuwe namen aan voor het Arrow Rock Festival: Def Leppard, Queensrÿche, Ray Davies, DIO, Starsailor, Porcupine Tree, Frank Marino & Mahogany Rush en Pavlov's Dog!

Bovenstaande bands, met uitzondering van Frank Marino & Mahogany Rush zullen de bühne opgaan op zaterdag 10 juni, de dag dat ook Roger Waters op het podium staat in Lichtenvoorde. Het exacte programma wordt in een later stadium bekend gemaakt. Maar wil je nu al meer weten over alle bevestigde artiesten, ga dan snel naar het

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » vr mar 24, 2006 2:49 pm

whoei: queensryche en dio gaaf :D

t kan alleen maar beter worden.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr mar 24, 2006 5:25 pm

ziekelijk goed programma, echt ziekelijk
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr mar 24, 2006 6:46 pm

Ik was allang blij met de huidige line-up, maar nu ook nog eens Dio!!!

Echt ziekelijk! :P

Ik kijk nu meer uit naar Arrow dan naar Maiden eind dit jaar :P
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr mar 24, 2006 7:16 pm

Dio en Queensrÿche dus inderdaad op dezelfde dag op het Arrow Rock Festival. Zal RJD een gastoptreden verzorgen als Dr. X en samen met Geoff Tate het duet "The Chase" zingen? Ik zal er in ieder geval bij zijn als het gebeurt!

Wel een beetje zielig voor Roger Waters dat hij na Geoff Tate en RJD (en een dag eerder David Coverdale en Ian Gillan) het podium op mag. Zo valt zijn gebrekkige zang natuurlijk helemaal uit de toon...

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » vr mar 24, 2006 7:26 pm

Hmmm, misschien ben ik hier toch wel aanwezig.
Roger Waters, Dio en Queensrÿche zijn natuurlijk veel te gaaf om te missen.

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » vr mar 24, 2006 8:42 pm

Speelt Def Leppard nog werk van de eerste twee albums?

Hoe dan ook, ik ben nu aanwezig op de zaterdag. Deep Purple op de vrijdag kan opbokken tenzij er een reünie met Blackmore en/of Lord komt 8-)
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr mar 24, 2006 8:52 pm

Deep Purple is uiteindelijk altijd een clubje met uitstekende muzikanten geweest. Met dat idee kijk ik erg uit naar hun optreden.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » vr mar 24, 2006 8:55 pm

Ja ach als ik een paar uitstekende muzikanten Deep Purple nummers wel horen spelen ga ik voor vijf euro wel naar een betere cover band. Stuk goedkoper en bijna net zo goed Deep Purple als de huidige lineup.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » vr mar 24, 2006 8:58 pm

Kom op man, wat zie je liever een passieve Blackmore of een energieke Morse ?
Dat idee van een coverband is ook een beetje twijfelachtig.
Ik bedoel Ian Gillan zit er nog altijd bij en daar kan geen 'cover'zanger tegen op.

Zodadelijk ga je me ook nog vertellen dat je Def Leppard alleen met Clark en Willis wilt zien ?
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr mar 24, 2006 9:58 pm

gelukkig dat richie blackmore er niet meer bijzit

de laatste tours met deep purple wist hij zowaar bijna elke solo totaal te verknoeien en al zijn riffs klonken saai en ongeinspireerd

steve morse speelt blackie naar huis
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za mar 25, 2006 12:13 am

En dan hebben we het nog niet eens gehad over Don Airey.

Natuurlijk bleef Jon Lord op en top in vorm, maar het pensioen lonkte. Dan kun je het niet beter treffen dan met Don. En niet omdat de voornamen met maar één letter verschillen ;) Don was al één van de meest gerespecteerde keybordspelers in de scene, dus hij is gewoon de logische opvolger.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » do mar 30, 2006 1:34 am

Nieuwe naam voor ARF: De Poolse progmetalband RIVERSIDE. Zie http://www.insideout.de/indexx.php?arg=AQcCBFRPVVI. De datum waarop ze spelen is nog onbekend (maar 10 juni lijkt me wel zo logisch).

Gebruikersavatar
JER00N
Berichten: 318
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 8:23 pm
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door JER00N » do mar 30, 2006 8:44 am

Hee dat is leuk. Heb nog niets van ze gehoord maar ze worden wel overal lovend ontvangen. :) Binnenkort maar eens wat horen van ze.

Gebruikersavatar
Judge M.
Berichten: 236
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 9:27 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Judge M. » do mar 30, 2006 2:57 pm

Hellhammer schreef:Hmmm, misschien ben ik hier toch wel aanwezig.
Roger Waters, Dio en Queensrÿche zijn natuurlijk veel te gaaf om te missen.
+1
[url=http://www.dynamo666.nl]Dynamo - the home of METAL[/url] | [url=http://www.lordsofmetal.nl]Lords of Metal - monthly metal e-zine[/url]

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » do mar 30, 2006 4:00 pm

Gilbert schreef:Nieuwe naam voor ARF: De Poolse progmetalband RIVERSIDE. Zie http://www.insideout.de/indexx.php?arg=AQcCBFRPVVI. De datum waarop ze spelen is nog onbekend (maar 10 juni lijkt me wel zo logisch).

:shock:

gaaaf
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » do mar 30, 2006 5:54 pm

lees ook de forum van arrow www.arrow.nl daar is te lezen dat riverside niet meer welkom is.

Gebruikersavatar
JER00N
Berichten: 318
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 8:23 pm
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door JER00N » do mar 30, 2006 8:34 pm

STRONT!

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di apr 11, 2006 8:14 am

Frank Marino & Mahogany Rush komt niet meer, maar wordt vervangen door Blackfoot! Dat is absoluut geen slechte zaak, moet ik zeggen!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Orange Star
Berichten: 230
Lid geworden op: zo mei 01, 2005 12:24 am
Locatie: Zierikzee

Bericht door Orange Star » di apr 11, 2006 10:34 am

Ik moet zeggen dat ik het beide niet ken, zal eens wat van Blackfoot opzoeken.

Mijn kaartje is inmiddels binnen! :)

Gebruikersavatar
JER00N
Berichten: 318
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 8:23 pm
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door JER00N » di apr 11, 2006 10:57 am

Mijne is ook besteld :P

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di apr 11, 2006 3:58 pm

Blackfoot maakt Southern Rock en was vroeger (nu nog?) erg populair in de states.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Plaats reactie