Wacken Open Air 2006
Ik zit nu ook te twijfelen om te gaan.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Geen geld, snol!Ketter schreef:[..]
Gaan, bastaard.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- fuelforhatred
-
-
Mensen die zich voor onze busreis hebben opgegeven (of dat nog willen doen), moet zich aanmelden op de volgende site:
http://www.veenstrareizen.nl/modules/co ... rzicht.php
Dan onder de tab van wacken even klikken op de prijs en de gegevens invullen. Als dat gebeurt is moet je mij even een PM of mail sturen voor het rekeningnummer om het geld over te maken.
Dan onder de tab van wacken even klikken op de prijs en de gegevens invullen. Als dat gebeurt is moet je mij even een PM of mail sturen voor het rekeningnummer om het geld over te maken.
-
- Contacteer:
Yo.
Een vriendin had me aangeraden hier eens te kijken. Ik rijdt met de wagen naar Wacken vanuit Tessenderlo in Belgisch Limburg.
De persoon die normaal met me zou meerijden heeft afgezegd en die gaat met een bus naar daar, maar dan moet je je festivalticket ook bij die busmaatschappij kopen en dat heb ik al rechstreeks bij metaltix besteld dus.
Nu wou ik ff checken of er desnoods nog iemand eventueel wil meerijden. 1 of 2 personen zou normaal moeten lukken met normale festival bagage. 3 personen als er niet teveel wordt meegenomen ... is maar een gewone gezinswagen => niet te grote koffer. Misschien zelfs 4, maar dan vrees ik dat er niet te veel drank en eten meer in de auto zal passen.
Ik zou dan wel liefst hebben dat de kosten voor benzine gedeeld worden. Ik rijdt ongeveer een 450 kilometer met een volle tank. Als ik thuis met een volle tank vertrek is dat een 2 keer tanken op de reis, wat aan Belgische benzine prijs neerkomt op 100 € ... zelf betaal ik daar natuurlijk een even groot deel van. Dus als er 2 personen meerijden is dat waarschijnlijk een 33 € de man. Nuja, ik weet niet precies hoe duur de benzine zal zijn daar, maar dat is dus alles dat ik vraag, dat iedereen van de benzine die ik tijdens de reis tank evenveel betaald.
Volgens men routeplanner is optimaal van hier naar Eindhoven, en van daar richting Duitsland. Maar als je niet perfect op die route woont wil ik gerust wel een stukje omrijden ook. Maar kilometers is echter ook wel meer benzine die verbruikt wordt he, dus helemaal naar Friesland of naar West-Vlaanderen of zo rijdt ik wel niet.
Als er niemand reageert neem ik waarschijnlijk de nachttrein vanuit Diest tot in Hamburg.
En als het belangrijk is, ik rij al 3 jaar bijna dagelijks met de wagen zonder ook maar een ongeluk. En zoek dat zo te laten deze vakantie.
Een vriendin had me aangeraden hier eens te kijken. Ik rijdt met de wagen naar Wacken vanuit Tessenderlo in Belgisch Limburg.
De persoon die normaal met me zou meerijden heeft afgezegd en die gaat met een bus naar daar, maar dan moet je je festivalticket ook bij die busmaatschappij kopen en dat heb ik al rechstreeks bij metaltix besteld dus.
Nu wou ik ff checken of er desnoods nog iemand eventueel wil meerijden. 1 of 2 personen zou normaal moeten lukken met normale festival bagage. 3 personen als er niet teveel wordt meegenomen ... is maar een gewone gezinswagen => niet te grote koffer. Misschien zelfs 4, maar dan vrees ik dat er niet te veel drank en eten meer in de auto zal passen.
Ik zou dan wel liefst hebben dat de kosten voor benzine gedeeld worden. Ik rijdt ongeveer een 450 kilometer met een volle tank. Als ik thuis met een volle tank vertrek is dat een 2 keer tanken op de reis, wat aan Belgische benzine prijs neerkomt op 100 € ... zelf betaal ik daar natuurlijk een even groot deel van. Dus als er 2 personen meerijden is dat waarschijnlijk een 33 € de man. Nuja, ik weet niet precies hoe duur de benzine zal zijn daar, maar dat is dus alles dat ik vraag, dat iedereen van de benzine die ik tijdens de reis tank evenveel betaald.
Volgens men routeplanner is optimaal van hier naar Eindhoven, en van daar richting Duitsland. Maar als je niet perfect op die route woont wil ik gerust wel een stukje omrijden ook. Maar kilometers is echter ook wel meer benzine die verbruikt wordt he, dus helemaal naar Friesland of naar West-Vlaanderen of zo rijdt ik wel niet.
Als er niemand reageert neem ik waarschijnlijk de nachttrein vanuit Diest tot in Hamburg.
En als het belangrijk is, ik rij al 3 jaar bijna dagelijks met de wagen zonder ook maar een ongeluk. En zoek dat zo te laten deze vakantie.
-
- Contacteer:
-
- goddethroned
DREAM COME TRUE
Dear Metalheads,
The plannings for 2007 had already started and we are pround to announce that the following band is already confirmed:
IMMORTAL ARE BACK!!!
Statement of the Band:
IMMORTAL will headline Wacken in 2007!
This will be part of a few selected exclusive shows next year, and Wacken
will be the only show in Germany. Abbath, Horgh, Demonaz
Bron? Wacken!!!
Ohja en Opeth en Six Feet Under verwisselen van plaats.
+ Ik heb ook vervoer geregeld!
Dear Metalheads,
The plannings for 2007 had already started and we are pround to announce that the following band is already confirmed:
IMMORTAL ARE BACK!!!
Statement of the Band:
IMMORTAL will headline Wacken in 2007!
This will be part of a few selected exclusive shows next year, and Wacken
will be the only show in Germany. Abbath, Horgh, Demonaz
Bron? Wacken!!!
Ohja en Opeth en Six Feet Under verwisselen van plaats.
+ Ik heb ook vervoer geregeld!
- fuelforhatred
hoe suf is dat..immortal stond een paar jaar terug toch ook al op wacken...ik snap de ophef niet zo..maarja. Hoe dan ook..ik twijfel vrolijk verder..maar eens kijken wie er uit Arnhem nog gaan misschien, wel fijn om wat bekenden in de buurt te hebben. Als meisje in mn eentje heel wacken doorbregen lijkt me ook niet alles
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/thnaamloos1.jpg[/img]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
[quote="nightwing"]Erbij mits het doorgaat![/quote]
Klopt in 2002, maar kort daarna stopten ze ermee. Wel moet ik toegeven dat het wel erg voorspelbaar is, deze "reunie".fuelforhatred schreef:hoe suf is dat..immortal stond een paar jaar terug toch ook al op wacken...ik snap de ophef niet zo..maarja. Hoe dan ook..ik twijfel vrolijk verder..maar eens kijken wie er uit Arnhem nog gaan misschien, wel fijn om wat bekenden in de buurt te hebben. Als meisje in mn eentje heel wacken doorbregen lijkt me ook niet alles
- EmptySkies
- Contacteer:
-
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Geheim_502
Volgens mij kan dat dit jaar niet, gwk verkoopt nl tickets van ticketservice en die verkoopt dit jaar geen tickets voor wacken. Heb ze zelf besteld via metaltix, dan komt er wel ca 7 euro per kaartje bij maar bij ticketservice betaal je ook al gauw 4 euro meer per kaartje, dus dat maakt dan niet zoveel uit.Geheim_502 schreef:Misschien is het al gevraagd maar kan je voor dit jaar ook weer tickets kopen via een GWK punt.
Vorig jaar heb ik dit ook gedaan op het GWK punt te Rotterdam Cs en vroeg me af dit jaar ook weer mogelijk is.
see you at occultfest!!!
- Geheim_502
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik had ze bij metaltix op 9 dagen, maar ik had aangeklikt van op voorhand te betalen via de bank. Dus voor ze het geld hadden heeft ook 2-3 dagen geduurd.Geheim_502 schreef:Hoe lang duurde het bij jouw tot je jouw kaartje binnenkreeg? Duurt dat lang of valt het wel mee?
Dus ja, een week verzending ongeveer.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Heer-Snader
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Heer-Snader schreef:kaartje reeds binnen.
GEZOCHT:
vervoer voor 2 personen uit almelo.
pm me als je plek over hebt.
The Chosen schreef:Mensen die zich voor onze busreis hebben opgegeven (of dat nog willen doen), moet zich aanmelden op de volgende site:
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!
- goddethroned
Ik zit te twijfelen of ik zo'n busreis zal gaan doen.Heeft iemand ervaring met deze busreizen zoals hierboven staat?Als ik ga dan ga met zo'n leuke bus
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Sargatanas
- goddethroned
Na veel rondvragen is het me alsnog gelukt om met de auto richting wacken te kunnen.Dit keer dus geen busreis .
Morgen die kaarten maar even bestellen.
Morgen die kaarten maar even bestellen.
[i]In the shadow of the light from a black sun
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
- Heer-Snader