In Flames + Main support Sepultura, 21mrt @ Effenaar
- Soulcollector
- Contacteer:
mooie lijstMortukai schreef:setlist van gister
0.) Your Bedtimesotry is scaring everyone (Intro)
1.) Pinball Map
2.) Leeches
3.) System
4.) Trigger
5.) Insipid 2000
6.) Colony
7.) Behind space
8.) Crawling through knifes
9.) Black & White
10.) Take this Life
11.) Come Clarity
12.) Scream
13.) Cloud connected
14.) Drifter
15.) Moonshield
16.) Episode 666
17.) Only for the weak
18.) Vacuum
19.) The Quiet Place
20.) Touch of red
21.) My sweet shadow
jammer nou kan ik niet zingen![]()
maar wel moonshield![]()
![]()
![]()

vreest niet, wil ik optijd weer terug in hoofddorp zijn dan moet ik al de trein van 22.38 hebbenliquidator schreef:ik moet laatste trein alweer terug pakken om 11:06 ik hoop dat ik dan zo'n beetje alles gezien heb

verder heb ik er zeker wel zin in vanavond, ik hoop alleen niet dat sepultura niks van beneath the remains of schizo gaat spelen, laat dan een nummer weg van nation, roots of roorback
Laatst gewijzigd door st. evil op di mar 21, 2006 3:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Thrash till Death
- RegnumIrae
Sepultura was weer heel erg vet!
Waarom In Flames zoveel mensen trekt begrijp ik nog steeds niet, na een paar nummers ben ik maar weg gegaan. Het was niet slecht ofzo, maar maakte ook niet echt indruk op me. Ze hadden wel een goede licht en vuur show.
Setlist Sepultura was..
01. Dark Wood of Error
02. Refuse/Resist
03. Dead Embryonic Cells
04. Convicted in Life
05. False
06. Territory
07. Troops of Doom
08. Buried Words
09. Choke
10. Beneath the Remains
11. Apes of God
12. Breed Apart
13. Arise
14. Roots Bloody Roots
Waarom In Flames zoveel mensen trekt begrijp ik nog steeds niet, na een paar nummers ben ik maar weg gegaan. Het was niet slecht ofzo, maar maakte ook niet echt indruk op me. Ze hadden wel een goede licht en vuur show.
Setlist Sepultura was..
01. Dark Wood of Error
02. Refuse/Resist
03. Dead Embryonic Cells
04. Convicted in Life
05. False
06. Territory
07. Troops of Doom
08. Buried Words
09. Choke
10. Beneath the Remains
11. Apes of God
12. Breed Apart
13. Arise
14. Roots Bloody Roots
sepultura was beter dan ik had verwacht. Gave setlist. Dagoba vond ik trouwens ook wel te pruimen. jammer dat die al lang en breed bezig waren toen ik binnen kwam. Ik snap niet waarom dat zo'n effenaar dan niet de deuren een half uur eerder open zet (zoals op het kaartje staat 19.30 uur, ipv 19.50 uur).
In flames was weer gaaf, al hadden ze iets meer oud werk mogen spelen. Veel vuurwerk ook, altijd leuk. Wel beetje raar publiek... bij de harde nummers (Behind Space) stonden ze redelijk stil en bij een rustiger nummer begonnen ze kei hard te pitten. Maarja, jonge skatertjes enzo snappen het nog niet helemaal. Daarbij kennen die het oude werk waarschijnlijk minder goed dan de nieuwe albums.
In flames was weer gaaf, al hadden ze iets meer oud werk mogen spelen. Veel vuurwerk ook, altijd leuk. Wel beetje raar publiek... bij de harde nummers (Behind Space) stonden ze redelijk stil en bij een rustiger nummer begonnen ze kei hard te pitten. Maarja, jonge skatertjes enzo snappen het nog niet helemaal. Daarbij kennen die het oude werk waarschijnlijk minder goed dan de nieuwe albums.
- liquidator
ik ging hoofdzakelijk voor sepultura, maar ik kende ook wel aardig wat van in flames.
Ik kon serieus een aantal nummers gewoon niet herkennen, ik vind in flames kwa. muziek gewoon te druk ofzo ik weet het niet.
Ondanks een goede show en voor de fans zal het zeker wel vet geweest zijn.
Beneath the remains was ragguh
Ik kon serieus een aantal nummers gewoon niet herkennen, ik vind in flames kwa. muziek gewoon te druk ofzo ik weet het niet.
Ondanks een goede show en voor de fans zal het zeker wel vet geweest zijn.
Beneath the remains was ragguh

- ComaNation
- Contacteer:
Hehe.. ik was ook ziek! Toch ff staan headbengen bij DrifterComaNation schreef:Ik ben blij dat ik, ondanks dat ik ziek was, toch ben gegaan. Heb wel de helft van de tijd op de grond moeten zitten, maar het klonk iig wel vet

Een leuk avondje. Maar het kon me net niet genoeg raken om uit mijn dag te gaan. Misschien bietje ziek erbij, dat kan...
Mijn vader is sterker dan jouw vader
-
Het was voor mij de eerste keer dat ik In Flames zag (op Rock am Ring heb ik ze gemist...) en echt heel bijzonder vond ik het niet maar het was toch wel zeker de moeite waard om helemaal naar Eindhoven te karren. Een geslaagde avond dus.
Hier nog een paar zelfgemaakte amateur foto's van gister:

Ik heb ook nog een paar korte filmpjes gemaakt maar ik weet niet hoe ik die hier neer moet zetten....
Hier nog een paar zelfgemaakte amateur foto's van gister:

Ik heb ook nog een paar korte filmpjes gemaakt maar ik weet niet hoe ik die hier neer moet zetten....
"Doe zelf eens normaal man!"
Was een mooi feestje gister, Dagoba was al klaar toen ik me jas uit had, maar goed boeie...Sepultura zetten een goeie show neer, Roy Mayorga was een waardige vervanger voor Igor C.
In Flames was weer te gek...jammer dat de ene gitaar het tot twee keer toe begaf, maar de oprecht gefrustreerde kop van mr. Gelotte maakte veel goed
Heb weer genoten...zin an Graspop.
In Flames was weer te gek...jammer dat de ene gitaar het tot twee keer toe begaf, maar de oprecht gefrustreerde kop van mr. Gelotte maakte veel goed

Dreams Are 2 Chase...
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Mayorga heerschte! Hoe ze het concert begonnen zeg, wat ging die gast tekeer!!JaToch schreef:Was een mooi feestje gister, Dagoba was al klaar toen ik me jas uit had, maar goed boeie...Sepultura zetten een goeie show neer, Roy Mayorga was een waardige vervanger voor Igor C.
In Flames was weer te gek...jammer dat de ene gitaar het tot twee keer toe begaf, maar de oprecht gefrustreerde kop van mr. Gelotte maakte veel goedHeb weer genoten...zin an Graspop.
Jammer dat er zo'n lange rij stond en dat ze maar 1 deur open hadden, maar daar was ik al bang voor. heb daardoor maar 1 nummer van Dagoba meegemaakt en dat klonk wel goed.
-
-
Gelukt! (volgens mij)
Volg deze link en bewonder de laatse momenten van In Flames opnieuw. Let alleen niet op't geluid
http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=1CG2 ... EBKKJPL01K
Volg deze link en bewonder de laatse momenten van In Flames opnieuw. Let alleen niet op't geluid

http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=1CG2 ... EBKKJPL01K
-
-
-
-
- Scream filled Silence
Wat raar! want volgens mij stond de crowd er maar rustig bij!Scream filled Silence schreef:Maat van me, luisterd amper metal, gaat alleen naar concerten voor de pit, heel rustige jongen verder, zoon van de dominee zelfs. Was dus ook naar dit feestje geweest, kwam terug met gescheurde enkelbanden, god straft ommiddelijk....
Ik heb paar keer op den drummert gelet. Hij drumt lekker beheerst en rustig. Toch erg strak had ik het idee...JaToch schreef:Toffe foto's & filmpje...t blijft een bijzondere band...een drummer, zanger en bassist van erg matig niveau...alleen twee dondersgoeie gitaristen en toch zo'n wereldband. Netjes hoor
-
6sic6 schreef:wel vet alleen jammer van t geluid
hjeb je nog meer?

Ja dus, ik heb nog 3 filmpjes. Het duurde al zo lang om deze d'r op te zetten dus ik had geen zin meer om die andere ook nog te doen, maar als er voldoende animo voor is, dan wil ik morgen nog wel een poging doen om die andere hier ook neer te zetten.... Geef maar een gil!
Ohja hoor zeker strak, maar dat mag ook wel met een metronoom op je hoofd. Wat ie doet, doet ie goed, maar er zit geen souplesse, tact en creativiteit in.MetalEd schreef:[..]
Ik heb paar keer op den drummert gelet. Hij drumt lekker beheerst en rustig. Toch erg strak had ik het idee...
Dreams Are 2 Chase...
Ohja hoor zeker strak, maar dat mag ook wel met een metronoom op je hoofd. Wat ie doet, doet ie goed, maar er zit geen souplesse, tact en creativiteit in.MetalEd schreef:[..]
Ik heb paar keer op den drummert gelet. Hij drumt lekker beheerst en rustig. Toch erg strak had ik het idee...
Dreams Are 2 Chase...
oja goed dat je het zegt. Was ze alweer bijna vergeten. Na het optreden van Dagoba had ik nl zoiets van: "daar wil ik meer van horen". Binnenkort maar eens doen, dus.r1Co schreef:Ben de laatste tijd nogal veel dat nieuwe Dagoba albumpie aan het luisteren en vind het achteraf best jammer dak ze gemist heb! bruut album!
GILMiss G. Fish schreef:[..]
Waarschuwing: Dit was een van de betere filmpjes!
![]()
Ja dus, ik heb nog 3 filmpjes. Het duurde al zo lang om deze d'r op te zetten dus ik had geen zin meer om die andere ook nog te doen, maar als er voldoende animo voor is, dan wil ik morgen nog wel een poging doen om die andere hier ook neer te zetten.... Geef maar een gil!

uhm dat heeft hij niet bij alle nummers op hoorJaToch schreef:[..]
Ohja hoor zeker strak, maar dat mag ook wel met een metronoom op je hoofd. Wat ie doet, doet ie goed, maar er zit geen souplesse, tact en creativiteit in.
alleen bij de nummers met samples erin, logisch want hij moet gelijk drummen met de samples duh
Http://www.myspace.com/mortukai
[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]
[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]