Haha, nee dat was ik niet.graveworm schreef:[..]
![]()
Was jij dat met je 'I love bukkake!' ?
Daar hebben wij ons danweer met kapot gelachen.
Ik heb me beperkt tot 'Negers' en Fusion ('Tattoo op je balzak') promotie.
HAd jij zaterdag of was het nou zondag een shirt aan waarop Jezus is a Cunt?KoenM schreef:Dat kan ja. Ik was te laat en ik móest Dragonforce van dichtbij zien. Al een beetje bijgekomen van mijn imposante verschijning?
En, niet zo zeiken.
Hey Jan, alweer een beetje bijgekomen?MetalJan schreef:Wij stonden met onze tenten tussen de campers en caravans in. Volgens mij was dat camping E. We kwamen er later ook achter dat er nog bekenden met een camper vlakbij ons stonden, haha. Vrijdagnacht zette men nog de radio aan, de andere dagen was het eigenlijk een stuk rustiger. Minpuntje was wel dat we een tyfusend moesten lopen eer we bij het festivalterrein waren.
Imposante verschijning? Ik zou zeggen: doe eens wat aan fitness aan ga eens de zon in!KoenM schreef:[..]Dat kan ja. Ik was te laat en ik móest Dragonforce van dichtbij zien. Al een beetje bijgekomen van mijn imposante verschijning?
hoezo?Sander schreef:[..]
Ja, dat moet Koen wel geweest zijn ja.
Ja hoor, ik heb lekker 2 dagen na Graspop vrijgenomen, ff lekker bijkomen idd. Al heb het wel rustig aangedaan met het bier enzo, in tegenstelling vorig weekend op Tuinfeest, hehe. Wel een beetje spierpijn.Fat Bastard schreef:[..]
Hey Jan, alweer een beetje bijgekomen?
Die groep met campers was zeker de Alblasser-Area groep?![]()
Viel me tegen, wat ik dit jaar aan bekenden tegen kwam.
Heb nog wel Soulcollector gezien en wat vaste Baroeggangers, maar verder eigenlijk niet.
Niet je pronkstuk vergeten he schattebout;Sander schreef:Foto's:
En nog wat andere zooi
Nee. Zaterdag had ik volgens mij een Opeth - My arms, your hearse TS aan. En Zondag een Death - ITP allover TS.METALLICAn schreef:[..]
HAd jij zaterdag of was het nou zondag een shirt aan waarop Jezus is a Cunt?
Jammer he, als je bijna geen pigment hebt. Het spijt me dat ik geen gebronsde geile bodybuilder ben. En: kom je dan even voorstellen ofzo, nu heb ik niks om je op af te zeiken, held.Tony Montana schreef:[..]
Imposante verschijning? Ik zou zeggen: doe eens wat aan fitness aan ga eens de zon in!
Hahahahaha! Dat moet Koen geweest zijn!Sander schreef:[..]
Ja, dat moet Koen wel geweest zijn ja.
Gebronsd zijn is overratedJammer he, als je bijna geen pigment hebt. Het spijt me dat ik geen gebronsde geile bodybuilder ben. En: kom je dan even voorstellen ofzo, nu heb ik niks om je op af te zeiken, held
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Lennert from hell schreef:Gebronsd zijn is overratedJammer he, als je bijna geen pigment hebt. Het spijt me dat ik geen gebronsde geile bodybuilder ben. En: kom je dan even voorstellen ofzo, nu heb ik niks om je op af te zeiken, held
Het is dat ik het niet op dit forum wil gooienKoenM schreef:[..]
Ja, ik ben wit. Nou én. Factor 30 it is, liever wit dan rood en pijnlijk. Bruin is hier namelijk geen optie. Daarnaast zou ik hier graag dako zijn oneliner aanhalen.
chef, ik bedoelde het niet negatief jij kunt er waarschijnlijk niks aan doen dan je altijd wit blijft terwijl ik juist ontzettend snel bruin word...KoenM schreef:[..]
Ja, ik ben wit. Nou én. Factor 30 it is, liever wit dan rood en pijnlijk. Bruin is hier namelijk geen optie. Daarnaast zou ik hier graag dako zijn oneliner aanhalen.
dat had ik ook op vakantie op Ameland, zeg ben jij van Itiliaanse of turkse afkomstKetter schreef:Ik heb wel veel pigment (nee, ik ben geen turk oid voor de MF-nazi's onder ons), maar om nou te zeggen dat 't tof is...
Vroeger kreeg ik altijd van die vragen als 'heb jij een ouder die uit het buitenland komt?'.
Daarnaast: Boeiaaaah.
Haha inderdaad ja, van die mensen die het hele jaar zo wit mogelijk willen blijven en dan ineens "luchtige" kleding aan gaan doen.METALLICAn schreef:[..]
chef, ik bedoelde het niet negatief jij kunt er waarschijnlijk niks aan doen dan je altijd wit blijft terwijl ik juist ontzettend snel bruin word...
maar kijk bij die Gothics vind ik het een ander verhaal die kiezen er zelf voor... en daar doelde ik op
en dan die hadden die meiden ook nog een bierpens jemig dat was echt niet leuk meer...Stillborn schreef:[..]
Haha inderdaad ja, van die mensen die het hele jaar zo wit mogelijk willen blijven en dan ineens "luchtige" kleding aan gaan doen.
Deed al pijn als ik er naar keek.
Kennelijk hebben wij weldegelijk overeenkomsten, ik heb precies hetzelfde als jijKoenM schreef:[..]
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Zeker heerste Gojira. Altijd.bolderkar schreef:Het was weer verdomde leuk. Zeker toen we zondagmiddag op de camping de apocalyps aanzagen komen. "vet, zijn we tenminste op een metalfestival als die langskomt". Wel mooi gezicht, al die tenten door de lucht (kut als het je eigenste is, maarja..)
Ik vond Obituary, AF, Soulfly en Saxon erbovenuit steken. Al vond ik Callenish Circle en Gojira ook vet (en motörhead, maarja, toen was ik pissed van het voetballen).
Ik heb er alweer zin in!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Haha, idem hier.evilrules schreef:[..]
Het is dat ik het niet op dit forum wil gooien, maar geloof me ik ben über arier
. Ik ben niet bruin te krijgen. ................. en dat heb ik zelf van het weekend op de foto mogen zien terwijl ik eigenlijk al vond dat mijn benen al wat waren gekleurd.
Ja ik schreeuwde eerst steeds SLAYERRRR, later deed ik maar mee met HOERENNNNN en op zondagavond kwam er veel reactie vanaf vak B totaan de wasbakken en weer terug, toen riep ik nog 'bukkake', 'german goo girls', '5 euro', 'anale seks' en... Uh... Nog wel meer.MetalEd schreef:[..]
Hoeruhh is een klassieker.. jammer dat ik dat niet veel hoorde.
Er werd trouwens ook weinig Slayuuuurrr geroepen!!! Wel aan het begin van Death Angel.. Door mij. evenals SPEEELEEEHHHH !!!
Ik stond ook naast die gasten...op maandag waren ze zelfs vroeger dan 8 uur.Jereplofje schreef:[..]
In de buurt van die lui met hun stereo installatie die steevast iedere ochtend vanaf een uur of 8 hun muziek lekker hard aanzetten.
Beetje slap om daar over te gaan klagen. Je weet toch dat je dat kan verwachten op een festival. Ik werd er iedere ochtend wakker van, maar had er compleet geen problemen mee. Wel lekker om door een dikke pot metal gewekt te worden!Jereplofje schreef:Haha, ja ik werd er wakker van. Toen stonden ze ook echt SNOEIhard, al gauw klaagden er wat mensen over waardoor de muziek dus ook uit ging...
Ik vond het verrekte irritant dat, vanuit de festival ingang gezien, aan de rechterkant helemaal geen plees meer waren, zoals vorig jaar.dako schreef:Was de organisatie nog een beetje beter dan vorige keer, qua wachtrijen en aantallen plees enzo?