Death Metal VI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » di jul 04, 2006 9:48 pm

Godver, de laatste tijd helemaal verslaafd aan Mucopus en Digested Flesh. Mucopus zal iedereen wel kennen, Digested Flesh is volgens mij wat minder bekend (kan het mis hebben). Digested Flesh is een band waarvan ik denk dat de meesten hier niet echt interessant zullen vinden, 't is namelijk erg lompe "holbewoner death metal" zoals ik 't zelf graag noem :)

Mochten er toch nog mensen geïnteresseerd zijn: www.myspace.com/digestedflesh


Als iemand meer bands in dit straatje weet, dan hoor ik 't graag 8)

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » di jul 04, 2006 11:07 pm

Darth Vader schreef:Digested Flesh is een band waarvan ik denk dat de meesten hier niet echt interessant zullen vinden, 't is namelijk erg lompe "holbewoner death metal" zoals ik 't zelf graag noem :)
Wat mij betreft heb je gelijk. Waardeloze meuk, dat Digested Flesh. Veel te lomp, zoutloos en weinig intrigerend. Ik vind zowiezo dat men erg uit moet kijken met zompig geluid, Drawn And Quartered markeert zo ongeveer wel mijn tolerantiegrens. Overschrijding van die marge is imo veelal en grotendeels negatief licht.

Mucopus vind ik ook geen reet aan, eigenlijk. Ook al kraak noch smaak.

Hebben mensen hier eigenlijk al "A Nihilistic Swarm" van Vermin gehoord? Wat mij betreft een absolute aanrader van eigen bodem.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo jul 05, 2006 12:52 am

Digested Flesh is een erg vet bandje vind ik... Mijn smaak neigt de laatste tijd sowieso naar dat soort bands. Ook Mucopus vind ik geweldig, heerlijk agressief!

@Darth Vader: Aanraders in de stijl van Digested Flesh zijn bands als Enmity, Revenance en Retch zeker de moeite waard. Ohh, en de nieuwe Lividity schijf moet je gaan luisteren.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » wo jul 05, 2006 10:25 am

Tjah, persoonlijk houd ik ook meer van recht toe recht aan brutal death metal dan al die modernew bandjes die zo origineeel en progressief proberen te zijn. Niets mis mee natuurlijk, maar het is niet echt mijn ding.

@ Fetuskiller: Bedankt! Ik zal meteen wat opzoeken 8)

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » wo jul 05, 2006 1:27 pm

Momenteel draait de CD Descend Dethrone van Deamon vele rondjes in m'n CD-speler. Gave death metal. Er zit zowel snelle als beuk stukken in, en de zang komt in iedergeval verder dan het monotone gebulder wat je al zo vaak hoort. Het geheel is wel vrij afwisselend, hier en daar komt zelfs een solo te voorschijn.

http://www.myspace.com/deamon

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » wo jul 05, 2006 4:07 pm

Hmm.. zal het wel beluisteren zodra Eaten back to Life is afgelopen 8)

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo jul 05, 2006 4:09 pm

Darth! Zorg jij nou eerst maar even dat je Revenance gaat checken!!! Wereld band is dat.

Ohh en ik zal ff een keer de demo van Condamned door sturen via msn... vind je ook wel vet denk ik.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » wo jul 05, 2006 4:11 pm

Revenance heb ik nog niets van kunnen vinden vandaag :( En volgens mij moet ik je weer toevoegen, want heb weer een nieuw MSN adres :?

Gebruikersavatar
treurmars
Berichten: 1042
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 4:23 pm
Locatie: Houten
Contacteer:

Bericht door treurmars » wo jul 05, 2006 4:17 pm

Darth Vader schreef:
Mochten er toch nog mensen geïnteresseerd zijn: www.myspace.com/digestedflesh
Gaaf dit!

Doet me een beetje aan Dying Fetus denken qua drumgeluid.
[url=http://www.lucid-dreams.org]Lucid Dreams[/url]

[img]http://www.treurmars.com/blaat/stemCU.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo jul 05, 2006 4:36 pm

Cinerary stelt teleur. Het drumgeluid staat me niet aan.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » wo jul 05, 2006 4:58 pm

Daar heeft het hier en daar ook wel wat van. Het geluid klinkt in ieder geval goed.

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » wo jul 05, 2006 6:31 pm

Deamon net even gehoord, klinkt zeker niet verkeerd! Maar net ook de nieuwe Guttural Secrete gekregen van Fetuskiller, en godver, wat een meesterwerk! Echt helemaal mijn ding.

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » wo jul 05, 2006 8:05 pm

Idd, valt niet tegen. Al moet ik het nog wel even laten bezinken... :)

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » wo jul 05, 2006 8:14 pm

Nou, ik ben de laatste om te roepen dat alles maar zo origineel mogelijk moet zijn, maar dit is echt de zoveelste. Heel voorspelbaar spul. Weinig aan daarom. Muziek die Deamon maakt laat me koud, want er staat hier in de kast een overkill aan beter spul, in het zelfde straatje.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo jul 05, 2006 8:32 pm

Plaag, we weten onderhand wel dat je niet van de nieuwe lichting USDM houd... Moet je dat nou elke keer zeggen.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo jul 05, 2006 8:37 pm

Doe maar wel, zo kan het kaf van het koren gescheiden worden voor de meelezer.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo jul 05, 2006 8:58 pm

fetuskiller schreef:Plaag, we weten onderhand wel dat je niet van de nieuwe lichting USDM houd... Moet je dat nou elke keer zeggen.
Ja.

Van jou weten we ondertussen ook dat je op dat soort hersenloze meuk spuit, en tegen jou zegt ook niemand dat je moet dimmen.

Echt, zulke onzinopmerkingen kan écht alleen maar jij maken.

Nou, dan maak ik bij deze ook maar even gebruik van de gelegenheid om te zeggen dat ik er eveneens geen flikker aan vind.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » wo jul 05, 2006 9:02 pm

fetuskiller schreef:Plaag, we weten onderhand wel dat je niet van de nieuwe lichting USDM houd... Moet je dat nou elke keer zeggen.
Wat heeft 'nieuwe lichting' ermee te maken?
Waaruit maak je op dat ik niets van een 'nieuwe lichting' USDM moet hebben?

Kwaliteit, bezieling, kracht. Daar gaat het om. Die mis ik bij Deamon. Deamon is de zoveelste. De zoveelste op een immense berg van dertien in een dozijn bands. Dat je er zelf niet moe van wordt, man.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo jul 05, 2006 9:25 pm

Ik wordt daar niet moe van nee... Originaliteit intresseerd me geen reet! Als ik een band goed vind luister ik er naar, ik ga me dan echt niet druk maken over het feit dat ze wel op een ander bandje lijken, tuurlijk de één is beter dan de ander, maar zolang het geen pijn aan me oren doet luister ik er naar.

Daarnaast zijn deze discussie en die opmerkingen van jou in elk Death metal topic al honderd keer voorbij gekomen.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24907
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo jul 05, 2006 10:21 pm

fetuskiller schreef:Ik wordt daar niet moe van nee... Originaliteit intresseerd me geen reet! Als ik een band goed vind luister ik er naar, ik ga me dan echt niet druk maken over het feit dat ze wel op een ander bandje lijken, tuurlijk de één is beter dan de ander, maar zolang het geen pijn aan me oren doet luister ik er naar.

Daarnaast zijn deze discussie en die opmerkingen van jou in elk Death metal topic al honderd keer voorbij gekomen.
ik wordt? :wink:

originaliteit in deathmetal is over het algemeen ver zoek, maar een beukende plaat is gewoon een lekker beukende plaat en klaar

maar ik denk dat iedereen old school deathmetal prefereert boven nieuwere amerikaanse zooi, althans iedereen die houdt van goede muziek
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jul 05, 2006 10:24 pm

Leuk geprobeert Kristof.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo jul 05, 2006 10:25 pm

Kristof schreef:[..]


ik wordt? :wink:

originaliteit in deathmetal is over het algemeen ver zoek, maar een beukende plaat is gewoon een lekker beukende plaat en klaar

maar ik denk dat iedereen old school deathmetal prefereert boven nieuwere amerikaanse zooi, althans iedereen die houdt van goede muziek
Euj! Da's niet waar, old school death is iets wat ik niet echt kan luisteren, mijn death moet new school zijn. Maar bagger bdm bands zit ik ook niet op te wachten, meeste bands verspillen hun moeite, want bdm is toch altijd een gok, 3 van de vier bands zijun gewoon niet of net niet.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » wo jul 05, 2006 10:32 pm

fetuskiller schreef:Ik wordt daar niet moe van nee... Originaliteit intresseerd me geen reet! Als ik een band goed vind luister ik er naar, ik ga me dan echt niet druk maken over het feit dat ze wel op een ander bandje lijken, tuurlijk de één is beter dan de ander, maar zolang het geen pijn aan me oren doet luister ik er naar.

Daarnaast zijn deze discussie en die opmerkingen van jou in elk Death metal topic al honderd keer voorbij gekomen.
Welnee. Je snapt er alleen geen hout van. Ik geef slechts mijn mening over een paar mp3tjes en jij sleept er meteen een vermeende opvatting over een 'nieuwe lichting' bij.
En als je goed leest, zie je dat ik ook geen moer geef om originaliteit.
Kop dicht, Thorko

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do jul 06, 2006 7:48 am

Kristof schreef:[..]


ik wordt? :wink:

originaliteit in deathmetal is over het algemeen ver zoek, maar een beukende plaat is gewoon een lekker beukende plaat en klaar

maar ik denk dat iedereen old school deathmetal prefereert boven nieuwere amerikaanse zooi, althans iedereen die houdt van goede muziek
Nou nee, old skool death metal is leuk, somige zelfs meer dan leuk, maar mijn favoriet is toch wel al die Amerikaanse, of in ieder geval Amerikaans gestijlde brutal death metal 8)

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do jul 06, 2006 11:05 am

Over Amerikaans gestijlde death metal gesproken... Het nieuwe live album van Suffocation 'Live In Quebec' is inmiddels uit en ik heb er nu vier nummers van gehoord, en moet zeggen dat het me eigenlijk een beetje tegenvalt, aan de ene kant is het leuk om te horen dat ze er verder niks aan gedaan hebben, maar een iets beter geluid had dit plaatje niet misstaan. Het publiek is zo goed te horen dat je zelf gespraat tijdens de nummers door hoord en de nummers zelf staan vrij zacht in de mix. Verder is dit natuurlijk best leuk om eens te horen, vooral hoe Mike Smith alles zo briljant dicht timmert.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do jul 06, 2006 5:45 pm

Hmm.. ik weet niet, ik heb zowieso niet veel met live albums

Gebruikersavatar
Violent God
Berichten: 1303
Lid geworden op: do sep 25, 2003 10:52 am
Contacteer:

Bericht door Violent God » do jul 06, 2006 9:21 pm

havenblaster schreef:Nieuwe skinless is vet
Helemaal mee eens. 8)
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]

Mich Alvan
Berichten: 38
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 9:09 pm
Locatie: Wezemaal

Bericht door Mich Alvan » do jul 06, 2006 10:10 pm

Live Death Metal albums heb ik niet. Ook geen interesse in. Dan liever een goede DVD. Met wat extra's zoals clips.
You're Making Me Angry

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do jul 06, 2006 10:13 pm

Daarom zei ik ook: Tis een leuk hebbe dingetje voor de fans... Zoals ik :wink:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » do jul 06, 2006 10:24 pm

Mich Alvan schreef:Live Death Metal albums heb ik niet. Ook geen interesse in. Dan liever een goede DVD. Met wat extra's zoals clips.
Live Cannibalism van Cannibal Corpse is wel heel erg aan te raden. Dat album draagt behoorlijke kwaliteit uit.

Verder heb ik het ook niet zo op livealbums. De meeste zijn geluidsmatig vrij mager, uitzonderingen daargelaten, uiteraard.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » do jul 06, 2006 10:41 pm

Laatst om de zieke naam "Balls Deep" gedownload. Naast de geweldige naam meesterlijke muziek á la Cephalic Carnage en Meshuggah alleen bij vlagen net iets bruter. Stukken Jazz erdoor, zieke stemmetjes zoals die van Cyco Miko van Suicidal Tendencies en dan weer een brute putrochel met een geniale drummer in de gelederen. Nummers als "Destiny's child molester" en "Crotchless panties hidden sausage". :D

Het debiele is dat ik op internet compleet niks over de band kan vinden.
Wie kent deze geniale band?
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr jul 07, 2006 8:49 am

De titel "Balls deep" komt me erg bekend voor, maar iik vrees dat het niet om muziek gaat..

Als ik het zo lees lijkt die band me totaal niks voor mij, maar ben stiekem toch wel benieuwd :P


Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr jul 07, 2006 9:23 am

Plaag! Ik niet waarom ik aan jou moest denken maar ik wil je de band Ghoul aanraden, weet niet of je het al eens gehoord hebt maar goed. Ghoul is het Amerikaanse antwoord op Carcass, maar dan slomer, knuppelender en nóg ranziger. Old School Goregrind met een vette knipoog naar death metal. Hun nieuwe album 'Splatterthrash' is net verschenen via Razorback Records en klinkt als een klok. Ik denk dat jij hier wel wat mee kan.

http://www.razorbackrecords.com/
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr jul 07, 2006 9:32 am

fetuskiller schreef:Plaag! Ik niet waarom ik aan jou moest denken maar ik wil je de band Ghoul aanraden, weet niet of je het al eens gehoord hebt maar goed. Ghoul is het Amerikaanse antwoord op Carcass, maar dan slomer, knuppelender en nóg ranziger. Old School Goregrind met een vette knipoog naar death metal. Hun nieuwe album 'Splatterthrash' is net verschenen via Razorback Records en klinkt als een klok. Ik denk dat jij hier wel wat mee kan.

http://www.razorbackrecords.com/
Misschien moest je aan me denken omdat ik Carcass erg goed vind. Ik hoop het.

Ik ga luisteren.

http://www.creepsylvania.com/ Dit is trouwens hun site.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » vr jul 07, 2006 12:55 pm

Plaag schreef:[..]


Misschien moest je aan me denken omdat ik Carcass erg goed vind. Ik hoop het.

Ik ga luisteren.
Volgens mij hebben we Maniaxe in het gesloten deel van de kast staan. Leuke meuk wel.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr jul 07, 2006 1:06 pm

Maniaxe is ook een erg sterk plaatje idd. Net als We Came For The Dead. Maar toch vind ik Splatterthrash wel afwijken van het oudere spul, wat ranziger en meer Old School ofzo...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr jul 07, 2006 1:07 pm

Je bent zelf wat ranziger.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr jul 07, 2006 1:08 pm

Ja. Dat is waar. Misschien is dat ook de reden dat ik Splatterthrash wat beter vind.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
vertigo
Berichten: 2190
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 2:59 am
Locatie: Almelo

Bericht door vertigo » vr jul 07, 2006 5:23 pm

-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...



[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr jul 07, 2006 6:26 pm

vertigo schreef:[..]



Eens te meer bewijs jij weer dat je onmisbaar bent voor dit forum!
EN HOE!
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
John Deere
Berichten: 202
Lid geworden op: di jun 20, 2006 12:43 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door John Deere » za jul 08, 2006 12:09 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Live Cannibalism van Cannibal Corpse is wel heel erg aan te raden. Dat album draagt behoorlijke kwaliteit uit.
Dat album is vrij bot inderdaad! Ook een erg goed live-album is dead van Obituary.
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za jul 08, 2006 12:16 pm

Man man man, ik dacht: Laat ik Arsebreed weer eens aan zetten. Godverdomme wat een band! Technisch gefreak, twee vette putgrunts, enorm vet en geflipt gitaarspel en brute nummers die zowaar nog blijven hangen ook. Jammer dat we alle muzikanten al van andere bands kennen anders was dit echt de nieuwe Nederlandse belofte geweest, voor zover dat het al niet is ten minste...

Nog nooit gehoord? Ga dat dan als de sodemieter doen!!

http://www.bloodcum.nl/
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
John Deere
Berichten: 202
Lid geworden op: di jun 20, 2006 12:43 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door John Deere » za jul 08, 2006 7:03 pm

Hehehe Bloodcum, ooit nog eens mee gespeeld in een grijs verleden.

Zeg fetus, hoe kom je aan die nieuwe Ghoul? Ben razend benieuwd!
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]

Gebruikersavatar
SoulReaper
Berichten: 174
Lid geworden op: za jan 01, 2005 3:59 pm

Bericht door SoulReaper » za jul 08, 2006 7:22 pm

Ik heb die nieuwe Ghoul via Displeased vandaag binnen gekregen.

Zekers weer een amusant schijfje, hoewel het wat mij betreft niet kan tippen aan Impaled. ( zelfde leden )

Gebruikersavatar
John Deere
Berichten: 202
Lid geworden op: di jun 20, 2006 12:43 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door John Deere » za jul 08, 2006 7:45 pm

Impaled is meer van die moderne Death Metal?
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » za jul 08, 2006 8:18 pm

Nee, Impaled is ook zoiets als Carcass ;)

Gebruikersavatar
Victor
Berichten: 1539
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:52 pm
Locatie: Heeten

Bericht door Victor » ma jul 10, 2006 10:22 pm

ik kom net een beetje kijken binnen de death metal wereld (cannibal corpse, prostitute disfigurement, obituary, je kent het wel). Maar wat zou ik dan echt eens een keer moeten aanschaffen, of wat zijn bands die zo'n beetje het zelfde pad bewandelen als deze heren, of juist wat hier ongelofelijk van af wijken, ik sta open voor allerlei tips
Het was meer geluk dan mazzel

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jul 10, 2006 10:23 pm

rotting corpse schreef:ik kom net een beetje kijken binnen de death metal wereld (cannibal corpse, prostitute disfigurement, obituary, je kent het wel). Maar wat zou ik dan echt eens een keer moeten aanschaffen, of wat zijn bands die zo'n beetje het zelfde pad bewandelen als deze heren, of juist wat hier ongelofelijk van af wijken, ik sta open voor allerlei tips
Ik zou je aanraden om boven aan dit topic op '1' te klikken... en dit topic door te gaan lezen, dan kom je er vanzelf achter, denk je ook niet?

Mocht je daar te lui voor zijn check dan sowieso de volgende bands: Guttural Secrete, Lividity, Viral Load, Infected Malignity en Devourment.

En Pleurisy natuurijk.

Óf kijk in mijn undersign en lees een zooi reviews.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
sugar daddy
Berichten: 1236
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
Locatie: Crystal Dijk

Bericht door sugar daddy » ma jul 10, 2006 10:44 pm

Over dat Arsebreed. Wel vet dat ze 2 zangers hebben, dat zie je niet vaak, ik niet tenminste.
Ik heb het nummer stabbed in the arse geluisterd op hun site, en het is behoorlijk vet.

Gesloten