Geweldig, kan er niets anders over zeggen. Ik weet niet wat het precies is met die band, maar ik heb hun platen helemaal grijs gedraaid. Ik denk dat het vooral een kwestie van de juiste sfeer is. Zowieso kan ik dat hele Goatowarex gebeuren (Grimm, Zwartketterij, Planet AIDS, Gauhaert) ERG waarderen.V. schreef:[..]
Wat vind jij van Urfaust, in het algemeen?
Black metal
- multi/spazz
http://coldoutsidelayswaste.blogspot.com/
Bepaald vriendengroepje, heh.multi/spazz schreef:[..]
Zowieso kan ik dat hele Goatowarex gebeuren (Grimm, Zwartketterij, Planet AIDS, Gauhaert) ERG waarderen.

[quote="KoenM"][..]
Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.
Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- multi/spazz
- fetuskiller
- Contacteer:
Soulseek ja... Ik betwijfel ook of ik het kan handelen. Ik heb er veel positieve dingen over gelezen, en ik hou op z'n tijd wel van aparte muziek, wat dit dus schijnt te zijn. Ik kwam deze cd tegen in iemands Share list dus ik dacht: ach, laat ik het eens een kans geven. Welke cd is beter dan? I of II?Plaag schreef:[..]
Dat je binnenkort Darkspace I in huis hebt.
Of bedoel je mp3 via soulseek of zo? Luister dan zelf en je weet wat je je erbij moet voorstellen. Overigens staan de meeste nummers van I (of allemaal, dat weet ik niet zo goed uit mijn hoofd) op de site van Darkspace.
Ik betwijfel trouwens of het jouw ding wel is.
Ifetuskiller schreef:[..]
Soulseek ja... Ik betwijfel ook of ik het kan handelen. Ik heb er veel positieve dingen over gelezen, en ik hou op z'n tijd wel van aparte muziek, wat dit dus schijnt te zijn. Ik kwam deze cd tegen in iemands Share list dus ik dacht: ach, laat ik het eens een kans geven. Welke cd is beter dan? I of II?
- Blood&Ashes
't Is niet heel anders dan hun werk op de split. Als je die split goed vind, bevalt het album je ook wel. Als je dat soort bm tenminste 40 minuten vol kan houden.V. schreef:Hoe is de Circle of Orobouros Full-length inverhouding tot de split met Urfaust?
Ken je die nieuwe EP van ze ook? The Knives Beneath.
- Blood&Ashes
- cataclysm child
meer dan 5 keer luisteren en je komt er wel inV. schreef:Kan men mij hier uitleggen waarom Satyricon - Now, Diabolical goed zou moeten zijn? Ik hoor het er niet in.

vond er in het begin ook niets aan, maar hoe langer hoe meer ik er naar luister hoe duisterder ik hem vind klinken
Faustian Spirit of the Earth
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Wat vindt men hier eigenlijk van Triumphator? Ik heb vorig weekend de re-release van Wings Of Antichrist op de kop getikt en ik moet zeggen dat het een erg fijne schijf is. Het album heeft nog niet de genialiteit die Arioch/Mortuus later bij Funeral Mist heeft kunnen tonen op Salvation, maar dezelfde atmosfeer proef je er toch al in. Over het algemeen is het bruut rossen zonder nuance als in Marduk, maar toch ligt er al een heel naargeestig sfeertje onder.
לֹא אעבוד
die "The Knives beneath" is geniaal... vindt het hun beste werk tot nu toe... Heb van de week opname binnen gekregen van weer wat nieuw werk en dat is fucking weird... meer acoustische shit en wazigere intrumenten. Binnekort komen ze met nog een split 7" met een band en er zijn plannen voor weer een c.o.o / Urfaust split....Blood&Ashes schreef:[..]
't Is niet heel anders dan hun werk op de split. Als je die split goed vind, bevalt het album je ook wel. Als je dat soort bm tenminste 40 minuten vol kan houden.
Ken je die nieuwe EP van ze ook? The Knives Beneath.
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]
iscariah schreef:*begint weer te zeiken over een of andere Planet AIDS split die het daglicht maar niet ziet ...*
die split is gwijzigt.. het gaat een andere band worden, daar D.R.E.P. te lui is zijn shit af te maken...
het wordt nu een andere band en wij zullen een remix van hun gaan verzorgen....
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]
-
- Contacteer:
Ja zeker, dit schijfje ligt al bij mij in huis. Geweldige cd weer. Prosperity and beauty is ook zon gaaf nummer.Kristof schreef:nieuwe gorgoroth is best goed
vooral de eerste vier songs zijn ware krakers
niet speciaal, maar wel effectief
iemand de plaat ook al gehoord?
not all those who wander are lost!
Heb 'm vandaag gekocht. Klinkt weer lekker bezeten. Zal 'm wel een paar keer moeten luisteren voordat ik er echt een goed oordeel over kan geven. Op het eerste gehoor vind ik 'm beter dan Twilight of the idols.Kristof schreef:nieuwe gorgoroth is best goed
vooral de eerste vier songs zijn ware krakers
niet speciaal, maar wel effectief
iemand de plaat ook al gehoord?
don't mistake lack of talent for genius
-
Wel ... ik vind hem goed. Aangenaam luistervertier (misschien is dat het probleem wel ... Black Metal ... Aangenaam)V. schreef:Kan men mij hier uitleggen waarom Satyricon - Now, Diabolical goed zou moeten zijn? Ik hoor het er niet in.
In ieder geval ... ieder zijn goesting en nu nog ff naar Slayer luisteren

You're Making Me Angry
- Doodskreet
- Contacteer:
Inderdaad lekker pakkend materiaal. Niks mis mee.
Trouwens blijft het leuk om te zien hoe ze het podium schoonmaken bij Pantera
(Roadkill Extravaganza)
Trouwens blijft het leuk om te zien hoe ze het podium schoonmaken bij Pantera

“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”
[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]
- fuelforhatred
alleen beetje jammer dat er niet 1 heel nummer op staat...iscariah schreef:Geniale DVD blijft dat.
* battles in the south is wel grappig...reuzenworm versus mier ofzo...lol. En die uber ranzige schwein dude...yuck *
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
- Doodskreet
- Contacteer:
Inderdaad een gave DVD, ook frost die eemn de tempel opklimpt.
Prachtig,
Maar ook qua muziek zit er nog een extreem gaaf ding in: Mother North, met een hoop hulp van het publiek. Kreeg er kippenvel van, zo gaaf klinkt dat.
Prachtig,
Maar ook qua muziek zit er nog een extreem gaaf ding in: Mother North, met een hoop hulp van het publiek. Kreeg er kippenvel van, zo gaaf klinkt dat.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Heb 'm laatst geluisterd in de platenzaak, in het begin kon het me wel bekoren maar na een paar nummers had ik al zoiets het is wel goed maar ik heb al genoeg van dit spul in de kast staan. Kortom het voegt niks meer toe. Maar het rost wel.AmnesJAn schreef:Wat vindt men hier eigenlijk van Triumphator? Ik heb vorig weekend de re-release van Wings Of Antichrist op de kop getikt en ik moet zeggen dat het een erg fijne schijf is. Het album heeft nog niet de genialiteit die Arioch/Mortuus later bij Funeral Mist heeft kunnen tonen op Salvation, maar dezelfde atmosfeer proef je er toch al in. Over het algemeen is het bruut rossen zonder nuance als in Marduk, maar toch ligt er al een heel naargeestig sfeertje onder.
Ik zal'm weer es draaien.Blood&Ashes schreef:Trouwens V., dat volledige album van Angst bevalt me ook wel. Wat vond jij daar nu niet goed aan?
Die plaat wordt juist per luisterbeurt zaaddodender.cataclysm child schreef:[..]
meer dan 5 keer luisteren en je komt er wel in
vond er in het begin ook niets aan, maar hoe langer hoe meer ik er naar luister hoe duisterder ik hem vind klinken
Een intens infantiele houding spreekt mij juist niet aan.graveworm schreef:[..]
Het hoge 'Fuck you' en 'In you face' gehalte.
Het in begin lege geluid zul je na 20x plots geweldig vinden.
Top plaatje!
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Idd, heel irritant om 6 keer een klein stukje van hetzelfde nummer te zien.fuelforhatred schreef:[..]
alleen beetje jammer dat er niet 1 heel nummer op staat...
Dat schoonmaken van het podium bij Pantera is een traditie volgens mij, want Type O Negative ging Satyricon daarin al voor.
Dictius Te Necare
- Lord Leuber
- Contacteer:
- Omina Mortis
Of je realiseert je gewoon bijtijds dat Burzum waardeloze crap is. Dat scheelt je een paar onzinnige aankopen.
Geinig is (het is wel iets anders, maar toch): als ik de kant van Paysage d'Hiver draai van de split met Lunar Aurora, kom ik stukken tegen waarvan ik denk, zo had Burzum het moeten brengen.
Geinig is (het is wel iets anders, maar toch): als ik de kant van Paysage d'Hiver draai van de split met Lunar Aurora, kom ik stukken tegen waarvan ik denk, zo had Burzum het moeten brengen.
Kop dicht, Thorko
-
Dan zou ik voor Filosofem gaan, het geluid op deze plaat is echt geweldig.sanguis schreef:En wat is eigenlijk het verschil (voor zover er verschil is) tussen Filosofem en Hvis Lyset Tar Oss, ik zit namelijk te twijfelen tussen die 2.
Maarja, Hvis Lyset tar oss heeft dan weer het nummer Det Som engang var.
Moeilijk moeilijk. Koop ze gewoon allebei

-
Ik vind het geluid van Filosofem net niet goed. Die door de telefoon ingezongen vocals zijn het toch niet. Geef mij maar Hvis ... lekker gekrijs.The Chosen schreef:[..]
Dan zou ik voor Filosofem gaan, het geluid op deze plaat is echt geweldig.
Maarja, Hvis Lyset tar oss heeft dan weer het nummer Det Som engang var.
Moeilijk moeilijk. Koop ze gewoon allebei
You're Making Me Angry
-
Geniaal?iscariah schreef:Geniale DVD blijft dat.
Na 1x gezien te hebben, heb je het wel gehad. Het is een documentaire. Goed, die kun je eens voor een tweede keer bekijken, maar je zet hem niet op zoals een concert dvd.
bovendien is poep-en-plas-gesodemieter heel erg leuk natuurlijk, maar om het nou op een dvd te zetten....
En Hitler-grapjes maken is natuurlijk heel stoer als je BM-artiest bent.
BoeieTheReturningJesus schreef:[..]
Geniaal?
Na 1x gezien te hebben, heb je het wel gehad. Het is een documentaire. Goed, die kun je eens voor een tweede keer bekijken, maar je zet hem niet op zoals een concert dvd.
bovendien is poep-en-plas-gesodemieter heel erg leuk natuurlijk, maar om het nou op een dvd te zetten....
En Hitler-grapjes maken is natuurlijk heel stoer als je BM-artiest bent.
Niet bepaald. Type O deed precies het tegenovergestelde.Sater schreef:[..]
Idd, heel irritant om 6 keer een klein stukje van hetzelfde nummer te zien.
Dat schoonmaken van het podium bij Pantera is een traditie volgens mij, want Type O Negative ging Satyricon daarin al voor.