ANTHRAX in 013 14-4-2006
Zal wel in die straat met al die kroegen, vlakbij de 013, zitten, denk ik.Orklord schreef:Hoe heet die pub? Dan kom ik ook wel even buurten.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
Ach, wat is vroeg? Ik ga misschien vooraf ook nog even op zoek naar die Pub waar Saxon 747 het over had... Maar, heb je zin om samen te reizen, of had je al plannen?Hellfire's Dominion schreef:Ik stap ook in Arnhem in de trein naar Tilburg, alleen dus. Maar ik neem al redelijk vroeg de trein omdat ik eerst wil eten in Tilburg..
Trouwens, leuk dat volgens jouw tijdschema Beyond Fear al begint als Powervice nog bezig is, en Powervice even lang speelt als Anthrax zelf....

And if you're not down with that, we've got two words for ya...
Dat schema heb ik gewoon van de 013 site af,IROn schreef:[..]
Ach, wat is vroeg? Ik ga misschien vooraf ook nog even op zoek naar die Pub waar Saxon 747 het over had... Maar, heb je zin om samen te reizen, of had je al plannen?
Trouwens, leuk dat volgens jouw tijdschema Beyond Fear al begint als Powervice nog bezig is, en Powervice even lang speelt als Anthrax zelf....
''19.45 – 21.15 Powervice''
21.15 zal dan wel 20.15 zijn, typefoutje dus

Ik was van plan om de trein van kwart over 4 te nemen in Arnhem, dan ben je om half 6 in Tilburg. Ik wil wel samen reizen, altijd gezelliger dan alleen reizen

Ja, dat moet wel lukken. Trein van 16:22 geeft de NS reisplanner aan. Goed, kom ik je daar wel tegen.Hellfire's Dominion schreef:[..]
Dat schema heb ik gewoon van de 013 site af,
''19.45 – 21.15 Powervice''
21.15 zal dan wel 20.15 zijn, typefoutje dus
Ik was van plan om de trein van kwart over 4 te nemen in Arnhem, dan ben je om half 6 in Tilburg. Ik wil wel samen reizen, altijd gezelliger dan alleen reizen
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
NU t was errug gezellig gisteren! fucking hell ik ben helemaal bont en blauw van de moshpit. Kreeg nog een knal voor me harses van WhiplashWimpie HAHAHA! heb er hier en daar volgens mij ook (per ongeluk) uitgedeeld....maar goed adt hoort er allemaal bij nietwaar!
Het balkon was niet open maar beneden was het erg druk, zon dikke 1.500 man denk ik, NETJES! Voorprogramma was aardig maar ANTHRAX was geweldig! wat een charimsa heeft de band toch, het is gewoon van het begin tot het eind energie! en Mosh!
2 Punten van kritiek:
1. Waarom werd Aftershock niet gespeeld terwijl dat wel zo was op de andere datums.
2. SCOTT FUCKING IAN doe wat aan die grafgitaarsound van je! je stond godver belend als iemand met de meest vette rhythm sound in de metalwereld en nu klink je als iemand met een BOSS metalzone pedaal in een 15 watt solid state oefenversterkertje!

[/img]
Het balkon was niet open maar beneden was het erg druk, zon dikke 1.500 man denk ik, NETJES! Voorprogramma was aardig maar ANTHRAX was geweldig! wat een charimsa heeft de band toch, het is gewoon van het begin tot het eind energie! en Mosh!
2 Punten van kritiek:
1. Waarom werd Aftershock niet gespeeld terwijl dat wel zo was op de andere datums.
2. SCOTT FUCKING IAN doe wat aan die grafgitaarsound van je! je stond godver belend als iemand met de meest vette rhythm sound in de metalwereld en nu klink je als iemand met een BOSS metalzone pedaal in een 15 watt solid state oefenversterkertje!

[/img]
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
-
Zo, dat was echt een heel gave avond.
Van Powervice verwachtte ik heel wat doordat ik veel positieve verhalen had gehoord, helaas was er vergeten bij te vertellen dat Powervice een Iron Maiden-coverbandje was met een zanger die duidelijk de hoge tonen niet kon halen.
De band daarna, Beyond Fear, was wel gaaf al moesten ze er volgens mij eerst inkomen, na een stuk of 5 nummers werd het pas echt gaaf, eerst was het te eentonig.
En daarna natuurlijk Anthrax, echt supergaaf, ze hadden er duidelijk zin in en gingen er met lekker veel energie tegenaan, echt een feestje. Nog even in de pit gestaan, maar flikkerde na 10 seconden al hard op de grond, volgende keer toch maar weer kistjes aan doen ipv gympen
Jammer van de idioot die met spike-armbanden in de pit stond, dat vond mijn arm niet leuk.
Stond helemaal vooraan dus nog wat plectrums gevangen, dat maakt het verlies van mijn Tankard button weer goed
haha
Van Powervice verwachtte ik heel wat doordat ik veel positieve verhalen had gehoord, helaas was er vergeten bij te vertellen dat Powervice een Iron Maiden-coverbandje was met een zanger die duidelijk de hoge tonen niet kon halen.
De band daarna, Beyond Fear, was wel gaaf al moesten ze er volgens mij eerst inkomen, na een stuk of 5 nummers werd het pas echt gaaf, eerst was het te eentonig.
En daarna natuurlijk Anthrax, echt supergaaf, ze hadden er duidelijk zin in en gingen er met lekker veel energie tegenaan, echt een feestje. Nog even in de pit gestaan, maar flikkerde na 10 seconden al hard op de grond, volgende keer toch maar weer kistjes aan doen ipv gympen

Stond helemaal vooraan dus nog wat plectrums gevangen, dat maakt het verlies van mijn Tankard button weer goed

- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Ik sta er anders nergens op hoor Arnibes, gheheheh 
Het was een geniaal feest, met een ronduit weergaloze Belladonna (hoe'ie Efilnikufesin aankondigde, echt, ik stierf), met erg goed geluid, met een hel die losbrak op Caught In A Mosh, met Marco en zijn crowdsurffratsen (en uiterst foute zwembroek
), etc. Dingen die ik jammer vond waren toch wel dat de setlist weer wat voorspelbaar uitviel en dat de shirts duur waren.
Ik stond tijdens het concert nog met een Duitser te headbangen die ik later bij de garderobe weer tegenkwam - die gozer slaat eerst bijna m'n hand eraf, vraagt hoe oud ik ben en vervolgens zegt'ie 'Keep it up!'
Voor de geinteresseerden, de setlist:
Among The Living
Metal Thrashing Mad
Got The Time
Caught In A Mosh
Efilnikufesin (NFL)
Indians
Antisocial
AIR
Medusa
A Skeleton In The Closet
I'm The Man
Be All, End All
I Am The Law
(als er een nummer mist, gelieve m dan aan te vullen
)

Het was een geniaal feest, met een ronduit weergaloze Belladonna (hoe'ie Efilnikufesin aankondigde, echt, ik stierf), met erg goed geluid, met een hel die losbrak op Caught In A Mosh, met Marco en zijn crowdsurffratsen (en uiterst foute zwembroek

Ik stond tijdens het concert nog met een Duitser te headbangen die ik later bij de garderobe weer tegenkwam - die gozer slaat eerst bijna m'n hand eraf, vraagt hoe oud ik ben en vervolgens zegt'ie 'Keep it up!'

Voor de geinteresseerden, de setlist:
Among The Living
Metal Thrashing Mad
Got The Time
Caught In A Mosh
Efilnikufesin (NFL)
Indians
Antisocial
AIR
Medusa
A Skeleton In The Closet
I'm The Man
Be All, End All
I Am The Law
(als er een nummer mist, gelieve m dan aan te vullen

- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
whoei. heb t behoorlijk naar mijn zin gehad gister 
ik ga mijn mening over anthrax ook ernstig wijzigen. was echt heel gaaf .
powervice, tsja dat vind ik zelf niet echt boeiend
beyond fear kende ik niet. maar werd aangenaam verrast. klinkt erg leuk. als ik t zou omschrijven zou ik de muziek geil noemen. weet geen ander woord effe
anthrax was echt heel gaaf. ik zit onder de blauwe plekken en heb een tand door mijn lip. tsja maar had t er wel voor over. ohja heb ook een anthrax plectrum gekregen

ik ga mijn mening over anthrax ook ernstig wijzigen. was echt heel gaaf .
powervice, tsja dat vind ik zelf niet echt boeiend
beyond fear kende ik niet. maar werd aangenaam verrast. klinkt erg leuk. als ik t zou omschrijven zou ik de muziek geil noemen. weet geen ander woord effe

anthrax was echt heel gaaf. ik zit onder de blauwe plekken en heb een tand door mijn lip. tsja maar had t er wel voor over. ohja heb ook een anthrax plectrum gekregen

- KoenM
- Contacteer:
Over de voorprogramma's:
Powervice mag dan wel niet zo origineel zijn, maar vet is het zeker. Beyond Fear vond ik maar kut. Ripper Owens is opzich geen slechte zanger, maar hij klinkt overal kut. De muziek van Beyond Fear was gewoon matige moderne metal eigenlijk. Een hoog midtempo "hutututu" gehalte.
Powervice mag dan wel niet zo origineel zijn, maar vet is het zeker. Beyond Fear vond ik maar kut. Ripper Owens is opzich geen slechte zanger, maar hij klinkt overal kut. De muziek van Beyond Fear was gewoon matige moderne metal eigenlijk. Een hoog midtempo "hutututu" gehalte.
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Hahahah ok, ik dacht alarnibes schreef: Ik bedoelde een andere Greg. Ik weet nog geen eens hoe jij d'r precies uitziet.

Powervice vond ik persoonlijk als geheel beter als Beyond Fear, wat teveel op de zang van Ripper leunde. Ripper overstemde de boel ook gigantisch, dat viel al op toen'ie opkwam.
Laatst gewijzigd door Cathalised op za apr 15, 2006 12:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lone Starr
Iron Maiden coverband?? Zanger die de hoge tonen niet haalt??? heb jij uberhaubt wel geluisterd??Hellfire's Dominion schreef:Zo, dat was echt een heel gave avond.
Een zéér geslaagde avond verder!! Anthrax was super, evenals Powervice. En altijd leuk om Ripper Owens eens live te zien, zeker met hun Iced Earth en Judas Priest "covers".
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
Als jij goed geluisterd had had je gemerkt dat de muziek die ze maakten erg leek op de muziek die Iron Maiden maakte op de eerste twee albums. En daarbij zong de zanger bij de hoge uithalen niet, maar schreeuwde hij. Ik vond het maar matig allemaal.Lone Starr schreef:[..]
Iron Maiden coverband?? Zanger die de hoge tonen niet haalt??? heb jij uberhaubt wel geluisterd??
- Lone Starr
Ik heb ze al 2x gehoord deze maand, en als je zegt dat ze in het straatje van de oude maiden spelen dan klopt dat, is het daarom minder dan? En de zangkwaliteiten vind ik prima in orde, daar heb ik me bij Stormrider ook nooit aan gestoord.
Smaken verschillen denk ik.
"Do is die Bahnhof!!"
Precies, het heeft alles met smaak te maken. Er is niks mis me dat ze in het straatje van de oude maiden spelen. Maar ik ben geen liefhebber van Iron Maiden dus vandaar.Lone Starr schreef:Ik heb ze al 2x gehoord deze maand, en als je zegt dat ze in het straatje van de oude maiden spelen dan klopt dat, is het daarom minder dan? En de zangkwaliteiten vind ik prima in orde, daar heb ik me bij Stormrider ook nooit aan gestoord.
Of de zangkwaliteit een kwestie van smaak is weet ik niet, ik denk eerder een kwestie van de oren open zetten.
Zo ook weet terug uit het verre Tilburg.
Godver het was gaaf gister.
Powervice was leuk en nu kon ik wel de nummers meebleren
.
Beyond Fear, was opzich wel leuk, maar ik kan denk niet een hele cd van ze aan.
Tjah en dan Anthrax, die deden je de voorprogramma's gewoon vergeten. Geniaal optreden. Iedereen ging los en het was verder best druk, gezellig druk. Heb overal blauwe plekke, maar dat mag ook wel.
Verder nog aardig wat metalfanners gesproken.
Geslaagd avondje.
Godver het was gaaf gister.
Powervice was leuk en nu kon ik wel de nummers meebleren

Beyond Fear, was opzich wel leuk, maar ik kan denk niet een hele cd van ze aan.
Tjah en dan Anthrax, die deden je de voorprogramma's gewoon vergeten. Geniaal optreden. Iedereen ging los en het was verder best druk, gezellig druk. Heb overal blauwe plekke, maar dat mag ook wel.
Verder nog aardig wat metalfanners gesproken.
Geslaagd avondje.

Vanavond ISTHAR&DEMAILON in de gonz in gouda
ISTHAR (Extreme metal - Arnhem/Tiel)
DEMALION (Gothenburg black metal - Gouda)
Deur open: 22:00u
Eerste band: 22:30u
Deur dicht: 01:00u
Entree Gonzers: €3
Entree niet-Gonzers: €6
(Wordt lid voor weinig!!)
Voor die gene die nog door willen knallen na Anthrax gister.
Voor meer info chek
http://www.degonz.nl
DEMALION (Gothenburg black metal - Gouda)
Deur open: 22:00u
Eerste band: 22:30u
Deur dicht: 01:00u
Entree Gonzers: €3
Entree niet-Gonzers: €6
(Wordt lid voor weinig!!)
Voor die gene die nog door willen knallen na Anthrax gister.
Voor meer info chek
http://www.degonz.nl
Beyond Fear vond ik ook geen donder aan. Powervice daarentegen ging er goed in. Verre van origineel uiteraard, maar zeker te behappen.
Anthrax was werelds. Man o man, wat was ik verrot aan het einde. Een bekende van me die bovenaan stond gaf ook al het commentaar dat ie in geen tijden zo'n pit gezien had in de 013 (zeker tijdens 'Caught In A Mosh').
Anthrax was werelds. Man o man, wat was ik verrot aan het einde. Een bekende van me die bovenaan stond gaf ook al het commentaar dat ie in geen tijden zo'n pit gezien had in de 013 (zeker tijdens 'Caught In A Mosh').
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
"Tering, wat heb jij gedaan gisteren?" dat soort reacties kreeg ik hehe.
Oja, en die zanger van powervice haalt hoge noten dus mooi wél, die veel andere zangers absoluut niet halen. Ik vind het sowieso een van de beste nieuwkomers in het heavy metal genre, een band die erg veel potentie heeft denk ik.
Oja, en die zanger van powervice haalt hoge noten dus mooi wél, die veel andere zangers absoluut niet halen. Ik vind het sowieso een van de beste nieuwkomers in het heavy metal genre, een band die erg veel potentie heeft denk ik.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- arnibes
- Contacteer:
En ik kon geen vrij krijgen *begint spontaan te janken*Daeminion schreef:Beyond Fear vond ik ook geen donder aan. Powervice daarentegen ging er goed in. Verre van origineel uiteraard, maar zeker te behappen.
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer: