Same here. Verschrikkelijk.Amstel schreef:Dit jaar maar over slaan denk.
Om te huilen die line upp dit jaar.
Waldrock 2006 1 juli
- fetuskiller
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- goddethroned
Dit vond ik m'n mail vandaag.Weer 2 bands waar ik niets aan hebHallo Wâldrockers
Bloodsimple en Stream of Passion naar Wâldrock 2006
Ill Nino cancelled
Deze week kunnen er twee nieuwe, jonge bands worden toegevoegd aan de line up voor Wâldrock; Bloodsimple en Stream of Passion. Helaas hebben de mannen van Ill Nino moeten cancellen, maar er wordt hard gezocht naar een waardige vervanger. Van de 14 bands die uiteindelijk de twee Wâldrock-podia zullen bezetten zijn er nu 12 bevestigd. Daarbij zal nog een Friese band worden gevoegd. Welke dat zijn wordt op 12 mei aanstaande ‘uitgevochten’ in Iduna in Drachten tijdens de Slag om Wâldrock.
Het Amerikaanse Bloodsimple werd opgericht in 2002 door twee leden van de voormalige hardcore band Vision of Disorder (V.O.D.). De band weet op een aantrekkelijke manier de hardcore te combineren met meer melodieuze rock.
Streams of Passion is een bijzondere band; de leden hebben elkaar via het internet gevonden en ook het album werd via het internet opgenomen door middel van het over en weer sturen van stukjes muziek. Stuwende kracht achter deze band is de Arjan Lucassen, opvallend middelpunt is de Mexicaanse zangeres Marcela Bovio. De band doet denken aan de huidige stroming gothicbands met een vrouw aan het roer, maar breidt dit uit met onder meer symfonische elementen en triphop. En met een zeer goede reputatie met betrekking tot live-shows.
Tot op heden zullen de volgende bands op 1 juli op het podium staan in Burgum:
Motörhead, Soulfly, Y&T, Deicide, Helloween, Alice in Chains, Dragonforce, Stone Sour, Trivium en Kamelot, Bloodsimple en Stream of Passion.

[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
Loop niet zo te kankeren, ondankbaar kutschorem.
Ik zie zo al een stuk of 5 gave bands, en nog zo'n aantal bands wat mooi meegenomen is.
Goed, geen acts met de omvang van een iron Maiden of Twisted Sister dit jaar (hoewel, Motorhead), maar het blijft de moeite weaard.
Verwende ensten.
Ik zie zo al een stuk of 5 gave bands, en nog zo'n aantal bands wat mooi meegenomen is.
Goed, geen acts met de omvang van een iron Maiden of Twisted Sister dit jaar (hoewel, Motorhead), maar het blijft de moeite weaard.
Verwende ensten.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Ja, ik vind het ook totaal niet erg.innuendo schreef:inderdaad! Ik vind dat je zelfs blij mag zijn dat Ill Nino afgezegd heeft.
Er zitten inderdaad 5 namen tussen die ook mij interesseren. Misshcien ga ik. Ik weet t nog niet.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- goddethroned
Wat is dat nou precies voor een band? Op Graspop staan ze ook al en BNR heeft er niets over.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- goddethroned
Devildriver kun je laten onder metalcore maar ze hebben ook wel death metal invloeden.Al met al niet echte softe muziek.Elessar schreef:Wat is dat nou precies voor een band? Op Graspop staan ze ook al en BNR heeft er niets over.
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
- fetuskiller
- Contacteer:
Onzin. Of er nou grote bands staan of niet, het heeft puur met smaak te maken. Als Maiden had afgesloten was ik nog niet gegaan. Alleen Deicide en Devildriver vind ik de moeite waard, te weinig dus om 50 euro voor te betalen, waarom ben ik dan verwend?dako schreef:Loop niet zo te kankeren, ondankbaar kutschorem.
Verwende ensten.
Hey BLADHARK..goddethroned schreef:De laatste band (op de Friese opener na) is Devildriver volgens de waldrock site.
Kan me herinneren dat waldrock 15 bands heeft.
Nog nooit geweest ofzow, of kan je gewoon niet tellen?
Er staan tot nu toe 13 bands op de site.
En nee ik sla dit jaar over.
Kut line upp
- goddethroned
Foutje,ik was vergeten dat ill nino heeft afgezegd.Amstel schreef:[..]
Hey BLADHARK..
Kan me herinneren dat waldrock 15 bands heeft.
Nog nooit geweest ofzow, of kan je gewoon niet tellen?
Er staan tot nu toe 13 bands op de site.
En nee ik sla dit jaar over.
Kut line upp
Maar dit jaar ben ik wel weer van de partij.Alleen jammer dat het een te hoog power metal gehalte heeft.
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Je baalt even, dan zet je jezelf er overheen en gaat feesten in de regen. Koud en zeiknat duik je je natte tent in, de volgende dag ga je lekker naar huis en zoek je je warme douche eens op en kijkt moe maar voldaan terug op een leuk festival.innuendo schreef:Ik denk dat een dag met flink wat regenbuien je uitje naar een festival zo verpest.
Zoals elk jaar dus.. vorig jaar enorme regenbuien tijdens Dynamo en aankomst vrijdag Waldrock. Maakt het er niet minder leuk om.
- Sargatanas
Ja lachen is dat, heb je je tent staan houdt het op met regenen.MMayo schreef:[..]
Je baalt even, dan zet je jezelf er overheen en gaat feesten in de regen. Koud en zeiknat duik je je natte tent in, de volgende dag ga je lekker naar huis en zoek je je warme douche eens op en kijkt moe maar voldaan terug op een leuk festival.
Zoals elk jaar dus.. vorig jaar enorme regenbuien tijdens Dynamo en aankomst vrijdag Waldrock. Maakt het er niet minder leuk om.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
Shaboon gaat dus openen lees ik net.
Dit jaar wordt er op de vrijdag voor Wâldrock namelijk wederom een Pre-Party georganiseerd in Dancing Quatrebras in Hurdegaryp. Dit jaar met:
Gorefest
Methusalem
The Monolith Death Cult
en een Friese metalband
De zaal gaat open om 20.30, de eerste band zal rond 21.30 beginnen te spelen. De entree is €6,-.
Voor de mensen op de Wâldrock-camping rijden speciale busjes tussen camping en Dancing Quatrebras. De bushalte vind je vlakbij de ingang van de camping
Dit jaar wordt er op de vrijdag voor Wâldrock namelijk wederom een Pre-Party georganiseerd in Dancing Quatrebras in Hurdegaryp. Dit jaar met:
Gorefest
Methusalem
The Monolith Death Cult
en een Friese metalband
De zaal gaat open om 20.30, de eerste band zal rond 21.30 beginnen te spelen. De entree is €6,-.
Voor de mensen op de Wâldrock-camping rijden speciale busjes tussen camping en Dancing Quatrebras. De bushalte vind je vlakbij de ingang van de camping
- fetuskiller
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
wat heeft je overgehaald?Tokus schreef:ik heb besloten om dit jaar tcoh maar weer te gaan.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
dit jaar helaas wel een minder programma...
waarom ga je niet naar graspop?
waarom ga je niet naar graspop?
Trotse vader sinds 25/02/10.
ja met Deicide, TMDC en Motorhead als aflsuiterfetuskiller schreef:Had Gorefest dan gewoon op het festival zelf gezet
Die warming up is bijna beter dan het hele Waldrock programma.
On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.