Iced Earth

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo feb 26, 2006 10:36 am

oja, en ook tekstueel stelt het tegenwoordig veel minder voor

overigens vind ik dit allemaal zeer jammer, de oude iced earth was een van mjin favoriete bands aller tijden
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Rene

Bericht door Rene » zo feb 26, 2006 8:03 pm

Er zijn zat mensen die The Dark Saga en Something Wicked This Way Comes het beste werk vinden, waaronder ik.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

valkyrian

Bericht door valkyrian » zo feb 26, 2006 9:14 pm

ik vind something wicked t beste, en daarna horrorshow, omdat daar eigenlijk mijn favouriete nummer opstaat: damien

Metallist

Bericht door Metallist » zo feb 26, 2006 10:12 pm

Kristof schreef:oja, en ook tekstueel stelt het tegenwoordig veel minder voor

overigens vind ik dit allemaal zeer jammer, de oude iced earth was een van mjin favoriete bands aller tijden
Mee eens.
www.myspace.com/thenewdominion

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo feb 26, 2006 10:17 pm

En ik weet nog steeds niet wat ik het beste album vind. Alle albums hebben hun nummers en charme.

Dat is vast de rede dat Alive in Athens meer rondjes hier maakt dan de andere albums.

Ik zoek nu naar de 1e versie van Night of the Stormrider.

jeffrey

Bericht door jeffrey » za apr 01, 2006 1:13 pm

Iemand enig idee of John Greely (zanger op Night of the Stormrider) nog in andere bands heeft gezongen?
Allemaal even normaal doen tegen djent

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » za apr 01, 2006 1:35 pm

Volgens mij heeft 'ie alleen in Iced Earth gezongen.

Overigens mag de Iced Earth site best eens geupdate worden, de laatste update is van 13 mei 2005.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » za apr 01, 2006 2:07 pm

Hellhammer schreef:Volgens mij heeft 'ie alleen in Iced Earth gezongen.

Overigens mag de Iced Earth site best eens geupdate worden, de laatste update is van 13 mei 2005.
Ach ja....

John is nog steeds bezig met z'n levenswerk aan het schrijven. Als Tim Owens klaar is met z'n tour gaat hij kijken wat John ervan het gebakken.

Dat was het laatste nieuws dacht ik. Ook al een aantal maanden oud.

Argarath

Bericht door Argarath » za apr 01, 2006 3:17 pm

Night of the Stormrider vind ik de beste plaat. En ik heb in de oude versie.

Zoals het hoort.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

jeffrey

Bericht door jeffrey » za apr 01, 2006 3:25 pm

Hellhammer schreef:Volgens mij heeft 'ie alleen in Iced Earth gezongen.

Zonde. Was iig wel een geweldige zanger.

Dat is spul in de Dark Genesis box, zijn die allemaal met Barlow op de zang?

MegaDood

Bericht door MegaDood » za apr 01, 2006 3:36 pm

jeffrey schreef:[..]

nope!

jeffrey

Bericht door jeffrey » za apr 01, 2006 3:38 pm

Nou dan gaat die eens besteld worden, als mijn loon binnen is.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za apr 01, 2006 4:04 pm

jeffrey schreef:[..]

nee, in die box zitten de eerste drie albums, waarvan dus alleen Burnt Offerings met Barlow op zang is. Tevens zit er nog de Enter The Realm demo in, die voor het debuutalbum gemaakt is, en een cd met covers, waarop Barlow wel zingt.
O ja en alle albums zijn opnieuw gemixt. Het geluid is over het algemeen wat voller, maar niet overal is die nieuwe mix echt een verbetering.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » vr apr 21, 2006 9:18 pm

ik kwam net op de site van IE en zag dat daar het laatste nieuws alweer van mei 05 dateerde weet iemand hoe het ondertussen met de rug van John is en of er meer nieuws is mbt de nieuwe cd's die hij in de planning heeft staan? want ik ben zo langzamerhand het wachten wel een beetje beu en met mij vele denk ik
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr apr 21, 2006 9:22 pm

ja z'n rug gaat goed, en hij schrijft momenteel aan z'n Something Wicked album. Dat is wat Ripper me onlangs zei.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » vr apr 21, 2006 9:30 pm

Tokus schreef:ja z'n rug gaat goed, en hij schrijft momenteel aan z'n Something Wicked album. Dat is wat Ripper me onlangs zei.
ben je nu serieus of...

is hij geopereerd?

Thaumaturgy

Bericht door Thaumaturgy » di mei 09, 2006 3:12 pm

Alive in 2006Posted by Jon Schaffer on 2006-05-08 21:18:03:

Hello Everyone!

I know I've been really lame with the updates and I'm sorry about that. We've let things get pretty lax here at Iced Earth.com and we're going to be making some changes in this in the not too distant future. As some of you are aware, I'm not really the internet type of guy and only use it for my email, and even that I avoid often (which does annoy my business associates at times; but hey, that's what phones are for!), so I spend as little time as possible on a computer; unless it's my studio computer and I'm spending a LOT of time on that one. Tim enjoys surfing and all of that stuff so he's going to be involved in the IE site a lot more in the future. You'll be seeing some big changes in the site with the release of the next IE CD.

Which actually brings me to the next bit of news... I'm completely consumed in the writing process of what will be by far the most ambitious album(s) IE has ever done. Some of you probably know that the next 2 releases will comprise the full concept album of the Something Wicked story line, Part 1 & Part 2. I know it's taken quite some time to get this beast on its way to fruition, but it IS finally happening, and I really feel the time is right. The goal is to make this our most epic, dynamic, most melodic and heaviest CD ever. Because of the depth and detail of the story it would be impossible to do it on one CD, there simply is not enough time, so I'm writing both parts at one time so that the continuity is there. If I were to wait a year or two to start writing part 2 I would be in a completely different frame of mind and it wouldn't work nearly as well, so the best thing is to do all the writing at once. We'll get Part 1 recorded, mixed and released and then finish part 2 which will come out about 6 months later. That's at least the preliminary plan. We are still pretty early in the process but things are starting to move along nicely.

I know it's been some time since the release of "The Glorious Burden" and I ask you to please be patient because what's coming next is going to blow you away. This is the album that IE fans have been waiting for.

I want to apologize to the European fans for not making it over there for a headline tour on the last album. My back problems got too intense to be on the road and that really screwed things up for everyone, myself, the rest of the guys in the band, our crew, the promoters etc.. We would have toured a lot more than we did had I not had these problems. The great thing is that the last surgical procedure I had in October of 2004 seems to have worked to make the pain much more tolerable. I did very extensive therapy for many months and am committed to being in the best shape of my life by the time we tour again. It's good to be enjoying life for the first time in a very long time.

I'd like to take this opportunity to thank those of you that have picked up the Demons & Wizards "Touched by the Crimson King" CD. Sales have been excellent worldwide and again have exceeded myself and Hansi's expectations. It outsold the 1st release in mere months in many territories, (including the US), around the world and charted high in several European countries. The normal mode of operation is to get out and push the CD by doing live shows but due to Hansi's activities with Blind Guardian and my writing schedule for the next IE release it will probably be a while before we do any live shows. We knew we had a small window of opportunity to get this one recorded and released and were aware that touring was going to be done at a later date from the beginning. We felt it had been too long since the first CD was released so we opted for this plan instead of waiting another 2 years to get the 2nd CD out. We will be doing a live CD at some point here in the States, probably NYC, and that's sure to be quite an event!

2005 was a very special year for me. My daughter was born and it's been by far the greatest thing that's ever happened to me. After so many years of ass breaking work to keep this band alive and successful it was time for me to take care of #1. So I devoted my time to my health and my family and it was great. My batteries definitely needed recharging. Things are in perspective like never before and I feel more determined and more focused than ever. I can say in full confidence that this is coming through in the music.

Contrary to some rumors IE is still very much alive and will be coming back with a vengeance, stronger and more driven than ever to spread our brand of metal. Tim, Bobby and I are very much looking forward to getting these CD's in the can and getting back out to see you all again.

I haven't concentrated until recently with filling the open positions as there are plenty of very talented musicians out there that would love to be a part of the IE legacy. We get hit with demos and email constantly from a lot of great players, even when we're not looking. I'm checking out a few people and announcements will be made when the decisions have been made.

I'll leave another post here in the near future with some titles and updates on the writing and happenings in IE world.

Until next time, Cloven Hooves up!

\m/ \m/

Best to you all,

Jon

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » di mei 09, 2006 3:40 pm

dus en 2 conceptcd's en een livecd :twisted:

maar wanneer omt hij deze kant nu op?

de Nosse
Contacteer:

Bericht door de Nosse » di mei 09, 2006 4:50 pm

METALLICAn schreef:maar wanneer omt hij deze kant nu op?
Daar zit ik dus niet naar uit te kijken. Sinds matthew barlow weg is, heeft deze groep veel verloren voor mij. Dan zou ik liever demons & wizards eens live bezig zien.
Wat natuurlijk niet wilt zeggen da'k het nieuwe werk niet zal beluisteren, maar ik vrees er toch wel een beetje voor.
TartaarFest II :Chalice - Creature - Bütcher - Crusader : 07/10 @ 't kompas - Sint niklaas

www.tartaar.be for more info

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » di mei 09, 2006 4:54 pm

mijn eerste album was burden dus ik weet niet anders(heb ze nu wel bijna allemaal behalve wicked)

de Nosse
Contacteer:

Bericht door de Nosse » di mei 09, 2006 5:04 pm

METALLICAn schreef:mijn eerste album was burden dus ik weet niet anders(heb ze nu wel bijna allemaal behalve wicked)
zeker wicked kopen, echt wel hun beste album. En ja, ik vond/vind dat matthew barlow 1 van de betere heavy metal stemmen heeft. En om dan the ripper bezig te horen, zwak afkooksel imo. Ook live geeft het niet zoveel meer, kheb ze 2 jaar geleden gezien op graspop en ik was toch wel teleurgesteld.

btw
matthew barlow zoals hij er nu uitziet :shock:

Afbeelding
TartaarFest II :Chalice - Creature - Bütcher - Crusader : 07/10 @ 't kompas - Sint niklaas

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » di mei 09, 2006 5:05 pm

Tokus schreef:[..]
...en een cd met covers, waarop Barlow wel zingt.
Ook daarop zingt Barlow niet alles, ik weet niet meer exact welke nummers, maar er staat in het boekje dat Barlow toen al bezig was met zijn vertrek, en daarom graag wilde dat Jon Schaffer zelf wat nummers zong.
KFFR, old-school metal!

Deadhead

Bericht door Deadhead » di mei 09, 2006 5:07 pm

de Nosse schreef:[..]

zeker wicked kopen, echt wel hun beste album. En ja, ik vond/vind dat matthew barlow 1 van de betere heavy metal stemmen heeft. En om dan the ripper bezig te horen, zwak afkooksel imo. Ook live geeft het niet zoveel meer, kheb ze 2 jaar geleden gezien op graspop en ik was toch wel teleurgesteld.

btw
matthew barlow zoals hij er nu uitziet :shock:

Afbeelding
Hij zit in een band van het politiekorps waar hij werkt...
Misschien is iets om uit te checken :wink:
[img]http://www.vampire-magazine.com/images/bands/opt/sacred_reich__logo_mw275_mh80.jpg[/img]

de Nosse
Contacteer:

Bericht door de Nosse » di mei 09, 2006 5:09 pm

Agent Steel schreef: Hij zit in een band van het politiekorps waar hij werkt...
Misschien is iets om uit te checken :wink:
Dat is niet John Greely, maar matthew barlow (zie fot in kostuum 2 posts terug ofzo). En de link naar zijn nieuwe 'groep' kun je HIER vinden.

Deadhead

Bericht door Deadhead » di mei 09, 2006 5:10 pm

Ik weet het, hem m'n berichtje al aangepast
[img]http://www.vampire-magazine.com/images/bands/opt/sacred_reich__logo_mw275_mh80.jpg[/img]

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » di mei 09, 2006 5:36 pm

Thaumaturgy schreef:Alive in 2006Posted by Jon Schaffer on 2006-05-08 21:18:03:

check jij nog echt elke dag de iced-site? Dat je de post meteen is opgevallen ? Overigens heb ik er heel toevallig eergisteren voor het eerst sinds maanden weer eens opgekeken, om te zien of er eindelijk nieuws was, maar tevergeefs....

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » di mei 09, 2006 5:48 pm

HighKing schreef:[..]

Ook daarop zingt Barlow niet alles, ik weet niet meer exact welke nummers, maar er staat in het boekje dat Barlow toen al bezig was met zijn vertrek, en daarom graag wilde dat Jon Schaffer zelf wat nummers zong.
op tribute to the gods is volgens mij wel alles gezongen door barlow, toch?

Overigens, zoals ik het begrijp gaat het met die live-cd over demons en wizzards. niet over Iced Earth.

Verder ben ik wel benieuwd naar het wicked-materiaal, cool dat het 2 albums worden. Toch jammer dat barlow het niet doet. Wicked is nl. een redelijk donker verhaal, en barlow heeft nu eenmaal een veel duisterder stem dan owens. desalnietemin zullen het wel mooie plaatjes worden.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » di mei 09, 2006 5:54 pm

Thaumaturgy schreef:Alive in 2006Posted by Jon Schaffer on 2006-05-08 21:18:03:

Hello Everyone!

I know I've been really lame with the updates and I'm sorry about that. We've let things get pretty lax here at Iced Earth.com and we're going to be making some changes in this in the not too distant future. As some of you are aware, I'm not really the internet type of guy and only use it for my email, and even that I avoid often (which does annoy my business associates at times; but hey, that's what phones are for!), so I spend as little time as possible on a computer; unless it's my studio computer and I'm spending a LOT of time on that one. Tim enjoys surfing and all of that stuff so he's going to be involved in the IE site a lot more in the future. You'll be seeing some big changes in the site with the release of the next IE CD.

Which actually brings me to the next bit of news... I'm completely consumed in the writing process of what will be by far the most ambitious album(s) IE has ever done. Some of you probably know that the next 2 releases will comprise the full concept album of the Something Wicked story line, Part 1 & Part 2. I know it's taken quite some time to get this beast on its way to fruition, but it IS finally happening, and I really feel the time is right. The goal is to make this our most epic, dynamic, most melodic and heaviest CD ever. Because of the depth and detail of the story it would be impossible to do it on one CD, there simply is not enough time, so I'm writing both parts at one time so that the continuity is there. If I were to wait a year or two to start writing part 2 I would be in a completely different frame of mind and it wouldn't work nearly as well, so the best thing is to do all the writing at once. We'll get Part 1 recorded, mixed and released and then finish part 2 which will come out about 6 months later. That's at least the preliminary plan. We are still pretty early in the process but things are starting to move along nicely.

I know it's been some time since the release of "The Glorious Burden" and I ask you to please be patient because what's coming next is going to blow you away. This is the album that IE fans have been waiting for.

I want to apologize to the European fans for not making it over there for a headline tour on the last album. My back problems got too intense to be on the road and that really screwed things up for everyone, myself, the rest of the guys in the band, our crew, the promoters etc.. We would have toured a lot more than we did had I not had these problems. The great thing is that the last surgical procedure I had in October of 2004 seems to have worked to make the pain much more tolerable. I did very extensive therapy for many months and am committed to being in the best shape of my life by the time we tour again. It's good to be enjoying life for the first time in a very long time.

I'd like to take this opportunity to thank those of you that have picked up the Demons & Wizards "Touched by the Crimson King" CD. Sales have been excellent worldwide and again have exceeded myself and Hansi's expectations. It outsold the 1st release in mere months in many territories, (including the US), around the world and charted high in several European countries. The normal mode of operation is to get out and push the CD by doing live shows but due to Hansi's activities with Blind Guardian and my writing schedule for the next IE release it will probably be a while before we do any live shows. We knew we had a small window of opportunity to get this one recorded and released and were aware that touring was going to be done at a later date from the beginning. We felt it had been too long since the first CD was released so we opted for this plan instead of waiting another 2 years to get the 2nd CD out. We will be doing a live CD at some point here in the States, probably NYC, and that's sure to be quite an event!

2005 was a very special year for me. My daughter was born and it's been by far the greatest thing that's ever happened to me. After so many years of ass breaking work to keep this band alive and successful it was time for me to take care of #1. So I devoted my time to my health and my family and it was great. My batteries definitely needed recharging. Things are in perspective like never before and I feel more determined and more focused than ever. I can say in full confidence that this is coming through in the music.

Contrary to some rumors IE is still very much alive and will be coming back with a vengeance, stronger and more driven than ever to spread our brand of metal. Tim, Bobby and I are very much looking forward to getting these CD's in the can and getting back out to see you all again.

I haven't concentrated until recently with filling the open positions as there are plenty of very talented musicians out there that would love to be a part of the IE legacy. We get hit with demos and email constantly from a lot of great players, even when we're not looking. I'm checking out a few people and announcements will be made when the decisions have been made.

I'll leave another post here in the near future with some titles and updates on the writing and happenings in IE world.

Until next time, Cloven Hooves up!

\m/ \m/

Best to you all,

Jon
Eindelijk.

Metalheank

Bericht door Metalheank » di mei 09, 2006 6:22 pm

Eigenlijk niks nieuws, maar het wordt even leuk samengevat.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Thaumaturgy

Bericht door Thaumaturgy » di mei 09, 2006 7:24 pm

Joris schreef:[..]

op tribute to the gods is volgens mij wel alles gezongen door barlow, toch?

Overigens, zoals ik het begrijp gaat het met die live-cd over demons en wizzards. niet over Iced Earth.

Verder ben ik wel benieuwd naar het wicked-materiaal, cool dat het 2 albums worden. Toch jammer dat barlow het niet doet. Wicked is nl. een redelijk donker verhaal, en barlow heeft nu eenmaal een veel duisterder stem dan owens. desalnietemin zullen het wel mooie plaatjes worden.
God Of Thunder werd door Jon gezongen.

En ik zag het bericht op een ander forum staan.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di mei 09, 2006 7:26 pm

Het is inderdaad een prachtig bericht waarin op een mooie manier niets gezegd wordt dat we nog niet wisten. Fuck it, ik heb alle vertrouwen in Jon en companen en was met The Glorious Burden ook al meer dan tevreden.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » di mei 09, 2006 7:28 pm

Je, ik ook. Dit jaar mooi het nieuwe Blind Guardian album en volgend jaar is Iced Earth hopelijk aan de beurt. Hansi suggereerde trouwens in een interview dat hij wel wil toeren in de VS met Iced Earth (of misschien zelfs in Europa) dat zou natuurlijk dondersgaaf zijn.

Damien, son of Lucifer

Bericht door Damien, son of Lucifer » wo mei 10, 2006 12:13 am

Mwah, day zou dan een toue worden emt 2 headlienrs, em ik zou ze toch alkebei ewl een para uru wille nhoren.

Gotmver, kutwhikshey, ik jben echit zo lam als een shacpap
[b]DAUDR!![/b]

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo mei 10, 2006 12:15 am

Damien, son of Lucifer schreef:Mwah, day zou dan een toue worden emt 2 headlienrs, em ik zou ze toch alkebei ewl een para uru wille nhoren.

Goed bezig, dwaas.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo mei 10, 2006 12:17 am

Eru Iluvatar schreef:Je, ik ook. Dit jaar mooi het nieuwe Blind Guardian album en volgend jaar is Iced Earth hopelijk aan de beurt. Hansi suggereerde trouwens in een interview dat hij wel wil toeren in de VS met Iced Earth (of misschien zelfs in Europa) dat zou natuurlijk dondersgaaf zijn.
Dat zal een vermakelijke avond worden :D

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo mei 10, 2006 9:21 am

Damien, son of Lucifer schreef:Mwah, day zou dan een toue worden emt 2 headlienrs, em ik zou ze toch alkebei ewl een para uru wille nhoren.

geen BOT aanwezig?

Bewust onbeschonken typist(e) dus....

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » wo mei 10, 2006 9:31 am

8)

en hoofdpijn?

Damien, son of Lucifer

Bericht door Damien, son of Lucifer » wo mei 10, 2006 11:17 pm

METALLICAn schreef:[..]

8)

en hoofdpijn?
Whehe, komisch om dat in nuchtere staat terug te lezen :P. Nee, ik had geen hoofdpijn (gelukkig, want ik moest om 6 uur mijn bedje uit). Ik heb verdomme met de vader van mijn vriendin een hele fles whiskey op zitten zuipen, terwijl zei ziek op bed lag. Ik vond hem opeens een geweldige vent, kan ik me nog herinneren 8).
[b]DAUDR!![/b]

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » do mei 11, 2006 8:25 am

Damien, son of Lucifer schreef:[..]

Whehe, komisch om dat in nuchtere staat terug te lezen :P. Nee, ik had geen hoofdpijn (gelukkig, want ik moest om 6 uur mijn bedje uit). Ik heb verdomme met de vader van mijn vriendin een hele fles whiskey op zitten zuipen, terwijl zei ziek op bed lag. Ik vond hem opeens een geweldige vent, kan ik me nog herinneren 8).
anders niet?

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » wo mei 24, 2006 6:28 pm

vraagje over de cd night of the stormrider.

deze plaat heeft 3 verschillende voorkantjes. en misschien zijn er nog meer oneigenaaridheden.

maar welk plaatje is nou de eerste persing. welke maatschappij was dat en is er nog wat bijzonders bij die andere platen.

wie kan me hierbij helpen? alvast bedankt!

heb het ooit hier ergens uitgelegt gezien op metalfan maar das al een hele poos terug.
www.myspace.com/suddenthrash

Metalheank

Bericht door Metalheank » wo mei 24, 2006 7:09 pm

Dit is de originele: http://perso.wanadoo.fr/hardnow/Iced06/IMAG0001.JPG

Dit is de afgekeurde voorkant voor de 1e druk: http://www.icedearth.com.br/johnny/capa ... der02a.jpg

Dit is de remaster/rerelease: http://www.metal1.info/images/cover/78.jpg

Allemaal door Century Media als het goed is.
Op www.icedrealm.de staat nog bakken meer informatie, maar ik kan niet op die site komen.
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo mei 24, 2006 7:23 pm

Die fansite is al een tijdje offline.

Jammer want ze hadden veel informatie over de bootlegs.

Djaser

Bericht door Djaser » wo mei 24, 2006 7:50 pm

Die webmaster had het, om het maar zachtjes uit te drukken, wel gehad met Jon Schaffer.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo mei 24, 2006 8:27 pm

Djaser schreef:Die webmaster had het, om het maar zachtjes uit te drukken, wel gehad met Jon Schaffer.
haha, ja. Was wel mooi om te lezen !

defenderofsteel

Bericht door defenderofsteel » do mei 25, 2006 12:09 am

Metalheank schreef:Dit is de originele: http://perso.wanadoo.fr/hardnow/Iced06/IMAG0001.JPG

Dit is de afgekeurde voorkant voor de 1e druk: http://www.icedearth.com.br/johnny/capa ... der02a.jpg

Dit is de remaster/rerelease: http://www.metal1.info/images/cover/78.jpg

Allemaal door Century Media als het goed is.
Op www.icedrealm.de staat nog bakken meer informatie, maar ik kan niet op die site komen.
ik ook niet maar bedankt voor de info!
die afgekeurde voorkant zijn er zoiezo cds met die opdruk??
www.myspace.com/suddenthrash

Took
Contacteer:

Bericht door Took » do mei 25, 2006 9:59 am

ja, die zijn er. er ligt er hier een in de kast.

Metalheank

Bericht door Metalheank » do mei 25, 2006 10:58 am

Joris schreef:[..]

haha, ja. Was wel mooi om te lezen !
Daar weet ik niks van, er komt dus geen icedrealm meer??

@Tokus: Gaaf, dat wist ik ook niet.

Jens

Bericht door Jens » do mei 25, 2006 12:45 pm

Nope, website is (helaas) zo dood als een pier.

Iced Earth

Bericht door Iced Earth » do mei 25, 2006 1:19 pm

De twee oudere voorkanten van "Iced Earth" is ook cool. Die met die deamon heb ik als CD en LP. Vallende engel alleen als CD.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » do mei 25, 2006 1:22 pm

Als we het dan toch over de verschillende albumhoesjes gaan hebben.

Afbeelding
en deze heb ik:
Afbeelding

Gesloten