Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Maximum Resistance
Berichten: 121
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 7:08 pm

Bericht door Maximum Resistance » ma mar 27, 2006 11:31 am

V. schreef:Dat Kermania klonk fijn. Ik heb het vrij zacht en pas een keer gedraaid maar ik hoorde er wat Nagelfar in. Waar is dit te bestellen?
Ik vind het meer wat weg hebben van The Ruinis of Beverast.
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » ma mar 27, 2006 12:47 pm

Het zou allemaal kunnen, bijv. dat er wat Nagelfar en wat TROB in zit. Geen idee wie er achter zit alleen. 'Ns ff informeren. Heb bij Ván wel vaker het idee dat de meeste bands die op het label zitten op de een of andere manier met elkaar te maken hebben. Dat ook mede ingegeven dat Graupel en TROB uit o.a. ex-leden van Nagelfar bestaat.

Maar het neemt niet weg dat het nummer van Kermania een uiterst puik stuk black metal is.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » ma mar 27, 2006 3:41 pm

Maar Nuberus, de grote vraag is: Waar kan ik dit bestellen? :lol:
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma mar 27, 2006 3:58 pm

V. schreef:Maar Nuberus, de grote vraag is: Waar kan ik dit bestellen? :lol:
http://www.van-gbr.de/Englisch/News.htm

Hij is nog niet uit.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » ma mar 27, 2006 4:22 pm

dat zal nog heel even duren. Godver.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Maximum Resistance
Berichten: 121
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 7:08 pm

Bericht door Maximum Resistance » ma mar 27, 2006 6:15 pm

nuberus schreef:Het zou allemaal kunnen, bijv. dat er wat Nagelfar en wat TROB in zit. Geen idee wie er achter zit alleen. 'Ns ff informeren. Heb bij Ván wel vaker het idee dat de meeste bands die op het label zitten op de een of andere manier met elkaar te maken hebben. Dat ook mede ingegeven dat Graupel en TROB uit o.a. ex-leden van Nagelfar bestaat.

Maar het neemt niet weg dat het nummer van Kermania een uiterst puik stuk black metal is.
De drummer van TROB is/was ook de drummer van Nagelfar en ik meen ook van Graupel. :P
Het hele Ván kliekje zijn eigelijk gewoon een aantal kameraden die er meerdere bands op na houden.
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » ma mar 27, 2006 8:28 pm

Ik heb nu voor het eerst sinds maanden nog eens 'N Crugu Bradului van Negura Bunget opstaan en die vier nummers zitten toch wel bijzonder goed in elkaar eigenlijk. Bovendien barst het album van de afmosfeer. Zeker een aanrader dus!

Ik heb overigens geen idee waarmee ik het zou moeten vergelijken....iemand suggesties voor soortgelijke bands?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » di mar 28, 2006 1:03 am

Plaag schreef:[..]


http://www.van-gbr.de/Englisch/News.htm

Hij is nog niet uit.
Donders, ik zie daar ook een TRoB split in de planning staan.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » wo mar 29, 2006 10:55 am

nuberus schreef:[..]


Het enige oude spul als "Weltenschrei und dessen Schmerz" zou ik nog te pakken willen krijgen, met een nummer als Ich bin Gott. Het nieuwe nummer ligt meer in lijn met die tijden. Volgens Sveinn dienen de demo's eigenlijk vergeten te worden, aangezien die nergens meer op slaan in vergelijking met de nieuwe release. Na het luisteren van Des Schwertes Schaerfe begrijp ik ook waarom. 1 keer luisteren is bij lange na niet genoeg.....en als je halverwege het nummer bent....Mooi, Schitterend. Soms he, is Black Metal een Titaan.
Mooie woorden. Ik zal eens kijken of ik wat van dat nieuwe spul kan vinden, geef ik wel een second opinion.

Draconian schreef:Ik heb nu voor het eerst sinds maanden nog eens 'N Crugu Bradului van Negura Bunget opstaan en die vier nummers zitten toch wel bijzonder goed in elkaar eigenlijk. Bovendien barst het album van de afmosfeer. Zeker een aanrader dus!

Ik heb overigens geen idee waarmee ik het zou moeten vergelijken....iemand suggesties voor soortgelijke bands?
Ben het helemaal met je eens wat betreft Negura. Ik begrijp ook niet dat er redelijk wat mensen zijn die het als saai bestempelen, terwijl hun werken echt ontzettend veel sfeer bevatten. Op sommige momenten vind ik het echt ontzettend ontspannend.
Waar het mee te vergelijken valt zou ik verder ook niet weten, maar ik vind 1 band met die sound dan ook wel genoeg om zo af en toe eens op te zetten.
Hoe klinkt die demo van ze eigenlijk?
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo mar 29, 2006 10:34 pm

Begint XnegativeX nu alweer over Gotmoor? JA! Ik begin alweer over Gotmoor ja.

Het nieuwe album is namelijk fucking gaaf! Weg met de trollen en de gnomen, weg met de keyboards. Pure misantropische black metal. De drums razen als een bezetene en de ijzige riffs doorklieven je speakers. De zang is nogal een apart verhaal. Het klinkt namelijk alsof er bij Gotmoor meerdere demonen achter de microfoon hebben plaatsgenomen. Deze demonen grommen, krijzen, gillen en fluisteren allemaal tegelijk hun ongenoegen over de mensheid.

De enige referentie die ik zo kan plaatsten bij dit nieuwe album zouden bands als Black witchery en Conqueror zijn. Alleen klinkt Gotmoor minder chaotisch en zijn hun songs af en toe bijna catchy.

Persoonlijk vind ik dit echt een geweldig album.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » do mar 30, 2006 1:42 pm

onder het motto oude platen die je vroeger ruk vond zijn vandaag de dag ineens zwaar ok:

Opthalamia's Dominion vertelt me ff een verhaal dat boeit van begin tot eind.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » do mar 30, 2006 2:59 pm

Heb de Dark Throne EP Too Cold, Too Far aangeschaft. Dit EPtje swingt als een tiet. Er zit een gave punk touch op en ze hebben ook een cover van een punk band. Siouxsee ofzow iets.

Verder nog een album van Sargeist. Persoonlijk vind ik het een goed album en het klinkt lekker old school.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » do mar 30, 2006 3:02 pm

Geheim_502 schreef:Heb de Dark Throne EP Too Cold, Too Far aangeschaft. Dit EPtje swingt als een tiet. Er zit een gave punk touch op en ze hebben ook een cover van een punk band. Siouxsee ofzow iets.

Verder nog een album van Sargeist. Persoonlijk vind ik het een goed album en het klinkt lekker old school.
Siouxie and the Banshees... da's New Wave.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » do mar 30, 2006 3:08 pm

Serieus?ik heb ergens op een verzamel album een nummer van Siouxsie en dat klinkt best wel punk. Wil het wel een xtje voor je opzoeken als je wilt.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » do mar 30, 2006 3:09 pm

Geheim_502 schreef:Serieus?ik heb ergens op een verzamel album een nummer van Siouxsie en dat klinkt best wel punk. Wil het wel een xtje voor je opzoeken als je wilt.
...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8451
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » do mar 30, 2006 3:25 pm

nuberus schreef:onder het motto oude platen die je vroeger ruk vond zijn vandaag de dag ineens zwaar ok:

Opthalamia's Dominion vertelt me ff een verhaal dat boeit van begin tot eind.
Gave plaat is dat. Het klinkt een stuk opener en gestructureerder dan A Journey in Darkness en Via Dolorosa die ik beiden minder vind. Ik moet Dominion wel nog eens opzetten, is lange tijd geleden dat ik die geluisterd heb.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » do mar 30, 2006 10:49 pm

Is die Akitsa compilatie 'Aube De La Misanthropie' nog iets aan, of niet?

(Het is een soort demo compilatie ofzo.)
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » do mar 30, 2006 10:59 pm

Akitsa heerscht, smerige zooi.
Aanradertje, mooie packaging ook.

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » do mar 30, 2006 11:01 pm

Dan bestel ik die.

Ik wil namelijk wat dingen min of meer op de gok gaan kopen om mezelf te verrassen, want het meeste spul wat ik origineel koop ken ik al door en door.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » do mar 30, 2006 11:08 pm

Draconian schreef:Ik heb nu voor het eerst sinds maanden nog eens 'N Crugu Bradului van Negura Bunget opstaan en die vier nummers zitten toch wel bijzonder goed in elkaar eigenlijk. Bovendien barst het album van de afmosfeer. Zeker een aanrader dus!

Ik heb overigens geen idee waarmee ik het zou moeten vergelijken....iemand suggesties voor soortgelijke bands?
Hee! Over Negurã Bunget gesproken, die zouden toch een nieuw album uitbrengen, genaamd Om? Ik lees net dat het zou uitkomen in februari dit jaar, maar kan er nergens iets over vinden.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Gangrad
Berichten: 304
Lid geworden op: vr sep 03, 2004 1:32 pm

Bericht door Gangrad » vr mar 31, 2006 8:11 am

Hieronimus schreef:[..]

Hee! Over Negurã Bunget gesproken, die zouden toch een nieuw album uitbrengen, genaamd Om? Ik lees net dat het zou uitkomen in februari dit jaar, maar kan er nergens iets over vinden.
Klopt ja, gaat 'Om' heten, maar hij is een paar maandjes vertraagd.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » vr mar 31, 2006 8:19 am

Vanochtend nog eens Disiplin - Anti Life geluisterd. Toch haalt die plaat het niet bij het debuut. Hoewel er in de vorm van "Orthodox Devil Worship", "Feed the Fucker to the Dogs", "Militia" en "Pesticide" enkele geniale beuknummers op het album staan, staat er ook net iets teveel vulling op, zoals de vijf minuten durende fragmentarische rotzooi die voor slotnummer moet doorgaan. Desondanks een gave plaat, want de helft van de goede nummers is ook écht goed.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Summoner
Berichten: 592
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 10:28 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Summoner » vr mar 31, 2006 2:36 pm

Hieronimus schreef:[..]
Hee! Over Negurã Bunget gesproken, die zouden toch een nieuw album uitbrengen, genaamd Om? Ik lees net dat het zou uitkomen in februari dit jaar, maar kan er nergens iets over vinden.
Ik kijk af en toe op het Code666 forum van Ultimate Metal voor updates over Negurã en andere Code666 bands, staat wel eens nuttige informatie op. Verheug me erg op Om, ik heb alle platen van Negurã Bunget en ze zijn door de jaren heen alleen maar interessanter geworden.
Volgens mij heb ik jou overigens ook wel eens gezien op het ultimate metal forum (iig het Borknagar forum), of dat moet een andere Hieronimus zijn.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr mar 31, 2006 10:44 pm

Er is hier al wat over gezegd, maar er kan niet genoeg over gezegd worden: Til Avsky For Livet van Ljå.
Wat een perfecte sfeer wordt er op die cd neergepleurd.
Eigenlijk op dezelfde manier als Ulver deed met Nattens Madrigal. Schitterend, die krijs gecombineerd met moordende snelheden, raggende gitaren en kippenvelmelodieën.
Iedereen moet deze cd kopen.

En maar roepen dat er uit Noorwegen geen goede blek meer komt.

Godver, neem bijvoorbeeld nummer 8: Granatsjokk.
Twee en een halve minuut totale ziekte.

Wie zegt: 'Mwoa, ik vind dit album maar zo-zo', moet zich laten nakijken. Die persoon deugt gewoon niet.
Laatst gewijzigd door Plaag op vr mar 31, 2006 11:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr mar 31, 2006 11:18 pm

Plaag schreef:Er is hier al wat over gezegd, maar er kan niet genoeg over gezegd worden: Til Avsky For Livet van Ljå.
Wat een perfecte sfeer wordt er op die cd neergepleurd.
Eigenlijk op dezelfde manier als Ulver deed met Nattens Madrigal. Schitterend, die krijs gecombineerd met moordende snelheden, raggende gitaren en kippenvelmelodieën.
Iedereen moet deze cd kopen.

En maar roepen dat er uit Noorwegen geen goede blek meer komt.
Inderdaad een goed album! Zeker waard om te kopen.

Maar ook weer niet zo goed dat ik zou overwegen om hem in mijn top 10 aller tijden te plaatsen. :wink:

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr mar 31, 2006 11:23 pm

Blood&Ashes schreef:[..]


Inderdaad een goed album! Zeker waard om te kopen.

Maar ook weer niet zo goed dat ik zou overwegen om hem in mijn top 10 aller tijden te plaatsen. :wink:
Nou, die plaats is ie wel waard.

Weet je? Ik koester al sinds jaar en dag een aantal albums dat eens insloeg als een bom. Die van Satyricon in hun betere dagen, maar ook die ene van Ulver, Salvation van Funeral Mist, noem maar op, allemaal te goed voor woorden. Je kent ze wel, de klassiekers, de platen die een nieuwe maatstaf werden.
De debuut full length van Ljå is er net zo een. Voor mij dan.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr mar 31, 2006 11:28 pm

Plaag schreef:Nou, die plaats is ie wel waard.

Weet je? Ik koester al sinds jaar en dag een aantal albums dat eens insloeg als een bom. Die van Satyricon in hun betere dagen, maar ook die ene van Ulver, Salvation van Funeral Mist, noem maar op, allemaal te goed voor woorden. Je kent ze wel, de klassiekers, de platen die een nieuwe maatstaf werden.
De debuut full length van Ljå is er net zo een.
Dat had ik ook bij Salvation van Funeral Mist, maar voor mij mist het Ljå album net dat beetje extra om tot die orde van grootte te rekenen. Het klinkt erg lekker, maar ik mis eigenlijk de diepgang die ik wel terug hoor op Salvation en de andere albums in mijn top 10. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 12:55 am

Ik denk (zo zo) dat je dat vooral voelt omdat Black Metal de laatste paar jaren duidelijk doorgeëvolueerd is tot steeds vreemdere, extremere en experimentelere proporties, waar Ljå dan weer teruggrijpt naar het geluid van de vroege Noorse garde in het algemeen, en Gorgoroth in het bijzonder. Als je al die uitgerekte ziekheid van bands als Funeral Mist, Leviathan en DsO gewend bent geraakt, kan het wat te 'basic' op je overkomen. Te eenvoudig om even overrompelend te kunnen zijn en je echt aan het denken te zetten. Dat kan ik begrijpen.

Daarentegen kan ík die oude meuk echter nog altijd prima naast het modernere spul verdragen, omdat het afgezien van de tijdsgeest gewoon nog even sterk materiaal is. Misschien niet zo absurd, maar ook gitzwart op een andere, misschien wat minder serieuze manier. Ljå doet technisch niks nieuws, maar het sfeertje dat ze neerzetten is even monochroom, donker en barbaars als de beste platen van die geroemde bands, ze voelen geenzins als een zwakke kloon, hadden er heel goed tussengepast, mits ze eerder waren gekomen.

Die oudere albums zullen dan dus wél een voorkeurspositie in mijn 'lijstje' krijgen, simpelweg omdat ze van groter muzikaal en vormend belang zijn geweest, maar Til Avsky For Livet is inhoudelijk niet minder dan een Pentagram, een Opus Nocturne of een Fran Marder. Ik zal die standaard kutzin "Black zoals Black zijn moet" er maar niet bijhalen. Oh, doe ik het toch.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za apr 01, 2006 2:34 am

Hm, nu ben ik toch behoorlijk benieuwd naar die nieuwe Lja. Ik vond Vedderbaug al ijzersterk, en zo te horen is het nieuwe werk nog een stapje verder.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za apr 01, 2006 11:42 am

Ben benieuwd naar Luror's The Iron Hand of Blackest Terror en op zoek naar de lp. Iemand die dit kreng in huis heeft?
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » za apr 01, 2006 12:45 pm

nuberus schreef:Ben benieuwd naar Luror's The Iron Hand of Blackest Terror en op zoek naar de lp. Iemand die dit kreng in huis heeft?
Ja. Een erg goed album al zeg ik het zelf.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za apr 01, 2006 2:19 pm

je wil er niet vanaf?
En de man zal heersen.

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » za apr 01, 2006 2:47 pm

Amibor schreef:Hm, nu ben ik toch behoorlijk benieuwd naar die nieuwe Lja. Ik vond Vedderbaug al ijzersterk, en zo te horen is het nieuwe werk nog een stapje verder.
ik heb hier nog een demo van, ruilen ergens voor??
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 2:51 pm

Amibor schreef:Hm, nu ben ik toch behoorlijk benieuwd naar die nieuwe Lja. Ik vond Vedderbaug al ijzersterk, en zo te horen is het nieuwe werk nog een stapje verder.
Jup, geen regelrechte voortzetting ook. Om vergelijkingen te maken; Til Avsky hangt dus meer naar vroege Gorgoroth en Arckanum, waar ik Vedderbaug echt overduidelijk 'Marduk' vond. Dat was een goede demo, ik heb 'm natuurlijk niet voor niks hier liggen samen met die splijt 7" met Koldbrann, maar dit album boeit me nog een stuk meer. Opvallend detail is ook de toegenomen rauwheid in het geluid, meestal zijn die dingen omgekeerd.

Ik moet 'm nog wel kaufen trouwens. Weet iemand zo snel even een goede mailorder?

Edit: Mp3'tje voor Amibor: http://ljaa.net/media/2006-album/02%20- ... or%20Livet
Laatst gewijzigd door Meltdown op za apr 01, 2006 3:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za apr 01, 2006 2:59 pm

sammath schreef:[..]


ik heb hier nog een demo van, ruilen ergens voor??

Vedderbaug bedoel je? Die heb ik al.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » za apr 01, 2006 3:07 pm

nuberus schreef:je wil er niet vanaf?
Zolang ik het een goed album blijf vinden niet.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za apr 01, 2006 3:30 pm

Meltdown schreef:Ik moet 'm nog wel kaufen trouwens. Weet iemand zo snel even een goede mailorder?
Debemur Morti.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za apr 01, 2006 4:28 pm

There's a lot of rumours out there, but we can confirm that Høst of Taake is in prison at the moment. He'll be out in a couple of months, and will then finish the work on the new Taake release. Yes, there will be more coming from Taake in the near future! More info about that will come.
We can also mention that C. Corax who plays guitar on the "...Doedskvad" and "...Bjoergvin..." albums, also is in prison at the moment, but for a bit longer time.
Ik dacht dat ie na de 3 albums doedskvad, bjoervin en nattestid zich op Ragnarok ging concentreren en Taake even in de koelkast zette.

Maar goed, een nieuwe Taake is altijd goed bericht.

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » za apr 01, 2006 4:31 pm

ik heb laatst Mortuary Drape - Buried in Time gekocht, kutteringtyfus, wat een rosplaat zeg!
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 5:14 pm

sanguis schreef: Ik dacht dat ie na de 3 albums doedskvad, bjoervin en nattestid zich op Ragnarok ging concentreren en Taake even in de koelkast zette.
Dat dacht ik dus ook, maar op ZM wordt ineens dít beweerd:
Op 30 maart 2006 19:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
De overweldigende publieksreacties na het afscheidsoptreden hadden de band doen besluiten door te gaan, dat was dus al eind augustus.
Nou, dat is dan mooi, toch? Misschien niet heel principieel, maar ach.
Laatst gewijzigd door Meltdown op za apr 01, 2006 5:25 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » za apr 01, 2006 5:15 pm

Een nieuwe Taake? Godver niet verwacht zo snel al, te gek!!!
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » za apr 01, 2006 5:22 pm

puist schreef:[..]
Ja. Een erg goed album al zeg ik het zelf.
nuberus schreef:je wil er niet vanaf?
Lijkt me niet he, als 'ie zegt dat 'ie het een 'erg goed album' vindt.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za apr 01, 2006 5:35 pm

Nou maar wachten tot ze uit de bak zijn :P

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » za apr 01, 2006 5:40 pm

De boefjes.
Høst zal wel met z'n lul uit z'n broek hebben lopen zwaaien op het altaar ofzo, je weet hoe zwaar die Noren daaraan tillen.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za apr 01, 2006 6:14 pm

Meltdown schreef:De boefjes.
Høst zal wel met z'n lul uit z'n broek hebben lopen zwaaien op het altaar ofzo, je weet hoe zwaar die Noren daaraan tillen.
:lolup: ja idd, geweldige foto is dat.

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » za apr 01, 2006 6:18 pm

Die reacties op Blabbermouth ook..
It's the dude from "ROCK ON WITH YOUR COCK OUT!!"!!!!!


HE'S A CELEBRITY!!!
At least any slutty girls going home with the band after the show will know exactly what they're getting.

In that sense it was actually quite nice of him to display the merchandise ahead of time for quality approval.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=50296

ManiacK
Berichten: 99
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 8:58 pm

Bericht door ManiacK » za apr 01, 2006 6:23 pm

Ff een vraagie tussendoor, ik weet dat de meeste van jullie niets aan Dimmu Borgir vinden. Maar ik heb zojuist het album Spiritual Black Dimensions weer opgezet, en die stijl van muziek bevalt me wel. Het andere werk van Dimmu weer een stuk minder...

Kan iemand me 1 of 2 bands wijzen die die stijl van muziek spelen? Echt blackmetal vind ik het niet, het is een stuk zweveriger, veel keyboards etc.

Alvast bedankt :oops:
† ...Metal Forever... †

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » za apr 01, 2006 6:25 pm

"Het andere werk van Dimmu weer een stuk minder... "

Welk ander werk, het nieuwe (DCA) of het oude (stormblast)?

ManiacK
Berichten: 99
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 8:58 pm

Bericht door ManiacK » za apr 01, 2006 6:28 pm

Störmblast heb ik ook, de ge-remasterde versie zeg maar, en die vind ik wel tof. Maar klinkt totaal anders dan Spiritual Black Dimensions. Met 't andere werk doel ik niet op een bepaalde CD. Ik heb liedjes van ze gehoord (weet niet welk album, iig niet stormblast of SBD) op Metal Radio kanalen, en die vond ik 'n stukkie minder :P
† ...Metal Forever... †

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za apr 01, 2006 6:36 pm

hmm die laatste Old Man's Child misschien.

Gesloten