Black metal
- Hieronimus
Hmm, qua zwaar georkestreerde meuk kan ik niet 1 2 3 iets bedenken. Wat complexe 'Black' Metal betreft: Ephel Duath - The Painter's Palette, maar grote kans dat je die al kent.
Prometheus is gewoon één van de enigen in z'n soort, lijkt mij.
Prometheus is gewoon één van de enigen in z'n soort, lijkt mij.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- paradigm shift
- Hieronimus
Ach, daar hebben ze de repeat-knop voor uitgevonden... 
WACHT! Ga eens Apotheosis - Farthest from the Sun luisteren, misschien bevalt dat je wel. Een mix van Ambient, Folk en Black Metal; enorm episch en goed te verteren als Emperor je aanstaat (maar wel een stuk rauwer dan Prometheus).

WACHT! Ga eens Apotheosis - Farthest from the Sun luisteren, misschien bevalt dat je wel. Een mix van Ambient, Folk en Black Metal; enorm episch en goed te verteren als Emperor je aanstaat (maar wel een stuk rauwer dan Prometheus).
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Luister voor de gein eens naar Weakling. Niet helemaal de zelfde hoek, maar probeer het eens. Er is een vergelijking mogelijk.paradigm shift schreef:Even een vraag aan de blekkies: ik zat vanmiddag in de bus Prometheus van Emperor te luisteren. Heeft iemand tips voor bands in de zelfde hoek?
Kop dicht, Thorko
- the true Thorko
-
- Contacteer:
- Blood&Ashes
Iemand het debuut album van Svartfell al gehoord? Door alle leuke Ván dingen van de laatste tijd was ik hem een beetje uit het oog verloren, maar The Sentence of Satan is zeker de moeite waard. Een eenmansband. Rauwe, Franse black metal met veel tempo wisselingen. Niet origineel of vernieuwend, maar gewoon een goed black metal album. CD is verkrijgbaar bij Warfront Productions.
Hier een sample van het debuut: In the Endless Fields of War
Hier een sample van het debuut: In the Endless Fields of War
- paradigm shift
Apotheosis kan ik geen mp3's van vinden, <code> moet waarschijnlijk iets anders zijn? Van Weakling heb ik net twee nummers van geluisterd. Erg vet, al is de zang wel even wennen. Maar deze stijl staat me inderdaad aan, lange epische nummers, bombastische sfeer, heerlijk. Thanks voor de tips!
οu φροντiς
- Blood&Ashes
Wennen aan de zang van Weakling? Zo extreem is die zang niet. Past wel perfect bij de muziek.paradigm shift schreef:Apotheosis kan ik geen mp3's van vinden, <code> moet waarschijnlijk iets anders zijn? Van Weakling heb ik net twee nummers van geluisterd. Erg vet, al is de zang wel even wennen. Maar deze stijl staat me inderdaad aan, lange epische nummers, bombastische sfeer, heerlijk. Thanks voor de tips!
- paradigm shift
- XnegativeX
- Contacteer:
Til avsky for livet van Lja. FUKKING geweldig!
Het lijkt op Gorgoroth maar dan veel beter. Het doet ook wel wat denken aan Ulver denken ten tijde van Mattens madrigal. Hetzelfde gevoel voor melodie. Maar dan weer met de agressie van Gorgoroth. Geniaal.
Het lijkt op Gorgoroth maar dan veel beter. Het doet ook wel wat denken aan Ulver denken ten tijde van Mattens madrigal. Hetzelfde gevoel voor melodie. Maar dan weer met de agressie van Gorgoroth. Geniaal.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Ljaa, ja, da's ganz cool. Maar ik heb 'm nog steeds niet in huis eigenlijk, maar nu ik zie dat Cold Dimensions 'm heeft komt dat er wel van.
Laatst gewijzigd door Meltdown op do jun 22, 2006 2:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Scream filled Silence
Qoute Lord Leuber:
Ik zie zojuist op Cold Dimensions dat Paysage d'Hiver - Die Festung als LP box te bestellen is (20 euro).
http://cold-dimensions.de/index.html
(voor degenen die liever niet over een paar jaar dit soort prijzen willen betalen Wink )
Ik krijg hem niet gevonden op die site, ik wilde toch graag even investeren, ik zie een markt met dit soort dingen.
Ik zie zojuist op Cold Dimensions dat Paysage d'Hiver - Die Festung als LP box te bestellen is (20 euro).
http://cold-dimensions.de/index.html
(voor degenen die liever niet over een paar jaar dit soort prijzen willen betalen Wink )
Ik krijg hem niet gevonden op die site, ik wilde toch graag even investeren, ik zie een markt met dit soort dingen.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]
- Lord Leuber
- Contacteer:
- Blood&Ashes
- Scream filled Silence
- Scream filled Silence
- the true Thorko
- XnegativeX
- Contacteer:
Mensen die benieuwd zijn naar de muziek van Sarcoma Inc maar er nog niks van hebben kunnen vinden...hier kun je een paar nummers downloaden:
http://www.aftermath-music.com/download.htm
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Scream filled Silence
Jazeker dat klinkt erg lekker. Had al eens eerder gezocht via de bekende neerlaad-wegen iets ervan te luisteren maar dat faalde een beetje. Bedankt voor de link in ieder geval.XnegativeX schreef:Mensen die benieuwd zijn naar de muziek van Sarcoma Inc maar er nog niks van hebben kunnen vinden...hier kun je een paar nummers downloaden:
- paradigm shift
- Johannes de Dopeste
- paradigm shift
Doet me denken aan Limbonic Art.XnegativeX schreef:Mensen die benieuwd zijn naar de muziek van Sarcoma Inc maar er nog niks van hebben kunnen vinden...hier kun je een paar nummers downloaden:
[quote="KoenM"][..]
Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.
Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.
Met je snor!
Godver.[/quote]
Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.
Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.
Met je snor!
Godver.[/quote]
Ik vind het wat steriel en weinig diepzinnig klinken.XnegativeX schreef:Mensen die benieuwd zijn naar de muziek van Sarcoma Inc maar er nog niks van hebben kunnen vinden...hier kun je een paar nummers downloaden:
En de man zal heersen.
- Scream filled Silence
Ja het is wat en niet zomaar even wat. Het is regelrecht voor je raap black metal van een ziekelijk niveau. Een gruwelijke beukende sfeer die zich tentoonspreid in het geluid van deze band. Vooral de ijzingwekkende riffing is geweldig, die zit zo ziekelijk in elkaar. Maar goed ik heb bandjes wel eens beter beschreven, dus ik houd er ook maar weer mee op.Draconian schreef:Kent iemand hier trouwens Averse Sefira, en zo ja, is dat wat?
Hier een videotje van de band: http://www.youtube.com/watch?v=jMnQCP34RlM
- XnegativeX
- Contacteer:
Waar hoor jij hier in vredesnaam Limbonic art in? In de vocalen misschien.V. schreef:[..]
Doet me denken aan Limbonic Art.
Jazeker! Ik vind het een geweldige band. Maar ik ben op dit forum een van de weinigen.Draconian schreef:Kent iemand hier trouwens Averse Sefira, en zo ja, is dat wat?
Het is behoorlijk complexe black metal met death metal invloeden. Erg snel en rauw maar niet slecht geproduceerd.
Voor meer info moet je het topic zelf maar even opzoeken.
Dat vind ik van jou ook wel eens.nuberus schreef:[..]
Ik vind het wat steriel en weinig diepzinnig klinken.
Maar serieus, steriel vind ik het absoluut niet wat het geluid is behoorlijk gruizig. En weinig diepzinnig...tsja, het is gewoon ram en blaas muziek.
Het is inderdaad totaal wat anders als Lunar aurora of Deathspell omega.
Sarcoma Inc. geeft een beetje een old school gevoel. Uit de tijd dat metal nog gewoon ging om ramwerk en er geen diepere betekenis achter zat.
- Scream filled Silence
Jazeker moet je doen, ik heb hier Tetragramatical Astygmata op de pc staan en ik luister hem regelmatig, het rost als een tiet en het geweldig in elkaar, veel verassende loopjes en dingetje ertusen door en het is door een de goede productie zeer goed te luisteren.Sandr schreef:dat nummer van die Averse Sefira-video vind ik erg goed, mischien moet ik me er ook maar eens in verdiepen