Hallo,
In het jongerencentrum van Houten(nabij Utrecht) worden elke maand optredens georganiseerd. Ook is er de 1e donderdag van de maand een rockcafe en de 3e donderdag een jamsessie.
Voor deze derde donderdag van de maand is het de bedoeling dat er een bandje aftrapt om de sfeer er alvast lekker in te krijgen.
Hiervoor zijn wij op zoek naar wat bands die het leuk vinden hun kunsten te laten vertonen, meteen hun podiumpresentatie te kunnen verbeteren en daarna mee te jammen? Mail even!
http://www.chipolata.nl/
livegroep[at]chipolata.nl (vermeld even de contactinformatie/bandinfo enz. erbij dat het om de jamsessie gaat)
Groet,
Pantalaimon
(Beginnende) bands gezocht om jamsessie af te trappen!
- Pantalaimon
(Beginnende) bands gezocht om jamsessie af te trappen!
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
-
Is mischien wel wat voor ons met Drowned in torment.
www.drownedintorment.com
Zou je me eeen mailtje kunnen sturen met ietwat meer info zodat ik hem naar de rest van de leden kan sturen
www.drownedintorment.com
Zou je me eeen mailtje kunnen sturen met ietwat meer info zodat ik hem naar de rest van de leden kan sturen
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
- Sargatanas
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Mijn band speelt melodieuze rock muziek (invloeden Pearl Jam, Pink Floyd, Red Hot Chili Peppers, Coldplay), nu zijn we op bepaalde avonden al raar aangekeken tussen harcore, emocore en punk bands, hoe zou dat bij jullie tent zitten? 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )