Heel netjes!XnegativeX schreef:Now playing:
Razor - Shotgun justice
Net op de kop getikt. Dikke heersch!!!
Thrash/Speed metal VII
- Oblivion
- Contacteer:
Nou en ofMetalheank schreef:[..]
Nocturnus bedoel je?

1 van mn favoriete bands dus

"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
- Oblivion
- Contacteer:
Wat vind je van Remnants of War dan ??enforcer schreef:helstar is vet! vooral "nosferatu"
Ik ben ook niet zo weg van Dark Angel (ook al hou ik echt van aggressieve thrash !), vind t niet erg dat ie zo rommelig is maar ik vind Darkness Descends niet echt beter dan de gewone gemiddelde thrash en zeker geen klassieker (Lone Starr schreef:Dark Angel, ik vind het een beetje een vreemd geval. Iedereen die ik ken (bijna dan), vindt die band, en dan vooral Darkness Descends het einde. Ikzelf word er niet echt vrolijk van als ik hem opzet. Beetje rommelig allemaal, en Time Does Not Heal heeft een vervelende sfeer met té lange nummers en een saaie zangstijl.

en Time Does not Heal vind ik na een tijdje HEEL ERG eentonig en dan hebben ze op dat album ook een oersaaie eentonige zang ja !!
"Poep, Zweet en Tranen"
- innuendo
- Lult over cdtjes
defenderofsteel schreef:[..]
op internet toevallig zou je de link is kunnen geven? heb zelf nu eindelijk ook vulture - easier to lie te pakken. samen met Jewel - nou al moe? live muppet show (of zoiets)
toch weer 2 leuke nederlandse thrash/speedplaten
Of het op internet staat weet ik niet. Ik heb een jaar geleden ongelooflijk veel mazzel gehad dat ik voor nop 17 jaargangen aardschok (met vaak nog ontelbare posters) van iemand over kon nemen. Uiteindelijk heb ik die man alsnog 20 euro gegeven. Nu ben ik nog bezig om alle interviews in een index te zetten (zit nu op ongeveer 55 kantjes). Het werk is voor mij wel echt de moeite waard. Ik heb nu van dik 2000 bands informatie in de kast staan.
Als je het interview heel graag wilt hebben, dan kan ik het wel voor je kopieren en opsturen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Destructor
- Eru Iluvatar
Helemaal mee eens. Lijk me ook nogal onnodig om US (Power) Metal bands te gaan bespreken in het thrashtopic. Niet alle goeie muziek is thrash. We hebben om dit forum hele mooie Power Metal en US Metal topics om deze bands te bespreken.enforcer schreef:Remnants is wel tof maar nosferatuu vind ik beter, ik vind overigens alle Helstar albums op het laatste na wel OK, maar het is wel duidelijk meer "gewone" US metal dan thrash.
- Destructor
- defenderofsteel
als het niet teveel moeite is graag! ben de laatste tijd bezig met wat Nederland zelf te bieden heeft dus zou zulke interviews graag lezen.innuendo schreef:[..]
Of het op internet staat weet ik niet. Ik heb een jaar geleden ongelooflijk veel mazzel gehad dat ik voor nop 17 jaargangen aardschok (met vaak nog ontelbare posters) van iemand over kon nemen. Uiteindelijk heb ik die man alsnog 20 euro gegeven. Nu ben ik nog bezig om alle interviews in een index te zetten (zit nu op ongeveer 55 kantjes). Het werk is voor mij wel echt de moeite waard. Ik heb nu van dik 2000 bands informatie in de kast staan.
Als je het interview heel graag wilt hebben, dan kan ik het wel voor je kopieren en opsturen.
trouwens gaaf idee om zo je eigen encyclopedie op te zetten. lijkt me alleen wel ontiegelijk veel werk.
www.myspace.com/suddenthrash
- defenderofsteel
metallica en Guns n' roses mogelijk?innuendo schreef:mochten er trouwens meerdere mensen zijn die van een bepaalde band graag iets willen hebben. feel free to ask.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
- Destructor
- Destructor
- defenderofsteel
Ja die zou ik wel willen hebben, laat maar weten wat je ervoor wil hebben. heb de CRUMBSUCKESR een paar maanden geleden ontdekt, vind het een gave band!defenderofsteel schreef:iemand melde hier een keer dat hij wel intresse had in de cd "crumbsuckers - beast on my back/life of dreams. nu wil ik deze wel wegruilen. weet niet meer wie het was dus als de interesse er nog is meld maar.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- defenderofsteel
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik zal dinsdag die interviews van Vulture even scannen (het zijn er twee). Dus voor degenen die de interviews graag gemaild wil hebben, stuur even een PM'etje met je emailadres. Dan krijg je 'm van mij.innuendo schreef:dat is het ook. Als je alle uren optelt die ik er aan besteedt heb. Dan kom je waarschijnlijk uit op enkele dagen.
Ik zal na dit weekend wel even een mail/pm sturen. het kopieren van interviews is verder geen probleem.
@ rattlehead: ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Verder hetzelfde verhaal als de Vulture interviews voor iedereen.
@ metallican: Van Guns n' Roses en Metallica zullen inderdaad ontelbare interviews over het internet zwerven. Mocht je iets speciaals willen van die bands, kan ik altijd wel voor je kijken.
Het lijkt me niet, als het in het cd boekje al niet staat en Metal Archives er ook niks over heeft, zal het wel niet. Wat moet je schrijven dan?valkyrian schreef:ik ben een stukje aan t schrijven over de band volcano uit Tokyo, weet iemand de officiele site of iig iets waar ik meer info kan vinden, met metal archives kom ik niet echt ver. en in t cdboekje staat ook niets
Edit: Ik neem aan dat je al op de site van Gargoyle hebt gekeken?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Parabellum
Heb altijd wel interesse in oude Belgische bands...Acid, Cyclone, Trial, Buzzard, Dead serious, Shell shock, Ritual, Ostrogoth, Rescue, White night, Warhead, Black shepherd, Death squad,...innuendo schreef:mochten er trouwens meerdere mensen zijn die van een bepaalde band graag iets willen hebben. feel free to ask.
Tevens ook Sabbat (Jp), Carrion (De), Bulldozer (It), Casbah (Jp), Convulse (Fin), Nirvana 2002 (Fin), Crowley (Jap), Darkness (De), Violent force (De), Ground zero (Jp), House of usher (Fin), Nifelheim (Swe), Blessed death (Us). En nog een hele hoop andere maar dat zal ik je maar besparen hehe. Het zijn er heel wat, maar ik verwacht van een hele hoop eigenlijk niet dat ze ooit in Aardschok hebben gestaan. Maar ik kan maar proberen, niet?
Geleerde mensen, help mij.
Ik ben een demo aan het downloaden van Holy Terror, en volgens Metal-Archives heeft die drie nummers:
1. Intro/Black Plague
2. Distant Calling
3. Guardians of the Netherworld
Echter, bij mijn MP3's zijn dat de nummers twee, drie en vier, nummer één heet Blessed Sacrament.
Ik ken de band verder niet, dus wat klopt hier niet?
Ik ben een demo aan het downloaden van Holy Terror, en volgens Metal-Archives heeft die drie nummers:
1. Intro/Black Plague
2. Distant Calling
Echter, bij mijn MP3's zijn dat de nummers twee, drie en vier, nummer één heet Blessed Sacrament.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Parabellum
Simpel, Blessed sacrement is de titel van de intro. Die demo kan je trouwens gewoon downloaden van hun site ook.IROn schreef:Geleerde mensen, help mij.
1. Intro/Black Plague
2. Distant Calling
-
- Eru Iluvatar
Mijn dank is groot.Parabellum schreef:[..]
Simpel, Blessed sacrement is de titel van de intro. Die demo kan je trouwens gewoon downloaden van hun site ook.
En die Whiplash patch is te gaaf voor woorden, hoeveel heb je daarvoor moeten neerleggen?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
nog wat reviews van laatste week:
nieuwe raise hell:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2667
debuut van the scourger:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2670
re-releases van de oude holy moses platen:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2674
nieuwe raise hell:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2667
debuut van the scourger:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2670
re-releases van de oude holy moses platen:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2674
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Vraag hoe het met zn lever is!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- The Horseman
Gaaf, ik ben benieuwd naar die documentaire.
Ik mag altijd graag kijken naar beelden historie van bands.
Verder ziet dat artwork er lang niet gek uit eigenlijk.
Ik mag altijd graag kijken naar beelden historie van bands.
Verder ziet dat artwork er lang niet gek uit eigenlijk.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Eru Iluvatar
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- The Horseman
Hehe, ja die schreeuwkoortjes zijn/waren wat mij betreft één van de charmes van Vio-lence.
MY SILENT GRAVE!!!
MY SILENT GRAVE!!!
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik heb vlug even gekeken en van de belgische bands zijn het er iets meer dan de helft waar ik iets van heb.Parabellum schreef:[..]
Heb altijd wel interesse in oude Belgische bands...Acid, Cyclone, Trial, Buzzard, Dead serious, Shell shock, Ritual, Ostrogoth, Rescue, White night, Warhead, Black shepherd, Death squad,...
Tevens ook Sabbat (Jp), Carrion (De), Bulldozer (It), Casbah (Jp), Convulse (Fin), Nirvana 2002 (Fin), Crowley (Jap), Darkness (De), Violent force (De), Ground zero (Jp), House of usher (Fin), Nifelheim (Swe), Blessed death (Us). En nog een hele hoop andere maar dat zal ik je maar besparen hehe. Het zijn er heel wat, maar ik verwacht van een hele hoop eigenlijk niet dat ze ooit in Aardschok hebben gestaan. Maar ik kan maar proberen, niet?
- defenderofsteel
- defenderofsteel
- defenderofsteel
fastkill komt er bij mij nu wat beter vanaf. ritual carnage zou meer death/ thrash zijn. in iedergeval alle 2 de bands komen er goed vanaf. zo te lezen zijn die jappen vooral erg snel
kwam ook tot telkens de naam kings-evil tegen schijnt ook goede japanse thrash te zijn. al hadden ze maar 1 album
kwam ook tot telkens de naam kings-evil tegen schijnt ook goede japanse thrash te zijn. al hadden ze maar 1 album
www.myspace.com/suddenthrash
- Das Gesicht
Dat King's-evil album (delition of humanoise) had ik via bol.com bestelt en dat is zeker vette thrash maar wel wat anders dan vio-lence zeker is het wat meer standaart zang.defenderofsteel schreef:fastkill komt er bij mij nu wat beter vanaf. ritual carnage zou meer death/ thrash zijn. in iedergeval alle 2 de bands komen er goed vanaf. zo te lezen zijn die jappen vooral erg snel
Zit ook een lid van ritual carnage in.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
net interview gehad met gerre van tankard
wat een enthousiaste kerel zeg! die leeft echt nog voor zijn muziek
hij verzamelt ook alles van tankard, dus heb je nog een vage sampler ofzo, of een rare editie, je kan gerre er een plezier mee doen!
nadat het interview gedaan is bleef hij maar vragen stellen wat ik van het hollandse voetbalteam vindt en welk belgisch bier ik lekker vind, humor
wat een enthousiaste kerel zeg! die leeft echt nog voor zijn muziek
hij verzamelt ook alles van tankard, dus heb je nog een vage sampler ofzo, of een rare editie, je kan gerre er een plezier mee doen!
nadat het interview gedaan is bleef hij maar vragen stellen wat ik van het hollandse voetbalteam vindt en welk belgisch bier ik lekker vind, humor
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.