Kijk, het is makkelijk om te zeggen 'ja dat had ik toch wel verwacht!'. Feit is, dit is gewoon kutnieuws!
Thrash/Speed metal VII
- Parabellum
- Lone Starr
Ja precies, daar betrap ik mezelf ook op. In het begin gaf ik nog geen 10 E per CD uit en wilde ik alles uit 2e hands bakken halen. Nu betaal ik ook regelmatig de hoofdprijs voor CD's die ik perse wil hebben. Daarbij komt het ook dat het steeds moeilijker wordt om iets te vinden. Zo heb ik toevallig gisteren Znowhite (Act Of God) en Onslaught (The Force, originele uitgave) gekocht en daar betaal je dan ook flink voor.enforcer schreef:Ach, je verlegt je grenzen iedere keer....ik heb voor sommige titels wel iets van 60 EURO betaald.....dat zijn echter wel de uitschieters.
meestal ga ik zo tot 25 euro.
Ook wil ik alles perse op eerste label hebben, tenzij die nooit origineel op Cd is verschenen zoals Cardinal Sin bijvoorbeeld. Als er dan een re-release komt met extra dingen erop wil ik die ook nog wel eens kopen voor 'erbij'. Daarom is CD's verzamelen naast de muziek ook een leuke hobby om de goede uitgaves te vinden voor mij.
- arnibes
- Contacteer:
Misschien moet het nog een paar jaartjes wachten......Rattlehead schreef:http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=52095
Kijk, het is makkelijk om te zeggen 'ja dat had ik toch wel verwacht!'. Feit is, dit is gewoon kutnieuws!
- Oblivion
- Contacteer:
Totaal niet !! Vind t maar een bar slechte band, vermijden die zooi !!WhiplashWimpie schreef:ASSORTED HEAP MINDWAVES Compact Disc. 56.90
ASSORTED HEAP THE EXPERIENCE OF HORROR Compact Disc. 56.90
Is dat het waard?
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
- innuendo
- Lult over cdtjes
valkyrian schreef:hehe vandaag toch maar een paar mooie koopjes gedaan:
vulture - easier to lie
vulture - fatal games
ik heb toevallig gisteren nog een interview met een gitarist van die band gelezen (uit 1990 als ik me niet vergis)
"Ja, die andere gitarist is dus weg, hou het maar op meningsverschillen. O, en als we het toch over bezettingswisselingen hebben, Soeterbeek is net een uur geleden uit de band vertrokken"
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Hellhammer
- Metalheank
Jazeker, ik heb het toevallig vanochtend nog geluisterd. Het is geen typische thrash, meer technische speed/power, des te gaver. Volgens mij is al hun oude werk wel aan te raden, vooral Distant Thunder.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- Oblivion
- Contacteer:
Ik had t album Remnants of War en die vond ik maar bar saai, heb t vaak geluisterd maar blijf t wat eentonig vinden en de zang vond ik ook maar slecht.
@ Metalheank: Steengoed album luister je, 1 van mn favoriete albums !!!
@ Metalheank: Steengoed album luister je, 1 van mn favoriete albums !!!
"Poep, Zweet en Tranen"
- defenderofsteel
op internet toevallig zou je de link is kunnen geven? heb zelf nu eindelijk ook vulture - easier to lie te pakken. samen met Jewel - nou al moe? live muppet show (of zoiets)innuendo schreef:[..]
ik heb toevallig gisteren nog een interview met een gitarist van die band gelezen (uit 1990 als ik me niet vergis)
"Ja, die andere gitarist is dus weg, hou het maar op meningsverschillen. O, en als we het toch over bezettingswisselingen hebben, Soeterbeek is net een uur geleden uit de band vertrokken"
toch weer 2 leuke nederlandse thrash/speedplaten
www.myspace.com/suddenthrash
- The Horseman
Ik heb hem alweer opstaan, Easier To Lie dan en ik geniet hier wel van.
Goede riffs, productie prima en vooral de vocalen vind ik erg aangenaam.
Goede riffs, productie prima en vooral de vocalen vind ik erg aangenaam.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
-
Mighty Metallian
- Metalheank
Nocturnus bedoel je?Oblivion schreef: @ Metalheank: Steengoed album luister je, 1 van mn favoriete albums !!!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
-
Mighty Metallian
zucht....Vulture.....Jewel....da's pure nostalgie man!Rattlehead schreef:Heb gisteravond weer eens de eerste vijf nummers van Easier to lie zitten luisteren, maar ik moet eerlijk bekennen dat het me weinig tot niets doet. Die plaat zou rechtstreeks naar e-bay gaan bij mij denk ik zelfs
Ook leuk voor de Nedermetalliefhebbers: Mandator, Genetic Wisdom, Usurper, Brain Implosion, Abacinate (THEY RULE!!!), Silenxce....
- defenderofsteel
ik heb hem een paar keer gehoord bij ferdy. eerste indruk was goed. maar hij heeft ook wel een verzamelwaarde voor me.Rattlehead schreef:Heb gisteravond weer eens de eerste vijf nummers van Easier to lie zitten luisteren, maar ik moet eerlijk bekennen dat het me weinig tot niets doet. Die plaat zou rechtstreeks naar e-bay gaan bij mij denk ik zelfs
hoe bevalt die eerste erosion eigenlijk?
www.myspace.com/suddenthrash
- Dragonforce
Ze noemen het zelf volgens mij progressive power metal.Metalheank schreef:Jazeker, ik heb het toevallig vanochtend nog geluisterd. Het is geen typische thrash, meer technische speed/power, des te gaver. Volgens mij is al hun oude werk wel aan te raden, vooral Distant Thunder.
En al hun albums zijn aan te raden. Ook het album onder de naam Distant Thunder. En er komt als het goed is een nieuw album volgend jaar.
It's the end of time
-
WhiplashWimpie
Ik vind leave scars niet zo'n vet album. Klinkt nogal rommelig en ik vind hem wat saai overkomen.Orklord schreef:Ja, die heb ik laatst ook ontdekt met het album "Leave Scars" damn, waarom heb ik dat niet eerder geluisterd? Maar beter laat dan nooit.
Ik heb ook de live cd, live scars, maar die zet ik ook vrij weinig op.
- Lone Starr
Dark Angel, ik vind het een beetje een vreemd geval. Iedereen die ik ken (bijna dan), vindt die band, en dan vooral Darkness Descends het einde. Ikzelf word er niet echt vrolijk van als ik hem opzet. Beetje rommelig allemaal, en Time Does Not Heal heeft een vervelende sfeer met té lange nummers en een saaie zangstijl.
En Helstar is gaaf ja.
En Helstar is gaaf ja.
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- Dragonforce
- Audiophile
- XnegativeX
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer: