Onethirtyeight is het hobby-project van Dan, gitarist van Centurions Ghost. Dit project draait om sfeer... kan er wel een heel verhaal omheen lullen, maar dit moet je eigenlijk gewoon zien:
http://www.youtube.com/watch?v=JrpjlFs7 ... hIRtyeIgHT
Onethirtyeight
- XnegativeX
- Contacteer:
Heel apart dit. Deze muziek is duidelijk zwaar geinspireerd door de filmmuziek voor jaren 80 horror/sci-fi films. Eigenlijk is dit zelf filmmuziek.
Net als jaren 80 horror/sci-fi bewandelt dit project ook de extreem dunne lijn tussen sfeervol en knullig. Zowel de video als de muziek vind ik hier en daar toch teveel naar het knullige afbuigen.
Maar eigenlijk is dat niet eens zo storend. De muziek wordt er niet minder mooi door.
Ik zou er geen cd's van kopen omdat ik niet zo'n grote fan ben van pure sfeer muziek. Maar dit is zeker interessant/goed.
[edit]
Wat is er toch met dat getal 138?
De Misfits hebben er een nummer over en een cd van Devourment heet ook al zo.
Net als jaren 80 horror/sci-fi bewandelt dit project ook de extreem dunne lijn tussen sfeervol en knullig. Zowel de video als de muziek vind ik hier en daar toch teveel naar het knullige afbuigen.
Maar eigenlijk is dat niet eens zo storend. De muziek wordt er niet minder mooi door.
Ik zou er geen cd's van kopen omdat ik niet zo'n grote fan ben van pure sfeer muziek. Maar dit is zeker interessant/goed.
[edit]
Wat is er toch met dat getal 138?
De Misfits hebben er een nummer over en een cd van Devourment heet ook al zo.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.