ANTHRAX in 013 14-4-2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » za apr 15, 2006 3:15 pm

Cathalised schreef:[..]

Hahaha, en terecht. Het was beuken voor je vaderland!
was gaaf idd. heb er mooi een tand door mijn lip van overgehouden, maar t was t waard 8)

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » za apr 15, 2006 3:21 pm

Ja, ik heb een keer of 5 een kopstoot gekregen, waarvan 1x recht op m'n neus :lol: Maar gaaf dat het was, de tering...
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za apr 15, 2006 4:49 pm

Kristof schreef:wat zie ik net?

Powervice vanavond in kalashnikov in terneuzen
gratis, ze spelen om 23.00 uur

als ik op tijd terug ben, toch ff kijkje nemen
Zeker doen! Zie ik je vanavond.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » za apr 15, 2006 4:50 pm

Zijn er nog mensen naar de afterparty met Volbeat en Skitsoy geweest? Hoe was dat eigenlijk?

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24909
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za apr 15, 2006 4:53 pm

KoenM schreef:[..]


Zeker doen! Zie ik je vanavond.
weet niet 100 procent zeker of ik powervice haal, wie komt er nog allemaal vanavond van mensen die ik ken trouwens?

ga over twee uurtjes eerst naar belgisch kampioenschap boksen kijken en weet niet wanneer dat gedaan is
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za apr 15, 2006 4:55 pm

Kristof schreef:[..]


weet niet 100 procent zeker of ik powervice haal, wie komt er nog allemaal vanavond van mensen die ik ken trouwens?

ga over twee uurtjes eerst naar belgisch kampioenschap boksen kijken en weet niet wanneer dat gedaan is
Robert & Annet. Shelley zou ook nog wel ff komen geloof ik.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24909
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za apr 15, 2006 4:59 pm

KoenM schreef:[..]


Robert & Annet. Shelley zou ook nog wel ff komen geloof ik.
ok, misschien tot dan! als dat boksgala tegen half elf gedaan is, kom ik zeker langs

powervice gaat er altijd in

on topic: I'm the walking dude!!!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8201
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » za apr 15, 2006 5:42 pm

Cathalised schreef: Ik stond tijdens het concert nog met een Duitser te headbangen die ik later bij de garderobe weer tegenkwam - die gozer slaat eerst bijna m'n hand eraf, vraagt hoe oud ik ben en vervolgens zegt'ie 'Keep it up!' :D
Haha, had hij toevallig dreadlocks en ijzer om een arm? Zo ja, dan was het onze huisDuitser. Man, wat hebben wij later nog met hem gelachen, ik kan je zo een stuk of wat anekdotes vertellen :lol:

Ik vond het gisteren echt !!@#%!1-gaaf! Powervice begon best lekker. Niet origineel, maar wel erg strak en een verbazingwekkend goeie zanger. Dat hoge redde hij mijns inzien toch echt perfect.
Tim Owens was ook leuk om eens te zien. Sommige nummers waren tergend saai (op de zang na), maar gelukkig werd er ook wat van Iced Earth gespeelt. Laatste nummer was trouwens wel lekker beuken.

Over beuken gesproken, Anthrax! :shock:
Echt, direct het eerste nummer tijdens Among The Living brak de hel al los. Echt een geweldige gave moshpit. Verder mijn stem kapot geblert en mijn kop lam gebeukt. Perfecte avond dus.

Al was het wel knetterhard rennen door Tilburg om de laatste trein naar Nijmegen te halen. Wat vanochtend niet de laatste bleek te zijn :?

O ja, Ernst nogmaals bedankt voor het kunnen blijven pitten.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » za apr 15, 2006 5:53 pm

Dat moet wel een avond vol sexuele extase geweest zijn voor jullie, Saxon747 zomaar in zn hempie. Sex zal nooit meer hetzelfde zijn.

Maar het was een portie kek. Powervice was tof, Beyond Fear was vervelende heavy metal en Ripper heeft geen teksten, kan alleen, AAAAAAAAAAAAH, IEEEEEEEEEEEEEH, OEEEEEEEEEEEEEH, OOOOOH, HAAAAAH, HUUUUUUUUUU doen. Wat de fak!?

Anthrax, geen woorden halen het bij het gevoel, littekens op de schouder, een uitgescheurd patchjasje, blauw als een blauwe m&m, werelds.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Zemial
Berichten: 33
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:37 pm
Locatie: Reusel

Bericht door Zemial » za apr 15, 2006 6:04 pm

was kei gaaf ja ,

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » za apr 15, 2006 6:07 pm

Ja, dat was gisteravond een reeks van een paar supergoeie optredens!

Powervice was voor mij een headbangfestijn; die extremere versies van Iron Maiden riffjes kwamend zeer verslavend over in mijn oren. Supergoeie opener, niet origineel, maar het klinkt allemaal zeer lekker in het gehoor, erg strak gespeeld, gave Maiden-esque zeursolo's en de zang was ook bovengemiddeld.

Beyond Fear vond ik met name interessant vanwege de zang van Tim 'Ripper' Owens. Ik ben een groot fan van zijn zang en zijn prestaties bij Judas Priest, Iced Earth en Winter's Bane (check het album 'Heart of a Killer'! Een echte aanrader!). De nummers van het debuut van zijn nieuwe band Beyond Fear kende ik al van een uitgelekte versie en dat scheelde een hoop, gezien dit vrij saaie nummers zijn en als je ze eenmaal kend kun je er live wel meer van genieten. De medley van 'Burn In Hell' (Priest), 'Red Baron/Blue Max' (Iced Earth) en 'One On One' (Priest) was simpelweg fantastisch! Ik heb al deze nummers luidkeels mee gezongen, heerlijk. 'Scream Machine' (toepasselijke naam) van het debuut van Beyond Fear was een nummer van een veel hogere kwaliteit dan de rest van de Beyond Fear nummers die live werden gespeeld en daarom uitermate geschikt als afsluiter. De nummers van Beyond Fear waren over het algemeen nogal saai, maar er viel wel van te genieten. Deze nummers lieten wel goed horen waar Owen's z'n stem tot toe in staat is. Erg gaaf om deze op-en-top zanger eindelijk eens live te mogen horen.

Anthrax was simpelweg fantastisch! De band speelde een stuk strakker als je het mij vraagt dan vorig jaar in mei op Dynamo Open Air in Hellendoorn. Ook Joey Belladonna was veel beter bij stem. De band was zeer energiek. Ik heb aan het begin nog even in de pit gestaan, maar dat was niet aan mij besteed. Ik keek liever het optreden vanaf een afstandje waardoor ik de zeer goed verstaanbare teksten van de nummers luidkeels mee kon zingen, hetgene wat voor mij een optreden van Anthrax helemaal fantastisch maakt.

Verder was de sfeer gisteravond in Tilburg zeer goed; erg gezellig. Ook leuk om weer eens wat mensen van Metalfan in levende lijve te hebben gesproken.

Nu maar wachten op een nieuw Anthrax album met Belladonna!

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » za apr 15, 2006 6:15 pm

Ik heb trouwens een paar krassen van die Doctor Claw die jullie bij hadden, Kees!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » za apr 15, 2006 6:18 pm

Eru Iluvatar schreef:Ja, dat was gisteravond een reeks van een paar supergoeie optredens!

Powervice was voor mij een headbangfestijn; die extremere versies van Iron Maiden riffjes kwamend zeer verslavend over in mijn oren. Supergoeie opener, niet origineel, maar het klinkt allemaal zeer lekker in het gehoor, erg strak gespeeld, gave Maiden-esque zeursolo's en de zang was ook bovengemiddeld.

Beyond Fear vond ik met name interessant vanwege de zang van Tim 'Ripper' Owens. Ik ben een groot fan van zijn zang en zijn prestaties bij Judas Priest, Iced Earth en Winter's Bane (check het album 'Heart of a Killer'! Een echte aanrader!). De nummers van het debuut van zijn nieuwe band Beyond Fear kende ik al van een uitgelekte versie en dat scheelde een hoop, gezien dit vrij saaie nummers zijn en als je ze eenmaal kend kun je er live wel meer van genieten. De medley van 'Burn In Hell' (Priest), 'Red Baron/Blue Max' (Iced Earth) en 'One On One' (Priest) was simpelweg fantastisch! Ik heb al deze nummers luidkeels mee gezongen, heerlijk. 'Scream Machine' (toepasselijke naam) van het debuut van Beyond Fear was een nummer van een veel hogere kwaliteit dan de rest van de Beyond Fear nummers die live werden gespeeld en daarom uitermate geschikt als afsluiter. De nummers van Beyond Fear waren over het algemeen nogal saai, maar er viel wel van te genieten. Deze nummers lieten wel goed horen waar Owen's z'n stem tot toe in staat is. Erg gaaf om deze op-en-top zanger eindelijk eens live te mogen horen.

Anthrax was simpelweg fantastisch! De band speelde een stuk strakker als je het mij vraagt dan vorig jaar in mei op Dynamo Open Air in Hellendoorn. Ook Joey Belladonna was veel beter bij stem. De band was zeer energiek. Ik heb aan het begin nog even in de pit gestaan, maar dat was niet aan mij besteed. Ik keek liever het optreden vanaf een afstandje waardoor ik de zeer goed verstaanbare teksten van de nummers luidkeels mee kon zingen, hetgene wat voor mij een optreden van Anthrax helemaal fantastisch maakt. (Apart: op de video US Speed Metal Attack uit 1986 met Anthrax live in Bochum heb ik volgens mij geen pit gezien - was dat toen nog niet 'in'?)

Verder was de sfeer gisteravond in Tilburg zeer goed; erg gezellig. Ook leuk om weer eens wat mensen van Metalfan in levende lijve te hebben gesproken.

Nu maar wachten op een nieuw Anthrax album met Belladonna!

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » za apr 15, 2006 6:19 pm

Eru Iluvatar schreef:[..]
Oeps.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8201
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » za apr 15, 2006 6:19 pm

@Saxon: :lolup:

Je had hem in de trein moeten horen. Eerst hele Blind Guardian-nummers bleren en dan tegen de rest van de trein roepen: "nu moeten jullie een nummer zingen. Een slaapliedje, want ik wel met je moeder slapen". En nog veel meer van dat soort voorvallen.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » za apr 15, 2006 6:21 pm

Toen ik die klauw van hem zag dacht ik ook, van wat is dat voor extreem metalmoshingmurderingdevice. Zieke shizzle.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8201
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » za apr 15, 2006 6:22 pm

Als je eens geen last hebt van die klauw, heb je wel zijn dreadlocks in je bier..
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » za apr 15, 2006 6:23 pm

Metalheank schreef:@Saxon: :lolup:

Je had hem in de trein moeten horen. Eerst hele Blind Guardian-nummers bleren en dan tegen de rest van de trein roepen: "nu moeten jullie een nummer zingen. Een slaapliedje, want ik wel met je moeder slapen". En nog veel meer van dat soort voorvallen.
Gaat het hier over de Hammerfall Duitser?

zo ja :lol:
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8201
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » za apr 15, 2006 6:25 pm

Uiteraard.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » za apr 15, 2006 6:42 pm

Freddy Krueger met zwarte dreads en een nightwish shirt ja.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za apr 15, 2006 7:40 pm

Saxon 747 schreef:Freddy Krueger met zwarte dreads en een nightwish shirt ja.
Heb die dwaas ook nog gezien ja. :lol:
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » za apr 15, 2006 9:44 pm

Zo, dat was een me partij gaaf zeg, niet te filmen! Leuke mensen gesproken, erg gezellig.

Powervice was zoals verwacht erg vet, precies mijn smaak. Niet bijster origineel inderdaad, wel erg goed uitgevoerd dus dat was dik in orde.
Beyond Fear vond ik maar niks, want hoewel Tim Owens (Lame ook, geen Ripper meer willen heten maar het ondertussen wel frontaal op je arm getatoeëerd hebben staan) een goede zanger is klonken de nummers behoorlijk ongeïnspireerd en bij vlagen saai. Ook stond de bas de eerste vier nummers echt veel te hard in de mix waardoor de rest vrijwel niet hoorbaar was.

Gelukkig maakte Anthrax alles, maar dan ook alles goed. Wat geweldig zeg, alleen maar gave nummers en heerlijk gespeeld. Lekker gepit, flink geheadbangt en dus heerlijk geamuseerd. Op een gegeven moment stond ik precies voor de basmonitor, die kon ik daardoor perfect horen, echt prachtig, wat een geweldige kerel die Bello.
Ik vind de band nu nog gaver dan voorheen, wil ze de volgende keer zeker weer zien!
valkyrian schreef:ohja heb ook een anthrax plectrum gekregen :D
Haha, alsjeblieft, ik hoop dat je er blij mee bent! (Het is dat ik een trein te halen had, maar volgende keer ga ik die staarwedstrijd graag met je aan, ik verlies namelijk nooit :wink:)

EDIT: En volgende keer geen dreadlocks in mijn bier, vage duitser die daar rondliep.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » za apr 15, 2006 11:15 pm

Metalheank schreef:Haha, had hij toevallig dreadlocks en ijzer om een arm? Zo ja, dan was het onze huisDuitser. Man, wat hebben wij later nog met hem gelachen, ik kan je zo een stuk of wat anekdotes vertellen :lol:
Hehehe dat niet...het was een dikke Duitser met een Morbid Angel ster op z'n linkerarm getattoeerd :)
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo apr 16, 2006 10:33 am

Gisteren in Antwerpen, geweest, ook daar volle bak, muzikaal nog effe een tikkie beter dan in de 013. Vooral Dan SPitz was magistraal gisteren! Qua pit en sfeer was het iets minder alhoewel de publieks reatcie wel heel enthousiast was maar ja belgen zijn altijd wat terughoudender.

Geluid was supergoed en Joey had de boel weer goed in zijn greep, helaas (VERDOMME!!!) weer geen "äfter shock"!

hier wat piccies:


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo apr 16, 2006 10:34 am

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8201
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » zo apr 16, 2006 10:55 am

Cathalised schreef:[..]

Hehehe dat niet...het was een dikke Duitser met een Morbid Angel ster op z'n linkerarm getattoeerd :)
O ja, die kwamen we in de trein nog tegen waarna de twee Duitsers elkaar uit gingen schelden: "Wass machst du im Holland denn?" "Dich am Arsch treten".
Ok ok, dit was de laatste keer off topic.
Gave foto's trouwens. Zijn er nog foto's van de pit gemaakt? 8)
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » zo apr 16, 2006 11:08 am

IROn schreef:Zo, dat was een me partij gaaf zeg, niet te filmen! Leuke mensen gesproken, erg gezellig.

[..]
Haha, alsjeblieft, ik hoop dat je er blij mee bent! (Het is dat ik een trein te halen had, maar volgende keer ga ik die staarwedstrijd graag met je aan, ik verlies namelijk nooit :wink:)
:D was jij dat. hehe sorry. heel erg bedankt he :D:D

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo apr 16, 2006 12:24 pm

inderdaad gave foto's. die van mij waren helaas niet gelukt. :x

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo apr 16, 2006 12:26 pm

trouwens nog een plectrum gescoord met een ster in het midden en de 3" die ik bij sepultura/in flames was misgelopen :)

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo apr 16, 2006 3:15 pm

http://www.metalshots.com/2006-04-14_An ... index.html

3 pagina's met foto's. Van oa de pit.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo apr 16, 2006 3:53 pm

Afbeelding

Al die lachende gezichten. Zie wat Anthrax met mensen doet. :P
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » zo apr 16, 2006 4:04 pm

hehe, zie allemaal bekenden in die foto's terug cool 8)

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo apr 16, 2006 4:33 pm

Daar zitten erg gave foto's tussen...cheers voor de link.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo apr 16, 2006 5:50 pm

Afbeelding
Hmmmmmm.

0/
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Ernst
Berichten: 5032
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo apr 16, 2006 6:40 pm


Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo apr 16, 2006 6:50 pm

Met z'n zwembroek, ghehehe :lol:
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » zo apr 16, 2006 8:35 pm

Rattlehead schreef:http://www.metalshots.com/2006-04-14_An ... _0027.html

De patchman blijft een held.
hehehe dat hoofd van die vrouw. zo van waar ben ik beland?

dit is trouwens ook prachtig :lol:

http://www.metalshots.com/2006-04-14_An ... x_0069.jpg

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » zo apr 16, 2006 9:31 pm

Damn, gave foto's.
Ikke in volle vlucht.
Afbeelding :lol:

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo apr 16, 2006 9:34 pm

Kikke man!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » zo apr 16, 2006 9:34 pm

Hej Hans, hoe was het in Belgie?

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » ma apr 17, 2006 12:00 pm

Een paar maanden geleden heb ik de video 'US Speed Metal Attack' gekeken. Deze video bestaat uit optredens in Bochum (Duitsland) in 1986 van achtereenvolgens Agent Steel, Overkill en Anthrax. Wat me opviel is dat je wel een opeengepakte headbangende menigte ziet, maar er volgens mij helemaal niet gepit werd. Kwam dat 'pitten' pas later in? (Vraagje voor de veteranen/experts).

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » ma apr 17, 2006 12:16 pm

Eru Iluvatar schreef:Een paar maanden geleden heb ik de video 'US Speed Metal Attack' gekeken. Deze video bestaat uit optredens in Bochum (Duitsland) in 1986 van achtereenvolgens Agent Steel, Overkill en Anthrax. Wat me opviel is dat je wel een opeengepakte headbangende menigte ziet, maar er volgens mij helemaal niet gepit werd. Kwam dat 'pitten' pas later in? (Vraagje voor de veteranen/experts).
duitsland is volgens mij helemaal geen land dat veel van moshen houd. ik was op summerbreeze. en bij sodom werd er toen ook bijna niet gepit. wel heel veel gecrowdsurft. kan ook komen omdat het festival op asfalt was

bij wacken was er bij kreator bijv wel een grote pit. maar die bestond voornamelijk uit buitenlanders. nederlanders enzo

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » ma apr 17, 2006 12:16 pm

Volgens mij zijn ze in Duitsland niet echt van het pit bouwen.

Gebruikersavatar
Turbo
Berichten: 123
Lid geworden op: do apr 13, 2006 8:28 pm

Bericht door Turbo » ma apr 17, 2006 4:26 pm

valkyrian schreef:duitsland is volgens mij helemaal geen land dat veel van moshen houd. ik was op summerbreeze. en bij sodom werd er toen ook bijna niet gepit. wel heel veel gecrowdsurft. kan ook komen omdat het festival op asfalt was

bij wacken was er bij kreator bijv wel een grote pit. maar die bestond voornamelijk uit buitenlanders. nederlanders enzo
wij nederlanders zijn ook een stel lompe boeren. ;)
[img]http://imagegen.last.fm/Geldropdown-small/recenttracks/Turb0.gif[/img]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 17, 2006 10:22 pm

WhiplashWimpie schreef:Hej Hans, hoe was het in Belgie?
Kijk maar....


http://www.youtube.com/watch?v=kiv_z7nE ... ch=anthrax
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 17, 2006 10:24 pm

WhiplashWimpie schreef:Volgens mij zijn ze in Duitsland niet echt van het pit bouwen.
IN Hannover laatste september bij SODOM was er een waanzinnige pit! was echt kikke. Mara inderdaad bij festivals is het altijd een stuk minder maar da's logsich want dan moet je nog een aantal dagen....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Thijs
Berichten: 1108
Lid geworden op: za aug 13, 2005 10:02 am
Locatie: Wouw
Contacteer:

Bericht door Thijs » di apr 18, 2006 2:37 pm

Goed naar mijn zin gehad :)
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....

Gebruikersavatar
Die_Eier_Von_Satan
Berichten: 3017
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:26 pm
Locatie: Surhústerfean
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » wo apr 19, 2006 12:05 pm

In Tilburg was het zeer gaaf ja, van wat ik gezien heb. Moest na 'Skeleton in the Closet' vertrekken. Hoera voor het openbaar vervoer! :(
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo apr 19, 2006 7:23 pm

Nog een reeks gave foto's uit Tilburg is hier te vinden, onder 'Portfolio'.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo apr 19, 2006 7:42 pm

Die van mij komen ook snel online.

Plaats reactie