Black Witchery live opnames (uit Baroeg) GEZOCHT
-
Black Witchery live opnames (uit Baroeg) GEZOCHT
Ik ben hiernaar op zoek, als iemand hier de video van weet te vinden, dan wil ik die heel graag kopen/overnemen/ruilen voor iets uit mijn verzameling of gewoon voor geld. Ook informatie over waar die te vinden zou zijn is welkom. Alvast bedankt.
-
- Parabellum
-
Ja sorry, maar ik ging ervan uit dat degene die deze video heeft de datum niet hoeft te weten aangezien het de enige keer was dat ze in Nederland speelden. Maar als iemand die voor me weet op te snorren...zou geweldig zijn. Ik heb een berg livedvds als ruil trouwens, voor degene die de opnames heeft.fey-metallica schreef:het zou mij veel helpen als je weet wat de datum van het concert was
-
Volgens mij hebben ze ook nog in de Metropool gespeeld. Ik geloof samen met Armagedda en Manticore.blackwitch schreef:[..]
Ja sorry, maar ik ging ervan uit dat degene die deze video heeft de datum niet hoeft te weten aangezien het de enige keer was dat ze in Nederland speelden. Maar als iemand die voor me weet op te snorren...zou geweldig zijn. Ik heb een berg livedvds als ruil trouwens, voor degene die de opnames heeft.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Ik weet niet of ze gemaakt zijn. Ik heb daar toen niet opgelet. Ik zag bij concerten wel regelmatig zo'n gozer lopen die opnames aan het maken was. Forhekset geloof ik dat hij zich noemt.treurmars schreef:Ja klopt, was iig samen met die 2 bands, ik was er toen ook.
Maar hoe weet je zo zeker dat er toen videoopnames zijn gemaakt?
Heavy Metal! Just my way
-
Ik wist eerst ook niet dat er een opname van bestond (uit de Baroeg), maar ik werd erop gewezen door die Forhekset (die de opname ook niet heeft) op een ander forum en aangezien ik alles van Black Witchery spaar sloeg bij mij weer alles op tilt ook omdat ik ervan uitging dat ik al hun videos al had. Ik wist niet dat ze ook in Hengelo hadden gespeeld, ik dacht dat Rotterdam daarvoor in de plaats was gekomen.
Maar goed, nog steeds geen video in zicht
Maar goed, nog steeds geen video in zicht