Moet je de rest ook maar eens luisteren. Srontgorrth is goed, maar ik vind het wel de minst leuke van de drie.Manannán schreef:Onlangs dat Srrontgorth (ofzo) album op mp3 doorgestuurd gekregen, zeer vet spul!
Black Metal
- Blood&Ashes
- Blood&Ashes
- multi/spazz
Iemand al bekend met Malveillance? Een obscure, Canadese band die rauwe blackmetal vermengt met punk. Dan moet je niet denken aan blije akkoorden, maar eerder aan een mix van Darkthrone en Discharge of misschien een nog rauwere versie van Atrocious madness. Nieuw album is net uit via Suffering Jezus. Aanrader voor de fans van het meer rauwe en aparte werk.
http://www.angelfire.com/punk3/sufferin ... llance.mp3 (oud spul)
http://www.angelfire.com/punk3/sufferin ... cefuck.wma (nieuw spul)
http://www.angelfire.com/punk3/sufferin ... llance.mp3 (oud spul)
http://www.angelfire.com/punk3/sufferin ... cefuck.wma (nieuw spul)
http://coldoutsidelayswaste.blogspot.com/
- the true Thorko
Aantal keren zaken gedaan met Sven en altijd netjes afgehandeld. Maar wordt de WTC mailorder tegenwoordig niet afgehandeld door Nebelklang?Oak schreef:Iemand ervaring met de Duitse blekkie mailorder WTC? Ik weet niet hoe kankersloom die lui zijn maar ik wacht al een tijdje op twee LP's voor mij en Robje...
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- the true Thorko
"Im Zuge einer im Gange befindlichen Umstruktierung bei NEBELKLANG sind ab sofort auch die Veröffentlichungen von W.T.C. Productions bei nebelklang.de erhältlich, wie z.B. diverses Vinyl von ABSURD und TOTENBURG !"
Hmmm... da's idd op twee manieren uit te leggen.
Hmmm... da's idd op twee manieren uit te leggen.
- Parabellum
Ik heb van hem Totenlieder LP gekocht (jaar of twee geleden? Toen die uitkwam in elk geval). Was snel en zonder problemen. Maar toen was z'n lijst ook nog niet zo uitgebreid en zal hij zeker minder klanten gehad hebben.Oak schreef:Iemand ervaring met de Duitse blekkie mailorder WTC? Ik weet niet hoe kankersloom die lui zijn maar ik wacht al een tijdje op twee LP's voor mij en Robje...
Wat is een tijdje eigenlijk? Paar weken geleden zijn huidige lijst gezien en daar stond wel heel wat interessants op.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Nebelklang is in ieder geval erg snel. Ik heb er al een paar keer besteld en binnen een week / anderhalve week had ik altijd alles binnen.the true Thorko schreef:[..]
Aantal keren zaken gedaan met Sven en altijd netjes afgehandeld. Maar wordt de WTC mailorder tegenwoordig niet afgehandeld door Nebelklang?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Blood&Ashes
- the true Thorko
Ik zou die Lafawijn Records rip-off ook negeren...Lafawijn schreef:Ik heb poosje geleden besteld bij WTC, ging wel snel maar er zat een kapotte LP bij en hij beloofde me een nieuwe te sturen maar dat heeft hij nooit gedaan en hij nergeert mijn mailtjes nu ook
:')
Is dat ding te bestellen bij het label?nuberus schreef:Kermania - Ahnenwerk
"Een wonderlijke en euforische stilte in het oog van de storm, daarbuiten razernij. De perecte symbiose. Slapende honden worden wakker. De mensch kan mooie dingen maken als het hart wordt geopend. Pijn, trots, ontzag en verwondering".
[quote="KoenM"][..]
Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.
Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Kriegsmaschine, tja, ja, dat ding ligt hier ook. Best een aardig schijfje, geloof ik, maar ik was'm eigenlijk alweer vergeten.K. schreef:[..]
Hier ben ik!
Maarre, koop het. Geen zin om een verhaal te typen, koop de CD of LP maar gewoon. Ja.

[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- Blood&Ashes
Nou, ik heb dat ding gisteren ook even gehoord en ik vind hem maar saai. Het album heeft zo zijn leuke momenten, maar over het algemeen vind ik het niet veel bijzonders. De duisternis kwam niet in de buurt van Ondskapt en de vergelijkingen met Plague Angel en Salvation vind ik ook aardig vergezocht.V. schreef:Kriegsmaschine, tja, ja, dat ding ligt hier ook. Best een aardig schijfje, geloof ik, maar ik was'm eigenlijk alweer vergeten.
Leuk voor een keertje, maar er is wel wat beters te krijgen.
Ik heb die scheijf destijds gekocht omdat ik van alle kanten hoorde dat het op Watain en Marduk zou lijken; Viel dat even goed tegen.Blood&Ashes schreef:[..]
Nou, ik heb dat ding gisteren ook even gehoord en ik vind hem maar saai. Het album heeft zo zijn leuke momenten, maar over het algemeen vind ik het niet veel bijzonders. De duisternis kwam niet in de buurt van Ondskapt en de vergelijkingen met Plague Angel en Salvation vind ik ook aardig vergezocht.
Leuk voor een keertje, maar er is wel wat beters te krijgen.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- HellcommandeR
Ik heb er al een nummertje van gehoord en hij klinkt inderdaad erg gaaf hier van uit gaande.HellcommandeR schreef:Ik heb zojuist de nieuwe Gorgoroth cd genaamd "Ad Majorem Satanhas Gloriam" van het net gehaald. Ik vind dit de beste Gorgoroth release tot nu toe. Mede door het uitstekende drumwerk van Frost. Die kerel beukt er weer lekker op los!
wanneer komt ie ook al weer uit.
- Blood&Ashes
Tijd om het weer eens over Epheles te hebben.
Epheles heeft kort geleden een nieuw album uitgebracht, genaamd Souviens-Toi. Nou ja, nieuw...enkele jaren geleden zou dit album uit komen onder een andere naam, maar dit is destijds niet door gegaan in verband met problemen met het label. Op het nieuwe album hebben ze de nummers door elkaar gegooid, wat ongetwijfeld heeft te maken met de rechten die nog bij het vorige label liggen, en dit is het album helaas niet ten goede gekomen. Maar ondanks dit is het een erg interessant album. Epheles is snel, afwisselend en typisch Frans.
Nieuwsgierig? Hier dan wat samples van Soeviens-Toi:
Le linceul de la mort (zip)
Les siècles d'ignorance (zip)
Souviens-toi (zip)
Hun oudere werk (drie demo's) is ook de moeite waard om eens te proberen. Zie voor samples de website: http://www.epheles.com/
Epheles @ m-a
Epheles heeft kort geleden een nieuw album uitgebracht, genaamd Souviens-Toi. Nou ja, nieuw...enkele jaren geleden zou dit album uit komen onder een andere naam, maar dit is destijds niet door gegaan in verband met problemen met het label. Op het nieuwe album hebben ze de nummers door elkaar gegooid, wat ongetwijfeld heeft te maken met de rechten die nog bij het vorige label liggen, en dit is het album helaas niet ten goede gekomen. Maar ondanks dit is het een erg interessant album. Epheles is snel, afwisselend en typisch Frans.
Souviens-toi (zip)
Hun oudere werk (drie demo's) is ook de moeite waard om eens te proberen. Zie voor samples de website: http://www.epheles.com/
Epheles @ m-a
Ik had ook altijd een 'hekel' aan franse Black Metal. Maar er loopt toch genoeg gaafs daar rond eigenlijk! Crystalium,Seigneur Voland, Kristallnacht etc.Zorya schreef:Nooit gedacht dat 'typisch Frans' me ooit nog goed in de oren zou klinken.
Maar dit klinkt me toch wel ff een potje ruig zeg!
Dit ga ik uitzoeken.
www.last.fm/user/robenroll
Ik bedoelde niet dat ik Franse bm slecht vind (Integendeel: Mutiilation, Blut Aus Nord, Antaeus etc). Maar ik heb over het algemeen gewoon een hekel aan haast alles wat Frans is. Maar op dit gebied dus zeker niet.nightwing schreef:[..]
Ik had ook altijd een 'hekel' aan franse Black Metal. Maar er loopt toch genoeg gaafs daar rond eigenlijk! Crystalium,Seigneur Voland, Kristallnacht etc.
From their torment springs its delight.
- the true Thorko
- the true Thorko
Frankrijk heeft echt een heerlijke obscuren underground scene: Bekhira, Animus Herilis, Pogrom, Osculum Infame en natuurlijk Seigneur Voland.nightwing schreef:[..]
Ik had ook altijd een 'hekel' aan franse Black Metal. Maar er loopt toch genoeg gaafs daar rond eigenlijk! Crystalium,Seigneur Voland, Kristallnacht etc.
Ja, van die bands kan ik echt genieten.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Is dit spul niet al een paar topics geleden voorbij gekomen? Volgens mij heb ik het toen beluisterd en vond ik 't zeer ok. Maarja, waar haal je het vandaan....?Blood&Ashes schreef:Tijd om het weer eens over Epheles te hebben.
Souviens-toi (zip)
Epheles @ m-a
Zo nog es beluisteren.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]