Skyclad, Elvenpath + 1 - 15 april - Baroeg
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ja inderdaad, ik bedoelde The Silver Arm 
Mijn verslag:
Thronar beviel me erg goed: weinig originaliteit maar een hoop kwaliteit.
Elvenpath was een verassing voor me. Ik had een soort Rhapsody verwacht maar kreeg een degelijke pot duitse powermetal (cliches niet geschuwt) die zo enthousiast werd gebracht dat ik niet anders kon doen dan blij meeheadbangen. Ondanks dat Jeffrey en ik + een ander de enige actieve figuren vooraan waren, was het publiek toch wel enthousiast.
Skyclad was erg gaaf, ik snap niet dat ze zo in de steek worden gelaten door de oudere fans, want zonder Martin zijn ze nog steeds erg goed. Kevin Ridley is een charismatisch frontman, de bassist en gitarist creatief en enthousiast, de drummer zo strak als een strijkplank en de violiste was ook een genot om te horen. Die volle zaal vond ik alleen wel meevallen, maar dat zal wel komen omdat ik wat verder weg stond om die irritante kutpit te ontwijken. Het was iig een geslaagde avond, zo mogen er meer komen!

Mijn verslag:
Thronar beviel me erg goed: weinig originaliteit maar een hoop kwaliteit.
Elvenpath was een verassing voor me. Ik had een soort Rhapsody verwacht maar kreeg een degelijke pot duitse powermetal (cliches niet geschuwt) die zo enthousiast werd gebracht dat ik niet anders kon doen dan blij meeheadbangen. Ondanks dat Jeffrey en ik + een ander de enige actieve figuren vooraan waren, was het publiek toch wel enthousiast.
Skyclad was erg gaaf, ik snap niet dat ze zo in de steek worden gelaten door de oudere fans, want zonder Martin zijn ze nog steeds erg goed. Kevin Ridley is een charismatisch frontman, de bassist en gitarist creatief en enthousiast, de drummer zo strak als een strijkplank en de violiste was ook een genot om te horen. Die volle zaal vond ik alleen wel meevallen, maar dat zal wel komen omdat ik wat verder weg stond om die irritante kutpit te ontwijken. Het was iig een geslaagde avond, zo mogen er meer komen!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Stevevaifan
maakt toch geen reet uit dat t niet meer met metal te maken heeft. nouja dat is mijn meningStevevaifan schreef:Skyclad viel erg tegen ...soort stevige dubliners .. maar met metal heeft het niets meer te maken
Elvenpath ...soort van duitse manowar met een solerende kabouter
Another Messiah ...verdomd korte set dat naar meer smaakt
hehe net een hobbit. wel gaaf. waren ze afgelopen dinsdag ook zo enthousiast?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik vond Skyclad anders nog steeds heavy genoeg voor een band om folkmetal genoemd te worden, maar goed. Speelden ze gewoon slecht of waren ze te soft naar je smaak?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Stevevaifan
de muziek was op zichzelf prima ..heb me prima vermaakt maar het past gewoon niet in de programmering met bands als another messiah en elvenpath ...dan is het idd te softLennert from hell schreef:Ik vond Skyclad anders nog steeds heavy genoeg voor een band om folkmetal genoemd te worden, maar goed. Speelden ze gewoon slecht of waren ze te soft naar je smaak?
skyclad moet je in een ierse pub zien en niet in een zaal (of het had uitverkocht moeten zijn, dan is het geluid en sfeer goed) als de gvh
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/
http://www.last.fm/user/fanofzappa/