Dissection
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Tering, wat een zielige klerezooi zeg. Die tekenaar van de Reaper hoezen lag zeker onder de zoden, dus is Jon zelf maar wat in mekaar gaan knutselen op z'n pc'tje?nightwing schreef:
Laatst gewijzigd door Meltdown op di mar 07, 2006 12:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Nou nightwing, weer een extra dissection cd'tje erbijBlabbermouth schreef:On April 30, 2006 Swedish extreme metallers DISSECTION will release the limited-edition "Starless Aeon" CD-single through The End Records. The complete track listing for the single is as follows:
01. Starless Aeon (Album Version)
02. Xeper-I-Set (Album Version)
03. Starless Aeon (Instrumental Version)
04. Bonus Video: Starless Aeon (Original Edit)
About the unique video accompanying the CD-single, singer and guitarist Jon Nödtveidt says, "For the making of the video to 'Starless Aeon', the first song from 'Reinkaos' to become visual, DISSECTION explore a special filming technique, shooting scenes backwards, with the band literally having to perform their music and sing the lyrics backwards. The filmed sequences have then ultimately been reversed again, with an original backwards sequence playing forwards in sync with the album version of the song. The visual result appears rather sick and disturbing, and like the rest of the video, very dark."
The "Starless Aeon" video will receive its online premiere this Monday, April 10, 2006 on MP3.com.
"Reinkaos" is scheduled for release on May 16 on The End Records (April 30 in Europe on the group's own label, Black Horizon Records).

Zelfs een karaoke versie van "Starless Aeon", leuk hoor.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
waarom zouden ze nu uit elkaar moeten gaan en over 5 jaar weer terug komen. Dat slaat totaal nergens op dus. Als je het neits vind oke. Genoeg mensen die de nieuwe formule wel gaaf vinden. Mischien een ander publiek oke. Maar je kon ook niet een 2e Somberlain of Storm.... verwachten heh. Ik vind de 3 nieuwe nummers nog steeds tof, en kijk wel uit na het nieuwe album.fetuskiller schreef:Dissection moet geen album uitbrengen. Gewoon nog een tour doen, dan uitelkaar gaan om vervolgens over 5 jaar weer bij elkaar te komen, dan blijft het leuk. Ik zie het somber in voor het nieuwe album, ik kan het verkeerd hebben, maar ik stel me er niet teveel van voor.
edit: Dat moest ik anders zeggen. Na de sample van Maha Kali te hebben gehoord kon je het wel weten ja.
www.last.fm/user/robenroll
- Scream filled Silence
Dissection zal jullie allen overheerschen ze zullen de hele kosmos op zijn kop zetten en de zwarte glorieuze dagen van weleer in volle kracht laten wederkeren. We zullen de hedendaagse black metal scene laten zien wat waarlijk true black metal is en voor staat. De hele bm scene zal verwoest op omgekeerd worden met de waarachtige terugkeer van Dissection. Jaren in de gevangenis hebben mijn gedachten gepijnigd en mijn motivatie en drang voor een zwarte wederkeer alleen maar vergroot.
Zo schreef Jon Nödveidt een aantal jaar terug toen hij geinterviewd werd in de gevangenis, ik ben blij dat ik dat interview nog steeds heb
Zo schreef Jon Nödveidt een aantal jaar terug toen hij geinterviewd werd in de gevangenis, ik ben blij dat ik dat interview nog steeds heb

[url]www.hopsandbarley.nl[/url]
- fetuskiller
- Contacteer:
- thomaster87
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ach ja, dat was dat lachwekkende interview in de Aardschok toch?Scream filled Silence schreef:Dissection zal jullie allen overheerschen ze zullen de hele kosmos op zijn kop zetten en de zwarte glorieuze dagen van weleer in volle kracht laten wederkeren. We zullen de hedendaagse black metal scene laten zien wat waarlijk true black metal is en voor staat. De hele bm scene zal verwoest op omgekeerd worden met de waarachtige terugkeer van Dissection. Jaren in de gevangenis hebben mijn gedachten gepijnigd en mijn motivatie en drang voor een zwarte wederkeer alleen maar vergroot.

Achja, we zullen wel horen als het album uitkomt....het hele gedoe eromheen kan me vrij weinig interesseren en die anti-kosmische bullshit al helemaal niet

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Scream filled Silence
- fetuskiller
- Contacteer:
stuur hem vanmiddag even naar me door wil je. Ik krijg het pas rond de 24e binnenfetuskiller schreef:Ik heb 'Reinkaos' nu binnen. Heb em net aangezet en het openings nummer 'Beyond The Horizon' klinkt opzich al best aardig, lekker up-tempo. Vanmiddag zal ik wat meer uitweiden over Reinkaos, als ik em zo'n twee keer gehoord heb.
www.last.fm/user/robenroll
- fetuskiller
- Contacteer:
En dan komen ze met........... Maha kali.Scream filled Silence schreef:Dissection zal jullie allen overheerschen ze zullen de hele kosmos op zijn kop zetten en de zwarte glorieuze dagen van weleer in volle kracht laten wederkeren. We zullen de hedendaagse black metal scene laten zien wat waarlijk true black metal is en voor staat. De hele bm scene zal verwoest op omgekeerd worden met de waarachtige terugkeer van Dissection. Jaren in de gevangenis hebben mijn gedachten gepijnigd en mijn motivatie en drang voor een zwarte wederkeer alleen maar vergroot.
Hahahaha, stumpers.
don't mistake lack of talent for genius
Hmm, vanavond thuis DC++ eens aanslingeren.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Ja, vooral dat zwarte, dat zal 'ie wel regelmatig gezien hebben bij buurman Bubba in de douche.Scream filled Silence schreef: Jaren in de gevangenis hebben mijn gedachten gepijnigd en mijn motivatie en drang voor een zwarte
Laatst gewijzigd door Meltdown op di apr 11, 2006 12:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Waar heb je 'em vandaan gehaald? Op DC++ nog niet te vinden namelijk.fetuskiller schreef:Ik heb 'Reinkaos' nu binnen. Heb em net aangezet en het openings nummer 'Beyond The Horizon' klinkt opzich al best aardig, lekker up-tempo. Vanmiddag zal ik wat meer uitweiden over Reinkaos, als ik em zo'n twee keer gehoord heb.
Last.fm
Last.fm
- EmptySkies
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Mwah, dat vind ik nog wel meevallen, sfeer is wel degelijk aanwezig, weliswaar een hele andere dan voorheen, maar goed. Als je gewoon neutraal naar 'Reinkaos' luisterd, is hij toch erg goed te doen, vind ik dan. Maar het logisch dat mensen met SOTLB in hun hoofd zitten, ik heb me daar inmiddels wel bij neergelegt.AmnesJAn schreef:Ik denk dat Dissection het vooral moest hebben van sfeer en die is op dit album ver te zoeken.
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Ik heb tot nu bij Dissection nog geen 'blast blast blast gorgel gorgel gorgel' kunnen ontdekken. Maar Maha Kali vind ik gewoon een slap aftreksel van eerdere gloriemomenten van Dissection.EmptySkies schreef:sfeer ver te zoeken? het nummer Maha Kali zelf barst van de sfeer. het is verdomme eens wat anders dan blast blast blast en gorgel gorgel gorgel. experimenteren is soms goed. ik vind het een juweeltje.
@Fetuskiller: je hebt wel gelijk dat wanneer je Reinkaos los ziet van hun eerdere werk je het waarschijnlijk beter vind. Maar ook dan vind ik het geen schokkend album. Ok het is zeker niet slecht, maar na al hun poeha en weet ik wat voor voorspellingen vind ik het toch wat lafjes wat we nu gepresenteerd krijgen.
לֹא אעבוד
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat ben ik wel met je eens... Door al dat lompe gezeik van die dramaqueen waren de verwachting iets té hoog gespannen. Ik snap dat je als muzikant erg enthousiast over je product bent, wat Jon heeft geflikt is echter ietwat overdreven...AmnesJAn schreef:[..]
@Fetuskiller: je hebt wel gelijk dat wanneer je Reinkaos los ziet van hun eerdere werk je het waarschijnlijk beter vind. Maar ook dan vind ik het geen schokkend album. Ok het is zeker niet slecht, maar na al hun poeha en weet ik wat voor voorspellingen vind ik het toch wat lafjes wat we nu gepresenteerd krijgen.
@ Fetuskiller:
MadTinus schreef:[..]
Waar heb je 'em vandaan gehaald? Op DC++ nog niet te vinden namelijk.
Last.fm
Last.fm
- Draconian
- Lult over cdtjes
Now playing: Dissection - Beyond the Horizon (het eerste echte nummer van de nieuwe plaat dus)
Hmm, tot nu toe nog maar standaard.....vooral het drumwerk vind ik erg ongeïnspireerd en de productie klinkt wat klinisch...
De gitaarlijnen klinken best wel lekker opzich, maar hebben "het" op dit nummer in ieder geval nog niet.
Maargoed, ik vel nog geen definitief oordeel.
Hmm, tot nu toe nog maar standaard.....vooral het drumwerk vind ik erg ongeïnspireerd en de productie klinkt wat klinisch...
De gitaarlijnen klinken best wel lekker opzich, maar hebben "het" op dit nummer in ieder geval nog niet.
Maargoed, ik vel nog geen definitief oordeel.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
- fetuskiller
- Contacteer:
http://www.mp3.com/media_player/4866/4/viewer.php
Dit moet dan het 'herboren' Dissection voorstellen? Wat een cliché Zweedse rotzooi is dit geworden zeg.
Dit moet dan het 'herboren' Dissection voorstellen? Wat een cliché Zweedse rotzooi is dit geworden zeg.