Ik ben te lui om te zoeken of er al een topic over Wacken Open Air is geopend..........dus here we go.
Mega festival van 03.08 t/m 05.08 in ons allergeliefd Duitsland.
Nu ga ik zelf niet snel de grens over om me naar de kanker te zuipen tussen duizende stinkende lichamen. Dit kan ik evengoed in ons eigen tering landje.
Maarrrrrrr.....nu viel me toevallig iets op in de line-up. Namelijk dat een band zou komen die al jaren niet live heeft gespeeld. Een band met een naam/verleden/stigma............Carnivore
Na een half uur kwijlen en staren naar mijn monitor ( en een orgasme of 10 verder ) besloot ik om mijn vooroordelen over Duitsers overboord te gooien om de grote stap te gaan wagen om af te reizen naar Wacken.
Voor alle andere idioten die mij willen vergezellen in deze brilliante kruistocht......hier info over Wacken. http://www.wacken.com
Wacken Open Air
- constantin
Wacken Open Air
Vergooi je leven voor een illusie
- EmptySkies
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Wacken Open Air
Een goed begin is het halve werk.constantin schreef:Ik ben te lui om te zoeken of er al een topic over Wacken Open Air is geopend..........dus here we go.
Mega festival van 03.08 t/m 05.08 in ons allergeliefd Duitsland.
Nu ga ik zelf niet snel de grens over om me naar de kanker te zuipen tussen duizende stinkende lichamen. Dit kan ik evengoed in ons eigen tering landje.
Maarrrrrrr.....nu viel me toevallig iets op in de line-up. Namelijk dat een band zou komen die al jaren niet live heeft gespeeld. Een band met een naam/verleden/stigma............Carnivore
Na een half uur kwijlen en staren naar mijn monitor ( en een orgasme of 10 verder ) besloot ik om mijn vooroordelen over Duitsers overboord te gooien om de grote stap te gaan wagen om af te reizen naar Wacken.
Voor alle andere idioten die mij willen vergezellen in deze brilliante kruistocht......hier info over Wacken. http://www.wacken.com
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Re: Wacken Open Air
no we don't.constantin schreef:Ik ben te lui om te zoeken of er al een topic over Wacken Open Air is geopend..........dus here we go.