Is er in Arnhem nog wat te beleven?
Is er in Arnhem nog wat te beleven?
wat gaat eenieder met koninginnedag uitspoken??
is er ergens nog metal, of gewoon aan de zuip en maar zien wat we doen?
Re: Is er in Arnhem nog wat te beleven?
Zucht.ha schreef:wat gaat eenieder met koninginnedag uitspoken??
Er is op parkeerplaats van goudvishal Kings of Metal.
KuchSearchKuchSukkel.
- Audiophile
Re: Is er in Arnhem nog wat te beleven?
Nee helemaal niks, het beste wat je kan doen is de hele dag in je nest blijven liggen, zeker als je in Arnhem woont.ha schreef:wat gaat eenieder met koninginnedag uitspoken??
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
- Stevevaifan
Nee echt, dan woon je in Arnhem en ga je hier vragen wat er te doen is. Echt, stuuuuupid, donders. Maar goed, er zijn kroegjes open in Arnhem en er lopen allerlei raar oranje uitgedost volk rond door de binnenstad. Dat ik als Zwolse moet gaan uitleggen wat er in fucking Arnhem te doen is, wellicht moet ik daar maar gaan wonen 

jezus wat kunnen jullie zeiken zeg,
ik vroeg me alleen af of iemand nog iets speciaals ging doen ( niet per definitie in Arnhem)
Maar laat maar kinders!
ik vroeg me alleen af of iemand nog iets speciaals ging doen ( niet per definitie in Arnhem)
Maar laat maar kinders!
Laatst gewijzigd door ha op wo apr 26, 2006 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Audiophile
- Audiophile
- Stevevaifan
- Audiophile
- fetuskiller
- Contacteer:
- Audiophile
Je kan ook nog een eindje fietsen, of de hond uitlaten, of in je neus peuteren, of een potje poepen(allen kunnen vrouwen niet poepen), je kan bij de buren aanbellen, je kan piano spelen, je kan gaan breien, je kan stofzuigen, je kan het plafond witten, je kan tv kijken, je kan stoppen met zeiken, je kan een cursus spaans volgen, je kan gaan koken, je kan een internetsite gaan maken, je kan een liedje zingen, je kan de kerstboo alvast optuigen, je kan je nagels lakken, je kan de vaatwasser inruimen, je kan nog een gave cd opzetten, je kan bij een pomp even sigaretten halen, je kan de stad induiken.ha schreef:je kan ook gewoon gaan slapen
En je punt?
[quote="Black No. 1"][..]
- Audiophile
- Stevevaifan
HOOFDLETTERS!ha schreef:zucht get a life! ben je dertien?? dan is dit oke, zoniet? dan ben je gewoon een loser. ik ga mijn tijd niet meer aan jou verdoen.
Damn, die jeugd van tegenwoordig.
Enne geloof dat de meesten hier al wel een leven hebben, wellicht zou het je goed doen wat meer buiten te komen. Dan zou je wellicht ook wel weten wat er in Arnhem te doen valt. Enne smoesjes met je ik wil weten wat men gaat doen verhaal, dat staat er niet. Er staat: Is er in Arnhem nog wat te beleven?
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
doe eens normaal, malloot..Audiophile schreef:[..]
Je kan ook nog een eindje fietsen, of de hond uitlaten, of in je neus peuteren, of een potje poepen(allen kunnen vrouwen niet poepen), je kan bij de buren aanbellen, je kan piano spelen, je kan gaan breien, je kan stofzuigen, je kan het plafond witten, je kan tv kijken, je kan stoppen met zeiken, je kan een cursus spaans volgen, je kan gaan koken, je kan een internetsite gaan maken, je kan een liedje zingen, je kan de kerstboo alvast optuigen, je kan je nagels lakken, je kan de vaatwasser inruimen, je kan nog een gave cd opzetten, je kan bij een pomp even sigaretten halen, je kan de stad induiken.
En je punt?
gewoon on-topic blijven is de regel , ook als iemand een vraag stelt.
overigens ben ik aan het werk op Koninginnedag
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- fetuskiller
- Contacteer:
Audiophile schreef:[..]
Je kan ook nog een eindje fietsen, of de hond uitlaten, of in je neus peuteren, of een potje poepen(allen kunnen vrouwen niet poepen), je kan bij de buren aanbellen, je kan piano spelen, je kan gaan breien, je kan stofzuigen, je kan het plafond witten, je kan tv kijken, je kan stoppen met zeiken, je kan een cursus spaans volgen, je kan gaan koken, je kan een internetsite gaan maken, je kan een liedje zingen, je kan de kerstboo alvast optuigen, je kan je nagels lakken, je kan de vaatwasser inruimen, je kan nog een gave cd opzetten, je kan bij een pomp even sigaretten halen, je kan de stad induiken.
En je punt?

Prachtig!
- Audiophile
- Kaleidoscope
- Contacteer:
Flink pilsen.ha schreef:jezus wat kunnen jullie zeiken zeg,
Maar laat maar kinders!
Naar Oranjepop in Ommen, waar een Thrash band zal spelen, en een Deep Purple coverband. En nog 2 bands namelijk 16 down, en 1 waarvan ik de naam niet weet.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/cooma/front1hn2.jpg[/img]
- Oblivion
- Contacteer:
Gezien de topictitel vroeg je je dat helemaal niet af, achterlijke randdebiel !!ha schreef:jezus wat kunnen jullie zeiken zeg,
Maar laat maar kinders!
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
-