Keep it True VI

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo apr 09, 2006 9:10 pm

Hoe was Ross the Boss?

Ernst

Bericht door Ernst » zo apr 09, 2006 9:14 pm

Best goed geloof ik, maar ik vond die setlist maar matig. Ik ben geen groot Manowar fan, moet ik er wel bij vermelden....

ouwe

Bericht door ouwe » zo apr 09, 2006 9:16 pm

SA klonk wel vet maar het duurde te lang, werd saai en ik was zo lam als een peerd, bij Exiter werd ik weer wakker. RIOT was trouwens ook geniaal!!

Ross the Boss was goed, leuke meezingers natuurlijk maar ook toen was ik lam hehe

Als je de line-ups bekijkt van de afgelopen keren, gaat dat redelijk te ver:

* Keep It True I (19. Juli 2003)

Festival: Eternal Reign, Bloodstained, Gunfire, Malediction, Killer, Killers, Solitaire, Doomsword, Majesty, Brocas Helm, Omen, Solemnity

* Keep It True II (10. April 2004)

Festival: Holy Martyr, Iron Sword, Dark Quarterer, Elixir, Wizard, Attacker, Cloven Hoof, Majesty, Blitzkrieg, Halloween, Manilla Road

* Keep It True III (6. November 2004)

Festival: Repent, Metal Inquisitor, Rottweiler, Witchfynde, Sacred Steel, Jaguar, Tyrant's Reign, Stormwitch, Hallows Eve, Helstar, Destination's Calling

* Keep It True IV (1./2. April 2005)

Warm Up Show: Lanfear, Martyr, Adramelch, Shadowkeep
Festival: Insane, Paragon, Thunder Rider, Torch, Overlorde, Majesty, Deadly Blessing, Count Raven, Agent Steel, Vortex

* Keep It True V (4./5. November 2005)

Warm Up Show: Strikelight, Emerald, Powergod, Anvil
Festival: Ignitor, Forsaken, Stormwarrior, Skullview, Slough Feg, Intruder, Ruffians, Jag Panzer, Raven, Virgin Steele

* Keep It True VI (7./8. April 2006)

Warm Up Show: Dantesco, Seven Witches, Drifter, Assassin, Demon
Festival: Wotan, Powervice, Darkness, Axehammer, Silver Fist, Grim Reaper, Paradox, Solitude Aeturnus, Ross The Boss, Riot, Exciter

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo apr 09, 2006 9:25 pm

Damn, hoe vet was die line up van deel 2 wel niet...
Toch maar eens een dvd van dat optreden kopen.

ouwe

Bericht door ouwe » zo apr 09, 2006 9:27 pm

klopt, dat was echt de gaafste KIT
jammer dat ik totaal wasted was bij manilla.. maarja dat heb je he

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo apr 09, 2006 9:31 pm

Zuiplap, hehehe.
Ben je trouwens ook bijna KIT 1 geweest?

ouwe

Bericht door ouwe » zo apr 09, 2006 9:32 pm

nee, wij doen pas mee vanaf KIT 2 hehe
soort traditie is het

Ernst

Bericht door Ernst » zo apr 09, 2006 9:34 pm

Gave zooi. DIe kleine ga ik overslaan in november, maar die daarna zou ik best weer heen willen gaan!

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo apr 09, 2006 9:35 pm

Ik ook wel, voor mij wordt het dan een primeur.
Maar dan moet ik wel vervoer regelen, hahaha.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo apr 09, 2006 9:37 pm

Gaan we toch met een groep van MF? Ik hoop voor die tijd me rijbewijs te hebben.

ouwe

Bericht door ouwe » zo apr 09, 2006 9:41 pm

hehe, de grieken hadden een bus geregeld, ze waren met 35 man.. zo kan het dus ook hehe

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo apr 09, 2006 9:42 pm

Hehe, dat zou wel gaaf zijn.

Ernst

Bericht door Ernst » zo apr 09, 2006 9:44 pm

ouwe schreef:hehe, de grieken hadden een bus geregeld, ze waren met 35 man.. zo kan het dus ook hehe
De tering! ik wist dat er best wat rondliepen, maar zo veel! Hahha!
Wel een erg tof plan overigens! :lol:

Parabellum

Bericht door Parabellum » ma apr 10, 2006 1:04 am

Ik ben ook weer thuisgeraakt. Assassin was weer zeker de moeite, hoewel ik echt een heel optreden zitten duimen heb dat ze met Speed of light gingen eindigen. Niet dus, wel spijtig. En Darkness, wat een groep! Spelen ze daar even ongeveer het ganse Death squad album! Hoe ze het hele reunie ding aanpakken staat me ook wel aan, een show onder de naam Darkness met alleen maar oude nummers, en een nieuwe groep voor de reunie die live de helft nieuwe en de helft oude nummer speelt. Krijg je tenminste geen toestanden dat je naar een reunie groep staat te kijken waar je medelijden mee hebt omdat hun nieuw materiaal zo bleek is tegenover hun oude materiaal. De sfeer zat er goed in, er viel weer wat af te lachen (roze spandex?!) en de metalmarket heeft weer wat pareltjes opgeleverd. Wel spijtig dat het 's nachts zo koud was, heb twee nachten liggen rillen in plaats van te slapen. De KIT in november sla ik maar eens over denk ik. Is het trouwens niet in het zaaltje waar de preshow is?

ouwe

Bericht door ouwe » ma apr 10, 2006 3:32 pm

Afbeelding

Afbeelding

helaas geen bandfotos, hehe
Laatst gewijzigd door ouwe op di apr 11, 2006 11:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » ma apr 10, 2006 4:35 pm

Orklord schreef:Gaan we toch met een groep van MF? Ik hoop voor die tijd me rijbewijs te hebben.
So do I.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

!slayer!

Bericht door !slayer! » ma apr 10, 2006 5:10 pm

Keep It True was het zeker wel waard voor mij.

Powervice was een leuke verrassing. Ik vond het een goed optreden van ze. Ik ga ze daarom ook zeker weer bekijken bij Anthrax.
Van Darkness had ik niet heel veel verwacht maar het viel me nog best mee. Ik vond het een aardige optreden.
Grim Reaper begon met een super begin van het optreden (Rock You To Hell) waardoor er een hele goede en gezellige sfeer hing. Maar echt goed was het niet. Grimmett's stem is niet meer zoals die was.
Paradox was de band waar ik het meest voor kwam. Veel oude nummers hebben ze gespeeld, dus dat beviel me wel.
Ross The Boss was denk ik voor de echte grote Manowar fan wel interessant. Ik vond de bekendere nummers van Manowar leuk om te horen, maar ik kende ook veel nummers niet van wat ze speelden.
Exciter vind ik met deze zanger veel minder interessant. Ik heb een paar nummers bekeken maar vond het niet zo heel boeiend. Helaas, want Heavy Metal Maniac is echt een wereldplaat!

De metal-market was ook zeker de moeite. Er lagen echt veel "zeldzame" releases voor acceptabele prijzen.

Het enige minpunt van Keep It True vond ik het veel te harde en matige geluid.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » za mei 13, 2006 9:55 am

Hi friends,

finally KIT VII is now completely sold out. The last ticket left HELLION last week. We again want to thank you for the fantastic support.
There is a change in the billing of the OMEN show that is presented by KIT: Unfortunately IMAGIKA had to drop out, but with POWERVICE from Holland we can present THE hottest newcomer in the scene. So the final billing is:
OMEN
PHANTOM X
SACRED STEEL
POWERVICE
HYADES
Sept. 9th 2006
Wuerzburg B-Hof (www.b-hof.de)
Tickets can be ordered now directly at conanbarbar@t-online.de for 10 Euro plus postage. Please get your tickets in advance, cause the club is made for only 300 people. Ticket price at the doors will be 12 Euro. Doors open at 6pm, show starts at 6:30 pm.

Metal On,

destroyer

Bericht door destroyer » za mei 13, 2006 10:35 am

Da's de line up van dat "Return of the axeman" festival dat Oli organiseerd en niet KIT trouwens. Op zich wel leuk, maar enigzinds ver weg. KIT VII heeft niet zoveel boeiende bands geloof ik, uit mijn hoofd Onslaught, Flotsam & Jetsam, Wolf en nog een paar.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » za mei 13, 2006 10:38 am

aah okeej, naja ik kreeg het onder de KIT nieuwsbrief.

Die line-up is trouwens wel erg gaaf. Ik zou al die bands wel willen zien.

Plaats reactie