Graspop 2006 V3
- cataclysm child
- Fat Bastard
- Contacteer:
Ben alleen op zaterdag geweest, maar was wel weer een leuk festivalletje.
Erg goed naar mijn mening (in no particular order, behalve Opeth dan):
Opeth (band van de dag)
Akercocke (geniale band)
Nile (heerschende drummer)
Obituary (gewoon lekker lomp)
Alice in Chains (die jongere versie van Lenny Kravitz komt aardig in de buurt van Layne)
Soulfly (verraste me totaal)
My Dying Bride (ge-incarneerde depressie)
Ancient Rites (natuurlijk een thuiswedstrijd, maar was dik in orde)
Klein stukje van Jon Olivia's Pain gehoord en dit klonk ook prima.
Death Angel helaas gemist.
G'n'R was wel leuk, maar niet meer dan dat. Alle leuke krakers kwamen voorbij, maar er zat totaal geen vaart in het concert (zo kan ik ook wel 2,5 uur vol maken).
Op de momenten, dat er een beetje vaart in kwam, kwam er een ballad. Veel onnodige muzikale bluesy intermezzo's (waarschijnlijk om Axl zijn stem een beetje rust te geven) en een paar verschrikkelijk slechte gitaarsolo's (voor elk van de 3 (!?) gitaristen 1). Die solo's waren tenenkrommend, zeker na het zien van de gitaarsolo door de gitarist van Soulfly (want die was wel werelds).
Dat gezegd hebbende is G'n'R natuurlijk wel een show-band pur sang. Want die show zag er verder prima uit.
Ik heb me zaterdag in ieder geval prima vermaakt.
Over dat gevalletje Axl Rose gesproken. Ik begreep dat hij wel op wilde treden, maar dat hij er op stond, dat er een overkapte doorgang van de backstage naar het podium zou komen. Die is toen nog even snel door wat Graspop-medewerkers in elkaar geknutseld.
Erg goed naar mijn mening (in no particular order, behalve Opeth dan):
Opeth (band van de dag)
Akercocke (geniale band)
Nile (heerschende drummer)
Obituary (gewoon lekker lomp)
Alice in Chains (die jongere versie van Lenny Kravitz komt aardig in de buurt van Layne)
Soulfly (verraste me totaal)
My Dying Bride (ge-incarneerde depressie)
Ancient Rites (natuurlijk een thuiswedstrijd, maar was dik in orde)
Klein stukje van Jon Olivia's Pain gehoord en dit klonk ook prima.
Death Angel helaas gemist.
G'n'R was wel leuk, maar niet meer dan dat. Alle leuke krakers kwamen voorbij, maar er zat totaal geen vaart in het concert (zo kan ik ook wel 2,5 uur vol maken).
Op de momenten, dat er een beetje vaart in kwam, kwam er een ballad. Veel onnodige muzikale bluesy intermezzo's (waarschijnlijk om Axl zijn stem een beetje rust te geven) en een paar verschrikkelijk slechte gitaarsolo's (voor elk van de 3 (!?) gitaristen 1). Die solo's waren tenenkrommend, zeker na het zien van de gitaarsolo door de gitarist van Soulfly (want die was wel werelds).
Dat gezegd hebbende is G'n'R natuurlijk wel een show-band pur sang. Want die show zag er verder prima uit.
Ik heb me zaterdag in ieder geval prima vermaakt.
Over dat gevalletje Axl Rose gesproken. Ik begreep dat hij wel op wilde treden, maar dat hij er op stond, dat er een overkapte doorgang van de backstage naar het podium zou komen. Die is toen nog even snel door wat Graspop-medewerkers in elkaar geknutseld.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style5,Fat-spc-Bastard.png[/img][/url]
[url]http://www.profanation.nl[/url] | [url]http://www.myspace.com/profanenl[/url]
[url]http://www.profanation.nl[/url] | [url]http://www.myspace.com/profanenl[/url]
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
ik had me een deja vu van heb ik jou daar, voor aanvang van het gn'r concert. deed me verdacht veel denken aan vier jaar geleden op pukkelpop. helemaal toen het ook nog eens begon te regenen. fat bastard heeft gelijk, te veel solo's die nergens op leken, de vaart was er helemaal uit. de uitvoering van de nummers en de show opzich waren wel heel goed.
Hij mocht dan te laat zijn begonnen en het wachten duurde fucking lang toch vond ik de show super op de solo's na die haalde wel een beetje de vaart uit de show en was jammer.Kristof schreef:de eerste dag heeft michael schenker de backstage op zijn kop gezet
en gisteren deed axl zeer moeilijk, ondanks dat hij beboet werd per kwartier dat hij te laat zou optreden...bleef hij weer ruim 75 minuten langer weg dan gepland..omdat het een beetje regende, wilde hij niet optreden
ik snap niet dat zo'n gigantische mislukte eikel nog een publiek heeft...al speelt hij hier gratis om de hoek op café dan blijf ik uit principe nog thuis
Ben net thuis. was weer gezellig. ga zo eerst even douchen en slapen later meer.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Alleen de zaterdag en zondag geweest
Maar een paar bands gezien
Obituary: ik heb ze beter gezien.
Death Angel: erg leuk.
G'NR: op de solos en de tegenvallende nieuwe nummers na vond ik het geweldig.
Enthroned: het podium was veel te groot
Exodus: goed optreden
Maar een paar bands gezien
Obituary: ik heb ze beter gezien.
Death Angel: erg leuk.
G'NR: op de solos en de tegenvallende nieuwe nummers na vond ik het geweldig.
Enthroned: het podium was veel te groot
Exodus: goed optreden
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
- The Horseman
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Parabellum
wat was ik trouwens blij dat ik gisteren wat Exodus stond(Jezus dat was heerlijk bruut) wat een heerlijke stortbui was daarna zeg... daarna na de camping kijken of de tent nog goed stond op de camping toch wat weggevaagde tentjes gezien 

Trotse vader sinds 25/02/10.
- KoenM
- Contacteer:
Hoogtepunten:
The Almighty Beercrusher goes double bass part 2
De Moker
Arch Enemy
Opeth
My dying bride
Dragonforce
Evergrey
Satyricon
Exodus
Obituary
Grimbergen voor 2 euro
Alles uitleggen
Het halve oeuvre van Herman van Veen
Schone wc's helemaal achterin
Aantal mensen die ik allang niet meer gezien heb tegen het lijf lopen
De zuiptent
Stijlvol My Dying Bride poloshirt
5 patches voor de jas
Ondanks alle vleermuizen veel vrouwelijk schoon gezien
Shelley's kookkunsten
Spreekwoorden en uitdrukkingen contamineren
Verrassingen:
Devildriver
De hoosbui (gewassen lucht heerst, namelijk)
Toch ook wel de Moker
Nutellica met een al even belabberde Kirk Hammet als de echte
Een groep gepensioneerden die om 8 uur 's morgens al uitgebreid palaveren over anale seks
Tegenvallers:
Pils, spa blauw, spa rood en cola uit kleine bekertjes voor 2 euro
Het schandalige feit dat het water soms afgesloten was op de toch wel erg hete en stoffige zaterdag.
Na een drukke zaterdag niet kunnen slapen, en dus zodoende 42 uur wakker zijn.
Stof overal.
Modder overal.
Lange rij op zaterdag om het festivalterrein op te gaan. Maar 1 poortje voor de weekendgangers en 3 poortjes voor de dagbezoekers, zodoende. Dwaas gedoe.
Geen leuke leesprogrammaboekjes.
Je stem verliezen is erg vermoeiend.
Axl Poser met een gitarist die Christina Aguilera soleert in een GnR set, die toch al niet erg boeiend was.
The Almighty Beercrusher goes double bass part 2
De Moker
Arch Enemy
Opeth
My dying bride
Dragonforce
Evergrey
Satyricon
Exodus
Obituary
Grimbergen voor 2 euro
Alles uitleggen
Het halve oeuvre van Herman van Veen
Schone wc's helemaal achterin
Aantal mensen die ik allang niet meer gezien heb tegen het lijf lopen
De zuiptent
Stijlvol My Dying Bride poloshirt
5 patches voor de jas
Ondanks alle vleermuizen veel vrouwelijk schoon gezien
Shelley's kookkunsten
Spreekwoorden en uitdrukkingen contamineren
Verrassingen:
Devildriver
De hoosbui (gewassen lucht heerst, namelijk)
Toch ook wel de Moker
Nutellica met een al even belabberde Kirk Hammet als de echte
Een groep gepensioneerden die om 8 uur 's morgens al uitgebreid palaveren over anale seks
Tegenvallers:
Pils, spa blauw, spa rood en cola uit kleine bekertjes voor 2 euro
Het schandalige feit dat het water soms afgesloten was op de toch wel erg hete en stoffige zaterdag.
Na een drukke zaterdag niet kunnen slapen, en dus zodoende 42 uur wakker zijn.
Stof overal.
Modder overal.
Lange rij op zaterdag om het festivalterrein op te gaan. Maar 1 poortje voor de weekendgangers en 3 poortjes voor de dagbezoekers, zodoende. Dwaas gedoe.
Geen leuke leesprogrammaboekjes.
Je stem verliezen is erg vermoeiend.
Axl Poser met een gitarist die Christina Aguilera soleert in een GnR set, die toch al niet erg boeiend was.
- Dulce_licores
Zoooo, dát was gaaf
Zoveel goede bands gezien.... vooral gisteren was een superdag. In Flames, Exodus (voorál dit was top, top, top), Cradle of Filth, Saxon, Motorhead.... allemaal topoptredens! Verder waren Satyricon, Opeth, Trivium, Soilwork, Gojira, Callenish Cirkle en Obituary erg goed. My Dying Bride ook, maar eigenlijk was het te warm in de tent om voornamelijk vrij stil te staan kijken.
Bij Jon Oliva's Pain, Leng Tch'e en Anvil heb ik me vooral ook door hoe de show werd gebracht goed vermaakt. Anvil kende ik nog niet maar dat vond ik verrassend goed
Guns 'n Roses begon wel gaaf en wat ze aan nummers speelden was op zich goed, vond ik. Alleen wat al eerder gezegd is; geen vaart. En hoe ze eindigden vond ik echt slecht. Veel te lange gitaarsolo's inderdaad die ook nog niet eens spectaculair waren (motorhead, dát waren pas solo's), die ballad waar die niet hoorde... applaus was ook een beduidend volume minder toen. Gewoon jammer, want verder was het wél goed.
Sfeer was super, geen mf'ers tegengekomen die ik zou herkennen trouwens, maar met zoveel mensen is dat niet zo raar. Jammer dat het alweer voorbij is.... op naar Wacken dan maar!

Bij Jon Oliva's Pain, Leng Tch'e en Anvil heb ik me vooral ook door hoe de show werd gebracht goed vermaakt. Anvil kende ik nog niet maar dat vond ik verrassend goed

Guns 'n Roses begon wel gaaf en wat ze aan nummers speelden was op zich goed, vond ik. Alleen wat al eerder gezegd is; geen vaart. En hoe ze eindigden vond ik echt slecht. Veel te lange gitaarsolo's inderdaad die ook nog niet eens spectaculair waren (motorhead, dát waren pas solo's), die ballad waar die niet hoorde... applaus was ook een beduidend volume minder toen. Gewoon jammer, want verder was het wél goed.
Sfeer was super, geen mf'ers tegengekomen die ik zou herkennen trouwens, maar met zoveel mensen is dat niet zo raar. Jammer dat het alweer voorbij is.... op naar Wacken dan maar!

[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]
Koffie? Klik hier.[/url]
-
- Contacteer:
Haha die stortbui ja. Schitterend gezicht ook, die pikzwarte lucht. Gelukkig hadden we op de camping al voorzorgsmaatregelen genomen. We moesten 's avonds de tent wel enigszins uitdweilen maar onze spullen waren droog. Verder was ik vrijdag al verbrand, viel de wachtrij reuze mee, en ook het opstuivend zand was niet zo vervelend als vorig jaar.
Axamenta: Maakte een goede indruk op mij, ik moet binnenkort hun nieuwe album eens luisteren.
Trivium: Veel over gehoord en beviel me eigenlijk ook wel.
Moonspell: Opende heel sterk, maar na een paar nummers sloeg de verveling toe.
Satyricon: Grote tegenvaller. Bijna enkel nummers van de laatste twee albums. Alleen Dominions of Satyricon en Mother North waren uitzonderingen. Heerlijke nummers. Hun nieuwe materiaal weet me nauwelijks te raken, erg jammer dus dat daar de nadruk op lag.
Ancient Rites: Leuk optreden. De zanger stond er wat houterig bij, maar verder klonk het allemaal prima.
Nile: Bruut, maar weinig afwisselend.
Soulfly: Mijn persoonlijke hoogtepunt. Max slingerde de nummers in een razend tempo over het veld. De energie spatte er vanaf.
Inquest: Wist me niet te grijpen deze keer, waarom weet ik eigenlijk niet.
After Forever: Goed optreden, ondanks de wat té blije nummers van het laatste album.
Cradle Of Filth: Ondanks het beroerde geluid heb ik me prima vermaakt. De setlist was perfect, elk album (behalve DaaD) kwam aan bod. een mooie mix van oud en nieuw.
Axamenta: Maakte een goede indruk op mij, ik moet binnenkort hun nieuwe album eens luisteren.
Trivium: Veel over gehoord en beviel me eigenlijk ook wel.
Moonspell: Opende heel sterk, maar na een paar nummers sloeg de verveling toe.
Satyricon: Grote tegenvaller. Bijna enkel nummers van de laatste twee albums. Alleen Dominions of Satyricon en Mother North waren uitzonderingen. Heerlijke nummers. Hun nieuwe materiaal weet me nauwelijks te raken, erg jammer dus dat daar de nadruk op lag.
Ancient Rites: Leuk optreden. De zanger stond er wat houterig bij, maar verder klonk het allemaal prima.
Nile: Bruut, maar weinig afwisselend.
Soulfly: Mijn persoonlijke hoogtepunt. Max slingerde de nummers in een razend tempo over het veld. De energie spatte er vanaf.
Inquest: Wist me niet te grijpen deze keer, waarom weet ik eigenlijk niet.
After Forever: Goed optreden, ondanks de wat té blije nummers van het laatste album.
Cradle Of Filth: Ondanks het beroerde geluid heb ik me prima vermaakt. De setlist was perfect, elk album (behalve DaaD) kwam aan bod. een mooie mix van oud en nieuw.
The Horseman schreef:Setlist van Alice In Chains, anyone ?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
-
- Contacteer:
Zo... ook weer thuis. Was weer gaaf, en die regen kwam niet eens zo slecht uit. Was 't tenminste afgelopen met 't stof en hadden we de tent weer schoon.
De hoogtepunten:
Opeth (al was ’t geluid vooraan ruk)
Soilwork
After Forever (maar wat komt Floor gemaakt over als ze in ’t Engels presenteert)
Evergrey (al mag The Masterplan als meezinger wel eens afgeschaft worden)
Callenish Circle
Whitesnake (verrassend goed, had verwacht dat ’t wel wat afgetakeld zou zijn)
Exodus
Ancient Rites (al mag Gunther zich nu wel aanleren hoe hij met een microfoon om moet gaan nu hij niet meer bast)
In Flames (sterke setlist)
Armored Saint
Jon Oliva’s Pain (met name de Savatage-nummers)
Arch Enemy
Saxon
Y&T
Van Death Angel, Satyricon en Moonspell helaas maar weinig meegekregen, maar wat ik daar nog van gezien / gehoord heb was ook dik in orde.
Dieptepunt: M'n Ancient Rites-shirt zaterdag gejat terwijl ik m'n pens stond te wassen op de camping
De hoogtepunten:
Opeth (al was ’t geluid vooraan ruk)
Soilwork
After Forever (maar wat komt Floor gemaakt over als ze in ’t Engels presenteert)
Evergrey (al mag The Masterplan als meezinger wel eens afgeschaft worden)
Callenish Circle
Whitesnake (verrassend goed, had verwacht dat ’t wel wat afgetakeld zou zijn)
Exodus
Ancient Rites (al mag Gunther zich nu wel aanleren hoe hij met een microfoon om moet gaan nu hij niet meer bast)
In Flames (sterke setlist)
Armored Saint
Jon Oliva’s Pain (met name de Savatage-nummers)
Arch Enemy
Saxon
Y&T
Van Death Angel, Satyricon en Moonspell helaas maar weinig meegekregen, maar wat ik daar nog van gezien / gehoord heb was ook dik in orde.
Dieptepunt: M'n Ancient Rites-shirt zaterdag gejat terwijl ik m'n pens stond te wassen op de camping

Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op ma jun 26, 2006 4:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
dit leren ze dus blijkbaar nooit. Erg jammer.KoenM schreef:Tegenvallers:
Lange rij op zaterdag om het festivalterrein op te gaan. Maar 1 poortje voor de weekendgangers en 3 poortjes voor de dagbezoekers, zodoende.
-
- Contacteer:
- KoenM
- Contacteer:
Ben ik de enige overigens die Gunther van AR bij tijd en wijlen gewoon váls vond zingen?
Obituary was trouwens geniaal globberdeflots vloerdweilen a volonté weer.
De setlist van Opeth was érg verrassend:
Ghost of perdition
White Cluster (!)
The Leper Affinity
The Amen Corner (!)
Hope Leaves
The Grand Conjuration
Deliverance
(en dus geen Demon of the fall)
Nagoed, het was voor mij 3 jaar geleden dat ik de band zag, dus weet niet of dit zo speciaal was, maar toch zeker White Cluster en The Amen Corner zie ik niet als essentiele livenummers, erg leuk dus!
Satyricon viel me eigenlijk stiekem toch wel een klein beetje tegen. Maar dat komt waarschijnlijk meer door de misschien té hoge verwachtingen. Dat nieuwe materiaal leent zich overigens uitstekend voor live te brengen. En Satyr lulde dom zeg. Een test voor de fans, en meer van zulk soort elitair gebral.
Obituary was trouwens geniaal globberdeflots vloerdweilen a volonté weer.
De setlist van Opeth was érg verrassend:
Ghost of perdition
White Cluster (!)
The Leper Affinity
The Amen Corner (!)
Hope Leaves
The Grand Conjuration
Deliverance
Nagoed, het was voor mij 3 jaar geleden dat ik de band zag, dus weet niet of dit zo speciaal was, maar toch zeker White Cluster en The Amen Corner zie ik niet als essentiele livenummers, erg leuk dus!
Satyricon viel me eigenlijk stiekem toch wel een klein beetje tegen. Maar dat komt waarschijnlijk meer door de misschien té hoge verwachtingen. Dat nieuwe materiaal leent zich overigens uitstekend voor live te brengen. En Satyr lulde dom zeg. Een test voor de fans, en meer van zulk soort elitair gebral.
Ik was er niet bij, maar het verrast me nietKoenM schreef:Ben ik de enige overigens die Gunther van AR bij tijd en wijlen gewoon váls vond zingen?

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Deden ze gister in Rijssen ook, zo ongeveer. Idd leuk dat ze twee onverwachte nrs speelden!KoenM schreef: De setlist van Opeth was érg verrassend:
Ghost of perdition
White Cluster (!)
The Leper Affinity
The Amen Corner (!)
Hope Leaves
The Grand Conjuration
Deliverance
- Tony Montana
Verdomme, wat was dat weer gaaf!
Vrijdag
Anvil - Erg leuke opener met een über enthausiaste zanger die maar bleef zeggen dat het de beste dag van zn leven was enzo. De sfeer kwam er goed in.
Callenish Circle - Fantastisch en zeer sterk optreden.
Panchrysia - wel leuk
Leaves's Eyes - Leuk om even uit te rusten
The Gathering - Erg goed optreden. Veel beter dan de show die ik ooit op Parkpop zag.
Evergrey - Helft gezien, erg leuk
Trivium - Ik snap niet wat iedereen hier zo leuk aan vindt
Michael Schenker Group - Zeer goed optreden, met uiteraard goed gitaarwerk
Moonspell - Helft gezien (afgewisseld met Evergrey) Fantastisch optreden. Binnenkort maar eens een cd van deze band halen!
Lacuna Coil - Vermakelijk en mooie vrouw
Zaterdag
Bloodsimple - wel aardig
Caliban - Enorme pit en wall of death. Muziek was niet naar mijn smaak.
Nuttellica - Goeie coverband, met goed Hetfield imitatie
Ancient Rites - Leuk optreden, maar niet fantastisch
Obituary - Lekker headbanger; erg goed!
Jon Oliva's Pain - Derde keer dat ik ze zie. Blijft fantastisch! Jon had er zo te zien ook wel zin in.
Opeth - Absoluut geniaal optreden
My Dying Bride - ken ik te weinig van en verraste mij enorm. Erg goed!
Alice in Chains - Erg goede nieuwe zanger en supervet optreden
Guns n' Roses - Veel saaie intermezzo's, weinig stembereik van Axl, maar toch een erg vermakelijk optreden.
Zondag
Ensiferum - Beetje een saai optreden vergeleken met dat op de AMM2005
Dragonforce - Niet mijn muziek, maar vermakelijk tijdens het uitrusten
Armored Saint - Geniaal optreden met goede sfeer
Exodus - Trash! Heerlijk!
After Forever - Helft gezien. Een leuk schuil-optreden
Arch Enemy - Eens en temeer geniaal
Motörhead - Gaaf natuurlijk, maar had wel wat langer gekund.
Bij een enigszins goede line-up ga ik volgend jaar weer (dit was mijn tweede keer).
Vrijdag
Anvil - Erg leuke opener met een über enthausiaste zanger die maar bleef zeggen dat het de beste dag van zn leven was enzo. De sfeer kwam er goed in.
Callenish Circle - Fantastisch en zeer sterk optreden.
Panchrysia - wel leuk
Leaves's Eyes - Leuk om even uit te rusten
The Gathering - Erg goed optreden. Veel beter dan de show die ik ooit op Parkpop zag.
Evergrey - Helft gezien, erg leuk
Trivium - Ik snap niet wat iedereen hier zo leuk aan vindt
Michael Schenker Group - Zeer goed optreden, met uiteraard goed gitaarwerk
Moonspell - Helft gezien (afgewisseld met Evergrey) Fantastisch optreden. Binnenkort maar eens een cd van deze band halen!
Lacuna Coil - Vermakelijk en mooie vrouw
Zaterdag
Bloodsimple - wel aardig
Caliban - Enorme pit en wall of death. Muziek was niet naar mijn smaak.
Nuttellica - Goeie coverband, met goed Hetfield imitatie
Ancient Rites - Leuk optreden, maar niet fantastisch
Obituary - Lekker headbanger; erg goed!
Jon Oliva's Pain - Derde keer dat ik ze zie. Blijft fantastisch! Jon had er zo te zien ook wel zin in.
Opeth - Absoluut geniaal optreden
My Dying Bride - ken ik te weinig van en verraste mij enorm. Erg goed!
Alice in Chains - Erg goede nieuwe zanger en supervet optreden
Guns n' Roses - Veel saaie intermezzo's, weinig stembereik van Axl, maar toch een erg vermakelijk optreden.
Zondag
Ensiferum - Beetje een saai optreden vergeleken met dat op de AMM2005
Dragonforce - Niet mijn muziek, maar vermakelijk tijdens het uitrusten
Armored Saint - Geniaal optreden met goede sfeer
Exodus - Trash! Heerlijk!
After Forever - Helft gezien. Een leuk schuil-optreden
Arch Enemy - Eens en temeer geniaal
Motörhead - Gaaf natuurlijk, maar had wel wat langer gekund.
Bij een enigszins goede line-up ga ik volgend jaar weer (dit was mijn tweede keer).
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]
Je bent de eerste die goed oplet! proficiat! Ik was idd wat eerder thuis.Tokus schreef:[..]
toch knap dat je dat post op het moment dat het ongeveer zou moeten beginnen...
Trouwens.. Wat was Dragonforce matig zeg! Hermans gitaar viel telkens weg (goedkope draadloze shit). En bij Trough the fire and the flames klonk er minstens 1 gitaar echt gewoon off-tune.. OF het ding was grandioos ontstemd of hij frette verkeerd. Iig viel het mij erg tegen.
Mijn vader is sterker dan jouw vader
Setlist?Tony Montana schreef:Alice in Chains - Erg goede nieuwe zanger en supervet optreden
Last.fm
Last.fm
-
- Contacteer:
Zie mijn post: je bent niet de enige. Dat is overigens altijd wel het geval, maar tot nu toe dacht ik dat het kwam omdat hij tegelijk moest zingen en bassen. Hij moet zich gewoon aanleren om de microfoon voor z'n bek te houden in plaats van 'm erin te stoppen, dan zou het al voor een groot gedeelte opgelost zijn.KoenM schreef:Ben ik de enige overigens die Gunther van AR bij tijd en wijlen gewoon váls vond zingen?
- Tony Montana
Precies weten doe ik het niet (staat vast wel ergens op i-net) Ze speelden ongeveer heel Dirt en veel Facelift.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
Hij is ook simpelweg niet zo'n geweldige zanger.MetalTuupLimburg schreef:[..]
Zie mijn post: je bent niet de enige. Dat is overigens altijd wel het geval, maar tot nu toe dacht ik dat het kwam omdat hij tegelijk moest zingen en bassen. Hij moet zich gewoon aanleren om de microfoon voor z'n bek te houden in plaats van 'm erin te stoppen, dan zou het al voor een groot gedeelte opgelost zijn.
Last.fm
Last.fm
- cataclysm child
Filmpje van net voor Soulfly:
http://www.youtube.com/watch?v=L1sXdGWj ... ch=Graspop
http://www.youtube.com/watch?v=L1sXdGWj ... ch=Graspop
[img]http://www.vampire-magazine.com/images/bands/opt/sacred_reich__logo_mw275_mh80.jpg[/img]
- innuendo
- Lult over cdtjes
Volgorde is waarschijnlijk niet juist, maargoed:Orklord schreef:Nou, dan wil ik wel eens weten wat de setlist van Exodus was.
Bonded by blood
Raze
Deathamphetamine
Blacklist
A lesson in violence
Piranha
44 Magnum Opus
I Am Abomination
War is my sheppard
Edit: Wat Exodus betreft. Het optreden was geniaal! Ik heb een van de waarschijnlijk tientallen plectrums gevangen die er weggegooid zijn. Ik heb het shirt door ze laten signeren wat ik kort voor het optreden heb gekocht. Echt gaaf

Laatst gewijzigd door innuendo op ma jun 26, 2006 5:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- lunatic jozef
Aah okeej, niets gemist dus.innuendo schreef:[..]
Volgorde is waarschijnlijk niet juist, maargoed:
Bonded by blood
Raze
Deathamphetamine
Blacklist
A lesson in violence
Piranha
44 Magnum Opus
I Am Abomination
War is my sheppard
Edit: Wat Exodus betreft. Het optreden was geniaal! Ik heb een van de waarschijnlijk tientallen plectrums gevangen die er weggegooid zijn. Ik heb het shirt door ze laten signeren wat ik kort voor het optreden heb gekocht. Echt gaaf
Ja Death Angel, die setlist ziet er wel leuk uit.