Heb ook zin in Maandag.

Men is zo onder de indruk van deze tour, dat men nog weken sprakeloos zal zijnRebellion666 schreef:
De tour is zoals je ziet al weer even bezig. Ik vind het toch raar dat je er op fora niks over leest. Of ik kijk er gigantisch overheen, dat kan ook nog.
Britney heeft toch normaal dat Chineze DJtje van Linkin Park op haar nek, en trekt dan een pak aan? En dan noemen ze zichzelf toch John Petrucci?Audiophile schreef:Heeft iemand die mp3tjes online staan van dat DT gemixed is met britney spears en linkin park? Ook schokkend!
Het nummer van When Dream And Day Unite is "A Fortune In Lies"Damien, son of Lucifer schreef:Zo, alweer terug uit de HMH. En het was fucking geweldig! Wat een topmuzikanten zijn het ook. En zelfs LaBrie liet nauwelijks een steekje vallen. Voor de geïnteresseerden, de setlist (uit m'n hoofd):
The Root Of All Evil
Panic Attack
Oud Majesty-nummer uit 1985, titel weet ik niet
Nummer van When Day And Dream Unite, titel weet ik ook niet
Under A Glass Moon
Caught In A Web
Ik ben even kwijt welk nummer ze van Falling Into Infinity speelden. Wel stopten ze er een stukje van het nummer Wish You Were Here van Pink Floyd ertussen. Misschien een voorafje voor morgenavond..?
Home
The Glass Prison
This Dying Soul
Never Enough
Sacrificed Sons
Octavarium
Encore:
As I Am
Pull Me Under/Metropolis Part I
Ook beloofde Portnoy een totaal andere setlist voor morgen. Ik heb er alweer zin in.
DankEquinox schreef:[..]
Het nummer van When Dream And Day Unite is "A Fortune In Lies"
Het Majesty nummer kende ik ook niet... misschien staat ie op zo'n rarities cd ofzo?
Van Falling Into Infinity speelden ze "Peruvian Skies", met een stukje Wish You Were Here en een stukje Wherever I May Roam
muggenzifterTokus schreef:http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14572 voor de optredens......
idd beetje jammer....Hoofdbanger schreef:Het samenvoegen van Pull me Under en Metropolis pt. 1 blijft een schande.
After a press conference at the music-dome kansas Mike Portnoy speaks, after 16 years "Dream Theather" has decided to split up: We had a great time in making music and traveling the world, but the time has come to quit and proceed with individual projects. This is an official statement confirmed by the DT spokesman "devon smith" We keep you updated with the latest info.
Ik wist het ook niet. Zolang ze van ieder live-album weer een bijzonder document weten te maken mogen ze er van mij nog veel meer uitbrengen!Rene schreef:Wauw, een DVD en live-cd!!! Dat kenden we nog niet van DT
Maar ok, met orkest geeft het weer een extra dimensie. Ik wist niet eens dat ze daarmee gespeeld hadden/
Vooral die special met de Sugababes, ge-wel-dig!Rebellion666 schreef:[..]
Ik wist het ook niet. Zolang ze van ieder live-album weer een bijzonder document weten te maken mogen ze er van mij nog veel meer uitbrengen!