Graspop 2006 V3

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Cradle Of Filth
Berichten: 182
Lid geworden op: zo nov 23, 2003 3:10 am

Bericht door Cradle Of Filth » ma jun 26, 2006 8:56 pm

Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » ma jun 26, 2006 8:57 pm

The Horseman schreef:[..]


De echte Exodus fans konden dus jakkend naar huis
De echte Exodus fans stonden uit hun plaat te gaan tijdens Braaaaaaaaindead!
Stelletje zeiksnorren, Exodus was gaver dan gaaf. Geweldig geluid, prima setlist (nieuwe materiaal is ook gewoon heel gaaf) en oja, had ik Braindead al genoemd?

Death Angel had een geweldige setlist, verrassingen: Discontinued, Stagnant, en ze speelden dan ook een kwartier langer dan gepland. Beste optreden naar mijn bescheiden mening.

Verder nog actief gezien: Obituary, Nile, Arch Enemy, Ancient Rites, allemaal prima.

Alleen jammer van de regen en de kleine jongetjes die denken een pit te kunnen bouwen door om zich heen te slaan.
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25616
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jun 26, 2006 8:57 pm

ComaNation schreef:Bij Evergrey waren er een paar erg forse kerels die het nodig vonden om bij elk harder stukje te gaan pitten. (pitten bij evergrey.. :roll: ) Ik stond als liefhebber van de muziek rustig vooraan naar de band te kijken, totdat ik een harde stomp in mn maag kreeg en de rest van het concert ergens in een hoekje op mn rug liggend mee mocht maken omdat de lucht uit mn longen was geslagen. Dat soort mensen weten een concert toch altijd goed te verpesten, zeker omdat ze heel goed doorhebben dat elke omstander ze met een boze kop aankijkt.

Naast dit ene incident vond ik het publiek op Graspop wèl erg relaxed. :)
Ik herken dit van 2 jaar geleden op Waldrock toen een aantal figuren tijdens Twisted Sister mijn broertjes knie door hun gewals dusdanig verziekten dat voor hem de lol er ook af was. Ik begrijp uitermate goed dat mensen een schijthekel aan pits hebben, al helemaal tijdens dit soort bands
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22256
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jun 26, 2006 8:57 pm

Ja inderdaad. Pitten bij Evergrey is ronduit debiel, opflikkeren. Net als van die dwazen die bij MDB "Speulen homoooo's!" roepen. Hou je toch. Maar voor de rest geen last meer gehad dan? Evergrey was de enige band waarbij ik gecrowdsurft heb trouwens. Uiteraard tijdens the Masterplan.

edit: @ ComaNation dus.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma jun 26, 2006 9:01 pm

Evergrey maakt gewoon slaapverwekkende muziek... effe pitten biedt dan uitkomst. :' )
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25616
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jun 26, 2006 9:02 pm

The Horseman schreef:[..]


De echte Exodus fans konden dus jakkend naar huis
Ik vind het anders een gave setlist om te zien :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22256
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jun 26, 2006 9:04 pm

Stillborn schreef:[..]

De echte Exodus fans stonden uit hun plaat te gaan tijdens Braaaaaaaaindead!
Stelletje zeiksnorren, Exodus was gaver dan gaaf. Geweldig geluid, prima setlist (nieuwe materiaal is ook gewoon heel gaaf) en oja, had ik Braindead al genoemd?

Death Angel had een geweldige setlist, verrassingen: Discontinued, Stagnant, en ze speelden dan ook een kwartier langer dan gepland. Beste optreden naar mijn bescheiden mening.

Verder nog actief gezien: Obituary, Nile, Arch Enemy, Ancient Rites, allemaal prima.

Alleen jammer van de regen en de kleine jongetjes die denken een pit te kunnen bouwen door om zich heen te slaan.
Wat ik al zei, ik vind de nrs van de nieuwe Exodus te lang. Blijven niet boeien van begin tot eind. De zanger viel me wél mee. En idd, ik ben het met je eens. Ik heb ook een grafhekel aan van die kleine ventjes die te pas en te onpas overal maar een pit willen bouwen. Sta ik op m'n gemakje Dragonforce te kijken, komen er van die kerels met Slipknot en Rammstein shirts (niks tegen de bands zelf hoor) een beetje lopen duwen. Ik sta te headbangen (weliswaar op m'n gemakje, vanwege allerlei ochtendlijke ongemakken) dus zie geen zak, knalt zo'n mongool tegen m'n kop aan. Nou ben ik een vrij zachtaardig figuur, maar dat jongetje heb ik toch ook even de andere kant uitgetorpedeerd. Verdomme, op m'n lichtelijk bekaterde hoofd.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » ma jun 26, 2006 9:05 pm

Ernst schreef:Veel interessanter: de setlist van Death Angel iemand??
Niet in deze volgorde.

Thrown to the wolves
5 steps of freedom
The devil incarnate
Thicker than blood
Voracious souls
Evil Priest
Stukkie Ultra-Violence als intro
Mistress of Pain
3rd floor
Seemingly Endless Time
Discontinued
Stagnant
Bored
Kill as one
en nog een vaag nieuw nummer achtig iets.

Tot zover ik mij kan herinneren.
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22256
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jun 26, 2006 9:06 pm

the true Thorko schreef:Evergrey maakt gewoon slaapverwekkende muziek... effe pitten biedt dan uitkomst. :' )
Wat dacht je, na Ernst probeer ik het ook eens? Ik had zijn post wél gezien, knaapje. Ik hap gewoon niet.


En nu doe ik het toch he! HAHAHAHAHAHAHA!











:`)


Maar nee, TTT, we gaan dit topic níet verzieken, daar was Graspop véél te gaaf voor.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » ma jun 26, 2006 9:06 pm

Ik vond het weer een erg gave Graspop dit jaar, de bands waren zeker interessant genoeg dit jaar, en het weer en de sfeer waren erg goed.

Zoals altijd 3 dagen lang bijna alleen maar op het festivalterrein geweest en dus ook een berg bands gezien, eerste wat ik zag was Panchrysia waarvan de BM klanken me tegemoet kwamen toen we het terrein opliepen. Overigens waren er geen wachtrijen dit jaar, beter.
P. was vast wel aardig maar wist me op dat moment niet te boeien omdat ik toch wel een beetje vrot was door de warmte en ff wou relaxen. FF Edguy wezen kijken maar uiteindelijk toch bij Callenish C. beland, en verder nog lacuna coil, whitesnake en satyricon gezien.
Lacuna coil was wel tof maar ik stoorde me toch een beetje aan de zang van die kerel, whitesnake was dan weer heel wat anders, lekkere jaren 80 euforie en hoewel ik alleen hun hit (here I go again on my own...) kende klonk het allemaal meteen wel vertrouwd in de oren en relaxed. Satyricon speelde dominions of satyricon en voor de rest nog wat nieuw werk, niet slecht ofzo maar het nieuwe werk is nix voor mij. Satyr is trouwens maar een beetje een duts.

Verder nog wel een beetje de meest voor de hand liggende bands gezien met als uitzondering dat ik devil driver boven enthroned verkoos en COF boven arch enemy. Enthroned klonk gewoon nogal belachelijk met hun gabberhouse achtige basdrum en Devil driver was verassend goed, schijnt dus de band te zijn van die Coal Chamber zanger, maar het is dus geen Nu-metal maar een beetje thrashy metal, niet onaardig maar rijk gaan ze er niet van worden. Dat zichzelf met slayer vergelijken hadden ze ook zeker niet hoeven doen van mij.

COF had ik dus nog maar 1 keer gezien en toen waren ze ultravrot, goed ze nog een tweede kans gegeven te hebben want ik vond het nu wel leuk, klonk allemaal wel overtuigend en zelfs de zang was OK. Ze speelden ook nog wel wat oude nummers dus neit alles was onbekend; oa het 2e nummer van Vempire, funeral in carpathia, cruelty brought thee orchids en dan nog wel eentje geloof ik.

Guns N Roses was VET, goede keuze van nummers die ze speelden was prima en het klonk allemaal heel dicht bij het origineel, hoewel je af en toe wel een beetje het "Slash-geluid" miste. Verder zong AXL net zo goed als 15 jaar geleden dus ik weet niet waar iedereen over zeurt. Het was gewoon goed.

Het enige minpuntje van het festival was dat motorhead afsluiter was, die heb ik dan ook hard genegeerd ten gunste van alcohol.

Ernst
Berichten: 5029
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma jun 26, 2006 9:07 pm

Niet slecht, valt me niet tegen. Dat Exodus Braindead speelt is idd erg tof! Nog beter zou Deranged zijn geweest. (Zeiksnor die ik ben hehe)

Edit: @ Stillborn

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » ma jun 26, 2006 9:08 pm

Lennert from hell schreef:[..]


Ik vind het anders een gave setlist om te zien :P
Hey, op het eerste oog bevatte die setlist geen materiaal van POTF en FD.
En er waren tijdens de vorige tour ook al teleurgestelde mensen die het betreurden dat van die albums geen materiaal werd gespeeld.
Brain Dead maakt natuurlijk al een berg goed.
En ja, mijn opmerking was flink kort door de bocht.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma jun 26, 2006 9:08 pm

Cradle Of Filth schreef:Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?
Het grootste en enige pluspunt daar aan was dat ze gelijk speelden met Arch Enemy. Dat was namelijk een van de absolute hoogtepunten van het festival.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » ma jun 26, 2006 9:10 pm

Vrijdag

Pas rond 16.30 uur werd ik opgepikt door vrienden en rond 18.30 uur waren we op de camping. Snel ons tentje opgezet en aan het bier gegaan. Was behoorlijk ver lopen van parkeerterrein naar camping. Gelukkig niet in de rij gestaan, dat is wel een voordeel als je zo laat weggaat.

Toen naar het festivalterrein gelopen, wat ook op een halve marathon leek. Aangekomen de nodige eet-en drankbonnen gescoord. Een klein stukje van Leng Tch'e gekeken. Was wel oke, maar we hadden honger, dus zijn wat gaan eten.
Daarna Soilwork gezien in de tent, was wel goed. Ook die ene gitarist met die sik was wel lache zoals die bewoog. Toen ergens gaan zitten en half Lacuna Coil (op het scherm) en Evergrey (meer gehoord) gekeken.
Naar voren gelopen (rechts bij de drankkraam) voor ouwelullenband Whitesnake. Ik kende alleen het nummer Here I Go Again, voor de rest vond ik het maar zozo.
In m'n eentje Satyricon gaan kijken (de rest was al naar de camping). Ze speelden erg goed, ook het geluid was prima. Die mid-tempo nummers bevielen mij wel, toch eens hun laatste album aanschaffen. Na het einde, de lange reis terug naar m'n tentje aanvaard.

Zaterdag

Rond 10.00 uur de tent al uit. Rustig aangedaan en braaf m'n tanden gepoetst en me gewassen. Eerst naar de ontbijttent voor wat water en een yoghurtje :P

Daarna naar het terrein gelopen. Half Bloodsimple gezien. Eerst 1 minuut van Akercookie :P gezien (herrie horen we nog heel de dag ;) ) en toen naar de tent voor Caliban. Was wel goed, later werd het wat eentonig.
Bullet for my Valentine viel mij mee, had erger verwacht. Toen naar de tent voor de rock & roll van The Datsuns was wel vermakelijk, maar veel van hetzelfde.
Toen de slechtste band ooit op Graspop aanschouwd, Avenged Sevenfold. Brrr, wat was dat ruk zeg. Enige leuke was dat ze Walk van Pantera speelde. Ook behoorlijk triest dat er mensen gaan vechten om een drumstokje van zojuist genoemde band.
Obituary niet veel van gezien, omdat het knetterdruk was in de tent, daarna maar wat gaan eten. Stone Sour niet veel van gezien.
Nile was oke, maar jammer dat geluid weer wat tegenviel. Ook jammer dat er geen nummers van Amongst the Catacombs...voorbij kwamen. Toch werd er superstrak gespeeld. Toen naar de Metaldome gelopen om Action in DC te zien. Aangezien het behoorlijk warm -en druk was in die tent, maar wat rondgelopen op het terrein.
Ook van My Dying Bride heb ik niet veel van gezien. Soulfly geloofde ik ook wel, dus naar de camping gelopen om m'n trui te halen. Toen weer terug voor Opeth. Was erg kut dat ze half uur later begonnen. Soulfly liep uit! Toen het eenmaal begon, was ik het alweer vergeten. Prachtig concert! Gave setlist ook met oa Ghost of Perdition, The Leper Affinity en Deliverance.
Na dit fijne optreden, een mooi plekje op het veld opgezocht voor Guns n' Roses. Alle klassiekers kwamen voorbij en Axl en begeleidingsband deden het prima. Alleen die solo's tussen de nr's hoeven van mij nietzo. Het nodige vuurwerk ontbrak niet. Een mooie afsluiter van de zaterdag.

Zondag

Laat uit bed. Aangezien ik met vrienden was die maandag gewoon weer moesten werken, hebben we de eerst de tenten afgebroken en naar de auto gebracht. (we hadden al besloten om niet heel de zondag te blijven) Daarna naar het terrein gelopen. Ensiferum dus gemist, wat ik opzich wel jammer vond. Maargoed, die zie ik nog wel een keer. Eerst wat gegeten en daarna In Flames gaan kijken. Klonk niet verkeerd. Toen het wat harder begon te regenen, de tent waar Exodus zo dadelijk in zou spelen, opgezocht. Exodus begon met Blonded by Blood, dus dat hakte er lekker in. Prima geluid. Gewoon lekkere thrash!
Na dit alles vonden we het wel welletjes en naar de auto gelopen, in een enorme hoosbui! Niet normaal meer! Snel naar huis gereden en om 20.00 uur was ik thuis.

Weinig bands gezien, m'n rug behoorlijk naar de tering aan het eind en errug stoffig, maar dat hoort er allemaal bij! Volgend jaar weer! :D

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 26, 2006 9:15 pm

Cradle Of Filth schreef:Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?
Je moet je bek houden. Achterlijke Filthfans die met 200+ man in de rij gaan staan voor een signeersessie, met hun rokken.

Gaaf weekend gehad. Paar leuke bands gezien. Darkane, Gojira, Obituary, Opeth en nog wat waarschijnlijk. In Flames viel tegen, nieuwe werk trekt me toch niet.
Hoop rotzooi gezien ook. Black metal is maar een lachtertje en wanneer doen Dragonforce en Ensiferium es een tour samen? De muziek sluit perfect bij elkaar aan, blije meuk. De headliners waren ook niet wat ze moesten zijn.
Zondag leek ook de powermetaldag te zijn. Weinig goeds gezien op die dag.

Nee, waar ik dan echt uit m'n dak ben gegaan is tijdens de wedstrijd van oranje. Bij bewoners in de buurt in de achtertuin met een hoop festivalgangers. Duitsers die "Portugal" schreeuwen, gasten die de dochter van de gastheer schaamteloos om een vleeselijk toegift vragen en koude jupiler met een hoger alcoholpercentage dan het festivalbier.
Het was me weer een weekend inderdaad.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » ma jun 26, 2006 9:15 pm

En ik dacht al dat ik een overdreven lap tekst had

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25616
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jun 26, 2006 9:15 pm

The Horseman schreef:[..]


Hey, op het eerste oog bevatte die setlist geen materiaal van POTF en FD.
En er waren tijdens de vorige tour ook al teleurgestelde mensen die het betreurden dat van die albums geen materiaal werd gespeeld.
Brain Dead maakt natuurlijk al een berg goed.
En ja, mijn opmerking was flink kort door de bocht.
Tja, ik begrijp het ergens wel, maar ik vind het nieuwe werk van Exodus eigenlijk misschien wel beter dan het oude spul, vooral Tempo of the Damned.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma jun 26, 2006 9:46 pm

Cradle Of Filth schreef:Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?
Even serieus, luister jij weleens iets anders?

Gebruikersavatar
Dulce_licores
Berichten: 348
Lid geworden op: za dec 10, 2005 1:06 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Dulce_licores » ma jun 26, 2006 9:48 pm

Cradle Of Filth schreef:Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?
Soulcollector schreef:[..]


Je moet je bek houden. Achterlijke Filthfans die met 200+ man in de rij gaan staan voor een signeersessie, met hun rokken.
Dat zou ik idd ook niet doen. Ook niet mijn naam veranderen in mijn favoriete band.
Maar hoe dan ook, Cradle of Filth speelde best goed.
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]

Gebruikersavatar
Tony Montana
Berichten: 2748
Lid geworden op: za apr 03, 2004 2:12 pm
Locatie: Amsterdam/Den Haag

Bericht door Tony Montana » ma jun 26, 2006 9:53 pm

Stillborn schreef:[..]

De echte Exodus fans stonden uit hun plaat te gaan tijdens Braaaaaaaaindead!
Stelletje zeiksnorren, Exodus was gaver dan gaaf. Geweldig geluid, prima setlist (nieuwe materiaal is ook gewoon heel gaaf) en oja, had ik Braindead al genoemd?
Juist jij snapt het!
Je moet je bek houden. Achterlijke Filthfans die met 200+ man in de rij gaan staan voor een signeersessie, met hun rokken.
Ja man! Die signeersessie was tijdens de extreme regenbui tijdens Helloween. Ik kwam voorbij gerend met een goed gevuld broodje döner, dus ff aan zo'n jurk gevraagd voor wie al die mensen in hemelsnaam met dat weer stonden te wachten. Toen mij ten gehore kwam dat het Cradle betrof ben ik snel een van de Marquee's ingerend....Al die pikkies gingen ook na Cradle naar huis, terwijl Motörhead nog moest spelen.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma jun 26, 2006 9:59 pm

Zo dat was weer een zeer fijne editie van GMM, heb eigenlijk geen tegenvallende bands gezien dit jaar (ja ik vond zelfs COF goed).

@graveworm: bier is ook goed hoor.

Cradle Of Filth
Berichten: 182
Lid geworden op: zo nov 23, 2003 3:10 am

Bericht door Cradle Of Filth » ma jun 26, 2006 10:11 pm

K. schreef:[..]

Even serieus, luister jij weleens iets anders?
Tuurlijk.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » ma jun 26, 2006 10:32 pm

Even diep in mn geheugen graven om te kijken wat ik allemaal heb gezien..

Vrijdag:
Eerste band die ik zag was Trivium, ben niet echt een fan maar het klonk wel heel erg strak. Voor zulke jonge gasten zijn ze al hele behoorlijke live muziekanten.
Daarna Edguy even gekeken, leuke vrolijke power metal (met een zanger die kwa geluid wel heel erg aan Dickinson doet denken) die ik zoals gewoonlijk erg snel beu raak.
Daarna MSG en Stream of Passion gekeken waar in beide gevallen geen hol aan was.
Soilwork was leuk, Lacuna Coil weinig aan.

Daarna gelijk het absolute persoonlijke dieptepunt van het festival. We kwamen terug op de camping om er daar achter te komen dat ons nieuwe twee persoonsluchtbed alweer half leeg was gelopen na het vanmiddag te hebben opgepompt. Ik kwam er al snel achter waar het gaatje zat en er zat een reparatiekitje bij. Opgelost zou je zeggen, maar nee, de ubergoedkope lijm vrat gewoon dwars door dat ding heen waardoor het van een speldeprikje ineens een gat van anderhalve centimeter was geworden. Verder dus Whitesnake en Satyricon gemist omdat ik opzoekging naar secondelijm. Ben bijna letterlijk overal geweest (security, EHBO, bonhokjes, eetstandjes, metalmarket, zelfs bij mensen thuis) maar niemand had die zooi. Dus hebben we fijn de hele nacht op de grond doorgebracht.

Zaterdag:
Goed, de volgende dag een nieuw luchtbed gekocht (deze keer geen merkloze), dus alles weer opgelost.
De zaterdag op het hoofdpodium waren er eerst waardeloze kutbands als Bullet for my valentine en Avenged sevenfold.
Verder naar Ancient Rites, enkele leuke nummers maar echt geweldig klonk het verder niet, de zanger klonk echt kut bij de cleane stukken.
Daarna Obituary, na de de laatste paar jaar meedere keren zijn misgelopen eindelijk gezien. En de nieuwe nummers van (het naar mijn mening saaie) Frozen in Time klonken live verrassend goed! Maar niet zo goed als de oude klassiekers. Ik werd echt weggeblazen door hun heerlijk lompe DM.
Nile was redelijk, maar ik was niet echt onder de indruk, hun nieuwe album vind ik zowieso matig en hun oudere werk heb ik al meerdere keren live gehoord. Waarschijnlijk ben ik ze gewoon beu geraakt.
Daarna My Dying Bride gekeken (na het eerste kwartiertje te hebben gemist), heb ze al vaker gezien maar elke keer is het toch weer lekker sfeervol. Lekker optreden en leuke setlist! The Forever People is echt een heerlijke afsluiter, mooi dat ze die terug in de setlist hebben opgenomen.
Later die avond het hoogtepunt van het hele festival:
DEATH ANGEL, had niet verwacht om weer opnieuw zo onder de indruk te zijn na ze al een aantal keer eerder te hebben gezien maar de spelvreugde en het enthousiasme van die gasten werkt gewoon aanstekelijk. Je zag gewoon duidelijk dat ze echt alles gaven en het zelf ook naar hun zin hadden. Ook prachtig dat ze extra speeltijd kregen (dankzij dhr. Axl Rose waarschijnlijk?). Ik heb echt geen microseconde spijt gehad dat ik niet bij Opeth ben gaan kijken.
GNR was verder best ok, de solo's waren zoals al vaker gemeld compleet overbodig en dienden overduidelijk als extra pauze's voor zijne koninklijke hoogheid Rose ( :roll: ). Ik moet toegeven dat het een ok show was en zijn klassiekers nog goed uit de verf kwamen. Viel me ook op dat hij best goed bij stem was, iets wat ik niet echt had verwacht op de een of andere manier.

Zondag:
Eerste band die ik zag was Ensiferum, heb al op een paar andere (indoor) festivals de kans gehad om ze te zien maar ben ze telkens misgelopen met de gedachte dat ik die folky/viking shit toch beu ben. Niets was minder waar en ik vond het eigenlijk best goed klinken.
Verder In Flames min of meer van een afstandje gekeken, klonk wel redelijk, al vind ik hun laatste 3 albums maar weinig aan.
Daarna Exodus, lekker degelijk concert waar ik overduidelijk van heb genoten. Blijft een erg goede liveband. (En is overgens totaal geen Exodus coverband te noemen).
Helloween klonk goed, verder weinig over te zeggen omdat ik ze alleen ken van een andere keer dat ik ze live zag.
After Forever kon me totaal niet boeien, en ik ergerde me dood aan het feit dat dat mens niet gewoon Nederlands praatte.
Saxon verder al op het veld hangend gekeken.
Arch Enemy had ik al een tijdje niet gezien, en blijkbaar was dat goed want ik was eigenlijk best verrast door hun optreden. De paar nieuwe nummers die ze speelden klonken live echt heerlijk zwaar, en de wat oudere nummers gaan er altijd goed in.

Grootste minpunt vond ik het feit dat bijna alle prijzen waren gestegen, ik hoop niet dat dit zo door gaat. Die kaartjes zijn al duur genoeg, dan moeten ze het eten en drinken ook niet extra duur gaan maken.

Verder smaakte het Maes me vrij goed, waren de broodjes smos, het fruit en de spagetti goed te eten. Mooi dat de problemen met wachtrijen waren opgelost. Ik ben een uitgeprikte blaar rijker, en wat wondvocht armer.

Al met al heel erg naar mn zin gehad (op de eerste nacht na), en dus weer een behoorlijk geslaagde Graspop.

Foto's volgen.

Edit: persoonlijke noot: volgende keer minder typen.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24893
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jun 26, 2006 10:34 pm

sander? jij hebt satyricon gemist omdat je lijm zocht???
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » ma jun 26, 2006 10:34 pm

Kristof schreef:sander? jij hebt satyricon gemist omdat je lijm zocht???
Jup, helaas waar. Had geen zin om op de grond te liggen. Volgende keer beter. :)

Gebruikersavatar
Nouk
Berichten: 114
Lid geworden op: zo okt 16, 2005 4:18 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Nouk » ma jun 26, 2006 10:35 pm

Leuk, al die reviews! Thanks :)

Kan ik ff zien wat ik gemist heb, ook ;)

Gebruikersavatar
MetalHeus
Berichten: 262
Lid geworden op: wo mar 20, 2002 4:15 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door MetalHeus » ma jun 26, 2006 11:03 pm

ff kort verslagje

Vrijdag alleen de bands Whitesnake en Leng thc'e gezien verder veel bier.
Zaterdag alleen de bands Obituary, Nile en Alice in chains verder te veel bier en versnaperingen.
Zondag moest ik niuchter blijven dus heb ik bijna alle bands gezien, Dragonforce tja vin het een goede band alleen jammer van die zanger naar mijn smaak iets te vrouwelijk ingesteld. Enthroned tja bleek true black metal te zijn. Exodus was zeer vet jammer dat ze maar zo kort mochten spelen. In Flames tja ik blij toch meer van het ouder werk houden. Helloween, gaaf dat ze dr.stein, future world en i am out speelden. Saxon vond ik ook goed te pruimen een van me favoriete nummers werd zelf gespeeld "dogs of war". Motorhead Rock N Roll.

Verder 2 lps aangeschaft :
-Death - Spiritual Healing
-Asphyx - Embrace the death

1 LS van Sinister

Verder von ik dat de belgen het allemaal weer goed geregeld hadden. Alleen vonnik de prijzen voor voedsel en drank iets te duur.
On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.

Gebruikersavatar
sugar daddy
Berichten: 1236
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
Locatie: Crystal Dijk

Bericht door sugar daddy » ma jun 26, 2006 11:09 pm

Het was dit jaar ook weer geweldig.
Gorjira was af en toe erg lekker in de wat snellere stukken.
Bij Ancient Rites was het geluid kut, in een zaal komt hun volle geluid er waarschijnlijk wel uit maar niet in zo'n grote tent.
Obituary was geweldig lomp oldschool beukwerk.
Nile veraste me met hun geluid, ik had verwacht dat het één brei zou worden maar dat was lang het geval niet.
Van Death Angel herkende ik meer nummers dan ik vantevoren verwacht had en ze gaven een erg gave show weg.
Waar Dragonforce me vorig jaar erg verraste vielen ze me dit jaar een beetje tegen, het geluid was niet goed en alles liep een beetje door elkaar heen.
Exodus was wel oke, de hoosbui erna ook wel.
Van Agnostic Front had ik al wat gehoord en het was best gaaf, ik meen er een wat grindcore achtig geluid in te herkennen(dat kan ik ook mis hebben).
Arch Enemy: leuk en degelijk.
Motörhead was leuk om eens gezien te hebben maar wel een beetje eentonig.
Whitsnake was redelijk vermakelijk maar de solo's mogen ze achterwege laten.

Absolute hoogtepunten waren Moonspell, My Dying Bride en Satyricon.
Wat minder was: De gestolen vlag van de mannen van staal. Het water in de tent en het in overvloed aanwezig zijn van het strelen van te grote ego's van de bandleden door veel te lange en totaal niet boeiende solo's te brengen, met name Whitesnake en GnR.

Gebruikersavatar
Myrthe
Berichten: 4085
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 12:03 am

Bericht door Myrthe » ma jun 26, 2006 11:23 pm

Zo. Eindelijk thuis.
Stillborn schreef:[..]

De echte Exodus fans stonden uit hun plaat te gaan tijdens Braaaaaaaaindead!
Stelletje zeiksnorren, Exodus was gaver dan gaaf. Geweldig geluid, prima setlist (nieuwe materiaal is ook gewoon heel gaaf) en oja, had ik Braindead al genoemd?
Ja man! Zo teringvet. En ik stond ook nog eens helemaal vooraan. Én ik heb een plectrum én een kushandje van de gitarist én zanger. ( :mrgreen: )

BRAAAAAAINDEAD!

Zorya gezien en volgens mij Heidewolf ook als mede vooraanstaanders bij Ancient Rites. Aan het eind van de set nog even naar ze gezocht maar ze waren verdwenen.

Volledig verslag volgt morgen wel, nu eerst, douchen.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma jun 26, 2006 11:25 pm

MetalHeus schreef: Verder von ik dat de belgen het allemaal weer goed geregeld hadden. Alleen vonnik de prijzen voor voedsel en drank iets te duur.
Wel heel handig overigens dat vanaf de afslag Geel West na twee bordjes Graspop een omleiding kwam waarmee men ten tijde van het plaatsen van de bordjes geen rekening had gehouden :? Dat was dan weer minder, net als het te laat open gaan van het terrein.
Voor de rest niks te klagen, vooral dat speciaalbieren ook één penning kostten moeten ze vooral zo houden!

MetalEd
Berichten: 684
Lid geworden op: do aug 19, 2004 5:25 pm
Locatie: Belgique

Bericht door MetalEd » ma jun 26, 2006 11:33 pm

Djaser schreef: Edguy - Was op zich best leuk, jammer van dat ongeluk met die drumstok vlak achter me, heeft iemand dat nog gezien?
Wat gebeurde er? Vechtpartijtje om een stokje?
Mijn vader is sterker dan jouw vader

Gebruikersavatar
saz
Berichten: 2401
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 8:38 pm

G N R

Bericht door saz » ma jun 26, 2006 11:34 pm

zwarte krijser schreef: Guns N Roses was VET, goede keuze van nummers die ze speelden was prima en het klonk allemaal heel dicht bij het origineel, hoewel je af en toe wel een beetje het "Slash-geluid" miste. Verder zong AXL net zo goed als 15 jaar geleden dus ik weet niet waar iedereen over zeurt. Het was gewoon goed.
Helemaal mee eens.
Ik had totaal niet verwacht dat het zo overtuigend zou zijn.

Ik denk dat veel mensen geneigd zijn om extra "streng" te luisteren naar de zang en te scannen op afwijkingen van Axl omdat iedereen verwacht dat het toch wel brak zal zijn. Bij de minste afwijkingen t.o.v. de CD zang reageert men al met "Ai.."
Dat is een tikje overdreven.
Hoe je het ook wendt of keert (vanuit onbevooroordeeld oogpunt); feit is gewoon dat Axl qua zang op graspop compleet vergelijkbaar presteerde met live shows begin jaren 90. Kijk ze maar eens terug. En destijds vond ook iedereen het goed genoeg, ook al was niet alles exact zoals op CD.

Ik had vooraf ook het idee "Het zal wel een aanfluiting worden, als ie al komt"
Dat neem ik hierbij helemaal terug.

Enige minpunt was idd die eerder al genoemde langdradige gitaar perikelen tussen sommige nummers door, maar goed..
..it's all just a togetherwalk of circumstances...

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » ma jun 26, 2006 11:37 pm

sanguis schreef:Zo dat was weer een zeer fijne editie van GMM, heb eigenlijk geen tegenvallende bands gezien dit jaar (ja ik vond zelfs COF goed).

@graveworm: bier is ook goed hoor.
Dat bedoelde ik ook, wat dacht je? Dat ik je inkom ging betalen? :lol:

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » ma jun 26, 2006 11:39 pm

Cradle Of Filth schreef:Hoe vonden jullie het Cradle Of Filth concert, op de Graspop Metal Meeting?
Zonder te lachen; het beste optreden dat ik al van ze gezien heb!
Van alles wel een nummer gespeeld behalve van Damnation...

Gebruikersavatar
Laverne
Berichten: 23
Lid geworden op: di dec 20, 2005 7:49 pm
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Laverne » ma jun 26, 2006 11:42 pm

Zo eens ff kijken wat ik me nog kan herinneren.. :roll:

Vrijdag:
Niet al te veel kunnen zien (leuk, zo'n omleiding, en wat en enorme wandeling naar die camping) Na het opzetten van de tent was het al 21:30..
Moonspell: aardige set, hoogtepunt was toch wel Opium
Satyricon: één van de hoogtepunten, goeie sfeer tijdens Mother North

Zaterdag:
Wakker geworden met dikke ontstoken poten dus meteen naar de EHBO kraam gestrompeld.. daarna nog wat geshopt en gegeten..
My Dying Bride: leuk om eens te zien
Opeth: niet mijn ding, maar strak gespeeld
Death Angel: 2 nummers meegekregen, klonk wel aardig
Guns n' Roses: damn wat een meuk.. alles klonk verneukt

Zondag:
's Ochtends weer een gezellig tripje naar de EHBO voor nieuw verband.. en uit pure noodzaak maar nieuwe schoenen gekocht omdat ik ineens maat 43 had... :x
As I Lay Dying: kende het niet, verrassend goed
Dragonforce: wat slecht!
Ensiferum: blijft geweldig, maar helaas geen Lai Lai Hei (terwijl de groene gitaar er wel stond..) en wat een irritante lading crowdsurfers
In Flames: verassende set, wel ok
Exodus: klonk goed, en aardig van de band dat ze zijn gekomen :P
Cradle of Filth: na één nummer gillend weggerend
Arch Enemy: erg strak
Motörhead: stelletje fossielen.. niet mijn ding
Laatst gewijzigd door Laverne op ma jun 26, 2006 11:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.last.fm/user/Laverne616/][img]http://imagegen.last.fm/streepgeval/recenttracks/Laverne616.gif[/img][/url]

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma jun 26, 2006 11:43 pm

Dat Portuuhaaal tot diep in de nacht werd na een paar uurtjes trouwens wel lichtelijk irritant :roll:
... al was 'Ge moogt naar huis' van Urbanus eerlijk gezegd wel toepasselijk gekozen

Gebruikersavatar
This Graveyard Earth
Berichten: 387
Lid geworden op: zo sep 04, 2005 12:36 pm
Locatie: Herveld

Bericht door This Graveyard Earth » ma jun 26, 2006 11:46 pm

deliverance schreef:[..]


Het was gewoon het normale For you nummer en ik kan met 200% zekerheid zeggen dat er helemaal niks van a kiss to remember is gespeeld.. Ook niet als klein overgangs stukje ofzo
Edit, het was for you.
Laatst gewijzigd door This Graveyard Earth op di jun 27, 2006 11:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style3,Doom.png[/img][/url]


Front tegen Nymphea Aurora!

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » ma jun 26, 2006 11:46 pm

Laverne schreef:Ensiferum: blijft geweldig, maar helaas geen Lai Lai Hei (terwijl de groene gitaar er wel stond..) en wat een irritante lading crowdsurfers
Inderdaad, stond op de eerste rij, 3 schoenen tegen men kop.
Wel makkelijk als de security al tijdig op het verhoog kroop om ze op te vangen. Dan weet ik tenminste wanneer ik een fokker kan verwachten.

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » ma jun 26, 2006 11:51 pm

MetalTuupLimburg schreef:Dat Portuuhaaal tot diep in de nacht werd na een paar uurtjes trouwens wel lichtelijk irritant :roll:
... al was 'Ge moogt naar huis' van Urbanus eerlijk gezegd wel toepasselijk gekozen
Op het deel van de camping waar wij stonden werden vooral dierengeluiden nagedaan, maar alles beter dan dat afgezaagde 'Hoeruh!".

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » ma jun 26, 2006 11:55 pm

Sander schreef:[..]

Op het deel van de camping waar wij stonden werden vooral dierengeluiden nagedaan, maar alles beter dan dat afgezaagde 'Hoeruh!".
Dying Giraf? Met zo'n schraal hoog stemmetje?
Of bedoel je die verkrachte zeehond?

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » di jun 27, 2006 12:00 am

Geen flauw idee.


Iets anders, speelde Motorhead trouwens korter dan gepland? Vanaf half12 hoorde ik ze niet meer.

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » di jun 27, 2006 12:02 am

Sander schreef:Geen flauw idee.


Iets anders, speelde Motorhead trouwens korter dan gepland? Vanaf half12 hoorde ik ze niet meer.
Als je op dat aparte "D" stuk lag dan zullen die geluidjes wel geweest zijn!
BUKKAKE! :lol:

MetalEd
Berichten: 684
Lid geworden op: do aug 19, 2004 5:25 pm
Locatie: Belgique

Bericht door MetalEd » di jun 27, 2006 12:04 am

Sander schreef:[..]

Op het deel van de camping waar wij stonden werden vooral dierengeluiden nagedaan, maar alles beter dan dat afgezaagde 'Hoeruh!".
Hoeruhh is een klassieker.. jammer dat ik dat niet veel hoorde.

Er werd trouwens ook weinig Slayuuuurrr geroepen!!! Wel aan het begin van Death Angel.. Door mij. evenals SPEEELEEEHHHH !!!
Mijn vader is sterker dan jouw vader

Gebruikersavatar
This Graveyard Earth
Berichten: 387
Lid geworden op: zo sep 04, 2005 12:36 pm
Locatie: Herveld

Bericht door This Graveyard Earth » di jun 27, 2006 12:04 am

Op het D veld was het vooral veel hoerehhh
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style3,Doom.png[/img][/url]


Front tegen Nymphea Aurora!

Gebruikersavatar
Myrthe
Berichten: 4085
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 12:03 am

Bericht door Myrthe » di jun 27, 2006 12:05 am

'NEGERSSS' :mrgreen:

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di jun 27, 2006 12:05 am

Sander schreef:Geen flauw idee.


Iets anders, speelde Motorhead trouwens korter dan gepland? Vanaf half12 hoorde ik ze niet meer.
Viel mij ook al op ja. Na Arch Enemy ben ik nog ff voetbal gaan kijken en daarna naar de camping, en daar was om 23.15 al niks meer te horen terwijl Guns n' Roses zaterdag toch nog wel heel duidelijk te volgen was vanaf de camping

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di jun 27, 2006 12:07 am

graveworm schreef:[..]
Dying Giraf? Met zo'n schraal hoog stemmetje?
Of bedoel je die verkrachte zeehond?
Betekent dit dat jij vanmorgen in het B-gedeelte met zo'n 'schraal hoog stemmetje' was aan't schreeuwen? Verdomme wat was dat irritant man

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » di jun 27, 2006 12:27 am

graveworm schreef:[..]


Als je op dat aparte "D" stuk lag dan zullen die geluidjes wel geweest zijn!
BUKKAKE! :lol:
Op D inderdaad.

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Bericht door NvE » di jun 27, 2006 1:27 am

Zo dat was weer een gaaf weekend.

Ten eerste mijn complimenten voor de organisatie dit jaar. We waren zowaar binnen een half uur door de rij heen en konden vervolgens relaxed onze tent opbouwen.

Vrijdag: een beetje te vroeg al zat geworden, nu maakte dat niet uit omdat ik deze dag toch maar voor een band kwam, namelijk Satyricon. 's avonds dus maar ff heel link (zonder wekker) een dutje gedaan. Dit pakte niet alle dagen goed uit, haha.
Satyricon speelde super. Helaas geen nummer van het debuut en ik had ook wel wat meer van The Shadowthrone willen horen, maar dan nog was het een erg goed optreden.

Zaterdag: deze dag vond ik persoonlijk het interressants. Caliban was wel grappig, kende er niks van maar het ging wel loos daar.
Ancient Rites speelde ook wel aardig. Nieuwe nummers klinken zeker ok, dus dat nieuwe album toch maar eens gaan luisteren.
Obituary was een groot headbang feest. Goed geluid, strak spel en een supersetlist! Met o.a. Find the Arise en Back to One. Beste optreden van het hele weekend.
Jon Oliva, klonk goed, op de helft van de set naar Nile gegaan die ik zoals gewoonlijk live eigenlijk geen zak aan vind. Volgende keer geef ik ze dus ook echt geen kans meer.
My Dying Bride, jammer dat ze vrij vroeg speelde. Ik vind doom metal toch meer wat voor laat op de avond als het donker is. Daarom vond ik dit optreden niet zo gaaf als toen ik ze in 2000 op Graspop zag. Ik miste toch een bepaalde sfeer...
Alice in Chains was wel leuk om wat van mee te pikken niet echt aandachtig staan te kijken en luisteren omdat ik een leraar tegenkwam die ik nog kende van de basisschool. Zanger deed het trouwens zeer goed.
Soulfly heb ik een paar nummers van gezien, maar vond het niet zo denderend.
Daarna weer gaan pitten om vervolgens supernuchter nog wat laatste nummers van Death Angel mee te pikken tussen ladderzatte vrienden en bekenden. Ik had gewild dat ik het hele optreden gezien had, wat een vette shit was dat. Guns 'n Roses was vervolgens een koude douche. Af en toe wel leuke nummers maar die vreselijk saaie boutsolo's zorgden er voor dat het optreden totaal niet op gang kwam. Wel weer vet vuurwerk, wat volgensmij alleen maar werd gebruikt om de aandacht erbij te houden anders was ik zeker weer in slaap gevallen.

Zondag: 's morgens kwam ik m'n tent uit en pal voor m'n tent heb ik ff bekeken hoe een ladderzatte mollige belg zowat dood ging en met de ambulance werd afgevoerd. Had vernomen dat meneer halve fles jenever en halve fles wodka + nog wat "pientjes" had genuttigd. Mocht ie er zelf niks meer van weten; gelukkig hebben wij de foto's nog!

Enthroned, brak geluid voor de rest wel aardig. Kan me voorstellen dat als je niet met hun materiaal bekend bent dat je het superkut vond.
Agnostic Front, behoorlijk gaaf. Alleen zat de geluidsman in het begin te slapen ofzo want het volume was werkelijk op huiskamer niveau.
Vervolgens te veel gezopen en groenten gerookt en dus weer in de tent beland en nog net op tijd wakker geworden om in een bomvolle achtertuin nog een waardeloze 2e helft van het voetbal te zien. Nog ff een dikke fuck you en haha naar de losers die meenden ruig te zijn ruzie te zoeken met gastjes ver beneden hun leeftijd. Gelukkig ging de idioot op een gegeven moment super hard af toen ie vol op z'n gezicht ging. Een ander minpunt was een vervelende belg die allesbehalve voetbal aan het kijken was en daarmee mijn zicht aan het belemmeren was en eigenlijk alleen maar zever aan het uitkramen was over hoe de belgen de nederlands haten zoals nederlanders dat met duitsers hebben. Sneue kerel.
Motörhead, speelde goed. Heb me erg vermaakt. Vervolgens naar de zuiptent gegaan, m'n kameraden die wel door Motörhead waren heengeslapen weer tegengekomen, en tot diep in de nacht verder gefeest op allerlei metal klassiekers.
don't mistake lack of talent for genius

Ernst
Berichten: 5029
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di jun 27, 2006 1:28 am

Ken je nog meer van de set van Obituary?

Plaats reactie