Alsof dat broddelwerkje wél interessant zou zijn voor de gemiddelde (non-BM) metalhead...de Nosse schreef:Hun laatste album is ook weer lekker vetjes, al zullen veel black metallers het hier niet zo voor hebben.
Satyricon
- the true Thorko
- Sandr
- Contacteer:
probeer eens niet de hele tijd jouw mening als de waarheid te verkondigenthe true Thorko schreef:[..]
Alsof dat broddelwerkje wél interessant zou zijn voor de gemiddelde (non-BM) metalhead...

'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- the true Thorko
Nee, hij verwijt jou gebrek aan smaak, en terecht
.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
Dat alle nummers in het begin hetzelfde lijken dat had ik ook. Ik heb het album nu zo'n 2 weken en hij draait regelmatig rondjes. Ik vind het een erg vet album. Bij elke luisterbeurt groeit het, ook al is dit geen technisch hoogstaande muziek.graveworm schreef:Zo,de nieuwe is in huis en toch kan ik dit warderen.
Soms heb ik het gevoel dat alle nummers hetzelfde zijn.![]()
Zelfde zanglijnen,zelfde structuur,...
Raar,maar toch als ik het nog een paar keer luister zal dit me beter en beter bevallen!
don't mistake lack of talent for genius
De nummer klonken in het begin helemaal niet hetzelfde vind ik, je hoort direct in nummers als "A New Enemy" die cleane achtergrond zang en in enkele latere nummers die cleane stukken die je in nummers daarvoor niet gehoord hebt.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Nou ook niet precies hetzelde nee. Ik bedoel meer een beetje hetzelfde tempo, zelfde structuur.MadTinus schreef:De nummer klonken in het begin helemaal niet hetzelfde vind ik, je hoort direct in nummers als "A New Enemy" die cleane achtergrond zang en in enkele latere nummers die cleane stukken die je in nummers daarvoor niet gehoord hebt.
Ik vind het album geweldig. Het komt op mij echt heel erg als een eenheid over, meer dan ik normaalgesproken bij albums heb.
don't mistake lack of talent for genius
http://media.roadrunnerworld.com/Satyricon/king_hi.wmv
Clip van KING.
Die Frost sjongejonge...
Briliant gewoon!
Clip van KING.
Die Frost sjongejonge...

- the true Thorko
- the true Thorko
- the true Thorko
Het herinnert je constant aan nummers die wél goed zijn.KoenM schreef:Ik weet niet wat het met "K.I.N.G." is. Het is op zich best een slecht nummer; veel te veel herhaling, totaal geen spanningsboog, weinig agressie. En toch brengt het me in zo'n aparte sfeer die best wel lekker is. Die Satyr is tóch best een genie.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Dat heb ik nou ook ja. Het hele album is voor een band als Satyricon veel te slap, maar toch zit er een bepaald iets in wat mij trekt, en ik betrap mezelf toch steeds weer op enige hoofdschuddingen. Misschien wordt dat 6je waar ik hem voor aan zag toch misschien wel een 7, en heul misschien een 8.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Jezus, aan tafel met Satyr Jensen en Frost Paparazzi. Zo. Spanning en sensatie.graveworm schreef:http://media.roadrunnerworld.com/Satyricon/king_hi.wmv
Clip van KING.
Die Frost sjongejonge...Briliant gewoon!
Ik wil een clip van Tekken King die willekeurige mensen kapot trapt!
Maar die kop van Frost daar op de achtergrond, toegegeven, die is wel gaaf. 't Is net K.'s avatar! :')
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- cataclysm child
heb hem ook aangeschaftAmibor schreef:Dat heb ik nou ook ja. Het hele album is voor een band als Satyricon veel te slap, maar toch zit er een bepaald iets in wat mij trekt, en ik betrap mezelf toch steeds weer op enige hoofdschuddingen. Misschien wordt dat 6je waar ik hem voor aan zag toch misschien wel een 7, en heul misschien een 8.
zal toch wennen worden ... paar keer goed beluisteren volgende dagen
laatste nummer (To The Mountains) vind ik tot nu toe het beste, een nummer van 8 minuten, klinkt zeer duister en veel meer variatie dan in de andere nummers
Faustian Spirit of the Earth
- cataclysm child
Satyricon-fans tsjekken natuurlijk dit uit:
http://www.panchrysia.be/
- KoenM
- Contacteer:
Ja, al enkele jaren fan. Moet ik ze gvd wéér missen op GMM omdat ze te vroeg spelen. Ben pas in Dessel rond een uur of 7 op de vrijdag.iscariah schreef:Satyricon-fans tsjekken natuurlijk dit uit:
Morgen zelf op de radio te horen! StubruKoenM schreef:[..]
Ja, al enkele jaren fan. Moet ik ze gvd wéér missen op GMM omdat ze te vroeg spelen. Ben pas in Dessel rond een uur of 7 op de vrijdag.
De dag van de openbaring komt: dinsdag 6 juni, de 6e van de 6e maand van 2006: 666, ofwel ‘the number of the beast’.
Aanleiding voor de 2 meest beestachtige shows van StuBru om de zieltjes in elkaar te slaan en een gezamenlijke live-uitzending te maken:
Punx en Whiplash sluipen op dinsdag 6 juni van 22u tot 24u de Marconi-studio in voor ‘De Satan Sessie’.
Een live-uitzending rond ‘Metal’ en ‘666’ met:
- Live-concerten van black metalbands ‘Panchrysia’ en ‘Iconoclasm’
- Stand ups van comedian Alex Agnew (onder voorbehoud)
- Babbel met Tim Terreur en Vik Audenaert – webmasters van lugburz.be, dé black Metal site in België – over het fenomeen Black Metal in België
Tussendoor: een 666-playlist én een kleurrijk zwart publiek….
Waaronder jij misschien! schrijf je in op www.stubru.be
Uw black meisters in cape…
Eppo & Ronald
Luister er wekelijks naar, veel kut maarja.iscariah schreef:Nah, luister er nauwelijks naar. Split kost maar 10 euro dus zal het wel vlug genoeg horen denk ik.
Die split is wel de moeite denk ik, heb 1 nieuw Panchrysia nummer gehoord wat een hoog KING gehalte heeft van Satyricon maar dan ook met rustigere en hevigere stukken en zelfs wat vrouwelijke zang! Van Iconoclasm heb ik ook als 1 nummer gehoord en dat beukt aardig.
Zal de 10€ waard zijn, believe me.

Die Roland is een trietig ventje ja, met zen domme opmerkingen en ik-wil-graag-grappig zijn gedoe...Nihil schreef:Whiplash is echt armzalig gebracht. Muziek is soms wel goed, maar Roland is een zeer twijfelachtig presentator.
2 of 3 weken geleden tijdens Behemoth "Conquer all of is het Conquer half? huhuhu"