CIRITH GORGOR zoekt zanger
-
- Contacteer:
CIRITH GORGOR zoekt zanger
Cirith Gorgor zoekt mannelijke zanger met extreme strot/ideeen en aanhanger van pure black metal, omgeving ZO-Brabant/Midden-Limburg en eigen vervoer.
Geen jonkies,
geen internet-warriors,
GEEN!!! link naar christenen,
geen hippies,
geen gothic-nichten,
geen inteelt-posers!!!!!
Black Metal is voor puristen!!!
Reacties naar marchosias666@hotmail.com
http://www.cirithgorgor.nl
Geen jonkies,
geen internet-warriors,
geen hippies,
geen gothic-nichten,
geen inteelt-posers!!!!!
Black metal is hatred and ideology
Re: CIRITH GORGOR zoekt zanger
Ik neem aan dat je wel neger mag zijn dus? Zoja, I'll take the job, brotha!Marchosias666 schreef:Cirith Gorgor zoekt mannelijke zanger met extreme strot/ideeen en aanhanger van pure black metal, omgeving ZO-Brabant/Midden-Limburg en eigen vervoer.
Geen jonkies,
geen internet-warriors,
geen hippies,
geen gothic-nichten,
geen inteelt-posers!!!!!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
Hehe, wél allemaal lekker lachen om dat ene kereltje, Nico, in Puberruil, maar nu wel zeuren tegen iemand die aangeeft dat 'ie niet op zoek is naar iemand die al Nico's karakteristieke eigenschappen bezit, als ik dat lijstje zo zie.
Of willen jullie wel graag gezien worden met internetwarriors, gothic nichten en inteeltposers? Nee he.
Cirith Gorgor, heb niet zoveel met de muziek verder, maar succes met zoeken. Dit forum is ook niet de goeie plek om te zoeken denk ik, aangezien het hier stikt van de gothic nichten en inteeltposers.
Of willen jullie wel graag gezien worden met internetwarriors, gothic nichten en inteeltposers? Nee he.
Cirith Gorgor, heb niet zoveel met de muziek verder, maar succes met zoeken. Dit forum is ook niet de goeie plek om te zoeken denk ik, aangezien het hier stikt van de gothic nichten en inteeltposers.
K. schreef:Hehe, wél allemaal lekker lachen om dat ene kereltje, Nico, in Puberruil, maar nu wel zeuren tegen iemand die aangeeft dat 'ie niet op zoek is naar iemand die al Nico's karakteristieke eigenschappen bezit, als ik dat lijstje zo zie.
Puristen zijn ook triest, die is ie in z'n lijstje vergeten.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Bestial Lust
- Contacteer:
Haha, nou dan kan je het dus op dit forum wel vergeten.Marchosias666 schreef:Cirith Gorgor zoekt mannelijke zanger met extreme strot/ideeen en aanhanger van pure black metal, omgeving ZO-Brabant/Midden-Limburg en eigen vervoer.
Geen jonkies,
geen internet-warriors,
geen hippies,
geen gothic-nichten,
geen inteelt-posers!!!!!
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
-
- Contacteer:
Met zon bekrompen lijst, maak je het alleen maar onnodig moeilijk om een geschikte zanger te vinden. Zolang het een enorme brul- of krijsboei is, zou het toch prima moeten wezen. Zie niet in waarom iemand dan perse extreme ideeen moet koesteren, maar goed het zal wel aan mij liggen.Marchosias666 schreef:Cirith Gorgor zoekt mannelijke zanger met extreme strot/ideeen en aanhanger van pure black metal, omgeving ZO-Brabant/Midden-Limburg en eigen vervoer.
Geen jonkies,
geen internet-warriors,
geen hippies,
geen gothic-nichten,
geen inteelt-posers!!!!!
not all those who wander are lost!
- Omina Mortis
Iets zegt me dat jij weinig met de stijl van doen hebt...mardukfan schreef:[..]
Met zon bekrompen lijst, maak je het alleen maar onnodig moeilijk om een geschikte zanger te vinden. Zolang het een enorme brul- of krijsboei is, zou het toch prima moeten wezen. Zie niet in waarom iemand dan perse extreme ideeen moet koesteren, maar goed het zal wel aan mij liggen.
Serieus, ik wil niet overkomen als een of andere wijsneus of held die het allemaal beter weet, en mensen zullen het waarschijnlijk heel verkeerd opvatten (:lol:) maar dit soort dingen passen niet binnen BM, sorry.mardukfan schreef:[..]
Zolang het een enorme brul- of krijsboei is, zou het toch prima moeten wezen. Zie niet in waarom iemand dan perse extreme ideeen moet koesteren, maar goed het zal wel aan mij liggen.
Om aardig 'in het clubje te passen' moet er aan die eisen voldaan worden, dat was inmiddels wel duidelijk hehe.dako schreef:Ach, óf je zoekt iemand die een gave strot heeft en aardig in jullie clubje past, in plaats van aan te komen met een zooi idiote eisen.
Tenzij je je misantropie wil laten zien, dan zit je goed.
Dit heeft verder ook weinig met misantropie te maken, trouwens. Het enige wat 'ie duidelijk wilt maken is dat vijftienjarige vampirefreaks warriors met NSBM logo's op de pagina en een IQ van 14 / 88 zich niet aan hoeven te melden.
-
- Contacteer:
Ik luister voldoende black metal, en heb ook genoeg live gezien, waaronder ook Cirith gorgor. Alleen vind ik persoonlijk dat clichematige gedoe een beetje overdreven, maar goed dat is mijn mening.Omina Mortis schreef:[..]
Iets zegt me dat jij weinig met de stijl van doen hebt...
-
- Contacteer:
Het is maar net hoe je black metal omschrijft......K. schreef:[..]
Serieus, ik wil niet overkomen als een of andere wijsneus of held die het allemaal beter weet, en mensen zullen het waarschijnlijk heel verkeerd opvatten (:lol:) maar dit soort dingen passen niet binnen BM, sorry.
- the true Thorko
- KoenM
- Contacteer:
En dat leg jíj even voor hem uit, beste K.? Vuile purist!K. schreef:[..]
Om aardig 'in het clubje te passen' moet er aan die eisen voldaan worden, dat was inmiddels wel duidelijk hehe.
Dit heeft verder ook weinig met misantropie te maken, trouwens. Het enige wat 'ie duidelijk wilt maken is dat vijftienjarige vampirefreaks warriors met NSBM logo's op de pagina en een IQ van 14 / 88 zich niet aan hoeven te melden.
- Audiophile
- Audiophile
Beste Audiophile.Audiophile schreef:Beste Ketter.
Je mag best grappig zijn, maar je moet niet een goeie band te kakken zetten in je grap.
Tssk, als we geen internet warriors waren had ik nu voor straf al je KVLTe cd's moeten afpakken.
Mijn originele metalcd's zijn op één hand te tellen. En eh, nee, dat is géen grap.
- Audiophile
Dan ga ik je mp3 verzameling hacken! Dat scheelt me ook weer fietsen. Plus dat het internetwarrior-verantwoord is.Ketter schreef:[..]
Beste Audiophile.
Mijn originele metalcd's zijn op één hand te tellen. En eh, nee, dat is géen grap.

[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
-
- Contacteer:
je vergeet af te sluiten met "Frodo Lives"Ketter schreef:Heeeeeej:D:D
ik wil wel schreeuwen, ben er best wel goed in:D
en ik ben niet jong want ik ben al 17
kben wel een beetje gristelijkmaar slechtvalk rulleeeezzz
peace out,
dark-angel666

"For without thee my love, I shall waste away"
"...end existence - withering leaf..."
www.elexorien.com
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5739/bannertest21zx.jpg[/img]
"...end existence - withering leaf..."
www.elexorien.com
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5739/bannertest21zx.jpg[/img]
- Audiophile
- Scream filled Silence
Vuile ratten iedereen, Cirith Gorgor is een heel degelijk stuk black metal, waarvan Onwards to the Spectral Defile nog hoog aan mijn lijsten prijkt. Helaasch dat mijn strot niet meer is wat het was, en ja daarnaast ben ik ook nog eens een gristen
. Succes met zoeken in ieder geval, ik hoop dat je een redelijke vervanger vinden kan.

[url]www.hopsandbarley.nl[/url]
- Audiophile
-
- Contacteer:
Zo jong en dan al geen strot meer! Komt zeker door je gescheld en getierScream filled Silence schreef:Vuile ratten iedereen, Cirith Gorgor is een heel degelijk stuk black metal, waarvan Onwards to the Spectral Defile nog hoog aan mijn lijsten prijkt. Helaasch dat mijn strot niet meer is wat het was, en ja daarnaast ben ik ook nog eens een gristen. Succes met zoeken in ieder geval, ik hoop dat je een redelijke vervanger vinden kan.

- Scream filled Silence