Savatage en Yngwie Malmsteen !?!?!?!
Savatage en Yngwie Malmsteen !?!?!?!
zijn er hier mensen die naar Savatage en/of Yngwie Malmsteen luisteren?\
ik vind ze beide supergoed!
zijn er hier ook mensen die naar Tilburg zijn gegaan afgelopen april toen Malmsteen daar een concert gaf? ik heb het moeten missen.
en ik wil ook advies gaan vragen of Savatage, wil iemand mij helpen ?
ik vind ze beide supergoed!
zijn er hier ook mensen die naar Tilburg zijn gegaan afgelopen april toen Malmsteen daar een concert gaf? ik heb het moeten missen.
en ik wil ook advies gaan vragen of Savatage, wil iemand mij helpen ?
and Blasphemy it shall be.....
Savatage heerst, met welke zanger dan ook. 
Ik bezit al het geluidsmateriaal (inclusief projecten TSO, Doctor Butcher) en live is het inderdaad echt heel goed (wat ik de laatste 3 keer heb gezien dan).
1 augustus circle II circle! Na 5 jaar hopen eindelijk Zak Stevens live zien...

Ik bezit al het geluidsmateriaal (inclusief projecten TSO, Doctor Butcher) en live is het inderdaad echt heel goed (wat ik de laatste 3 keer heb gezien dan).
1 augustus circle II circle! Na 5 jaar hopen eindelijk Zak Stevens live zien...
I ask for so little. Just fear me, love me, do what I say and I will be your slave...
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Savatage is echt een hele goeie band idd, maar dan het meest met de oude zanger (hoe heet ie ook alweer?) vooral The dungeons are calling en the hall of the mountain king.
Malmsteen heb ik alleen Eclipse van, mooi album, maar kheb het idee dat de rest toch wel op elkaar lijkt
Malmsteen heb ik alleen Eclipse van, mooi album, maar kheb het idee dat de rest toch wel op elkaar lijkt
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Dat is Jon Oliva ja.
Zelf vind ik de stem van Zak Stevens in het algemeen fijner om naar te luisteren, t is wat softer en cleaner zeg maar (en ik ben een softie).
Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe de nieuwe cd gaat klinken en vooral de zang aangezien Chris Caffery waarschijnlijk ook wat nummers zal zingen.
Zelf vind ik de stem van Zak Stevens in het algemeen fijner om naar te luisteren, t is wat softer en cleaner zeg maar (en ik ben een softie).
Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe de nieuwe cd gaat klinken en vooral de zang aangezien Chris Caffery waarschijnlijk ook wat nummers zal zingen.
I ask for so little. Just fear me, love me, do what I say and I will be your slave...
Ik ben er ook benieuwd naar. Ik had t ergens in een interview gelezen, naja eerst maar eens kijken wat er van waar is...yesferro schreef:Chriss caffery gaat zingen? ow dear ... da kan nie goed zijn... wat gaan ze dan met Damond doen?
Wat Damond gaat doen? Geen idee...Gitaar spelen? Hobo spelen? Kooidansen?

owja:
*Newsflash* (onboeiend): Johnny Lee Middleton heeft het Metallica-virus (aka hij heeft zn haar afgeknipt)
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
softieChaostar schreef:Dat is Jon Oliva ja.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- yesferro
- Contacteer:
hey, heb je soms een link naar dat nieuwtje? Clint gelooft me niet als ik het hem vertel:lol:Chaostar schreef:[..]
*Newsflash* (onboeiend): Johnny Lee Middleton heeft het Metallica-virus (aka hij heeft zn haar afgeknipt)
en de officiele site is niets waard als het op nieuws aankomt
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
http://www.savatage.com/ubb/Forum11/HTML/002406.htmlyesferro schreef:[..]
hey, heb je soms een link naar dat nieuwtje? Clint gelooft me niet als ik het hem vertel:lol:
en de officiele site is niets waard als het op nieuws aankomt
- christiaanb
- Contacteer:
Ja, Savatage was de eerste band waar ik door gefasineerd raakte....
maar niet de laatste want ik heb toch al wel weer betere bands mogen leren kennen. Dream Theater, bijvoorbeeld. Alleen jammer dat de ouwe garde van the Sava's een voor een afhaken. Alleen Caffery, Oliva en Plate zitten er nog in....ik ga niet meer naar hun concerten!
Maar het oudere werk, eigenlijke wel totaan The Wake of Magallan, vind ik nog steeds erg goed!!!!
maar niet de laatste want ik heb toch al wel weer betere bands mogen leren kennen. Dream Theater, bijvoorbeeld. Alleen jammer dat de ouwe garde van the Sava's een voor een afhaken. Alleen Caffery, Oliva en Plate zitten er nog in....ik ga niet meer naar hun concerten!
Maar het oudere werk, eigenlijke wel totaan The Wake of Magallan, vind ik nog steeds erg goed!!!!
Zover ik weet zit Johnny Lee er ook nog steeds in. En Jeff Plate is nou niet echt ouwe garde...Reybossio schreef:Ja, Savatage was de eerste band waar ik door gefasineerd raakte....
- yesferro
- Contacteer:
samen met Oliva is hij de oude garde is het niet?Chaostar schreef:[..]
Zover ik weet zit Johnny Lee er ook nog steeds in. En Jeff Plate is nou niet echt ouwe garde...
Caffery is nog nie zo lang een officieel lid dacht ik, vanaf handful of rain dacht ik, daarvoor speelde hij wel al live mee maar gewoon als backup, soms speelde hij gewoon backstage
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
Sinds dead winter dead. Daarvoor had ie inderdaad met de hall if the mountain king en gutter ballet tour meegespeeld. En Doctor Butcher natuurlijk.yesferro schreef:[..]
samen met Oliva is hij de oude garde is het niet?
Caffery is nog nie zo lang een officieel lid dacht ik, vanaf handful of rain dacht ik, daarvoor speelde hij wel al live mee maar gewoon als backup, soms speelde hij gewoon backstage