Kings Of Metal Open Air 2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » za apr 29, 2006 11:24 am

MMayo schreef:[..]


Parkeren in elke stad is momenteel een hel geloof ik, krijg je op die dagen. Maar wellicht bij station wel ruimte ofzo. Waarom ga je niet gewoon met de trein trouwens? Is op tijd zat afgelopen en er rijden extra treinen.
Ik moet nog kaartjes ophalen bij iemand die woont in zo'n gat zonder treinstation... Allemaal veelste handig :S
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » za apr 29, 2006 11:58 am

Het ziet er inderdaad naar uit dat er zo af en toe een buitje kan vallen.
Kan mooi de pis even wegstromen.
"Maya subjects you..."

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » za apr 29, 2006 12:26 pm

Ik woon een kwartier van Arnhem en het stort hier nu gewoon naar beneden. Goed idee om een regenjas aan te doen dus :P

sicness0317
Berichten: 5891
Lid geworden op: do jun 12, 2003 10:35 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door sicness0317 » za apr 29, 2006 1:44 pm

Wat ben ik blij dat ik dit jaar niet ga, whehehe best vies weer vandaag. Naja, vorig jaar was wel gaaf maar dit jaar valt de line-up me tegen... geen boeiende bands voor mij
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » za apr 29, 2006 1:45 pm

dito, naja, Darkane, maar dat is dan ook het enige.
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Die_Eier_Von_Satan
Berichten: 3017
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:26 pm
Locatie: Surhústerfean
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » za apr 29, 2006 1:46 pm

Naast Sadus is er niet veel aan, nee.
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

sicness0317
Berichten: 5891
Lid geworden op: do jun 12, 2003 10:35 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door sicness0317 » za apr 29, 2006 1:50 pm

vorig jaar was wel gaaf, Finntroll,deadhead,naglfar,slayer coverband... dikke feescht! naja hoop voor de mensen die wel gaan dat het nog wat word
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16558
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » za apr 29, 2006 4:34 pm

Mooi man, hier is het gewoon goed weer.
Heus.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » za apr 29, 2006 4:35 pm

De wind maakt het anders veels te koud.

Gebruikersavatar
Stevevaifan
Berichten: 937
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 11:00 pm
Locatie: Westervoort

Bericht door Stevevaifan » za apr 29, 2006 4:50 pm

Ben blij dat ik geen kaartje gehaald hebt gezien het weer
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » za apr 29, 2006 6:05 pm

Wat boeit het weer nou? Nat word je toch wel van het headbangen, pitten, uit de lucht vallende pilschbekers, zeik op de grond en natte bierbuiken tegen je rug.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 30, 2006 12:11 am

Het was koud, zo nu en dan aardig nat en hagel, jawel! Sadus heerschte uiteraard, Kampfar was heel aardig (speelden 10 minuten korter dan op speelschema?) en Entombed klonk van een afstand toch best redelijk. Veel bekenden weer eens gesproken, veel gekkigheid, erg gezellig en genoeg bier. 11 van de 12 personen heel en op tijd in de trein gekregen, hele nette score dacht ik zo. Afterparty in de trein was erg vermakelijk, iets met crowdsurfen over bankjes en lege flessen voetbal. Kon zelfs nog met de bus naar huis, scheelt weer 15 minuten lopen. Geslaagde maar flink koude dag, vooral in de avond.

Gebruikersavatar
SatanicA
Berichten: 1565
Lid geworden op: zo mei 09, 2004 2:31 am
Locatie: 033-ZUID
Contacteer:

Bericht door SatanicA » zo apr 30, 2006 12:39 am

Soulreaver
Gemist, kan er dus niks over zeggen.

Chainsaw
Grappige act, niet echt mijn ding, maar klonk van afstand wel oke.

Death Squad
Klonk lekker old school. Kende het nl niet.

Darkane
WTF?? Nu al??
Ja.. vanavond weer ergens anders spelen.
Zang mocht iets harder, maar wat een heerlijke band is dit toch.

Sadus
Ja.. die dus ook in de middag, want die touren momenteel samen...
De tering wat was dat gaaf!! Alles klopte gewoon.

Heidevolk
Ik ben niet zo van de viking, maar dit kon me zeer zeker boeie.
En omdat het de plaatselijke band is kregen ze het grootste deel van het publiek mee.
Heel gezellig sfeertje en toch leuk om naar te kijken.

Kampfar
Tja.. stond een beetje achteraan.
Klonk best leuk, kende het niet, maar heidevolk kon ik eerlijk gezegt meer mee.

Entombed
Geluid was geweldig, set was bruut, zanger was dronken.
Heerlijk optreden en geweldige sfeer.
Samen met Sadus waren dit de 2 bands van de dag.
Vraag me niet wie er beter was, want van mij was het gelijk.

Kwartiertje met de bus, 35 minuten in de auto en weer lekker thuis, na een gezellige dag, met toffe bands.

(fucking veel bekenden gezien nog trouwens)
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo apr 30, 2006 12:50 am

Het was erg gaaf. Sadus en Entombed en toch ook wel Chainsaw waren de bands van de avond voor mij.

Verder weer veel mensen gesproken, het was erg gezellig.

Gebruikersavatar
Bestial Lust
Berichten: 1991
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 7:49 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » zo apr 30, 2006 1:08 am

Zoo dat was fors gaaf. Ben helemaal koud, maar gelukkig werd ik door de pit tijdens Entombed behoorlijk opgewarmd. Téring wat was dat lomp :D Ik heb nu ook overal pijn maargoed. Heel wat mf gezichten tegen gekomen ook.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo apr 30, 2006 1:10 am

Hehe die put bij Entombed was erg gaaf. Beter dan bij X-mass.

mardukfan
Berichten: 511
Lid geworden op: zo sep 14, 2003 9:46 am
Locatie: Esterwegen (D)
Contacteer:

Bericht door mardukfan » zo apr 30, 2006 1:15 am

Het was een gave dag, met afwisselende bands en een aantal bands die ik nog niet eerder live had gezien. Kortom een geslaagd feestje.
Laatst gewijzigd door mardukfan op zo apr 30, 2006 11:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
not all those who wander are lost!

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo apr 30, 2006 2:45 am

Ik ga nooit meer op koninginnedag ergens met de trein naartoe. Wat een kankermongolen kom je dan tegen en je komt bijna niet meer thuis. Maargoed, dag was verder geinig. Soulreaver was een leuke opener, maar niet meer dan dat. Chainsaw was vermakelijk om te zien en de muziek was ook nog redelijk. Zou niet meer weten wat Death Squad deed. Darkane en Sadus waren allebei vet om te zien. Heidevolk boeide niet zoveel en dat Kampfar zo hoog op de bill kan raken is me een raadsel. Entombed was een waardige afsluiter.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

mardukfan
Berichten: 511
Lid geworden op: zo sep 14, 2003 9:46 am
Locatie: Esterwegen (D)
Contacteer:

Bericht door mardukfan » zo apr 30, 2006 8:49 am

Soulcollector schreef:Ik ga nooit meer op koninginnedag ergens met de trein naartoe. Wat een kankermongolen kom je dan tegen en je komt bijna niet meer thuis. Maargoed, dag was verder geinig. Soulreaver was een leuke opener, maar niet meer dan dat. Chainsaw was vermakelijk om te zien en de muziek was ook nog redelijk. Zou niet meer weten wat Death Squad deed. Darkane en Sadus waren allebei vet om te zien. Heidevolk boeide niet zoveel en dat Kampfar zo hoog op de bill kan raken is me een raadsel. Entombed was een waardige afsluiter.
Kampfar was hardstikke gaaf en gezien het lange bestaan vind ik het geen rare plaats in de line up. Daar komt nog bij dat er een aantal bands op de bill stonden die savonds nog een show moesten spelen, dus is het logisch dat er bands die je normaal hoger op de bill verwacht eerder spelen en andersom
not all those who wander are lost!

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 30, 2006 10:47 am

Soulcollector schreef:Ik ga nooit meer op koninginnedag ergens met de trein naartoe. Wat een kankermongolen kom je dan tegen en je komt bijna niet meer thuis. Maargoed, dag was verder geinig. Soulreaver was een leuke opener, maar niet meer dan dat. Chainsaw was vermakelijk om te zien en de muziek was ook nog redelijk. Zou niet meer weten wat Death Squad deed. Darkane en Sadus waren allebei vet om te zien. Heidevolk boeide niet zoveel en dat Kampfar zo hoog op de bill kan raken is me een raadsel. Entombed was een waardige afsluiter.
Ja mooi he die trein taferelen, of tyfus lui met fluitjes in de hal.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo apr 30, 2006 11:07 am

Ja leuk die feestgangers. :? Op de heenweg stonden we voor Amsterdam stil, omdat er iemand aan de noodrem had getrokken en toen ging iedereen maar over het spoor lopen. Lachen joh. Daar stonden we dan 3 kwartier op 5 min van Amsterdam CS.

Swamp
Berichten: 536
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:05 am
Locatie: down there...

Bericht door Swamp » zo apr 30, 2006 11:10 am

mardukfan schreef:Gave dag, met een raar einde meer wil ik er niet over kwijt.
begin er dan niet over... :roll:
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 30, 2006 11:17 am

Orklord schreef:Ja leuk die feestgangers. :? Op de heenweg stonden we voor Amsterdam stil, omdat er iemand aan de noodrem had getrokken en toen ging iedereen maar over het spoor lopen. Lachen joh. Daar stonden we dan 3 kwartier op 5 min van Amsterdam CS.
Had jij ook best kunnen gaan lopen, die 5 minuten joh! Weetje wat het is, het volk kan niet goed overweg met feesten zoals dit. Overal is er drank te verkrijgen, overal opstootjes/vechtpartijen en weinig controle. Daar kunnen mensen niet mee overweg. Ook zoiets raars, vriendin van mij struikelde en viel op de grond en werd vervolgens door een of andere gozer een paar keer geschopt. Dat lijkt me niet geheel normaal, overigens heeft ze hem met haar kisten een paar keer flink tegen de schenen geschopt toen ze weer stond. Terecht ook. Alcohol doet rare dingen met mensen, volgende week weer.. maar dan bevrijdingsfestival. Zelfde effect.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo apr 30, 2006 11:31 am

Nee er werd verzocht niet te gaan lopen dus blijf ik netjes in de trein.
Maar verder ben ik het met je eens.

Maar goed, ik vond de sfeer op Kings of Metal wel heel goed.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 30, 2006 11:36 am

Orklord schreef:Nee er werd verzocht niet te gaan lopen dus blijf ik netjes in de trein.
Maar verder ben ik het met je eens.

Maar goed, ik vond de sfeer op Kings of Metal wel heel goed.
Mwah er deden zich wel wat dingetjes voor op KoM. Wel wat vechtersbaasjes gezien daar, maar verder was het wel okee.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo apr 30, 2006 11:52 am

MMayo schreef:[..]


Mwah er deden zich wel wat dingetjes voor op KoM. Wel wat vechtersbaasjes gezien daar, maar verder was het wel okee.
Daar heb ik dan niks van gemerkt.

Even een beschrijving wat ik van de bands vond:

Soulreaver
Ik kon de band alleen van naam en ik vond dat best een lekker potje death metal neerzetten. Leuke opener.

Chainsaw
Tjah, de dag ervoor ook gezien en ook hier zette ze een leuke show neer. Erg leuke band en ook nog eens gave muziek. Route666 blijft een heerlijk nummer en ook hun nieuwe nummer Meat Factory klonk weer erg gaaf.

Darkane
Deze band heb ik niet helemaal bekeken, voor mij is het niks. Ik hou niet van de vocalen, maar ze speelden zelf wel met veel plezier. Verder niets voor mij.

Sadus
Ik was toch wel erg benieuwd hoe ze zouden zijn en ze waren goed, erg goed zelfs. In het begin stond de bass iets te hard, maar later niet meer. Goede mix van oud en nieuw spul met als geweldige afsluiter Certain Death!!. Heb me hier erg vermaakt.

Death Squad
Over deze band kon ik helemaal niks vinden dus ik was erg benieuwd wat het zou zijn. Het bleek een Old School Death metal band te zijn die weer bij elkaar gekomen zijn en ik vond het erg lekker klinken. Ben wel benieuwd hoe ze op cd zijn.

Heidevolk
Gemist wegens eet verplichtingen

Kampfar
Toch maar even naar gekeken, maar al snel tot de conclusie gekomen dat het niks voor mij was.

Entombed
Op X-mass vond ik ze al erg goed, maar hier waren ze zelfs nog beter. Denk door het actievere publiek. Erg gaaf.

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » zo apr 30, 2006 12:17 pm

Ik neem aan dat Kampfar ook wat nieuwe nummers speelde? Speelde ze ook de nummers Norse en Troll?

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo apr 30, 2006 12:26 pm

mardukfan schreef:Kampfar was hardstikke gaaf en gezien het lange bestaan vind ik het geen rare plaats in de line up. Daar komt nog bij dat er een aantal bands op de bill stonden die savonds nog een show moesten spelen, dus is het logisch dat er bands die je normaal hoger op de bill verwacht eerder spelen en andersom
Ik vond het maar simpele black metal, niks spectaculairs aan. Leuk als je zelf nog maar net een gitaar hebt, maar zeker als je dan al lang bezig bent, zoals jij zegt, dan mag je toch wat interessanter gaan spelen.
MMayo schreef:Ja mooi he die trein taferelen, of tyfus lui met fluitjes in de hal.
Nee in een coupé met 4 fluitjes, das leuk. Ik had bijna m'n oordoppen nog ingedaan. Op station Nijmegen had een grapjas nog een brandbom aangestoken, waardoor de trein vertraging opliep en ik de laatste bus mistte en ik kon met geen mogelijkheid een taxi vinden.
Wat je zegt, een chaos is het tijdens zo'n massale dag. Alleen al de taxi standplaats was een woest terrein geworden. Mensen gingen al aan het begin van de oprit staan om als strontvliegen om aanrijdende taxi's te gaan zwermen. Alsof ze een overval wilden plegen.

Ik heb verder bij Entombed nog gezien dat iemand een paar tikken op z'n hoofd kreeg en ff tegen de vlakte ging. Zelf had ik bijna ruzie met een gast die m'n vader had kunnen zijn, maar dat lokte ik ook zelf uit. Buiten het festival en op weg naar huis heb ik iedereen genegeerd die wat tegen me zei.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo apr 30, 2006 12:45 pm

Ja, was een erg leuk dagje gister

Soulreaver blijft voor mij een 'net niet' bandje, ze hebben leuke ideën, en zelfs ook goede nummers maar live komen ze vrijwel nooit fatsoenlijk uit de verf. Onstrakke riffs en dito drumwerk en solo's die compleet de mist in gaan. Die zanger heeft een lekkere strot, dat wél.

Chainsaw zag ik voor de tweede keer, en ook dit keer speelde ze erg lekker, leuke heavy metal nummers, catchy en pakkend... Gitaar stond iets te zacht, maar verder weinig reden tot klagen. Om de act met dat varken heb ik flink in een scheur gelegen in ieder geval, vette band.

Darkane was erg sterk. Lekkere moderne thrash metal met zeer goede en strakke muzikanten. Alleen die zang is niet helemaal mijn ding, hij was ook niet erg goed bij stem had ik het idee, verder wel een erg lekker optreden.

Sadus zag ik voor het eerst en ik ben blij dat ik ze eindelijk aan het werk heb gezien. Geweldige show, lekkere setlist en een goed geluid. Vooral Steve speelde de sterren van de hemel, jammer dat de zang af en toe wat naar de achtergrond verdween, prima optreden verder.

Death Squad had ik nooit van gehoord en heb ik ook gemist wegens honger.

Heidevolk was best geinig maar wel erg saai en eentonig af en toe, niet echt mijn ding verder.

Kampfar speelde een lekkere pot black metal waar ik wel raad mee weet, goed geluid en een best lekkere show, jammer van de gitaar problemen, maar verder erg lekker.

Entombed was de band waar ik voor kwam, en terecht! Want wat een geweldig optreden gaven die gasten weer weg, alle vette nummers kwamen voorbij, de pit was lekker lomp en het geluid was het beste van de dag. Geweldig!!!

Al met al een geslaagt en gezellig dagje, erg veel bekende tegen gekomen en ook het weer viel achteraf gezien best mee. Geen spijt van in ieder geval.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 30, 2006 12:54 pm

Soulcollector schreef:[..]
Ik heb verder bij Entombed nog gezien dat iemand een paar tikken op z'n hoofd kreeg en ff tegen de vlakte ging.
Geloof dat dat het was waar Mardukfan het over had.

Gebruikersavatar
MetalHeus
Berichten: 262
Lid geworden op: wo mar 20, 2002 4:15 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door MetalHeus » zo apr 30, 2006 12:58 pm

Soulreaver goede opener en strak gespeeld vandaag.

Chainsaw strakke band en leuke show

Darkane goed optreden

Sadus de band van de dag, superstrak goede old school thrash

Death Squad niet mijn ding een brok herrie met weing spannende dingen

Heidevolk is leuk als je wat bier op heb meer niet

Kampfar was echt geen ruk aan

Entombed verraste mij enigzins goed optreden.

Verder het festival zelf mag best meer gelachen worden!!!
On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.

Gebruikersavatar
MetalHeus
Berichten: 262
Lid geworden op: wo mar 20, 2002 4:15 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door MetalHeus » zo apr 30, 2006 1:02 pm

MMayo schreef:[..]


Geloof dat dat het was waar Mardukfan het over had.
klopt zo dude viel recht voor me neus op de grond, was ook ff helemaal weg.
On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » zo apr 30, 2006 1:59 pm

fetuskiller schreef:Death Squad had ik nooit van gehoord en heb ik ook gemist wegens honger.
O, die band leek mij juist echt iets voor jou :P



Soulreaver

Vond ik erg vet. Geluid was goed, leuke riffjes, gave grunts. Ik ga deze band zeker in de gaten houden.

Chainsaw

Vierde keer dat ik ze zag spelen, het blijft een geweldige band, en vooral live.

Darkane

De zang is zowieso niet mijn ding, maar muziekaal vond ik het best aardig, maar na 3 nummers had ik het wel weer gehad. Ze speelden wel goed strak.

Sadus

Nooit echt veel van gehoord, maar werd echt omver geblazen. Ik ga er zeker wat albums van opzoeken. Voor mij de beste band van de dag.

Death Squad

Klonk erg vet, maar ik weet niet of het muziek is die ik ook op CD gaaf zou vinden.

Heidevolk

Niet gezien wegens honger.

Kampfar

Verveelde mij erg snel, ondanks dat ze een paar best leuke stukjes hadden. Black metal is niet mijn ding, en Kampfar is geen uitzondering

Entombed

Iets zei me al van te voren dat het een goede live band zou zijn, en dat was ook echt zo! Lekker strak gespeeld, en een erg goed geluid. Maar ook Entombed kan mij op CD niet zo heel erg lang boeien..


Was in ieder geval een erg gave dag. Maar goed dat we op het laatste moment nog twee kaartjes konden kopen, anders was ik verdoemd om msamen met m'n vriendin door Amsterdam te lopen.. :?

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » zo apr 30, 2006 2:43 pm

Ondanks een griepje, slaapgebrek en de kou toch nog erg naar mn zin gehad.
Sadus was gaaf, al hadden er 1 of 2 meer oude nummers gespeeld mogen worden.
Prima dagje, paraplu's zijn in mijn waardering gestegen.
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » zo apr 30, 2006 3:47 pm

Soulreaver

Pfff, ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken. Opzich leuke liedjes, maar zoveel fouten.

Chainsaw

Maakt het dubbel en dwars goed. Wat een goede liveband is dat. leuk die dingen eromheen, en die mannen! wat een helden. lange jassen, zonnebrillen, kroontjes, leuk ja. en goede muziek, dat ook nog.

Darkane

Godver, wat strak zeg. goede drummer vooral. zanger iets minder, maar wel errug strak. uitgebreid drumstel heeft die knakker trouwens.

Sadus

Eerste keer Sadus voor mij, en ik had me er op verheugd. en damn, ze deden het super! die bassist, Stve DiGiorgio is een van de beste metalbassisten ooit. wat een held. erg strak, superband.

Death Squad

Gemist, maar de Kipburgers smaakten lekker.

Heidevolk

Best leuk hoor, vrolijke drinkmuziek. verder niet speciaal of iets.

Kampfar

Gave black, eerst dacht ik toen ik die zanger zag: "Haha, moet daar een goede putroggel uitkomen?", maar dat was verkeerd gedacht. goede drummer ook, lekker strak allemaal.

Entombed

Een groot feest, briljante beukmuziek, ben lekker losgegaan. Ik was erg benieuwd, en mijn hoge vewachtingen zijn vervuld.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » zo apr 30, 2006 3:48 pm

Oak schreef:Ik neem aan dat Kampfar ook wat nieuwe nummers speelde? Speelde ze ook de nummers Norse en Troll?

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » zo apr 30, 2006 3:50 pm

geen idee.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

mardukfan
Berichten: 511
Lid geworden op: zo sep 14, 2003 9:46 am
Locatie: Esterwegen (D)
Contacteer:

Bericht door mardukfan » zo apr 30, 2006 3:56 pm

MetalHeus schreef:[..]


klopt zo dude viel recht voor me neus op de grond, was ook ff helemaal weg.
ja idd, dat is een kameraad van me die tegen de vlakte ging. Wat misverstanden die uiteindelijk uitmonden in het uitdelen van klappen. Beetje jammer allemaal.
not all those who wander are lost!

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » zo apr 30, 2006 3:59 pm

er waren ook een hoop irritante bezopen lui. express bier gieten over Fetuskiller, Kimmie lastigvallen, 2 jochies die vanaf de zijkant van de pit express liepen te meppen en zelf de pit niet inkomen. homofielen.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » zo apr 30, 2006 4:01 pm

Zwakzinnige submensen zijn dat altijd ja.
Als je niet tegen alcohol houdende dranken kan moet je maar aan de waterkraan lurken.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo apr 30, 2006 4:03 pm

EmptySkies schreef: 2 jochies die vanaf de zijkant van de pit express liepen te meppen en zelf de pit niet inkomen. homofielen.
Je bedoelt die met korte haren? Die waren idd irritant.

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » zo apr 30, 2006 4:06 pm

Orklord schreef:[..]


Je bedoelt die met korte haren? Die waren idd irritant.
ja die ja. ik heb ze echt om de 2 minuten geprobeerd van achter hun in de pit mee te trekken, Fetuskiller heeft ze ook nog een paar keer klappen gegeven, zakken stront.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » zo apr 30, 2006 4:06 pm

dubbelpost. kut.
Laatst gewijzigd door EmptySkies op zo apr 30, 2006 4:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
Phasmagoria
Berichten: 496
Lid geworden op: za jan 17, 2004 4:17 pm

Bericht door Phasmagoria » zo apr 30, 2006 4:09 pm

Gelukkig waren er ook een heleboel lieve mensen. 8)
Where's your saviour, where hides Jesus
Why isn't he at war against us

mrugly
Berichten: 9
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 7:40 pm

Bericht door mrugly » zo apr 30, 2006 4:51 pm

Afbeelding

Fotoverslag nu online bij http://www.metalshots.com

Gebruikersavatar
S.Y.L.
Berichten: 493
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 11:41 pm
Locatie: grim frostbitten noorden

Bericht door S.Y.L. » zo apr 30, 2006 6:06 pm

Oak schreef:Ik neem aan dat Kampfar ook wat nieuwe nummers speelde? Speelde ze ook de nummers Norse en Troll?
Denk het wel aangezien ze die in de vera wel.
[url=http://www.getthrashed.com][img]http://www.getthrashed.com/media/images/gt-banner-01.jpg[/img][/url]

Gebruikersavatar
fuelforhatred
Berichten: 733
Lid geworden op: di sep 07, 2004 5:49 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door fuelforhatred » zo apr 30, 2006 6:14 pm

gave foto's,veel bekende koppen gezien. En ook nog een zatte foto van mezelf gevonden...

http://www.metalshots.com/2006-04-29_Ki ... _0204.html
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]

[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » zo apr 30, 2006 6:23 pm

hehe met de paraplu op vooraan bij een concert staan.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » zo apr 30, 2006 11:05 pm

EmptySkies schreef:er waren ook een hoop irritante bezopen lui. express bier gieten over Fetuskiller, Kimmie lastigvallen, 2 jochies die vanaf de zijkant van de pit express liepen te meppen en zelf de pit niet inkomen. homofielen.
Dat bier was metalheus in een bezopen bui... Wel grappig, hehe..
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Bestial Lust
Berichten: 1991
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 7:49 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » zo apr 30, 2006 11:09 pm

Ik sta er vrij vaak op, meestal zie je alleen mn haar, maar op deze foto zie je zowaar meer dan dat:

http://www.metalshots.com/2006-04-29_Ki ... _0100.html
(zwarte vlek met rood haar, in het midden)

Volgens mij was ik net bezig met headbangen, zo aan mn haar te zien.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Plaats reactie