De datum is inmiddels bekend gemaakt...
Zaterdag 9 December 2006
http://www.arnhemmetalmeeting.nl/
http://www.tmr-europe.com/
Het staat natuurlijk wel leuk als je als eerste een topic kunt openen met alleen een datum ver ver ver in de toekomst.Soulcollector schreef:Burzum met orkest.
Waarom de grotere concerten altijd zo lang van tevoren worden aangekondigd hier. Het zorgt alleen maar voor onnodig veel posts. Die avonden worden elk jaar gehouden, net zoals Xmasfest en No Mercy. Hoezo zou iemand dat dan vergeten?
Of gewoon gaan slapen en morgen bekijken wat voor een discussie er nu weer is uitgebroken op bovenstaande uitspraken (of niet, ook een mogelijkheid). Overigens berusten mijn uitspraken op waarheid en positiviteit, de jouwe dan?Soulcollector schreef:Een statussymbool dus. Och, je kan ook gewoon je reviews nog een keer op taalfouten controleren.
Op waarheid en negativiteit. Er moet toch iemand hier zijn die niet gist naar de waarheid.MMayo schreef:Of gewoon gaan slapen en morgen bekijken wat voor een discussie er nu weer is uitgebroken op bovenstaande uitspraken (of niet, ook een mogelijkheid). Overigens berusten mijn uitspraken op waarheid en positiviteit, de jouwe dan?
Doet me denken aan de 'begrafenis speech'van Hans Teeuwen voor Herman Brood.Emmaneul schreef:Vlees, peper
komkommer, banaan, fietsenstalling, paard, nog een keer vlees, poeder,
BONOMEL, standaard luik, snoeibaars de vleespapieren handdoek, 4 op een rij.
Leipe mocro flavour, pandemonium, knaktaart, boerensoepgroenten.
Soulcollector schreef:Burzum met orkest.
Waarom de grotere concerten altijd zo lang van tevoren worden aangekondigd hier. Het zorgt alleen maar voor onnodig veel posts. Die avonden worden elk jaar gehouden, net zoals Xmasfest en No Mercy. Hoezo zou iemand dat dan vergeten?
Een band met wijsneuzen die alleen in regio Arnhem spelen...Kristof schreef:[..]
wat voor band is dat? nog nooit van gehoord
Bestial Lust schreef:Ik hoop ECHT dat Snoeibaars de Vleespapieren Handdoek een keer komt! In originele bezetting natuurlijk!
Alleen Black metal? Ben je gek!Scream filled Silence schreef:Hoofdpodium black metal:
Dissection, Satyricon, Endstille, Enslaved, Manegarm (bm/viking)
Verdere bm bands:
Darkspace, Ljaa, The Legion, Taake, Drudkh
Binnenlands:
Cirith Gorgor, Grimm, en ach Fluisterwoud mag ook wel komen.....
En als absolute afsluiter: Anathema!!!!
Dat lijkt me vrij kut.fetuskiller schreef:[..]
Alleen Black metal? Ben je gek!
Hoofd podium:
Last Days Of Humanity, Cock And Ball Torture, Haemorrhage, Disgorged Foetus, Regurgitate
Tweede podium:
Gronibard, Gut, Blood Duster, Sublime Cadaveric Decomposition, Mortuary Hacking Session
Binnenlands:
Stoma, Devoured Flesh Regurgitation, Faeces Eruption, Fubar, Blood I Bleed
*droom*
Krapt zich achter de oren en concludeert van bovenstaande bands er geen één te kennen, qua muziek dan. Tuurlijk wel, black metal is gewoon the shitfetuskiller schreef:[..]
Alleen Black metal? Ben je gek!
Hoofd podium:
Last Days Of Humanity, Cock And Ball Torture, Haemorrhage, Disgorged Foetus, Regurgitate
Tweede podium:
Gronibard, Gut, Blood Duster, Sublime Cadaveric Decomposition, Mortuary Hacking Session
Binnenlands:
Stoma, Devoured Flesh Regurgitation, Faeces Eruption, Fubar, Blood I Bleed
*droom*
Hier kan ik wel redelijk mee inkomen, hehe.Scream filled Silence schreef:Hoofdpodium black metal:
Dissection, Satyricon, Endstille, Enslaved, Manegarm (bm/viking)
Verdere bm bands:
Darkspace, Ljaa, The Legion, Taake, Drudkh
Binnenlands:
Cirith Gorgor, Grimm, en ach Fluisterwoud mag ook wel komen.....
En als absolute afsluiter: Anathema!!!!