Bruce springsteen in Ahoy R'dam 13-10-06
Bruce springsteen in Ahoy R'dam 13-10-06
Kaartverkoop begint zaterdag 8 juli om 10.00 uur via de grotere postkantoren, de grotere Free Record shops, VVV's en GWK's, 0900 300 1250 (45 cpm), de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal.
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Vrijdag 13 oktober 2006
Ahoy' - Rotterdam
Entree: E 79,-/E 75,-/E 74,-/E 69,-/E 59,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Kaartverkoop begint zaterdag 8 juli om 10.00 uur via de grotere postkantoren, de grotere Free Record shops, VVV's en GWK's, 0900 300 1250 (45 cpm), de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal.
Mij trouwens weer veelste duur.
Ahoy' - Rotterdam
Entree: E 79,-/E 75,-/E 74,-/E 69,-/E 59,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Mij trouwens weer veelste duur.
Jammer van die hoge prijzen..
Zal er dan ook niet bij zijn..
ik vraag me echt af wanneer het steeds maar verhogen van de entreeprijzen eens ophoud. Er komt een tijd dat je gewoon niet meer dan 1 concert kunt bezoeken, omdat dan al je geld al op is...
Zal er dan ook niet bij zijn..
ik vraag me echt af wanneer het steeds maar verhogen van de entreeprijzen eens ophoud. Er komt een tijd dat je gewoon niet meer dan 1 concert kunt bezoeken, omdat dan al je geld al op is...
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Jongens en meisjes, hoewel de prijs idd behoorlijk aan de maat zijn, is het het geld echt wel waard. Ik ga er zeker heen, en hoewel dit niet helemaal te vergelijken is met de shows die ik van The Boss heb gezien (met de E-Street band), staat Bruce altijd garant voor een avond heerlijke muziek en bijzondere sfeer.
Dus trek die exta 30 euro uit je knip, dan ga je een keer niet naar een of ander prutsfestival met alleen maar tering Black Metal bandjes en ga je nu eens echte muzikanten zien
Dus trek die exta 30 euro uit je knip, dan ga je een keer niet naar een of ander prutsfestival met alleen maar tering Black Metal bandjes en ga je nu eens echte muzikanten zien

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Geheim_502
-
Waar trek jij in godsnaam Bruce Dickinson vandaan?Geheim_502 schreef:prutsfestival met tering black metalbandjes....DAAR MOET IK HEEN![]()
Als ik voldoende knaken heb wil ik dit optreden met Bruce Dickinson niet laten schieten. Wat ik me wel afvraag is of de Ahoy niet aan de grote kant is voor Bruce. En trouwens...hij ging toch ook al met Maiden toeren?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
Ik zag bij het gwk in groningen ook al mensen zitten in slaapzakken, ik wist niet waarom nu wel weer 

Trotse vader sinds 25/02/10.