Bolt thrower?arnibes schreef:[..]
Wanneer heb je me dat dan zien doen
Sadus+Darkane+Gory Blister in 013 30 april
- sugar daddy
- sugar daddy
-
- arnibes
- Contacteer:
Dat was wel vermakelijk vanmiddag.
Glory Blister was grappig om te aanschouwen, maar zeker niet bijzonder.
Van Darkane kon ik de zang niet aanhoren. Vreselijk.
Jammer want er zaten best goede passages bij.
Sadus vond ik erg gaaf. Dat soort muziek kan ik wel wat mee. Alleen jammer dat ik om iets over 7 al weg moest.
Toch ook wel jammer dat ik zo'n beetje de jongste daar was. En dat het publiek zo dood was als een pier grotendeels viel me ook tegen.
Glory Blister was grappig om te aanschouwen, maar zeker niet bijzonder.
Van Darkane kon ik de zang niet aanhoren. Vreselijk.
Jammer want er zaten best goede passages bij.
Sadus vond ik erg gaaf. Dat soort muziek kan ik wel wat mee. Alleen jammer dat ik om iets over 7 al weg moest.
Toch ook wel jammer dat ik zo'n beetje de jongste daar was. En dat het publiek zo dood was als een pier grotendeels viel me ook tegen.
-
-
- Contacteer:
Gory Blister is een goede band. Afwisselende nummers werden strak gespeeld, en het was goed te volgen ook al was het geluid wat rommelig in het begin. De zanger stond erbij alsof hij in meerdere musicals had gespeeld.
Darkane vond ik erg tegenvallen. Het wist me niet te grijpen. Dat ligt dan vooral ook wel aan de stijl van zingen, ik mis de bijtende sound die veel thrashzangers wel hebben. Vervelend.
Sadus was het hoogtepunt van de avond. Veel nummers van het nieuwe album. Sommige nummers zijn wat langdradig maar dat mocht de pret niet drukken. En het is gaaf om Steve Digiorgio te zien bassen, alleen hadden die effectjes erop van mij niet gehoeven.
Darkane vond ik erg tegenvallen. Het wist me niet te grijpen. Dat ligt dan vooral ook wel aan de stijl van zingen, ik mis de bijtende sound die veel thrashzangers wel hebben. Vervelend.
Sadus was het hoogtepunt van de avond. Veel nummers van het nieuwe album. Sommige nummers zijn wat langdradig maar dat mocht de pret niet drukken. En het is gaaf om Steve Digiorgio te zien bassen, alleen hadden die effectjes erop van mij niet gehoeven.
- fetuskiller
- Contacteer:
Juist wél man! Dat kwam op Kings of metal ook zo gaaf uit de verf, die kerel is een geweldenaar en juist die gestoorde effecten en keyboard stukken vind ik erg gaaf aan Sadus, je komt het ook niet vaak tegen bij andere bands in het genre.StraightHate schreef: alleen hadden die effectjes erop van mij niet gehoeven.
- Destructor
Helemaal mee eens, het brengt ook nog wat variatie aan de muziek toe.fetuskiller schreef:[..]
Juist wél man! Dat kwam op Kings of metal ook zo gaaf uit de verf, die kerel is een geweldenaar en juist die gestoorde effecten en keyboard stukken vind ik erg gaaf aan Sadus, je komt het ook niet vaak tegen bij andere bands in het genre.
-
- Contacteer:
Het is wel origineel natuurlijk, alleen vond ik het op een bepaald moment wel genoeg.fetuskiller schreef:[..]
Juist wél man! Dat kwam op Kings of metal ook zo gaaf uit de verf, die kerel is een geweldenaar en juist die gestoorde effecten en keyboard stukken vind ik erg gaaf aan Sadus, je komt het ook niet vaak tegen bij andere bands in het genre.
- sugar daddy
Het was heel gaaf gisteren, vooral Sadus was heel erg gaaf. De nieuwe nummers kwamen live erg goed over maar het was wel lekker dat er wat oudere nummers tussenzaten als "Certain Death" en "Through the eyes of greed". Verder was Steve digiorgio meesterlijk. De solo's van hem en de drummer waren ook leuk om te zien. Oja de onderbroekenact van Darkane tijdens Sadus was hylarisch.
Darkane vond ik een lekker voorprogramma voor een band als Sadus. De muziek klonk lekker, de zang was niet geweldig.
Gory blister heb ik nog net het laatste nummer van gezien dus daar kan ik niet veel van zeggen.
Darkane vond ik een lekker voorprogramma voor een band als Sadus. De muziek klonk lekker, de zang was niet geweldig.
Gory blister heb ik nog net het laatste nummer van gezien dus daar kan ik niet veel van zeggen.
Op mijn website zijn nog wat foto's te bezichtigen,
http://www.metal-experience.com
Sadus

Darkane

Gory Blister

http://www.metal-experience.com
Sadus

Darkane

Gory Blister

- EmptySkies
- Contacteer: