Carpathian Forest - Fuck You All!!!!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » zo mei 14, 2006 10:42 am

Parabellum schreef:[..]


Heb ik ooit gezegd dat ik geen interesse heb in de band? Ik blijf hopen dat ze ooit de poel van middelmatigheid verlaten en ze een plaat uitbrengen waar ik van kan genieten. Omdat een band een paar albums heeft uitgebracht die me niet lagen wil dit niet zeggen dat ik automatisch al hun andere albums moet afbreken voor ik ze gehoord heb. Vind het alleen lastig als mensen hier topics komen maken over groepen terwijl het nieuws net zo goed in het genretopic kan. Het is niet eens een topic met een algemene beschouwing over de groep, maar gewoon zeggen dat er een nieuw album komt.
Goed, mijn naam als zeurpiet heb ik ook direct weer mee.
:stupid:

Gebruikersavatar
Lortasrak
Berichten: 104
Lid geworden op: di apr 25, 2006 9:42 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door Lortasrak » zo mei 14, 2006 11:09 am

Tja, dan zou je slechts 8 topics overhouden, niet waar?

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo mei 24, 2006 6:55 pm

XnegativeX schreef:Black Shining Leather. Al het andere is te verwaarlozen.
Ik begrijp dan ook totaal niet hoe deze band zo populair heeft kunnen worden.
Uit pure nieuwsgierigheid heb ik het nieuwe album eens gedownload. Maar ik moet zeggen dat dit nieuwe album toch lang niet slecht klinkt.
Rauwer en rechtlijniger dan hun vorige werk. Het doet me hier en daar wel wat denken aan Black shining leather. Alleen is BSL sfeervoller en depressiever terwijl Fuck you all rauwer en botter klinkt.
Wat dat betreft ligt het ook aardig in de lijn met het solo werk van Nattefrost.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo mei 24, 2006 7:13 pm

XnegativeX schreef:[..]


Uit pure nieuwsgierigheid heb ik het nieuwe album eens gedownload. Maar ik moet zeggen dat dit nieuwe album toch lang niet slecht klinkt.
Rauwer en rechtlijniger dan hun vorige werk. Het doet me hier en daar wel wat denken aan Black shining leather. Alleen is BSL sfeervoller en depressiever terwijl Fuck you all rauwer en botter klinkt.
Wat dat betreft ligt het ook aardig in de lijn met het solo werk van Nattefrost.
Die omschrijving maakt me aleen nog maar benieuwder naar het album.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » do mei 25, 2006 9:15 pm

Het lijkt inderdaad wat meer op Nattefrost solo, zeker met titels zoals Shut Up, There's No Excuse To Live en Start Up The Incinerator (Here Comes Another Useless Fool). Maar het blijft een erg lekker album. Het sferige dat de vorige albums nog hadden is weggehaald en er is een flinke dosis groove en rock 'n roll ingepomt. Dit zorgt ervoor dat de nummer lekker klinken. Wat mij betreft is dit ongeveer het beste werk dat ze hebben afgeleverd.

Gebruikersavatar
Yggdrasil
Berichten: 126
Lid geworden op: wo mei 25, 2005 8:43 pm

Bericht door Yggdrasil » za mei 27, 2006 7:57 pm

die titels zijn echt belachelijk. aan de andere kant, heb ik twee cf albums, die ik bijna wekelijks beluister, zonder ook maar enige titel te kennen. zodus wat mij betreft, koop ik deze ook wel.
Latviešu strēlnieki

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo mei 28, 2006 2:18 am

titels van de nieuwe darkthrone zijn toch ook redelijk lachwekkend en toch is het een prima plaat :)
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » zo mei 28, 2006 12:42 pm

Wat is er zo lachwekkend aan die titels? Ik vind het duidelijker en meer 'to the point' dan titels als "Riding through fields of sorrow in the endless cold dark winterfrost nights".
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » zo mei 28, 2006 1:56 pm

D'r is imo ook niks mis met die titels.
Te fout? Komop zeg.

Binnenkort die plaat maar eens beluisteren.

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » zo mei 28, 2006 2:58 pm

Geweldige plaat!

Ik vind de titels ook wel goed bij de muziek van Carpathian Forest passen. Gewoon lekker zeggen waar het op staat.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

Plaats reactie