Stonehenge Festival 2006
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
fetuskiller schreef:[..]
Gaan we weer bandlijstjes smijten?
Krisiun, Driller Killer en Dissection.

Dissection staat 1 of 2 maand ervoor waarschijnlijk ook al in NL. Maar en of dat geniaal zou zijn, alleen ook veel te duur voor het festival.
in de hoop dat iemand van de boekers hier leest gooi ik er ook nog een Nifelheim,Desaster,Destroyer 666,Avulsed,Cannibal Corpse,Dying Fetus,Exhumed,Necrophagia,Panzerchrist,Tankard,Vital Remains....oke ik kap al hehe
www.last.fm/user/robenroll
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Wij lezen mee ! Af en toe..nightwing schreef:[..]
in de hoop dat iemand van de boekers hier leest

En inderdaad, tot nu toe zijn er nog geen buitenlandse toppers vastgelegt.
Daar zal vanaf nu wel de nadruk op gaan liggen. Echter, voor zo'n klein festival als Stonehenge valt dat natuurlijk niet mee. Om een buitenlandse band speciaal voor Stonehenge naar nederland te halen heeft vaak veel voeten in de aarde. De kosten stijgen door vliegreisjes enorm en dat proberen we te vermijden. En dat zorgt dan weer voor een hoop gezeur over en weer. M.a.w.: het valt elk jaar niet mee om een (voor Stonehenge betaalbare) buitenlandse topper te krijgen.
Maar we zijn er hard mee bezig.
En Legion of the Damned is nog niet officieel bevestigt. Hoewel ik er wel vanuit ga dat ze spelen heb ik op dit moment grote moeite Maurice te pakken te krijgen om e.e.a. door te nemen. We houden jullie op de hoogte !
-
- Contacteer:
Legion of the Damned is zojuist bevestigt. Eindelijk.sadness exposed schreef:[..]
En Legion of the Damned is nog niet officieel bevestigt. Hoewel ik er wel vanuit ga dat ze spelen heb ik op dit moment grote moeite Maurice te pakken te krijgen om e.e.a. door te nemen. We houden jullie op de hoogte !
Verrek. Jullie weten het nu eerder dan de rest van de organisatie.

- fetuskiller
- Contacteer:
-
- ruben somewhere online
-
18-03-2006 04:16:41
De vreemde eend in de bijt.
Zoals elk jaar hebben we ook nu een band die qua muziekstijl behoorlijk afwijkt van wat er verder op Stonehenge staat. Deze keer hebben we ons oog laten vallen op Satyrian.
Begonnen als Danse Macabre en met (oud) leden van Lacrimosa, Pyogenesis en The Dreamside hebben we hier een brok gerenommeerde muzikanten bij elkaar. Bezoek de website en laat je eens verrassen.
De vreemde eend in de bijt.
Zoals elk jaar hebben we ook nu een band die qua muziekstijl behoorlijk afwijkt van wat er verder op Stonehenge staat. Deze keer hebben we ons oog laten vallen op Satyrian.
Begonnen als Danse Macabre en met (oud) leden van Lacrimosa, Pyogenesis en The Dreamside hebben we hier een brok gerenommeerde muzikanten bij elkaar. Bezoek de website en laat je eens verrassen.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Zal dan wel, he? Ze nemen ook een plaat op in de zomer, dus dit lijkt wel een eigen Escape From The Studio-tour 
Interessanter vind ik dat het onder de noemer Enemy Of God Tour 2 staat. Zou dat misschien beteken dat Kreator ook langs gaat komen???

Interessanter vind ik dat het onder de noemer Enemy Of God Tour 2 staat. Zou dat misschien beteken dat Kreator ook langs gaat komen???
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Wij staan er zelf ook van te kijken maar het geeft wél hoop dat het ons gaat lukken. Er zijn alleen nog steeds geen afspraken gemaakt. Het contact verloopt traag en moeizaam.fetuskiller schreef:Op de site van Napalm Death staat trouwens dat ze wél spelen... Zou het dan toch waar zijn? "P

Echter, zolang het niet op de Stonehenge site staat is het niet officieel.
Op korte termijn hopen we echter (eindelijk) duidelijkheid te krijgen of we ND nu wél of níét kunnen krijgen.
- fetuskiller
- Contacteer:
Dan wachten we rustig af. Een ander vraagje (aangenomen dat je in de organisatie zit), vanwaar de nederlandse invasie aan bands? Waar blijven de buitenlandse knallers die er de twee eerdere edities wel waren?sadness exposed schreef:[..]
Wij staan er zelf ook van te kijken maar het geeft wél hoop dat het ons gaat lukken. Er zijn alleen nog steeds geen afspraken gemaakt. Het contact verloopt traag en moeizaam.![]()
Echter, zolang het niet op de Stonehenge site staat is het niet officieel.
Op korte termijn hopen we echter (eindelijk) duidelijkheid te krijgen of we ND nu wél of níét kunnen krijgen.
- EmptySkies
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Wat er nu nog open staat willen we proberen op te vullen met buitenlandse bands. Maar je hebt gelijk, de echte knallers ontbreken nog.fetuskiller schreef:[..]
Dan wachten we rustig af. Een ander vraagje (aangenomen dat je in de organisatie zit), vanwaar de nederlandse invasie aan bands? Waar blijven de buitenlandse knallers die er de twee eerdere edities wel waren?
Het is vaak ook een kwestie van mazzel en afgelopen jaren hebben we daar enigszins van kunnen profiteren.
Het probleem met buitenlandse bands is dat er zoveel meer kosten bij komen dan bij binnenlandse bands. Vliegreisjes moeten al snel geregelt worden en dan knallen de kosten omhoog. Nu is het heel eenvoudig om al die kosten te gaan doorberekenen in de entreeprijs maar dan wordt dat weer buitenproportioneel hoog. De entree is de afgelopen paar jaar blijven hangen omstreeks de 20 euro en dat willen we proberen zo te houden.
Dus het blijft schipperen en onderhandelen. Tenslotte is Stonehenge maar een klein festival dus dan ben je al snel door je mogelijkheden heen.
Wil ik er wel bij vermelden dat we qua nederlandse bands ook niet de minste hebben. Zelf ben ik heel blij met Legion of the Damned maar over nhet algemeen ben ik niet ontevreden.
Tenslotte; is een band beter omdat ie uit het buitenland komt? Naah. Dat lijkt me niet. Maar we proberen er natuurlijk wat moois van te maken.
Nog 3 bands te gaan. Wie weet wat we nog voor elkaar kunnen boksen.
Heb je zeker gelijk in, van Nederlandse bodem komt erg veel goeds. Maar ik denk dat Fetus bedoeld dat je die bands eigenlijk vaak zat kunt zien. (sommige niet vaan zat natuurlijksadness exposed schreef:[..]
Tenslotte; is een band beter omdat ie uit het buitenland komt? Naah. Dat lijkt me niet. Maar we proberen er natuurlijk wat moois van te maken.
Nog 3 bands te gaan. Wie weet wat we nog voor elkaar kunnen boksen.

Maargoed ben nog benieuwd welke namen er bij komen, het is toch al zeker dat ik er weer bij ben dus.
- EmptySkies
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Da's waar. Legion of the Damned is dan weer een uitzondering. Die focussen meer op het buitenland.nightwing schreef:[..]
Maar ik denk dat Fetus bedoeld dat je die bands eigenlijk vaak zat kunt zien. (sommige niet vaan zat natuurlijk)
Stonehenge moet het in de regel ook vooral hebben van de sfeer dan van de briljante programmering.
- fetuskiller
- Contacteer:
Nou moet je je zelf niet te kort doen hèsadness exposed schreef:[..]
Da's waar. Legion of the Damned is dan weer een uitzondering. Die focussen meer op het buitenland.
Stonehenge moet het in de regel ook vooral hebben van de sfeer dan van de briljante programmering.

Maar zoals Nightwing al zei, doelde ik vooral op de buitenlandse bands die je uiteraard minder vaak ziet dan NL bands. Natuurlijk is de line-up tot zover erg lekker en nog redelijk afwisselend ook, maar ik heb bijna alle bands al meerdere keren live gezien. Dat wil overgens niet zeggen dat je buitenlandse band nooit ziet, maar je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan.
-
- Contacteer:
Ja hoor. Wij begrijpen elkaar uitstekend.fetuskiller schreef:[..]
maar je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan.

We gaan nu eerst even kijken of we Napalm Death officieel bevestigt kunnen krijgen. Zodra we weten of dat wel of niet lukt weten we ook hoeveel centen er over blijven en welke andere bands we nog kunnen boeken.
Het zijn voor ons nu ook even bijzonder spannende tijden.
-
- Contacteer:
We proberen uiterlijk twee maanden voor de festival datum de reserveringen open te gooien. Dat zal dus tegen het einde van mei worden. Misschien wordt het ipv reserveringen ook wel voorverkoop.Judge M. schreef:Vanaf wanneer kan er gereserveerd worden?
Maar dat zijn we nog aan het uitzoeken en misschien wordt dat ook wel niks.
Thanks, dan hoor ik dat wel. Moet ik alleen nog even kijken of ik ga redden met het voor 12 uur ophalen van de kaarten want het is nogal een eindje fietsen vanuit het Zuiden. Of anders misschien mijn tentje vrijdags alvast maar opslaan daar. We zien het allemaal nog wel.
[url=http://www.dynamo666.nl]Dynamo - the home of METAL[/url] | [url=http://www.lordsofmetal.nl]Lords of Metal - monthly metal e-zine[/url]
Okee, nieuws!
Het kamperen op camping de Kom kan niet doorgaan. Dit doordat de camping overal sta caravans hebben neergezet en de rest van de veldjes al besproken zijn. Plus dat ze op het laatste overgebleven veldje sinds kort een tennisbaan hebben gezet. Wel een bedankje voor de gezelligheid van afgelopen jaren, zij hebben nooit last van ons gehad zeiden ze. Verder is er heeeeeel misschien nog een heeeeele kleine mogelijkheid dat in de toekomst wel weer op deze camping kan worden gestaan, hier bel ik morgen nog even voor terug.
Nu heb ik gebelt met camping de Wielewaal, aan dezelfde weg. De camping eigenaar heeft op zich wel ruimte voor "ons" maar is wat huiverig voor "het soort mensen" (denkende aan overlast door te harde muziek). Hij wilde op zich de gok wel wagen op voorwaarde dat 1 iemand contactpersoon zal zijn en die de reserveringen in een keer door geeft. Aangezien ik hier al mee bezig was voor een groep vrienden en bekenden, wil ik het wel blijven doen (dus ook voor de rest die belangstelling hebben). De kosten voor deze camping zullen 20 euro per tent zijn voor 2 nachten (dus deelbaar door aantal personen), dit is wat de eigenaar met mij heeft afgesproken. Aangezien het nog lang duurt is dit alles onder voorbehoud, de eigenaar wilde verder nog niks afspreken of reserveren aan plaatsen.. vandaar. Het is een beetje vaag allemaal maar het valt wellicht te proberen, men kan natuurlijk ook alleen op zoek naar een camping en zodoende meer kans hebben (plaats voor grote groepen bij elkaar is lastig te vinden dus).
Maar goed, voor een ieder die wil gaan kamperen en belangstelling heeft om dit met een groep metalfans te doen.. kunnen mailen naar mmayooo @ gmail.com
Het kamperen op camping de Kom kan niet doorgaan. Dit doordat de camping overal sta caravans hebben neergezet en de rest van de veldjes al besproken zijn. Plus dat ze op het laatste overgebleven veldje sinds kort een tennisbaan hebben gezet. Wel een bedankje voor de gezelligheid van afgelopen jaren, zij hebben nooit last van ons gehad zeiden ze. Verder is er heeeeeel misschien nog een heeeeele kleine mogelijkheid dat in de toekomst wel weer op deze camping kan worden gestaan, hier bel ik morgen nog even voor terug.
Nu heb ik gebelt met camping de Wielewaal, aan dezelfde weg. De camping eigenaar heeft op zich wel ruimte voor "ons" maar is wat huiverig voor "het soort mensen" (denkende aan overlast door te harde muziek). Hij wilde op zich de gok wel wagen op voorwaarde dat 1 iemand contactpersoon zal zijn en die de reserveringen in een keer door geeft. Aangezien ik hier al mee bezig was voor een groep vrienden en bekenden, wil ik het wel blijven doen (dus ook voor de rest die belangstelling hebben). De kosten voor deze camping zullen 20 euro per tent zijn voor 2 nachten (dus deelbaar door aantal personen), dit is wat de eigenaar met mij heeft afgesproken. Aangezien het nog lang duurt is dit alles onder voorbehoud, de eigenaar wilde verder nog niks afspreken of reserveren aan plaatsen.. vandaar. Het is een beetje vaag allemaal maar het valt wellicht te proberen, men kan natuurlijk ook alleen op zoek naar een camping en zodoende meer kans hebben (plaats voor grote groepen bij elkaar is lastig te vinden dus).
Maar goed, voor een ieder die wil gaan kamperen en belangstelling heeft om dit met een groep metalfans te doen.. kunnen mailen naar mmayooo @ gmail.com
- fetuskiller
- Contacteer:
Normaal gaat het per plek (1 tent mag daar op) per nacht en dat kost dus 12,50 per nacht. Nu 20 euro per tent, voor 2 nachten.. dus 10 euro per nacht. Of je nu een 10 persoons tent neer zet en het bedrag gaat delen of een 2 persoonstent.fetuskiller schreef:20 euro per tent? Dat gaat toch meestal per plek en als je dan meer dan drie tenten neer zet gaat de prijs omhoog? Of probeerd die gast er geld uit te meppen? 20 euro is een boel geld, dan zit je samen met het kaartje al op 40 euro.
Dit is een voorlopige prijs, wellicht kan er meer vanaf als er meer mensen willen komen maar daar is nu geen overzicht op. Overigens is dit buiten het stonehengefestival om momenteel, dus op eigen initiatief en heb ik geen donder te maken met wat jou dat kaartje zal gaan kosten. Het is geen verplichting, wel een optie.. slapen in de auto op een parkeerplaats is goedkoper.
- fetuskiller
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer: