Dat je hier zijn hoge krijs niet hoort is gewoon toeval, want op The Wretched Spawn deed ie het nog vrij veel (en goed, zie Nothing Left To Mutilate en Festering In The Crypt). Ik trek dit overigens heel goed, Th Wretched Spawn was door zijn afwisseling erg aangenaam maar dit schopt gewoon gorillakloten!zwarte krijser schreef:Ik volg CC eigenlijk al jaren niet meer, hun meest recente werk wat ik heb is Vile. Is Fischer al lang gestopt me die hoge uithalen die je op Vile nog wel kon horen? Op dit nummer hoorde ik die iig niet en dat is spijtig, want ik zag zijn variatie toen hij erbij kwam als enige pluspunt boven Barnes. Verder is dit nummer niet onaardig, maar wel een beetje te constant up-tempo naar mijn zin. Ik mis een zekere groove die CC toch altijd wel in hun nummers te verwerken wist.
Cannibal Corpse - Kill
Makkers staakt uw wild geraas
Dat hoort gewoon hierbij, eerst vond ik 't niets, nu vind ik 't wel gaaf.nuberus schreef:Wat een klotegrunt, veel te schreeuwerig. Waar is de putrochel?
Kheb de promo van Kill gedownload. Gaaf album! Ik vond The Wretched Spawn gaaf, en deze ook. Ook hoge uithalen. Alles zit erin, meer gitaarsolo's, íets dikker overal geluid (vergelijkbaar met The Wretched Spawn). Yup. Goedgekeurd. Die ga ik halen

Iedereen die van Cannibal Corpse houd ('t nieuwere werk) zal dit ook wel goed vinden. Iedereen die CC niet ként moet dit checken. Iedereen die 't nieuwere werk van CC niets vind, sjah... die moeten maar 1 of 2 liedjes luisteren, maar die zullen het waarschijnlijk niets vinden als ze The Wretched Spawn niet leuk vinden.
† ...Metal Forever... †
- goddethroned
- sugar daddy
Ik ben het niet helemaal eens met sommige mensen hier die zeggen dat het voor de mensen die van de oude CC houden niet zo gaaf zou zijn. Ik vind dit album net weer wat groovender dan bijv. The Wretched Spawn. En wat meer als de oudere albums. Maar wel met een frisse wending.
Een erg gaaf album, heb zin in NoMercy.
Een erg gaaf album, heb zin in NoMercy.
- fetuskiller
- Contacteer:
'Kill' maakt mijn verwachtingen weer volkomen waar. hij beukt als de tering! Baal er echt van dat ik niet naar No Mercy kan 
De limited edition bevat idd een live dvd opgenomen in la locomotive te Parijs als extra met de volgende set list:
Shredded Humans
Puncture Wound Massacre
Fucked With A Knife
Stripped, Raped And Strangled
Decency Defied
Vomit The Soul
Unleashing The Bloodthirsty
Pounded Into Dust
The Cryptic Stench
They Deserve To Die
Dorment Bodies Bursting
Gallery Of Suicide
Pit Of Zombies
The Wretched Spawn
Devoured By Vermin
A Skull Full Of Maggots
Hammer Smashed Face

De limited edition bevat idd een live dvd opgenomen in la locomotive te Parijs als extra met de volgende set list:
Shredded Humans
Puncture Wound Massacre
Fucked With A Knife
Stripped, Raped And Strangled
Decency Defied
Vomit The Soul
Unleashing The Bloodthirsty
Pounded Into Dust
The Cryptic Stench
They Deserve To Die
Dorment Bodies Bursting
Gallery Of Suicide
Pit Of Zombies
The Wretched Spawn
Devoured By Vermin
A Skull Full Of Maggots
Hammer Smashed Face
- sugar daddy
- Geheim_502
- Oblivion
- Contacteer:
Ik heb m gekocht hoor en hij rost 43 minuten echt KEIHARD door !! Fuck, dit wordt vast en zeker 1 van mn favoriete DM-cds.
De solo's zijn ook echt beter & zieker geworden !
PURIFICATION BY FIIIIIRE !!!
De solo's zijn ook echt beter & zieker geworden !
PURIFICATION BY FIIIIIRE !!!
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
- EmptySkies
- Contacteer:
Ik hoor Kill nu voor de tweede keer en ik zal er hier thuis ongetwijfeld nog de nodige gesprekken over krijgen, maar vertel mij eens wat ik mis. Ik hoor namelijk niks bijzonders. Ik hoor de zoveelste CC, meer niet. Het drumwerk vind ik zelfs aardig kut, als in: saai.
Geef mij Vile maar. Dat album klinkt mij toch vele malen sterker in de oren.
Is het misschien zo dat je een Cannibal Corpse liefhebber bij uitstek moet zijn om dit album op handen te kunnen dragen? Wat ik dus niet ben; ik ben wel een death metal liefhebber en ik hoor geen schokkende ende opzienbarende death metal in Kill.
Is het misschien zo dat je een Cannibal Corpse liefhebber bij uitstek moet zijn om dit album op handen te kunnen dragen? Wat ik dus niet ben; ik ben wel een death metal liefhebber en ik hoor geen schokkende ende opzienbarende death metal in Kill.
Kop dicht, Thorko
Nou, het ís ook het zoveelste CC album. Het is iig goed geproduceerd, in sommige nr's is een soort van groove te bekennen die je niet altijd hoort bij CC, en de nr's liggen gewoon lkkr in 't gehoor. Vooral Make Them Suffer en Barbaric Bludgeonings blinken hierin uit als je 't mij vraagt. 

† ...Metal Forever... †
Ik zal daar op letten.ManiacK schreef:Nou, het ís ook het zoveelste CC album. Het is iig goed geproduceerd, in sommige nr's is een soort van groove te bekennen die je niet altijd hoort bij CC, en de nr's liggen gewoon lkkr in 't gehoor. Vooral Make Them Suffer en Barbaric Bludgeonings blinken hierin uit als je 't mij vraagt.
Kop dicht, Thorko
*screamt*graveworm schreef:Make Them Suffer is hier nu al een meebruller.
Maaaaaaaaake theeeeeeeem suuuuuuuuuuuufer, while they plead for cessation, entirely demorilized and close to mass extinction, damned to please supremacy, the reason for their martyrdom they will never know!
Make them suffer, make them suffer, make them suffer, make them suffer while they bleed through damnation, begged for retribution before meeting with demise, cursed by animosity, once chosen for this mad ordeal there is no escape!
*/einde scream*
heerlijk!

† ...Metal Forever... †
- ruben somewhere online
Tsja, het gaat in één stuk door, weinig nuances, het grijpt langs me heen.Plaag schreef:Ik hoor Kill nu voor de tweede keer en ik zal er hier thuis ongetwijfeld nog de nodige gesprekken over krijgen, maar vertel mij eens wat ik mis. Ik hoor namelijk niks bijzonders. Ik hoor de zoveelste CC, meer niet. Het drumwerk vind ik zelfs aardig kut, als in: saai.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- KoenM
- Contacteer:
Tomb of the mutilated kun je toch niet omheen als je The Bleeding gaaf vindt, lijkt me. Ik vind overigens de eerstgenoemde de beste van de twee. Maar ook de meeste Corpsegrinder platen kunnen me bekoren. Kill binnenkort toch maar eens een luisterbeurt gunnen.CFC schreef:cannibal corpse heeft maar een klassieker gemaakt en dat is "the bleeding"
punt.
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Geheim_502
sanguis schreef:Ik moet toch zeggen dat ik de zang van George beter bij CC vind passen dan die van Chris
Ik vind dat de zang van George ook goed past bij de oudere nummers die door Chris zijn ingezongen ( denk aan the Cryptic Stench, Skull full of Maggots enzovoort enzovoort) terwijl ik mij af vraag of Chris wel in staat is de nieuwere Cannibal Corpse nummers mee te zingen zoals bijvoorbeeld Devoured By Vermin, Frantic Disembowelment of bijvoorbeeld The Time to kill is now met dezelfde kracht zoals George dat doet.
FACTA NON VERBA
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik weet wel zeker van niet. Corpsegrind heeft, zoals je al zegt, een enorme kracht in zijn stem, en ook de manier van ademhalen, en supper snel lange zinnen grunten (Unleashing The Bloodthirsty), Chris Barnes kan alleen mid-tempo rappen, Corpsegrinder houd hij echt niet bij.Geheim_502 schreef:[..]
Ik vind dat de zang van George ook goed past bij de oudere nummers die door Chris zijn ingezongen ( denk aan the Cryptic Stench, Skull full of Maggots enzovoort enzovoort) terwijl ik mij af vraag of Chris wel in staat is de nieuwere Cannibal Corpse nummers mee te zingen zoals bijvoorbeeld Devoured By Vermin, Frantic Disembowelment of bijvoorbeeld The Time to kill is now met dezelfde kracht zoals George dat doet.