Black Metal
- XnegativeX
- Contacteer:
@neg: dit bedoelde ik.nuberus schreef:[..]
foutje, check hier:
http://www.funeralprocession.net/downlo ... r_edit.mp3
en
http://www.funeralprocession.net/downlo ... t_edit.mp3
en een notitie voor verdere overtuiging"
http://www.vampire-magazine.com/album_r ... ssion.html
En de man zal heersen.
- the true Thorko
Nou ben ik aardig Marduk fan maar La Grand Dance Macabre en World Funeral zijn toch behoorlijk zwak. En Nightwing vind ik op de nummers 'Slay the Nazarene'en 'Dreams of Blood and Iron'ook niet echt geweldig.sanguis schreef:Ik heb Marduk, nog nooit kunnen betrappen op een slecht album. Ik vind het nog steeds een van de beste BM bands.
[quote="KoenM"][..]
Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.
Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- Blood&Ashes
- Blood&Ashes
- Blood&Ashes
Dat komt er toch niet meer? Ik meen mij te herinneren dat ze gestopt waren en dat dit ook bevestigd was door de band?
:edit:
Ik vergis me.
:edit:
Ik vergis me.
Lekker onduidelijk.GB is actually taking a break yes.
A long break... and we don't know yet if we will carry on.
Laatst gewijzigd door Blood&Ashes op za mei 06, 2006 5:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
En een ex-Glorior Belli lid.K. schreef:Obscurus Advocam ja, maar dat is een sideproject van één Glorior Belli lid geloof ik.
Sander alweer in NL? Kan ik'm es mailen over m'n tape's.

[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- XnegativeX
- Contacteer:
Dit klinkt erg lekker! Hun bandnaam doet trouwens tergend trage, donkere muziek vermoeden maar dit ragt stevig door.nuberus schreef:[..]
@neg: dit bedoelde ik.
Toch zit er genoeg sfeer in om het interessant te houden.
Die zanger klinkt ook lekker ziek.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Blood&Ashes
Het zijn inderdaad niet de beste, maar ik vind ze verre van slecht. Bleached bones vind ik een van de beste Marduk songs.V. schreef:[..]
Nou ben ik aardig Marduk fan maar La Grand Dance Macabre en World Funeral zijn toch behoorlijk zwak. En Nightwing vind ik op de nummers 'Slay the Nazarene'en 'Dreams of Blood and Iron'ook niet echt geweldig.
Gelukkig is smaak een persoonlijke gift, en daar kan natuurlijk geen ruzie over gemaakt worden.
- Blood&Ashes
Dus jij steekt 'm graag in jonge blaadjes? Ok.nuberus schreef:[..]
Marduk is een uitgedroogde kut, een zanger die dient als smeermiddel garandeert nog geen puike wip om maar in de figuurlijke zin te blijven.
Glorior Belli daarentegen, als een jong blaadje.
Laatst gewijzigd door Meltdown op za mei 06, 2006 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Trouwens, het laatste Forest album is een gigantische vooruitgang op de sfeervolle doch ruizige eerdere albums.
Goede productie (al klinken de drums iets te blikkerig), snijdende rauwe songs en een beetje Temnozor-achtig hier en daar.
Dat laatste vooral vanwege de lichte folk invloeden, al ligt hier de nadruk meer op de wat rauwere black metal. Erg gaaf om nu eens de rauwe koude black metal van de band tot z'n recht horen te komen.
Erg lekker schijfje. Overigens is de laatste release van Branikald ook wel goed te pruimen, wat meer clean zang (niet altijd even succesvol) maar wel sfeervol.
Goede productie (al klinken de drums iets te blikkerig), snijdende rauwe songs en een beetje Temnozor-achtig hier en daar.
Dat laatste vooral vanwege de lichte folk invloeden, al ligt hier de nadruk meer op de wat rauwere black metal. Erg gaaf om nu eens de rauwe koude black metal van de band tot z'n recht horen te komen.
Erg lekker schijfje. Overigens is de laatste release van Branikald ook wel goed te pruimen, wat meer clean zang (niet altijd even succesvol) maar wel sfeervol.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Overigens al mensen die het uit Oekraïne afkomstige Thunderkraft al hebben gehoord.
Deze band met leden van Drudkh, Rhunes of Dianceht en Dub Buk speelt een vreemd mengsel van folk, black metal, death metal, industrial en het geheel is zelfs doorspekt met groovende core invloeden. Erg gaaf hoewel dat misschien als een zenuwachtige combinatie klinkt.
check http://www.blazing.ws/ voor een mp3tje .
Deze band met leden van Drudkh, Rhunes of Dianceht en Dub Buk speelt een vreemd mengsel van folk, black metal, death metal, industrial en het geheel is zelfs doorspekt met groovende core invloeden. Erg gaaf hoewel dat misschien als een zenuwachtige combinatie klinkt.
check http://www.blazing.ws/ voor een mp3tje .
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
- zwarte krijser
- Hellhammer
Panchrysia nieuws:
07 - 05 - 2006: On to the ultimate crescendo of hell
Cover art for the Panchrysia/Iconoclasm - split has been finished. Expect this piece of earthly decadence to be released at the end of june.
Last week, we've had our recordings remixed by Jan De Rijck (a.o. Novastar, Vive la Fete). A splendid job, pure professionalism. He has driven it all to the top. Now there's only mastering to come..
Listen to a fragment:
http://www.panchrysia.be/_img/namen/index.html
Great to see Dol onstage again after a fast recovery. The gig at Namur went smooth.
>>>Click here for the Namur-pictures
More to come in the next months:
> 06/06 - 666-fest @ 't Wit Paard - Heist Goor
> 10/06 - Leeuwarden (NL)
> 15/07 - In Flammen Open Air - Torgau (GER)
> 04/08 - Hageland Fest - Aarschot
> 04/11 - Catacombfest - Antwerpen
- the true Thorko
- the true Thorko
't wordt tijd voor wat nieuw Lurker of Chalice-spul...
EDIT: Damn... soms komt er een band die je achteloos hebt genegeerd als bij donderslag terug. Dit keer Old Wainds - hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien?
EDIT: Damn... soms komt er een band die je achteloos hebt genegeerd als bij donderslag terug. Dit keer Old Wainds - hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien?
Laatst gewijzigd door the true Thorko op di mei 09, 2006 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.